پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۰۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای نماینده 30 آذر 1395 - namayande.com

نماینده 29 اسفند 1393 نماینده 29 اسفند 1394 نماینده 31 فروردین 1395 نماینده 31 اردیبهشت 1395 نماینده 31 خرداد 1395 نماینده 31 تیر 1395 نماینده 31 مرداد 1395 نماینده 31 شهریور 1395 نماینده 30 مهر 1395 نماینده 29 آبان 1395 نماینده 30 دی 1395 نماینده 30 بهمن 1395 نماینده 1 اسفند 1395 نماینده 1 آذر 1395 نماینده 2 آذر 1395 نماینده 3 آذر 1395 نماینده 4 آذر 1395 نماینده 5 آذر 1395 نماینده 6 آذر 1395 نماینده 7 آذر 1395 نماینده 8 آذر 1395 نماینده 9 آذر 1395 نماینده 10 آذر 1395 نماینده 11 آذر 1395 نماینده 12 آذر 1395 نماینده 13 آذر 1395 نماینده 14 آذر 1395 نماینده 15 آذر 1395 نماینده 16 آذر 1395 نماینده 17 آذر 1395 نماینده 18 آذر 1395 نماینده 19 آذر 1395 نماینده 20 آذر 1395 نماینده 21 آذر 1395 نماینده 22 آذر 1395 نماینده 23 آذر 1395 نماینده 24 آذر 1395 نماینده 25 آذر 1395 نماینده 26 آذر 1395 نماینده 27 آذر 1395 نماینده 28 آذر 1395 نماینده 29 آذر 1395 نماینده 30 آذر 1395 
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۵۴    
مطابق با بند 1 و 6 ماده 44 از فصل نهم اصل 44 قانون اساسی، هر گونه قراردادی که منجر به "مشخص کردن قیمت ها و نحوه تعیین آن در بازار به طور مستقیم و غیر مستقیم گردد" و موجب " تقسیم یا تسهیم بازار کالا ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۵    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: باید از دولت محترم پرسید کدامیک از حقوق تصریح شده در این ماده از منشور را رعایت کرده است، آیا حقوق های نجومی مدیران دولتی ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۱    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از نامه فرهادی به ریاست مجلس و توضیح درباره بودجه دانشگاه هایی که ردیف اعتباری آنها در لایحه بودجه 96 صفر شده، خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سفر سردار سلیمانی ارتباطی به قطعنامه 2231 ندارد و امیدواریم در آینده شاهد سفر سردار سلیمانی ها به لندن و نیویورک باشیم.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطاری مبنی بر لزوم مطرح شدن پیشنهادات نمایندگان، گفت: مجلس پیشنهادات نمایندگان درخصوص لایحه برنامه ششم توسعه را مورد توجه قرار می دهد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۱    
عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: متاسفانه کلمه "عموم مردم" در رابطه با افشای عمومی حقوق مدیران در ویرایش نهایی مصوبه کمیسیون تلفیق حذف شده است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۶    
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با وزیر دفاع جمهوری فدراسیون روسیه دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۱    
رئیس شورای تحول علوم انسانی در شورای انقلاب فرهنگی گفت: اگر تحول علوم انسانی صورت نگیرد انقلاب به نتیجه نخواهد رسید.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۶    
متن کامل دفاعیات علیرضا زاکانی نماینده سابق تهران که هفته گذشته از شکایت دولت، وزارت نفت و یکی از نزدیکان اقتصادی دولت، در دادگاه مطبوعات تبرئه شد، امروز منتشر شد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۶    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: باید از دولت محترم پرسید کدامیک از حقوق تصریح شده در این ماده از منشور را رعایت کرده است، آیا حقوق های نجومی مدیران دولتی ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر توجه به اعتبارات موردنیاز برای احیای دریاچه ارومیه گفت: این اعتبارات به عقیده مسئولان اجرایی از سوی دولت در حال حاضر قطع شده است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد به نقض برجام و ایستادگی تمام قد آمریکا برای نقض برجام گفت: با توجه به این اقدام باید واکنش انقلابی از سوی کشور ایران صورت بگیرد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۶    
دهقانی گفت: این آمار عجیب به معنای آن است که صنعت به طور کامل از رکود خارج شده، بخش کشاورزی فعال شده، ثروت ملی زیادتر شده و بنگاهها فعال شده اند؛ آیا اینطور است؛ قطعا خیر.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۶    
متأسفانه این مصوبه در گزارش کمیسیون محترم تلفیق، در دو نسخه و به شکل غیرمنتظره ای به دو شکل منتشرشده و ظاهراً از روی غفلت در یکی از آنها عبارت مهمِ عموم مردم حذف گردیده است!
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۶    
استاد شعر آیینی با تأکید بر این که در انتخاب قالب ها و شعرها باید حساسیت وجود داشته باشد، گفت: یک معضل بزرگ مداحان این است که اهل مطالعه نیستند و این در حالی است که مداحان بسیجی در خط مقدم دفاع از ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۱    
ترور سفیر روسیه در آنکارا، ذهن بسیاری از تحلیلگران به خود مشغول ساخته و تقریبا بدیهی است که ترور آندره کارلوف ، نه تنها اتفاقی ساده و ناشی از یک هیجان شخصی نبوده که کاملا هدفمند بوده است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۱    
وزیر امور خارجه روسیه در آستانه دیدار با همتای ترکیه ای خود با توجه به حادثه ترور سفیر کشورش در آنکارا از لزوم تشدید برخورد با تروریست های فعال در سوریه سخن گفت.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس در انتقاد به مخالفت نمایندگان با پیشنهادهای اصلاحی در لایحه برنامه ششم در مورد شهر تهران ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۶    
دبیر شورای عای امنیت ملی ایران تأکید کرد که تصویب قطعنامه 2328 شوای امنیت را اقدامی در ادامه فعالیت های مخرب گذشته و زمینه سازی برای ورود عناصر اطلاعاتی و نظامی کشورهای حامی تروریسم در قالب نیروهای ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران تاکید کرد اگر لازم باشد ایران به جایی که قرار داشت و خیلی جلوتر از آن برگردد ابزار لازم را در اختیار دارد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۶    
جمعی از مالباختگان پدیده شاندیز و همچنین کارشناسان و کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی برای چندمین بار متوالی مقابل مجلس تجمع کردند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند عوارض آلودگی واحدهای تولیدی در هر شهرستان به نسبت جمعیت بین شهرداری ها و دهیاری های همان شهرستان توزیع شود.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۰    
نایب رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از 14 مورد اتهام خلاف شأن نمایندگی در پرونده نماینده تهران خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۸    
اقدام آمریکایی ها نشان داد، آنها قابل اعتماد نیستند و به تعهدات خود نیز عمل نمی کنند و با پیش کشیدن بحث تروریسم و حقوق بشر به دنبال آوردن بهانه هایی هستند تا بتوانند اقدامات عملیاتی علیه ایران انجام ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نرخ رشد 8 درصدی در لایحه برنامه را آرمانی و غیر قابل تحقق خواند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۸    
در خانه ملت، نحوه هزینه کرد عوارض شماره گذاری خودروها، ارزش افزوده گاز طبیعی و عوارض محصولات دخانی، انواع بنزین و سوخت هواپیما و نفت را مشخص کردند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۳    
یک قاضی دیوان عدالت اداری گفت: قانون گذار، کلاهبرداری رایانه ای را شفاف تعریف نکرده است با این حال مجازات یک تا پنج سال و در برخی موارد شلاق را برای این نوع از جرائم تعیین کرده است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۸    
هیچ کس نمی تواند بپذیرد که ایران در نیمه اول امسال 7.4 درصد رشد داشته؛ نه اقتصاددانان، نه فعالان اقتصادی و نه مردم زیرا سایه رکود و کاهش قدرت خرید مردم، بر آمار رشد اقتصادی سنگینی می کند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۳    
یلدا که در یزد از آن به عنوان شب چله یا شو چله یاد می شود، کهن ترین یادگار از رسوم مردم ایران باستان است و یزدی ها سابقه دیرینه ای در برپایی آیین این شب به یادماندنی دارند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت والده محسن کوهکن ریزی نماینده مردم لنجان را تسلیت گفت.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۳    
مرکز پژوهش های مجلس سیستم مالیات ستانی را ضعیف خواند و نوشت: نه فقط برای بودجه عمرانی، بلکه برای بودجه جاری (از خرید گندم گرفته تا مخارج سلامت) هم متکی به قرض شده ایم.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۸    
هفته نامه نماینده / گپ وگفت درباره دغدغه های ساده و روزمره زندگی شخصی چهره ای که همیشه در قاب شهرت دست نیافتنی است، بی شک جذاب به نظر می رسد ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۸    
طولانی و معطل شدن روند استیضاح، مطلوب نیست و شایعات را بیشتر می کند؛ یعنی اگر احتمال نتیجه دادن لابی ها در طرح های استیضاح مطرح شود، مجلس در معرض تهمت قرار می گیرد و شائبه معامله با وزیر پررنگ می شود.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۸    
با مشخص شدن رضایت اوباما از اجرا شدن قانون تحریم های ایران، مردم انتظار دارند واکنشی عملی از جانب دولتمردان مشاهده نمایند ...