یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۰۲Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 20 خرداد 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل ورزش و جوانان سمنان از اهدا پنج کانکس به مردم زلزله زده کرمانشاه توسط جامعه ورزش و جوانان استان خبر داد و گفت: دو انبار اقلام و اجناس موردنیاز مردم نیز قبلاً به این استان ارسال شده بود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۱    
62 هکتار از اراضی متعلق به ورزشگاه بزرگ نقش جهان استان اصفهان وزارت ورزش و جوانان که قبل از این در محاکم بدوی مبنی بر رفع تصرف صادر گردیده بود توسط محاکم تجدید نظر استان اصفهان تایید و قطعی شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۰    
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: هیئت های ورزشی باید در تمامی برنامه های خود بانوان و شهرستان ها را به صورت ویژه ببینند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۰    
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان گفت : سه پروژه ورزشی در شهرستان فلاورجان کلنگ زنی خواهد شد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۰    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره تدارکات تیم ملی برای حضور در جام جهانی روسیه گفت: اکثر کارشناسان فوتبال از روند آماده سازی تیم ملی ابراز رضایت کرده اند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۰    
رئیس فدراسیون تیراندازی مقدمات حضور یک روانشناس مطرح ایتالیایی را در تهران فراهم کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۰    
علی کریمی به مدال نقره پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ترکیه در وزن منهای 67 کیلوگرم دست یافت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۰    
دومین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ترکیه به بهمن عسگری رسید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۱:۳۳    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای مشکلات فرایند صنعتی شدن أسب در ایران را مورد توجه قرار داد و حل این مشکلات را لازمه پیشرفت سوارکاری ایران دانست .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۰:۳۲    
کاراته ایران در مجموع مردان و زنان با کسب 3 طلا، 2 نقره و 7 برنز با شایستگی به عنوان قهرمانی پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در ترکیه دست یافت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۰:۳۲    
مسعود خلیلی با کسب حداکثر آرا برای چهار سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۲    
کاراته کاهای ایران در دیدارهای رده بندی پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ترکیه به 7 مدال برنز دست یافتند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۲    
مربی ایتالیایی اهداف پروازی با حضور در تهران با علی دادگر دیدار و گفت گو و از تمرینات تیم ملی بازدید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۲    
محمد جعفرپور (رییس سازمان لیگ فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای) از اعلام شرایط فنی لیگ های پهلوانی و زورخانه ای در سال 1397 با عنوان جام مروجین پهلوانی خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۴۱    
ورزشکاران اردونشین تیم ملی سنگ نوردی آقایان جهت حضور در بازی های آسیایی جاکارتا و برای دومین بار در سال جدید، در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۴۱    
ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی کبدی آقایان، اردوی آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کردند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۴۱    
استودیو ویژه برنامه جام جهانی 2018 خبرگزاری برنا با قرائت پیام وزیر ورزش و جوانان برای رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، توسط رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه رسما افتتاح شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۰۱    
دو مقام فرانسوی و عالی رتبه فدراسیون جهانی ساواته با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان دیدار کردند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۱۲    
محمود رضا امیاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در پیامی کسب مدال نقره عبدالرحیم درزاده و چهارمی امید امیریان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا 2018 ژاپن را به جامعه ورزش دوست ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۲    
رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کارگران جهان با حضور 8 تیم در شهر وارنا بلغارستان برگزار شد و تیم کشورمان با شکست میزبان به مقام سوم این رقابت ها دست یافت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۲    
اردوی انتخابی تیم ملی زنان و مردان جهت حضور در مسابقات جهانی گلف WATC 2018 ایرلند از امروز تا 25 خرداد در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۲    
مسعود اطاعتی با کسب اکثریت آرا سکان هدایت این هیئت را برای 4 سال آینده به عهده گرفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۲    
برنامه های هفته فرهنگ پهلوانی از سوی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به عنوان دبیرخانه دائمی ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی اعلام شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۲    
مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو زنان برای حضور در بازی های آسیایی 2018 برگزار و در نهایت نفرات اعزامی به این دوره از رقابت ها مشخص و معرفی شدند. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۲    
همگانی کردن ورزش جهت رسیدن به اهداف متعدد جزو نیازهای ضروری جامعه امروز استان ما است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۲    
سرمربی تیم ملی کبدی امیدوار است تا مردانش در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به مدال خوشرنگی دست پیدا کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۲    
سومین نشست کمیته استانی ستاد بازیهای آسیایی جاکارتا 2018 به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۲    
عبدالرحیم درزاده و امید امیریان دو دونده استان سیستان و بلوچستان بهمراه تیم ملی در رقابت های آسیایی به میزبانی ژاپن موفق به کسب عنوان شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۲    
ترکیب تیم های بسکتبال دختران و پسران دانشگاه پیام نور برای شرکت در چهارمین دوره رقابتهای بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا اعلام شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۱    
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش موثر بانوان در توسعه و ترویج ورزش همگانی، بر توجه و تلاش برای استفاده از این ظرفیت مهم برای ارتقای ورزش در جامعه تاکید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۱    
با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، حجت رسولی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۱    
عضو تیم ملی پومسه بانوان با بیان اینکه با بیان اینکه برای نخستین بار رقابتهای پومسه در بازی های جاکارتا برگزار می شود ف گفت : این مسابقات در اندونزی بسیار سخت خواهد بود ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۱    
مدیر کل ورزش وجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی دومین خانه کوهنوردی چهارمحال و بختیاری از هفته آتی با کمک خیرین در شهرستان بروجن آغار خواهد شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۱    
رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی با بیان این که حمایت رییس جمهور و وزارت ورزش و جوانان از تیم ملی فوتبال مثبت بوده است گفت: بروز منش پهلوانی و جوانمردی و تلاش وافر برای کسب موفقیت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۱    
رئیس فدراسیون ژیمیناستیک با بیان این که رویکرد وزیر ورزش و جوانان نسبت به حضور بانوان در عرصه مدیریتی بسیار دوستانه و حمایت گونه است ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۱    
سرمربی تیم ملی پومسه بانوان گفت : برنامه های فرهنگی فدراسیون تکواندو که توسط کمیته این حوزه تدوین شده اشاره کرد و با بیان اینکه این برنامه ها در راستای پیوند معنویت و ورزش قهرمانی و حرفه ای صورت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۲    
با حضور معاون استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و نمایندگان دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی، بیست وچهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۲    
عضو تیم ملی جودی بانوان کشورمان فضای نمایشگاه قران را بسیار مطلوب توصیف کرد و فعال ترین بخش های آن را غرفه های هنری و مکتوب آن دانست .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۲    
عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد وزارت ورزش و جوانان در انتصاب مدیران شایسته بدون نگاه جنسیتی ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۲    
نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک در پی انتصاب یک بانو به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: همه ما وظیفه داریم از این اقدام ارزنده که در وزارت ورزش و جوانان رخ داده حمایت کنیم و امیدواریم که ...