یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۷:۲۷Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای نافع 31 مرداد 1394 - nafee.ir

نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۵    
رهبر معظم انقلاب با اشاره به خصوصیات بی نظیر حج نسبت به سایر فریضه های اسلامی فرمودند: حج دو جنبه متفاوت فردی و اجتماعی دارد که رعایت هر دو جنبه در سعادت دنیوی و اخروی حجاج و ملت های مسلمان ...
نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۹    
سخنگوی شورای اسلامسی شهر همدان گفت: در آستانه سفر رییس جمهور به استان همدان، اعضای شورای شهر مردم را به استقبال باشکوه از کاروان دولت تدبیر و امید دعوت کردند.
نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۹    
مسئله برجام بیش از مردم کشور ما رضایت و خرسندی سران آمریکایی را به دنبال داشته به طوریکه اوباما و جان کری، بارها در سخنان خود، مذاکرات را به نوعی خلع سلاح ایران معرفی کرده اند.
نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۴    
کی از مسئولین ورزش استان، عدم استقبال مردم از میادین ورزشی و پوشش نامناسب خبری مسابقات، را از اصلی ترین دلایل فقر اسپانسر در ورزش همدان می داند.
نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۴    
سرویس چند رسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا، گزیده اخبار بیست و چهار ساعت گذشته را در قالب بسته خبری باخبر باشید از روزهای شنبه تا چهارشنبه برای مخاطبان عزیز آماده و منتشر می کند.
نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۰    
ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج با حضور مسئولان ستاد استان و مسئولان محلی این شهر افتتاح شد.
نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به دنبال توسعه پایدار و اشتغال در کشور هستیم صنعت چرم یکی از عوامل دست یابی به این هدف است.
نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه معاون رئیس هیأت فرماندهی گروه های داوطلب مردمی عراق (حشد الشعبی) به آستان مقدس حسینی مشرف شد.
نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۵    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید خوشه چرم در همدان ایجاد شود.
نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۰    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان همدان از کمک 2 میلیارد تومانی مردم ولایی و عاشق اهل بیت (ع) همدان به بازسازی عتبات عالیات خبر داد.
نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۰    
رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و داروی کشور گفت: خوشه ها، اتحادیه ها و شرکت های صنعتی برای حضور در بازار جهانی می توانند از نشان حلال استفاده کنند.
نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۵    
همزمان با آغاز شهریورماه شاهد افزایش مصرف بنزین در کشور خواهیم بود که این موضوع شرایط سختی را پیش روی مسئولان پالایش وپخش برای تامین بنزین کشور گذاشته است.
نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۵    
در قرآن کریم می خوانیم که اگر خدا بخواهد امری ایجاد شود، به او می گوید باش، پس به وجود می آید:" کن فیکون" پس هیچ عجیب نیست که خداوند بخواهد حجتش را زنده نگه دارد و این کار را انجام دهد.
نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۵    
پیکر پاک دو کبوتر گمنام حضرت روح الله در میان بغض های شکسته مردم ولایتمدار شهر شیرین سو تشییع و خاکسپاری شد.
نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۵    
بنای کنونی حرم مطهر امام حسین(ع) شامل صحنی به مساحت 15000 مترمربع بوده و شامل 8 درب داخلی و 10 درب پیرامونی است.
نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۵    
افرادی که به دنبال پرونده سازی برای اینجانب بودند تنها یک هدف را دنبال می کردند و آن هم جدایی دو یار دیرین انقلاب یعنی آیت الله خامنه ای و آیت الله هاشمی بود که ناکام ماندند و خواهند ماند.
نافع   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۵    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان از به بهره برداری رسیدن بخشی از صحن حضرت زهرا(س) در حرم حضرت امیرالمؤمنین(ع) برای اربعین خبر داد.