پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۹May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 5 بهمن 1399 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 اسفند 1398 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1399 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1399 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1399 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1399 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1399 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1399 وزارت ورزش و جوانان 30 آبان 1399 وزارت ورزش و جوانان 30 آذر 1399 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1399 وزارت ورزش و جوانان 30 اسفند 1399 وزارت ورزش و جوانان 1 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 2 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 3 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 4 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 5 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 6 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 7 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 8 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 9 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 10 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 11 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 12 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 13 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 14 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 15 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 16 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 17 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 18 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 19 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 20 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 21 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 22 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 23 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 24 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 25 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 26 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 27 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 28 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 29 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1399 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۳:۳۵    
"سروش ابراهیمی" ملی پوش پارکور ایران بر سکوی نخست مسابقات پارکور مجازی قهرمانی آسیا تکیه زد و مدال طلا را از آن خود نمود و علی میرچناری هم صاحب نشان برنز شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۵    
اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشور با دعوت از 5 رکابزن تیم دوچرخه سواری پیشگامان در تهران برگزار می گردد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۵    
سریعترین دونده مرد ایران گفت: هدف اصلی من قهرمانی آسیا و المپیک است و برای رسیدن به این عنوان، مصمم و با انگیزه کار را جلو خواهم برد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۵    
مهسا صمیمی ملی پوش پارکور بانوان ایران به مدال طلای مسابقات پارکور قهرمانی آسیا که به صورت مجازی برگزار شد دست پیدا کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۵    
تیم صحرانوردی بانوان اصفهان قهرمان رقابت های دو صحرانوردی بزرگسالان کشور در بخش بانوان شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۵    
مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور که از پنجشنبه سوم بهمن ماه در بخش آقایان آغاز شده بود، این بار در بخش بانوان پیگیری شد و نفرات و تیم های برتر مشخص شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۵    
مجمع سالیانه هیئت دوومیدانی استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران، مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۰۵    
رئیس فدراسیون بوکس طی پیامی ضمن تقدیر از تعامل وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که نقش کارامدی در اعتلای ورزش کشور دارد، تلاش بی وقفه این دو نهاد ورزشی کشور را ستود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۵    
مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس اقایان جعفر سمیعی ( با حفظ سمت) وسید مجید صدری را بعنوان اعضا جدید هیئت مدیره آن باشگاه انتخاب کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۵    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مزه شیرین هماهنگی، تعامل و همسویی بین ارکان مختلف ورزش را پس از سالها چشیدیم اظهار داشت: تلاش مدیران ورزش این بود که فضای تحرک و شادابی را در ایران زنده نگاه داریم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۵    
تنیسور تیم قهرمان جام حذفی کشور با بیان اینکه برای این مسابقات تمرینات زیادی داشتند، رقابت با تیم پایا چوب تبریز در مرحله نیمه نهایی را سخت ترین رقابت خود عنوان کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۵    
مربی تیم نایب قهرمان جام حذفی بانوان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: در این دوره از جام تنسیورهای خوبی حضور داشتند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۵    
در نشستی با حضور رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان تهران ، مسایل و مشکلات ورزشکاران به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۵    
مسابقات استعدادیابی آنلاین اسنوکر ویژه بازیکنان زیر 14 سال انجام و طی آن نفرات برتر معرفی شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از افتتاح 47 پروژه ورزشی با اعتبار 304 میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر در سراسر استان کرمان خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۵    
اسنوکرباز 14 ساله سیستان و بلوچستان به عنوان نفر برتر مسابقات استعدادیابی اسنوکر انتخاب شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۵    
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی با حضور حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور آئین تکریم ومعارفه مدیرتیم های ملی و مدیر روابط عمومی واطلاع رسانی فدراسیون برگزار گردید .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۵    
در دیدار دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان، راه های همکاری دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۵    
اعضای مجمع کمیته با عضویت فدراسیون ورزش های ناشنوایان به عنوان عضو کمیته ملی المپیک موافقت کردند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۵    
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از ثبت نام 250 باشگاه ورزشی استان برای دریافت تسهیلات کرونا خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۵    
مرتضی قاطع رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل از راه اندازی اولین مدرسه قایقرانی استان اردبیل در منطقه گردشگری شورابیل خبر داد..
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۵    
اعضای مجمع کمیته ملی المپیک با عضویت 2 فدراسیون ناشنوایان و بیماران خاص موافقت کردند اما تصمیم نهایی برعهده IOC خواهد بود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۵    
محمدی سرپرست اداره ورزش وجوانان پارس آباد جلسه هماهنگی و اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر، شرایط موجود مانع حرکت اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس اباد در حوزه کاری ما نخواهد بود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۵    
جاودان سیرت رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج به همراه مسئولین این بیمارستان با حضور در محل اداره کل ورزش و جوانان استان با علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۵    
با همکاری موسسه مردم نهاد سلامت فردای آرتاویل پارس آباد کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی و تحکیم بنیان خانواده بعد از ازدواج در شهرستان پارس آباد برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: نخواهیم گذاشت مشکلات، ورزشکاران و قهرمانان استان همدان را دچار آسیب کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: تغییرات برای ارائه خدمت بهتر و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها انجام می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۵    
اعظم کریمی با بیان این که استان ها باید به مقتضیات بومی و منطقه ای خود در اجرای برنامه ها و طرح ها توجه ویژه داشته باشند تا شاهد اثر گذاری برنامه ها باشیم ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۵    
غلامرضاه شامحمدی سرپرست اداره ورزش وجوانان با اکبری رئیس واعضا هیئت کشتی شهرستان دیدار وگفتگو نمود
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۵    
اردوی تیم ملی جوانان هندبال ایران به میزبانی اصفهان در حال برگزاری می باشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۵    
وحید فروهر سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان از برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی در ایام الله دهه مبارک فجر در استان اردبیل خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تجهیز و افتتاح 21 خانه ورزش روستایی استان کرمانشاه در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۵    
هفتمین کارگاه نوآوری و کار آفرینی در بوشهر با موضوع از ایده تا پدیده بصورت انلاین با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ،جهاد دانشگاهی و مرکز نو آوری شتابدهی استان بوشهر برگزارشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از همراهی ورزشکاران استان در مسیر المپیک و پارالمپیک 2021 خبر داد. به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۵    
مسابقات آمادگی جسمانی آنلاین قهرمانی کشور با حضور 31 تیم درقالب 700 ورزشکار برگزارشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۵    
شاکری معاونت فرهنگی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از توانمند سازی سمن ها در حوزه کار آفرینی اجتماعی خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۵    
تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان برای جدا نشدن از جمع مدعیان برای شکست صنعت نفت به آبادان می رود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۵    
رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: درصدد هستیم تا مسابقات "جام کارون" را که هر سال در ایام دهه فجر با شکوه خاصی برگزار می شد، به همان شکل بین المللی اما به صورت مجازی و آنلاین در اهواز برگزار کنیم. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۵    
ادامه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با بررسی شاخص های بودجه سال 1400 ادامه یافت و حاضران در این نشست به ارائه نظرات خود پرداختند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۵    
چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک امروز یکشنبه 5 بهمن 1399 با حضور اعضا در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۵    
حجت حسین پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هشترود عملکرد دی ماه سال 99 این اداره را منتشر کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۵    
دوره داوری درجه 2 کیوروگی(مبارزه) بانوان به میزبانی بوشهر به صورت وبینار برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۵    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوان گفت: افتخار می کنم از اینکه بانوان کشورمان با این توانمندی در عرصه های ورزشی حضور پیدا کردند، از تماشای مسابقات تنیس لذت بردم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۵    
فرامرز رهیف رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرند عملکرد فرهنگی ورزشی این اداره در دی ماه99 را به شرح زیر اعلام کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۵    
بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، سومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی به منظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک با شرکت امیرحسین حسینی و حمیدرضا زرین پیکر نمایندگانی از جنوب غرب آغاز می ...