یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۰:۰۷Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 8 تیر 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی جهان گفت: امیدوارم این موفقیت بزرگ به چشم مسئولان بیاید و از این بچه ها حمایت شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
کارشناس فوتبال گفت: بلژیک تیم بهتری نسبت به فرانسه دارد اما شاگردان دشان شانس بیشتری برای پیروزی دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
هماهنگ کننده آلمانی روابط آلمان و روسیه در گفتگویی مواضع و رویکرد اروپا و روسیه در قبال ایران را یکسان ارزیابی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
خرم آباد- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از برگزاری اولین دوره تخصصی طراحی صنعتی ویژه واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.
وانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تصریح کرد: تعهد ایران به برجام به راهبرد اروپا برای مقابله با تحریم های آمریکا بستگی دارد.
وانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
امدادگران ژاپنی با بیان اینکه تلفات حادثه سیل و رانش زمین تا کنون به 132 تن رسیده اظهار داشتند: تلاش می شود هر چه سریع تر مفقودین نجات داده شوند.
وانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنگ اقتصادی را نمی توان با مدیریت عادی هدایت کرد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از متلاشی شدن بزرگترین شبکه شرارت با دستگیری 14 نفر از اعضای آن به طور همزمان در 5 نقطه استان و کشور خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
دو اشتباه بزرگ در حد جنایت انجام شده بود. یک اشتباه این بود که دانشجویان آمده بودند داخل خیابان و یک اشتباه هم ورود نیروی انتظامی به داخل دانشگاه بود که هردو اشتباه بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
انتصاب داماد رئیس جمهور ترکیه به سمت وزیر دارایی این کشور موجب کاهش ارزش لیر ترکیه شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
نماینده مردم یزد در مجلس گفت: چنانچه در بودجه سال 98 برای خط دوم انتقال آب به یزد بودجه دیده شود به این معنی است که این خط انتقال انجام می شود وگرنه خط دوم در کار نیست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
با هدف معرفی محصول کود گوگرد بنتونیتی و ضرورت استفاده از محصول گوگرد در افزایش عملکرد محصولات کشاورزی ...
تابناک باتو   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
ساعت 15:02 روز گذشته شهروندان با دیدن سقوط شخصی به داخل کانال آب طی تماس با سامانه 125 از آتش نشانی درخواست کمک فوری کردند که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
نیرو های بسیج مردمی عراق و نیرو های ارتش این کشور عملیات مشترکی را امروز برای شناسایی عناصر مخفی تروریستی در شمال الانبار آغاز کرده اند.
بورس پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
رییس اوپک گفت: این گروه را نباید برای قیمت های بالای نفت مقصر دانست و اوپک هر آنچه در توان دارد برای جبران کمبود عرضه به کار خواهد بست اما افراط نخواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
روزنامه اعتماد نوشت: ظاهرا حسن روحانی، رییس جمهور تصمیم گرفته تیم اقتصادی خود را ترمیم کند.
بورس پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
سخنگوی وزارت خارجه چین با بیان اینکه به هیچ وجه تحریم های یک جانبه و خلاف حقوق بین الملل را نمی پذیرد، درباره 5 پیشنهاد وزیر امور خارجه چین برای ادامه برجام توضیح داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طی سه ماهه نخست امسال با هفت هزار و 916 خودروی دودزا و فرسوده در سطح استان اصفهان برخورد قانونی صورت گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
اکوفارس: ثبت نام در سامانه جامع روابط کار از فردا با مراجعه کارگران و کارفرمایان به دفاتر پیشخوان دولت آغاز می شود. این سامانه وسیله ای برای ثبت قراردادهای مستمر و غیر مستمر است.
خوزنیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
رییس هیات دو و میدانی خوزستان به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان و همچنین سرپرست تیم ملی جوانان در رقابت های جهانی فنلاند حضور دارد. ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
اگر مالک یک گوشی یا کامپیوتر هستید، پس باید یاد بگیرید که با بروز انواع و اقسام مشکلات مربوط به آن ها کنار بیایید. از طرف دیگر، برخی از مشکلات ساده، نشان دهنده ی وجود مشکلات بسیار پیچیده تری هستند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
نشست مستندسازی اراضی فرودگاه تبریز و سهند با حضور مدیر ساماندهی عرصه و اماکن فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۷    
پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن گزارش داد: دولت آمریکا در تلاش است مقامات آلمانی را متقاعد کند که مانع از اجرای درخواست ایران برای انتقال بیش از 350 میلیون دلار از دارایی های این کشور به تهران شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
تست های حاملگی خانگی با تشخیص هورمون گونادوتروپین مزمن انسانی در ادرار زن انجام می شود. hCG شناخته شده به عنوان هورمون بارداری تنها در زنان باردار یافت می شود ...
ای استخدام   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
به یک نیرو خانم با فن بیان بالا جهت واحد فروش خودرو در نمایندگی راین خودرو شیراز نیازمندیم. متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: برگزیدگان جایزه ادبی داستان کوتاه یوسف در آئین اختتامیه همزمان با دهه کرامت معرفی می شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در انتخاب عناوین این دهه مجبور به رعایت برخی اولویت ها است، با این وجود افزایش کوشش دستگاه های متولی و پشتیبان مساجد ...
ای استخدام   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
به برنامه نویس، مهندس کامپیوتر آشنا به #c و mob App.SQL و فروشنده و پشتیبان با فن بیان بالا آشنا به کامپیوتر در شیراز نیازمندیم. مراجعه حضوری از ساعت 9 الی 13
شبستان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
خبرگزاری شبستان: دادگاه عالی هند اقامه نماز جمعه را در مسجد تاج محل برای غیر بومیان ممنوع اعلام کرد.
برترین ها   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
خبرگزاری تسنیم: روزنامه دامگا ترکیه با انتشار خبری با تیتر چراغ سبز پورعلی گنجی به ترابزون اسپور گزارش داد که مرتضی پورعلی گنجی ...
برترین ها   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
مجله دیجی کالا - یوسف اسفندیاری: همه ی ما به دنبال استفاده از گجت های ایمن هستیم اما گاهی اوقات امنیت گجت با زندگی راحت و بی دردسر سازگار نیست و برای دستیابی به این امنیت باید موارد زیادی را رعایت ...
ربیع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقلاز اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی خود با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، که در ماه مارس انجام شد مقامات کاخ سفید را احمق خطاب کرده است. ...
ربیع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل ازفارسمرتصی صفوی، متخصص تغذیهدر ارتباط با عوارض مصرف مرغ سوخاری اظهار داشت ...
آی سی تی پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
ICTPRESS - سامسونگ قصد دارد نسل بعدی ساعت هوشمند خود را تحت عنوان گلکسی واچ با سیستم عامل Wear OS معرفی و عرضه کند.
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
گروه فرهنگی - 31 تیرماه نخستین کاروان اعزامی استان قزوین به حج تمتع امسال به سرزمین وحی اعزام می شوند.
پورتال خبری کاشان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
* اختصاصی پورتال خبری کاشان / صبح امروز با حضور شهردار و رییس شورای شهر کاشان و رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برای برنامه های توسعه فرهنگی در فرهنگسرای فیض و تهیه زیر ساخت های آن تصمیم گیری ...
تابناک یزد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
مدیر کل منابع طبیعی استان یزد با اشاره اطفای حریق 30 هکتار از مراتع واقع در ارتفاعات جذرین روستای منشاد، عامل این حریق را سهل انگاری مسافران و گردشگران اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
رئیس مرکز امور بین الملل ومدارس خارج از کشور از تلاش این مرکز برای تدوین نظام واحد آموزشی بین المللی برای مدارس خارج از کشور خبر داد.
ساعت24   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
ساعت 24- ایران نوشت:بامداد روز یکشنبه 17 تیر 97 ساکنان روستای تخشی محله گرگان با شنیدن فریادهای کمک خواهی عروس جوان همسایه سراسیمه از خانه هایشان بیرون آمدند و به سراغ او رفتند.
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
گروه فعالیت های قرآنی - یکی از بخش های فعال خبرگزاری ایکنا در حاشیه دوره دانش افزایی مؤسسات قرانی استان کردستان دعوت از مسئولان و مدیران مؤسسات قرآن و انجام مصاحبه در غرفه ایکنا بود که بسیار مورد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
کمتر از 40 روز دیگر به آغاز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا زمان مانده و ورزشکاران استان همدان در معیت تیم های ملی مراحل پایانی و دشوار آماده سازی خود را طی می کنند.
ربیع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل ازگاردین، “نوئل سینترون” راننده ترامپ که بیش از 25 سال در خدمت وی بوده است ...
شهید نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
شهیدخبر: رئیس جمهوری چین امروز(سه شنبه) اعلام کرد که بیش از 100 میلیون دلار در قالب کمک انسانی به کشورهای آسیب پذیر خاورمیانه اختصاص خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
من پیش از این فکر می کردم طلبه ها از همه مظاهر دنیوی به دور هستند و تنها یک لباده بلند و شلوار آخوندی و نعلین می پوشند و یک عرقچین بر سر می گذارند، نه اهل رفت و آمد هستند و نه اهل معاشرت!
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
پیش نویس جدید قانون اساسی فیلیپین، اختیارات جدید و بیشتری به رییس جمهور این کشور می دهد و در صورت تصویب، او می تواند بعد از دوره کنونی، دو دوره 4 ساله دیگر نیز در قدرت بماند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
تیم فوتبال ذوی آهن که بعد از برگزاری اردو در تهران، تمرینات خود را در اصفهان دنبال می کند برای برگزاری دیداری دوستانه به مشهد مقدس خواهد رفت.
روزنامه گل   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
رسول بهروش
روزنامه گل   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
شوک به استقلالی ها؛ این تنها تعبیری است که در مورد اتفاقات این هفته برای قهرمان جام حذفی می توان به کار برد.
جی اس ام   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
در گذشته نه چندان دور از بی ام و سری 8 به صورت رسمی رونمایی شد. به تازگی این شرکت آلمانی اعلام کرده که جدیدترین خودروی تولیدی خود را از ماه دسامبر در ایالات متحده آمریکا عرضه می کند.
روزنامه گل   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: من روز 4 تیرماه به باشگاه رفتم تا تکلیفم را روشن کنند اما اصلا من را به اتاق مدیرعامل باشگاه راهم ندادند.
یافته   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
توصیه های پلیسی؛ چاپ ایمیل چند اصل مهم و حیاتی در رانندگی وجود دارد که انجام آن ها برای هر راننده ای لازم است. 1 ...
اکسین پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
در حالی که حدود یک ماه تا شروع بازی های آسیایی جاکارتا باقی مانده است اما هنوز تکلیف سه سهمیه ورزشکاران پاراگلایدر ایران مشخص نیست و تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
رئیس دادگستری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه برخی بانک ها به مشکلات مردم رسیدگی نکرده و آنها را اذیت می کنند، گفت: مردم از برخی بانک ها به شدت گلایه دارند.
اکسین پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
امروز و از ساعت 22:30 از بین دو تیم ملی فرانسه و بلژیک، اولین چهره حاضر در فینال جام جهانی مشخص می شود.
اکسین پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
کنگره برند ملی اقتدار ملی روز دوشنبه 11 تیرماه سال جاری با حضور علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.
شاخص نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
شاخص : آیا ایران از لحاظ حقوق بین الملل و نظامی قادر به مسدودکردن تنگه هرمز است؟ تهدید به بستن تنگه هرمز صرفاً یک تهدید و برای کوتاه آمدن طرف مقابل است یا واقعاً عملی خواهد شد؟!
تدبیر   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
در سال های اخیر شاهد افزایش محسوس تجربه مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان بودیم که این مصرف بیشتر مربوط به گل و حشیش بوده است.
تابناک مازندران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
مبارزه غیرشیمایی با آفت ساقه خوار برنج در بیش از 100 هکتار شهرستان سوادکوه شمالی آغاز شد.
تابناک خراسان رضوی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی جهان توسط نوجوانان کشورمان در رشته های کشتی فرنگی و آزاد را تبریک گفت.
تابناک مازندران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
همزمان با فرا رسیدن ایام فراغت تابستان ،هنرمندان قائم شهری از اول فصل تابستان تا هفته دوم شهریور ماه97،ضمن حضور در جشنواره دیار علویان در ساحل بابلسر برنامه های مختلف فرهنگی ...
نقدینه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
نقدینه- چک یکی از ابزارهای مهم نظام پرداخت بوده و همواره نقش قابل توجهی در تسویه مبادلات خرد و کلان داشته است . ...
پارسینه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
برترین ها : برای روشنایی اتاق نشیمن دقت زیادی باید به خرج داد: نه تنها چراغ های اتاق نشیمن شما باید خوب به نظر برسد تا تأثیری قابل توجه (حتی در هنگام خاموشی) ایجاد کند ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کشور در مشهد آغاز شد.
اکسین پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
در فصل خرید امسال، تاکنون یک میلیون و 132 هزار و 881 تن گندم در استان خوزستان خریداری شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
نخستین همایش ملی مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام با تمرکز بر پیشگیری و مقابله برگزار می شود.
اکسین پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
رئیس زاده در پاسخ با اشاره به مشکلات ناشی از کم آبی در استان خوزستان طی روزهای گذشته گفت: بیماری خاصی که مرتبط با بحث کم آبی باشد هنوز از استان خوزستان به ما گزارش نشده است
پارسینه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
خداوند انسان را موجودی مختار و آزاد آفریده است و هرگز پذیرش حکومت غیرالهی و غیر دینی را اجازه نداده است؛ زیرا حاکمیت غیرالهی موجب سلب آزادی و مسئولیت می شود: لاتکن عبد غیرک و قد جعلک الله حراً . ...
متالز نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
اخبار فلزات: مجمع عادی سالانۀ صاحبان سهام شرکت فولاد هرمزگان برای سال منتهی به 29/12/1396 با حضور 98 درصد اعضا، چهارشنبه 13 تیرماه 1397 در هتل هرمز بندرعباس با حضور هیئت مدیره ...
تابناک مازندران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
بنا بر اعلام رسانه های قطری، امید ابراهیمی با قراردادی یک ساله به تیم الاهلی قطر پیوست.
در این بازار واردکننده با صادرکننده تفاهم می کند و البته ارز به صورت فیزیکی ارائه نمی شود، بلکه از حساب صادرکننده به حساب وارد کننده منتقل می شود
بهارستانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
رئیس اداره برق بخش گلستان گفت: تنها راه مانع شدن از قطعی های برق در فصل تابستان، صرفه جویی در مصرف برق می باشد که حرکت شهرداری شهرصالحیه در این راستا نیز پراهمیت بود.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
اتحادیه اروپا جمعه گذشته درحالی بسته پیشنهادی خود را به تیم مذاکره کننده خود ارایه کرد که به گفته مسئولان ارشد اروپایی با توجه به اهمیت موضوع لازم است گفت وگوهای تخصصی تری در این زمینه صورت پذیرد و ...
دنیای معدن   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
دنیای معدن - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید 55 میلیون تن فولاد تا سال 1404 در کشور تولید کنیم که در این راستا فولاد مبارکه گام های بسیار خوبی برداشته است.
دنیای معدن   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
دنیای معدن - سرپرست مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو از اختصاص 1890 میلیون ریال تسهیلات برای راه اندازی و ایجاد مرکز تخصصی و کارگاه آموزشی تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی استان خراسان جنوبی ...
شاخص نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
شاخص : تارنمای خبری واشنگتن فری بیکن شامگاه دوشنبه گزارش داد که انتشار خبر بررسی آلمان به درخواست ایران برای انتقال پول،دولت دونالد ترامپ را آشفته کرده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
کشاورزان اقدامات لازم برای پیشگیری از آسیب های ناشی از افزایش دما را به عمل آورند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- به نظر می رسد تیم فوتبال استقلال در پست هافبک دفاعی مشکلاتی داشته باشد.
فاش نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
ناشناس - از نامگذاری سال 97 توسط رهبر معظم انقلاب بیش از 4 ماه گذشته، اما هیچ نشانی از حمایتِ مسئولین از تولید داخلی وجود ندارد ...
اکسین پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
صید ماهی حلوا سفید پس از 45 روز ممنوعیت در صیدگاههای استان خوزستان آزاد شد.
شاخص نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
شاخص : نیت صداوسیما یا هر کس دیگری توجیه کننده اعمال شان نیست کسی که چنین مستندی را پخش کرده باید مسئولیت اثرات سوء عملش را بپذیرد این برخوردها و دستگیری ها و تواب سازی ها فایده ای ندارد این رفتارها ...
خزر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
خزر: صبح امروز جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان با حضور مدیران استانی در اداره کل امور مالیاتی استان گیلان برگزار شد.
تدبیر   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
اداره مالیات کاپیتان فقید پرسپولیس را ممنوع الخروج کرد.
صما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با هدف رعایت حقوق شهروندی، اطلاع رسانی شفاف و مدیریت یکپارچه و هماهنگ، نقشه پهنه های گسلی سه نقطه پرخطر، متوسط و ضعیف منطقه 5 پایتخت را اعلام کرد.
سبا724   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
بانک کشاورزی بیش از 40 درصد از منابع مالی طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به صنایع جنوب شرق کشور را تامین می کند.
598   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
ما اینجا سلبریتی می سازیم بعد او را ذبح می کنیم. چند ده میلیارد باید خرج کنی تا یک شجاعی مهر دیگر بسازی. چند ده میلیارد تومان باید خرج کنی تا یک محسن روشن پژوه بسازی ...
اتاق ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
به اعتقاد کارشناسان، سرمایه گذاری هند در بندر چابهار ایران چشمگیر است که دست کشیدن از آن به دلیل هر نوع تهدید آمریکا نه تنها ضرر اقتصادی بلکه آسیب های سیاسی بسیاری برای دولت دهلی نو خواهد داشت.
پارسینه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
در فرهنگ دینی، اسلام به ما توصیه می کند، روابط دختر و پسر در حد ضرورت باشد و فرد روح و ذهن خود را از این گونه امور آزاد گرداند؛ هنگامی هم که فرد به سن رشد و بلوغ می رسد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- دیدار های نیمه نهایی همواره عرصه جدی ترین رقابت ها بر سر کسب دستکش طلایی در کل ادوار جام های جهانی بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
دبیر اجرایی همایش مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام از تلاش برای اخذ مجوز تأسیس پژوهشکده مطالعات اسلامی آسیب های اجتماعی خبر داد.
فاش نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
موقع اذان ظهر بود و همه جهت ادای فریضه نماز حاضر شده بودند. عده ای موافق نماز خواندن در داخل سنگر بودند و عده ای از برادران نیز فضای باز را ترجیح می دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
در حالی که قرار است در ماه نوامبر تحریم های آمریکا علیه ایران اجرایی شود، ارسال محموله های نفتی ایران به برخی متحدین کاخ سفید تحت فشار آمریکا در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
فاطمه دانشور، دولت روحانی را پیر و فرسوده دانست و تاکید کرد: مردم تحرکات امیدبخشی از سمت دولت مشاهده نمی کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
رئیس جمهور سودان محمد عطا رئیس سابق دستگاه اطلاعات این کشور را به عنوان سفیر در آمریکا منصوب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با بهره وری موجود، فقط می توانیم برای 50 میلیون جمعیت غذا تولید کنیم و مابقی آن را وارد می کنیم ...
خزر خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
براساس تازه ترین شنیده ها، در پی تغییرات عجیب در استان، یکی از خاص ترین و کم حاشیه ترین مدیران کل مازندران رفتنی شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
نشست خبری نوزدهمین دوره رقابتهای والیبال بانوان جام باشگاه های آسیا دقایقی پیش برگزار شد.
اتاق ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
اعضای کارگروه تخصصی شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در تازه ترین نشست به موضوع مشکلات و پیشنهادهای فعالان بخش خصوصی در مورد برنامه ملی بازآفرینی شهری پایدار و آیین نامه اجرایی آن پرداختند ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۴    
کرج-ایرنا- میزبانی رقابت های آسیایی کشتی نونهالان پسر پس از 16 سال به ایران و استان البرز واگذار شده و این بار پس از سال ها کشتی گیران آسیایی در ورزشگاه انقلاب کرج به روی تشک کشتی می روند تا بار دیگر ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۴    
شهرری - ایرنا - رییس سازمان تامین اجتماعی کشور به همراه مدیران و کارکنان این سازمان امروز - سه شنبه - به مناسبت آغاز هفته تامین اجتماعی با آرمان های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق ...