دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۱:۲۳Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 12 تیر 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۳    
سفیر افغانستان در عربستان با بیان اینکه امیدوارم ایران در امور کشورمان دخالت نکند، گفت: دولت مان نگرانی اش نسبت به این امر را به تهران ابلاغ کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۳    
آسیب و ضربه های روحی والدین در دوران کودکی خطر بروز مشکلات سلامت روان را در فرزندان افزایش می دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۳    
نمایش آن شرلی با موهای خیلی قرمز از روز دوشنبه 25 تیر در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می رود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بازار ثانویه باید به تقویت صادرات کمک کند و قیمت ارز در بازار غیررسمی را کاهش دهد که حتماً رخ خواهد داد و شرط آن رعایت ضوابط اصولی برای بازار ثانویه است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۳    
معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ترکیب فعلی شوراهای معماری مناطق با توجه به درآمدزایی شهر از ساخت و سازها ترکیبی مالی است، گفت: باید ترکیب این شوراها به ترکیبی فنی نزدیک شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۳    
احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده است که وسایل خود را در تاکسی، اتوبوس یا مترو جا گذاشته باشید و برای دریافت این وسایل، دچار مشکل مشکل شده اید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۳    
اکوفارس: بررسی عملکرد 17260 اپلیکیشن در بازارهای اندرویدی، وجود حفره های امنیتی را نشان می دهد که باعث شده این برنامه های موبایلی بدون اطلاع کاربر از فعالیتهای گوشی، اسکرین شات و ویدئو تهیه کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۳    
فاز سوم خط یک مترو از میدان آزادی تا صفه به صورت رسمی با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری می رسد و شهروندان اصفهانی می توانند پس از انتظاری که بیش از یک دهه به طول انجامید شمال تا جنوب شهر ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۳    
ثریا شارقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: بر اساس تبصره ذیل بخشنامه تغییر ساعات کاری ...
ای استخدام   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
یک مجموعه غذایی معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان کرمان واقع در بولوار حمزه از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
ای استخدام   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
به یکنفر حسابدار خانم آشنا به کامپیوتر جهت فروشگاه پرشین ابزار در شیراز – ابتدای خیابان تختی نیازمندیم. متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.
ای استخدام   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
به یک خانم روانشناس بالینی خانم جهت همکاری در مرکز مشاوره و ترک اعتیاد در جزیره کیش نیازمندیم. متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.
ای استخدام   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
به تعدادی نیرو با شرایط سنی زیر 25 سال و مدرک دیپلم جهت کارخانه تولیدی در شیراز واقع در شهرک صنعتی بزرگ نیازمندیم. محل سکونت محدوده سه راه دارالترجمه، عادل آباد، چهار راه زندان، بلوار مدرس ...
ای استخدام   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
یک مجموعه غذایی معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان کرمان،بلوار حمزه از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
کانون سازندگان ساز خانه موسیقی قصد دارد نیمه دوم آبان 97 نمایشگاهی از سازهای ملی و ابداعی سازندگان ساز برگزار کند. نمایشگاهی که فراخوان آن امروز، سه شنبه 19 تیر منتشر شد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
تهران-ایرنا- نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که ژن های عامل ابتلا به سرطان احتمالا ابتدا در گیاهان به وجود آمدند و با یک به اصطلاح 'پرش'، به انسان ها منتقل شده اند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
مکانیزم معاملات در بازار دوم ارز اعلام شد. براساس اعلام بانک مرکزی، واردکنندگان کالاهای گروه سوم (کالاهای غیرضروری) از این پس می توانند ارز مورد نیاز خود را در بازار دوم تهیه کنند.
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
گروه اندیشه نشست دین و جامعه؛ بررسی جامعه شناختی وضعیت دین داری در ایران روز چهارشنبه در کانون اندیشه جوان برگزار می شود.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
ایرنا-تهران- علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه با حضور در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، ضمن دیدار با سیدضیاء هاشمی مدیرعامل ایرنا ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
وزیر خارجه آمریکا در سخنانی از تلاش واشنگتن برای مقابله با شبه نظامیان وابسته به تهران در یمن، عراق، لبنان و سوریه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
سریال تاریکی شب، روشنابی روز به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل در انتظار زمان مناسب برای پخش است.
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
گروه اجتماعی - فرمانداز ارومیه با اشاره به تحریم های هوشمندانه دشمنان نظام اسلامی، بر لزوم تدابیر و راهبرد های عاقلانه در مقابله با تحریم ها تاکید کرد و گفت: در سطح کلان این موضوعات همیشه مطرح بوده ...
ابنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
به تازگی اسنادی از نفوذ ایران در مراکز فرماندهی آمریکا و کمک های بالگردهای این کشور به داعشی های تحت محاصره و حضور نیروهای داعش در پایگاه های آمریکا در سوریه منتشر شده است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
تهران- ایرنا- دولت تدبیر با نگاه اعتدالی و درک صحیح از آسیب های اجتماعی کوشید تا مسایل و مشکلات کشور را در بخش های گوناگون مرتفع سازد و بدین شکل عملکرد قابل دفاعی از خود ارایه دهد ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
دهلی نو - ایرنا - نخست وزیر هند گفت: سیاست دولت او موسوم به 'در هند بسازید'، این کشور را به دومین کشور بزرگ تولید کننده گوشی های همراه تبدیل کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: یک ماه است از معاونت حمل و نقل ترافیک خواسته ایم آمار و اطلاعات به ما بدهند که چه تعداد مجوز طرح ترافیک صادر کرده اما آنها توجهی به نامه های شورا نمی کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
یک نویسنده و شاعر کودک و نوجوان گفت: ادبیات کودک و نوجوان دارای مخاطب و اقبال است اما در حوزه دانشگاهی آن چنان که باید به صورت یک رشته مستقل هنوز توجهی نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
بانکداری ایرانی بانک پارسیان که نماد ان با اعلام مواضع سازمان بورس از 23 اسفند 96 بازگشایی شد،زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد.
تیک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به نظرم عملکرد تیم ملی در جام جهانی قابل قبول بوده چون ما در گروهی قرار داشتیم که 3 قهرمان بزرگ اروپا، جهان و آفریقا حضور داشتند. ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر ساخت سرپناه برای نیازمندان را یکی از رسالت های این نهاد دانست و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
بانکداری ایرانی معاون مالی شرکت آسان پرداخت درخصوص اثر حذف کد USSD و حذف کارمزد شاپرکی با تراکنش از این کد دستوری بر پیش بینی بودجه و سود سال جاری شفاف سازی کرد.
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
دسیسه چینی علیه ایران در شرایط فعلی به هیچ وجه دور از ذهن نیست. اقدام اخیر علیه دیپلمات ایرانی و انتصاب اقدامی کاملا دور از ذهن به وی درگرد هم آیی مخالفان ایران در فرانسه به هیچ وجه عقلانی نیست به ...
خبرورزشی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
لعنتی که دستیار ایرانی وینفرد شفر برای جام جهانی فرستاده، باید جای نزدیک تری حواله شود.
موج   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور باید مفسدان اقتصادی را اعدام کرد تا درس عبرت شود. به گزارش خبرگزاری موج از گیلان ...
انصاف نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
رجب طیب اردوغان به عنوان اولین رئیس جمهور در نظام جدید ریاستی ترکیه روز گذشته در مجلس این کشور ادای سوگند کرد. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
روزنامه العربی الجدید به نقل از منابع آگاه گزارش داده است که ارتش مصر طی روزهای گذشته فعالیت های اجرایی خود برای ایجاد منطقه حائل در سینا در چارچوب توافق قرن را آغاز کرده است.
روزنامه نصف جهان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
سرانجام مایکروسافت می خواهد انتظارها برای معرفی تبلت ارزان قیمت و 10 اینچی را به پایان برساند و امروز از آن رونمایی کند . ...
نماینده   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
وزیر اسبق نفت بر این باور است وزرای اقتصادی نقشی در وضعیت کنونی اقتصادی کشور ندارند، و آنهایی که در دولت، پشت صحنه سیاست گذاری می کردند و افراد را بر کرسی های مدیریتی می نشاندند ...
موج   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران، در بخش های مختلف بهای خدمات سازمان بهشت زهرا (س) با رأی اکثریت اعضای شورا افزایش پیدا کرد. ...
شیرازه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
طبق وعده سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه تصاویری که از نفوذ به مراکز کنترل فرماندهی ارتش آمریکا به دست سپاه پاسداران افتاده بود منتشر شد.
فرارو   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
رییس فراکسیون زنان مجلس از تهیه فهرست بیش از 150 نفر از دانشجویانی که در جریان ناآرامی های دی ماه سال قبل و پس از آن بازداشت شده اند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
کنفرانس علمی "آشنایی با مبانی طب ایرانی(سنتی)" با حضور پرستاران گیلانی در رشت برگزار شد.
3بن   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
علی اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر به استان کرمانشاه از شرکت زمزم این استان بازدید کرد.
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
مبارزه با فساد که این روزها بر آن در بین مسئولین کشور و توسط مقامات عالی نظام تاکیدی می شود، راه کارهایی واقعی دارد از جمله اینکه باید مدیران تن به مقابله با فساد به وسیله شفاف سازی بدهند.
تابناک یزد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
بازرس کل استان یزد با تاکید بر این که در سال های اخیر با پیگیری بحث دولت الکترونیک اقدامات خوبی در زمینه جلوگیری از تخلفات صورت گرفته است ...
تیک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
لیلا مرگن :سخنان ضدونقیض مسئولان سازمان جنگل ها و معاون استانداری فارس، ابهامات زیادی را درباره جذب سرمایه گذار قطری ایجاد کرده است ...
شهید نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
شهیدخبر: گروهی از مسلمانان به نام The Muslim History در بیانیه ای از نگاه مطبوعات و رسانه های غربی درباره اسلام انتقاد کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
روکش آسفالت راه روستایی میرحسن- سرزل به طول 12 کیلومتر در بخش سرفیروزآباد کرمانشاه با اعتبار پنج میلیارد تومان تا یک ماه دیگر به پایان می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
ایسنا نوشت: در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران بهای خدمات سازمان بهشت زهرا (س) مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایتا در بخش های مختلف بهای خدمات این سازمان با رأی اکثریت اعضای شورا افزایش پیدا کرد.
اینتیتر   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
منبع : عصر ایران
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
روزنامه ایران گزارشی تهیه کرده که نشان می دهد عراقی ها به آبادان هجوم آورده اند،
تدبیر 24   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اجرای اسکان تابستانی فرهنگیان با 345 مرکز رفاهی، 50 پردیس دانشگاهی، 300 اردوگاه تفریحی و 23 هزار کلاس درس تا 15 شهریور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
نشست طراحی مدل جامع درآمدزایی دانشگاه ها و تنوع بخشی به منابع آموزش عالی ، با حضور دکتر محمدتقی نظرپور معاون اداری ...
ورزش 3   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
حمیدرضا صدر معتقد است بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا علاوه بر پیشرفت تاکتیکی، پیشرفت تکنیکی زیادی هم داشته اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
رمالی در آفریقا به جرم اخاذی از زن و شوهر جوانی دستگیر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
دیده بان شفافیت و عدالت در بیانیه ای نسبت به عملکرد بانک مرکزی در منتشر نکردن لیست کامل دریافت کنندگان ارز دولتی واکنش نشان داد و از رئیس جمهور خواست تا نسبت به تغییر تیم اقتصادی و در راس آن تغییر ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۱    
نشست تخصصی شمس تبریزی با حضور محققان جمهوری آذربایجان در دانشگاه تبریز برگزار شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۱    
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار از محل شاخص ها برای زیرساخت های گردشگری دریاچه گهر در شهرستان دورود اختصاص داده شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۱    
در این مطلب حضور نماینده کرمان را درمیان کارگران معدن مشاهده می کنید.
سلامت نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۱    
سلامت نیوز : در مطالعه صورت گرفته توسط محققان انگلیسی، نخستین شواهد از گسترش پروتئین تاو در بین نورون های مرتبط با یکدیگر بدست آمد. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۱    
باشگاه خبرنگاران جوان مرکز همدان در رشته های کاربردی رسانه، دوره های آموزشی برگزار می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۱    
پاسخ کوبنده سران کشورمان به تهدیدها و تحریم های آمریکایی، در قالب یک نماهنگ به تصویر کشیده شده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۱    
فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 639 هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه کامیون توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد .
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۱    
ظفر مند گفت: از 2 هزار قلم مواد و تجهیزات دندان پزشکی تنها به 392 مورد ارز 4200 تومانی تخصیص یافت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۱    
مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: در سه ماه نخست امسال در مناطق چهارگانه شهر همدان 20 مورد رفع خطر از محلات و مناطق شهر صورت گرفته است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۱    
در این مطلب طرز تهیه دسرهای خوشمزه ژله ای را می خوانید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۱    
فرمانده انتظامی لرستان از کاهش 21 درصدی سرقت در این استان خبر داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۱    
مسابقات بوکس جوانان کشور در منطقه 2 کشور به میزبانی شهر اهر برگزار می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۱    
رصد خانه تابناک ، خبر هایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۱    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی گفت: اشیای تاریخی با قدمت هزاره اول قبل از میلاد در استان مازندران کشف و ضبط شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۱    
با گذشت بیش از هفت سال از قتل زن جوان در خانه اش تنها مظنون این پرونده لب به اعتراف باز نکرد و گره این پرونده باز نشده باقی ماند.
سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
طی مراسمی از خادمین نماز آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی تجلیل به عمل آمد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی ...
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
سرمربی فرانسه معتقد است انگولو کانته تا اینجا تورنمنت بی نظیری را پشت سر گذاشته و برای نقشه های او اهمیتی کلیدی دارد.
سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
از برگزیدگان مسابقه احکام " از مباحث روزه " که در ماه مبارک رمضان در بین کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی برگزار شده بود ، تجلیل بعمل آمد. ...
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
دو تیم فرانسه و بلژیک، دیدار حساس نیمه نهایی جام جهانی را امشب در سن پترزبورگ برگزار خواهند کرد .
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
برانکو دو روز استراحت برای بازیکنان تیم در نظر گرفت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
معاون اول رییس جمهور گفت: ما کسانی که در این شرایط وخیم که امریکا در حال شاخ و شانه کشیدن علیه ایران است به فکر زدن جیب مردم و خالی کردن آن هستند را ادب می کنیم.
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
خبر این است که مرحوم هادی نوروزی کاپیتان اسبق پرسپولیس در آستانه ممنوع الخروج شدن قرار گرفته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
نماینده مردم نطنز در مجلس گفت: در حوزه اقتصادی نسبت به عدم دنباله روی اروپایی ها از آمریکا تردید هایی وجود دارد چرا که اکثر شرکت های بزرگ اروپایی چند ملیتی بوده و آمریکایی ها نیز در آن ها سهام دار ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
بانوی مدال آور مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا با بیان اینکه افتخار می کنم که بانوان یزدی به حجاب شهره اند گفت: در هر جای دنیا که باشم حجاب مایه افتخارم بوده و سعی می کنم در هر مرحله ای آن را حفظ کنم.
روابط عمومی صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
سومین قسمت از برنامه پیشران شبکه چهار امشب سه شنبه 19 تیر، با موضوع نوآوری و کارآفرینی در صنعت خدمات، پخش می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه کم کاری برخی مسؤولان بی اعتمادی در جامعه را افزایش می دهد، گفت: وحدت و یکپارچگی مردم و مسؤولان مهمترین عامل اقتدار و قدرت کشور به شمار می رود.
سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در آئین تودیع و معارفه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: گسترش مهارت آموزی به جامعه می تواند شهروندان را توانمند ساخته و از افراد مستعد جامعه کارآفرین بسازد. ...
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
رضا شاهرودی خبرنگار ورزشی ، در مورد خروج 2 بازیکن نساجی از اردوی تیم امید و بازگشت دوباره آنها، گفت: این اتفاقات خوب نیست ...
سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
رییس مرکز آموزش فنی و حر فه ای درگز از احداث یک گلخانه در این مرکز خبر داد به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
فقط کافیست که در هر موتور جستجویی عنوان بیمه ملت را وارد کنید آن وقت است که با این شعار روبرو می شوید: بیمه ملت همراه خانواده ...
سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
رییس مرکزآموزش فنی وحرفه ای بهبهان گفت:در راستای هفته مبارزه با مواد مخدر همایش تخصصی بررسی نقش مادران و همسران در روند بهبودی مبتلایان به اعتیاد در بهبهان برگزار شد. ...
مردم نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
مردم نیوز : 11 جریان سیاسی پیروز در انتخابات پارلمانی اخیر در عراق پاسخ به طرح پیشنهادی حیدر العبادی نخست وزیر برای برگزاری نشستی گسترده با هدف مشخص کردن برنامه های دولت بعدی و شتاب بخشیدن به روند ...
مردم نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
مردم نیوز : علیرضا بیرانوند بعد از نمایشی موفق در جام جهانی اکنون با پیشنهادات مناسبی خصوصا از لیگ ترکیه مواجه شده که این مساله او را به در خروجی باشگاه پرسپولیس نزدیک کرده است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
بدون شرح ...
الی گشت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
انفجار گردشگری در هند هند هفتمین کشور پهناور و دومین کشور پرجمعیت دنیا، مملوء از میراثی غنی است، سرزمینی جذاب و پرهیاهو که در آن سنت و مدرنیته با هم پیوند خورده اند ...
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
با روش مطرح شده در این مقاله می توانید به سادگی به ریفربیشد بودن هر یک از تجهیزات عکاسی نیکون پی ببرید.
سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
خان محمد حسن زهی معاون مالی وپشتیبانی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای سیستان وبلوچستان از برگزاری نشست هم اندیشی با آقای شیبانی رئیس اداره اشتغال بنیاد شهید وامور ایثارگری استان درراستای اجرای تفاهمنامه ...
روابط عمومی صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
برنامه "سیمای آبادی" امروز سه شنبه 19 تیر، با موضوع تولید محصولات گواهی شده به کارگردانی آقای قاسم بخشی پخش می شود.
مردم نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
مردم نیوز : امید ابراهیمی بعد از 4 سال حضور در مرکز زمین استقلال و اثر گذاری بالا در این تیم از جمع آبی ها جدا شد تا به این ترتیب استقلال یکی از کلیدی ترین مهره های خود را از دست بدهد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهوری سوریه تأکید کرد که بازسازی این کشور مهم ترین اولویت دولت است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
پوستر قیام بزرگ برای حجاب به مناسبت 21 تیر سالروز واقعه مسجد گوهر شاد منتشر شد.
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
شرکت THQ Nordic تایید کرد که بازی Darksiders 3 در تاریخ 6 آذر 1397 (27 نوامبر سال 2018) عرضه خواهد شد.