یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۷:۴۴Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای نماینده 31 شهریور 1395 - namayande.com

نماینده 29 اسفند 1393 نماینده 29 اسفند 1394 نماینده 31 فروردین 1395 نماینده 31 اردیبهشت 1395 نماینده 31 خرداد 1395 نماینده 31 تیر 1395 نماینده 31 مرداد 1395 نماینده 30 مهر 1395 نماینده 29 آبان 1395 نماینده 30 آذر 1395 نماینده 30 دی 1395 نماینده 30 بهمن 1395 نماینده 1 اسفند 1395 نماینده 1 شهریور 1395 نماینده 2 شهریور 1395 نماینده 3 شهریور 1395 نماینده 4 شهریور 1395 نماینده 5 شهریور 1395 نماینده 6 شهریور 1395 نماینده 7 شهریور 1395 نماینده 8 شهریور 1395 نماینده 9 شهریور 1395 نماینده 10 شهریور 1395 نماینده 11 شهریور 1395 نماینده 12 شهریور 1395 نماینده 13 شهریور 1395 نماینده 14 شهریور 1395 نماینده 15 شهریور 1395 نماینده 16 شهریور 1395 نماینده 17 شهریور 1395 نماینده 18 شهریور 1395 نماینده 19 شهریور 1395 نماینده 20 شهریور 1395 نماینده 21 شهریور 1395 نماینده 22 شهریور 1395 نماینده 23 شهریور 1395 نماینده 24 شهریور 1395 نماینده 25 شهریور 1395 نماینده 27 شهریور 1395 نماینده 28 شهریور 1395 نماینده 29 شهریور 1395 نماینده 30 شهریور 1395 نماینده 31 شهریور 1395 
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۲    
دادستان تهران گفت: از روز اول هم اعلام کردیم که اگر بابک زنجانی وجوه را مسترد کند، دادسرا تصمیم مناسب خواهد گرفت.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۲    
اولین جلسه کمیسیون مشترک ایران و گروه 1+5 درسطح وزیران اول مهر ماه در نیویورک برگزار می شود.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۷    
رییس جمهوری روز سه شنبه به وقت محلی ، برای شرکت در هفتاد و یکمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، وارد نیویورک شد و در فرودگاه جان اف کندی ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۷    
متهم فراری که در اقدامی انتقام جویانه اقدام به پاشیدن اسید بر روی دختر جوان کرده و بعد از انتقال وی به بیمارستان از محل متواری شده بود، ساعت 15 امروز در مخفیگاهش دستگیر شد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۲    
امروزه هزینه تهیه جهیزیه و برگزاری مراسم ازدواج به طرز چشمگیری افزایش یافته است بطوریکه ازدواج با حداقل امکانات نیز گران تمام خواهد شد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۲    
رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بازدید از کارخانه UCF اصفهان، برنامه بعدی کمیسیون امنیت ملی برای تهیه گزارش برجام است، جزئیات بازدید اخیر از رآکتور اراک را تشریح کرد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار پستی در فیس بوک به انتقاد شدید روز گذشته علی کریمی واکنش نشان داد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۷    
العالم نوشت: یک نشریۀ انگلیسی قصۀ مرد معروفی به نام بابی را منتشر کرد که نام واقعی او “جان جایرو فالیسکویز” و خطرناک ترین مرد جهان است زیرا مسئول قتل و مجروح کردن و ارعاب هزاران انسان است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۸    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان از دستگیری قاتل حسین منصوری، مدیرعامل سابق باشگاه مس سرچشمه پس از دوماه پیگیری خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۸    
سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد که برد موشک بالستیک ذوالفقار، 750 کیلومتر بوده و از سوخت جامد بهره می برد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۳    
دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت در بیانیه ای خواستار تسریع در پیگیری مطالباتشان توسط مسئولان ذی ربط شدند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۸    
اصغر فرهادی در "فروشنده" از یک رادیکالیسم ناخواسته ایرانی و شیعی سخن به میان آورده است که می تواند یک شهروند متشخصِ معلم و بازیگر تئاتر را به یک حیوان درنده خو تبدیل کند
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۸    
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت که این نیرو تاکنون 2 بار آمریکایی ها، 2 بار انگلیسی ها، یک بار کانادایی ها و یک بار هم استرالیایی های متجاوز را در خلیج فارس دستگیر کرده است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۳    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ثروت های موجود در دنیا گفت: این ثروت ها پاسخگوی همه نیازمندان دنیا است اما در جاهایی مصرف می شود که مخرب است و آمریکا مصداق این خرابکاری ها در جهان است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۳    
رئیس جمهور برجام را تحولی بزرگ، نمادی برای حل اختلافات و پایه ای برای همکاری ها دانست و تاکید کرد که همه طرف ها باید به اجرای دقیق و بهنگام تعهدات خود در برجام، پایبند باشند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۸    
آدم هایی هستند که حاضرند پول بگیرند و در کنار دیگران راه بروند و درد دل های شان را بشنوند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۳    
شواهد در حالی حاکی از نهایی شدن محکومیت ایران در داوری بین المللی پرونده کرسنت است که نظارت های پیش بینی شده در قراردادهای جدید نفتی نیز شرایط مشابهی را در پیش رو ترسیم می کند ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۸    
همه قهرمان ها پارالمپیک به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که دارند مشکلات بزرگی را در زندگی خود پشت سر گذاشته اند مشکلاتی که قبل از حضور در مسابقات پارالمپیک باید آنها را شکست می دادند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۸    
رژه بزرگ نیروهای مسلح ایران بازتابی گسترده در رسانه های جهان داشته و این رسانه ها اقدام ایران را در شرایط فعلی خلیج فارس مهم ارزیابی کرده اند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۳    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از اعطای کارت هدیه هوشمند به دانشجویان خبر داد و گفت: این کارت شامل36 نوع خدمت به دانشجویان است و تا بهمن ماه سال جاری عملیاتی می شود.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۹    
رویای صدام برای تصرف خوزستان و الحاق آن به کشورش در همان مرزهای خرمشهر و با توقف ارتش مجهز عراق توسط نیروهای مردمی رنگ باخت و او هشت سال بعد با سرشکستگی به آتش بس اکتفا کرد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۴    
آخرین گروه از کاروان ورزش ایران در بازیهای پارالمپیک در شرایطی بامداد امروز به ایران بازگشت که بهمن گلبارنژاد همراه آنها نبود.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۹    
هر گرم طلای 18 عیار در بازار تهران 113 هزار و 534 تومان و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت یک میلیون و 115 هزار تومان معامله شد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۴    
فارین پالیسی نوشت: بررسی عملکرد سه دولت گذشته آمریکا و وعده های انتخاباتی شان نشان می دهد هر سه رئیس جمهور ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۹    
طبق دستور بانک مرکزی بناست از ابتدای مهر ماه توزیع دور جدید کارت های اعتباری آغاز شود و در همین راستا تعدادی از بانک ها پیشتاز شده اند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۴    
تروریست های داعش سه جوان را در مرکز شهر موصل را به جرم بازی فوتبال و پوشیدن لباس بازیکن موردعلاقه شان شلاق زدند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۹    
معاون قضائی دادستان کل کشور، در واکنش به موضوع پیگیری قضائی حملات سایبری به تاسیسات هسته ای، گفت: منتظر پاسخ سازمان انرژی اتمی هستیم.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بردباری ایران برابر عربستان حکمت نظامی دارد، گفت: ما عربستان را خلع سلاح اسلامی و قانونی می کنیم تا کوچک ترین غلطی کرد، با سیلی ما مواجه شود.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۴    
دادستان کل کشور با اشاره به محبوس بودن 300 ایرانی در مالزی گفت: حدود 80 نفر هم محکوم به اعدام هستند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۴    
رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: از حزب اعتدال و توسعه برای حضور در شورای سیاستگذاری قبلی دعوت شد اما آنها حضور پیدا نکردند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۹    
محمود صادقی درباره گلایه هایی که عارف از اعضای فراکسیون امید نیز مطرح کرده بود، افزود: عارف در موضعی نیست که از فراکسیون گلایه کند، چون فراکسیون در عارف خلاصه می شود و وی رئیس این فراکسیون است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶    
در شرایط فعلی و براساس شواهد موجود، تنها می توان اظهار امیدواری کرد آنچه تحت عنوان شبکه ملی اطلاعات افتتاح شده و خواهد شد ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۱    
به گزارش نماینده کم اقبالی نسبت به یار مهربان چند سالی است که دامن جامعه را گرفته و این رویگردانی خواسته و ناخواسته، به نسل های جدید نیز منتقل شده است ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۱    
بانکها به دلیل هزینه کرد سپرده های جدید برای پرداخت سود سپرده های قبلی،قادر نیستند منابع را صرف اعطای تسهیلات به بنگاههای اقتصادی کنند و مشکل تامین مالی بنگاهها ناشی از خشکی اعتبار بانکهاست.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا در آخرین سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد توافق هسته ای با ایران و عادی سازی روابط با کوبا را از موفقیت های مهم سال گذشته دانست.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۶    
فرمانده کل سپاه با تأکید براینکه امریکایی ها بیش از این سرمایه و ثروت مردم امریکا را با حضور شرارت آمیز خود در خلیج فارس ضایع نکند، گفت: اینجا خانه ماست ونسبت به پرسه زدن دشمن حساس هستیم.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱    
در مراسم رژه 31 شهریور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تهران رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بر ادامه آزمایش های نظامی و رزمایش های نیروهای مسلح طبق جدول و زمان بندی تعیین شده تاکید کرد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۳    
"گفتمان اصلاح طلبان در انتخابات سال 96، چیست!؟ عبور یا حمایت مشروط از رئیس دولت تدبیر و امید"
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۸    
هفته نامه نماینده - گفته می شود به معاونت اجرایی رئیس جمهور دستور داده شده با توجه به سال پایانی دولت تدبیر و امید ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۸    
برنامۀ فعلی تقدیم شده توسط دولت، اهداف کشور در دستیابی به اهداف سند چشم انداز افق 1404 را محقق نخواهد کرد.البته اگر کمیسیون تلفیق مجلس اراده و اختیار داشته باشد، می تواند بخشی از نقایص را حل کنند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۳    
از مبارزه تا سازش! به نظر می رسد راهی بسیار طولانی است ولی در زندگی برخی شخصیت ها این دو کلمه متناقض نمود عینی یافته و دیگر در تاریخ کسی با شنیدن نامشان خاطرات انقلابی را مرور نمی کند، یاسر عرفات ...