یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۰:۰۳Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 30 تیر 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۲    
یک جمعیت شناس با بیان اینکه ازدواج کودکان یک معضل است و شاخص توسعه نیافتگی هر جامعه به شمار می آید، گفت: میزان ازدواج دختران 10 تا 14 سال در سال 85، 10 درصد بوده که این میزان در سال 95 به 14 ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۱    
"عبدالله عزیزپور" برلزوم پیگیری احداث خانه های جوان توسط روسای شهرستانهای ورزش وجوانان لرستان تاکید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۰    
نشست هم اندیشی تسهیل ازدواج جوانان با رویکردی کارشناسانه و آسیب شناسانه با حضور جمعی از کارشناسان صاحب نظر و مدیرکل دفتر برنامه و نظارت بر جوانان در محل ساختمان وزارت وزش و جوانان برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۵    
بوکسور خوزستانی در رقابت های دانشجویان کشور نشان طلا را به خود اختصاص داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۵    
تیم استان کرمان در مسابقات تنیس قهرمانی نوجوانان دختر کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد، بر سکوی سوم این رقابت ها ایستاد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۵    
با برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان سمنان رمضانعلی حیدریان برای چهار سال آینده سکان دار این هیأت شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۸:۲۶    
رییس فدراسیون تکواندو در مراسم افتتاحیه لیگ نونهالان دختر گفت: تیم ملی تکواندو کشورمان برای نخستین بار در مسابقات کسب سهمیه المپیک موفق شد در هر دو گروه دختران و پسران سهمیه کامل را کسب نماید. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۸:۲۶    
همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه لیگ نونهالان دختر، از کادرفنی و ملی پوشان افتخارآفرین تیم ملی تکواندو نوجوانان در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان تجلیل شد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۵    
کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی آشوریان جهان با عنوان جام تموز در ارومیه نشانگر آزادی و امنیت اقلیت های دینی در ایران اسلامی است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۵    
در پایان سومین روز رقابتهای کاراته دانشجویان جهان در ژاپن، کومیته تیمی به فینال راه یافت و کاتای تیمی در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه می دهد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۵    
دفتر نظارت و برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان ویژگی های تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی روسیه اعلام کرد . بر این اساس افزایش متوسط دوندگی بازیکنان تا سطح بازیکنان خوب دنیا افزایش یافته است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۵    
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان روز شنبه اعلام کرد: مهین فرهادی زاد رئیس کمیسیون ورزش و زنان کمیته ملی المپیک برای نخستین بار در تاریخ ورزش زنان ایران به عنوان نماینده سرپرست کاروان ورزش ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۵    
تیم ملی وودبال ایران فردا به هشتمین دوره مسابقات وودبال جهانی در تایلند اعزام می شود
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۵    
سیروس احمدی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری از 10 هزار و 802 باشگاه خصوصی با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۴    
کارگاه مهارتهای ارتباطی ویژه دوران عقد 28تیر ماه 97 در خانه جوانان استان بوشهر با حضور زوج های جوان برگزار گردید .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۴    
مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان بر لزوم نهادینه شدن درک صحیح از فعالیت سازمان های مردم نهاد در جامعه تاکید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۴    
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بر اهمیت ورزش دانشجویی تاکید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۴    
رییس فدراسیون فوتبال در مورد تدارکات تیم ملی فوتبال برای جام ملت های آسیا گفت: با مساعدت و هدایت دکتر سلطانی فر تمام موارد لازم را بررسی و تقسیم بندی کردیم که در تمام بخش ها این تقسیم بندی خوب پیش ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۴    
وزیر ورزش و جوانان ، سید محمد شروین اسبقیان را به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
سانتوز شب گذشته برای عقد قرارداد نهایی و آغاز فعالیت رسمی خود به عنوان سرمربی تیم ملی ایران وارد کشور شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۱    
تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال کهگیلویه وبویراحمد با اقتدار به مقام قهرمانی رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان جوانان کشور دست یافت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۱    
مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: یک سالن ورزشی را به بیماران خاص استان اختصاص خواهیم داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۱    
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه ستاد فجر 40 ورزش استان از توجه دستگاه ورزش کشور به توسعه زیر ساخت های عمرانی ،فرهنگی و ورزشی از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۱    
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی هتل ورزش شهر یاسوج خبرداد و گفت :با تخصیص اعتبارات از محل ارزش افزوده استانی این پروژه ورزشی در سال 1398 افتتاح می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۱    
مردان تکواندوکار کشورمان به منظور حضور در دومین دوره مسابقات تیمی گرنداِسلم (جام جهانی) ساعت 22 روز دوشنبه – یکم مردادماه ایران را به مقصد چین ترک خواهند کرد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۱    
موسوی با ابراز امیدواری از تصویب و اجرایی شدن لایحه "منع بکارگیری بازنشستگان گفت: امیدوارم روز یکشنبه، در صحن علنی، با موفقیت این طرح روبرو شویم تا روح تازه ای در جریانسازی نظام اداری دمیده شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۴۶    
حسین بیگلری به عنوان رئیس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء استان کرمانشاه انتخاب شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۴۶    
تیم تنیس روی میز نونهالان استان قم در مسابقات قهرمانی پسران 10 و 11 سال کشور در جایگاه سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۴۶    
محمد اسماعیل سعیدی گفت: تیم داوری هم مانند تیم ملی فوتبال در جام جهانی افتخار آفرینی کردند و این داوران نیز بخشی از سرمایه های ملی ما هستند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۲۵    
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت : هیچ رشته ای به جز تنیس روی میز ؛ اسیایی هایی در دنیا بطور کامل بویژه در بخش بانوان سرامد نیستند به همین دلیل برای کسب مدال بازی های اسیایی کار خیلی سختی داریم اما با ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۱۵    
طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان فارس فاضل صفری به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بوانات منصوب و از خدمات رئیس پیشین این اداره قدردانی شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۰۵    
مسابقات تنیس روی میز هوپس زیر 10 و 11 سال کشور عصر جمعه 29 تیرماه در شهر سقر به پایان رسید که طی آن تیم تهران بر سکوی نخست ایستاد، کردستان دوم شد و استان های قم و مازندران به صورت مشترک سوم شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۰۵    
عبدالله عزیز پورگفت : لرستان با پرداخت 333 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در جایگاه سوم کشور قرار داشته و از نظر مبلغ پرداخت نیز رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۰۵    
دومین خانه ورزش روستایی، در دهستان چهزار شهرستان خاش با حضور کرد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،یوسفی فرماندار و دیگر مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.