یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۲۹Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای نماینده 28 شهریور 1395 - namayande.com

نماینده 29 اسفند 1393 نماینده 29 اسفند 1394 نماینده 31 فروردین 1395 نماینده 31 اردیبهشت 1395 نماینده 31 خرداد 1395 نماینده 31 تیر 1395 نماینده 31 مرداد 1395 نماینده 30 مهر 1395 نماینده 29 آبان 1395 نماینده 30 آذر 1395 نماینده 30 دی 1395 نماینده 30 بهمن 1395 نماینده 1 اسفند 1395 نماینده 1 شهریور 1395 نماینده 2 شهریور 1395 نماینده 3 شهریور 1395 نماینده 4 شهریور 1395 نماینده 5 شهریور 1395 نماینده 6 شهریور 1395 نماینده 7 شهریور 1395 نماینده 8 شهریور 1395 نماینده 9 شهریور 1395 نماینده 10 شهریور 1395 نماینده 11 شهریور 1395 نماینده 12 شهریور 1395 نماینده 13 شهریور 1395 نماینده 14 شهریور 1395 نماینده 15 شهریور 1395 نماینده 16 شهریور 1395 نماینده 17 شهریور 1395 نماینده 18 شهریور 1395 نماینده 19 شهریور 1395 نماینده 20 شهریور 1395 نماینده 21 شهریور 1395 نماینده 22 شهریور 1395 نماینده 23 شهریور 1395 نماینده 24 شهریور 1395 نماینده 25 شهریور 1395 نماینده 27 شهریور 1395 نماینده 28 شهریور 1395 نماینده 29 شهریور 1395 نماینده 30 شهریور 1395 نماینده 31 شهریور 1395 
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۸:۱۳    
معمار اقتصاد عربستان در مقاله ای با عنوان آخرین تانگو در ریاض از فروپاشی قریب الوقوع خاندان آل سعود سخن گفت.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۸:۱۳    
در خبرها آمده است که به زودی گوشت گوساله روسی و گوشت گوزن روسی قرار است در قصابی های تهران به فروش برسد. ما واقعا داریم با این شتاب به کدام سو می رویم؟
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۸:۰۸    
در پایان نهمین روز از پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک برزیل شاهد اتفاقات جالب و ریز و درشتی در رشته های مختلف ورزشی از شهر ریودوژانیرو بودیم.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۸:۰۳    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که اردن، سعودی ها، فرانسه، آمریکا، انگلیس، قطر و ترکیه در حمایت از تروریسم موجود در سوریه دست دارند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۵۸    
پرچم ایران به احترام درگذشت بهمن گلبارنژاد نیمه برافراشته شد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: کس حق ندارد به بهانه های مختلف در پی تطهیر مجرمان فتنه 88 باشد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۴۳    
استاد دانشگاه امام صادق گفت: دولتمردان یا مفهوم اقتصاد مقاومتی را متوجه نشده اند یا اینکه می خواهند مفهوم این اقتصاد را به اقتصاد لیبرال ترجمه کنند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۰۸    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: یکی از اجزاء مهم قدرت نرم جمهوری اسلامی، بی اعتمادی مطلق به قدرتهای سلطه گر و در رأس آنها امریکا است
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۰۳    
یه عده مادرای پهلوون جدیدترین نماهنگ هیئت الرضا است که با صدای رضا هلالی منتشر شده است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۵۸    
جلسه نهایی رسیدگی به پرونده پزشکی عباس کیارستمی امروز در دادگاه بدوی سازمان نظام پزشکی برگزار شد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۴۳    
قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در داد و ستد بازار تهران یک میلیون و 113 هزار تومان تعیین شد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۳    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: من با سفارت انگلیس هیچ تماسی ندارم و در ماه مبارک رمضان با من تماس گرفتند که اگر از شما دعوت شود حاضرید در انگلیس سخنرانی کنید و من گفتم بله حاضرم و امروز این دعوتنامه به ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۴۸    
دبیر جشنواره مقاومت گفت: در برنامه اکران های مردمی از جشنواره عمار، بسیج دانشجویی و بسیج طلاب کمک گرفته ایم و در 3 هزار نقطه کشور فیلم های این جشنواره اکران خواهد شد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۴۸    
امروز احمدی نژاد باید نشان دهد آیا واقعا"سینه او، در برابر تیرهای نشان رفته به سوی رهبری سپر است و یا خدای ناکرده خود تیری است در چله به سمت رهبری!
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۳۳    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: خود رزمی تنها عاملی است که موجب ایجاد وحدت در برابر دشمنان انقلاب می شود.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۲۳    
فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۳    
یک روانشناس گفت: مادر باید از چند روز مانده به مدرسه، کودک را برای پذیرش ذهنی این مسئله آماده کند و در رابطه با کلاس درس، معلم و همکلاسی ها برای فرزندش صحبت کند
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۰۸    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح تضعیف و فروپاشی دیواره های مستحکم دفاعی کشور را امری غیرشرعی و خلاف عقل خواند و گفت: تجارب تاریخی می گوید نباید دچار خطای محاسباتی و غفلت راهبردی شویم.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۰۸    
معاون ارزیابی کیفیت سازمان استاندارد گفت: سه مدل از خودروی چینی هاوال فاقد تأییدیه سازمان استاندارد است و مجوز شماره گذاری ندارند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۴    
دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به نامه نگاری مرحوم عسگراولادی با سران فتنه گفت: فتنه گران حاضر نشدند یک کلمه از مردم بخاطر فتنه ای که راه انداختند عذرخواهی کنند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۲۴    
در جدیدترین بررسی ها مشخص شد عمیق ترین نقطه زمین که در اقیانوس آرام در نزدیکی جزایر ماریانا واقع شده است 10911 متر عمق دارد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۲۵    
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب از آغاز به کار فعالیتهای داخلی تشکل متبوعش برای انتخابات 96 خبر داد و گفت: البته تلاشمان این است که ورود زودهنگام به مسئله انتخابات نداشته باشیم.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۰    
دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرد دوچرخه سوار ایران بعد از زمین خوردن در جریان مسابقات و در راه انتقال به بیمارستان دچار ایست قلبی شده و وعملیات احیا برای نجات وی هم بی فایده بوده است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۰    
رییس مرکز تولید و فنی سیما اعلام کرد که مسئولان فنی در تلاش هستند تا تنظیمات و جانمایی شبکه های جدید برای راه اندازی آماده شود.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۵    
اداره امنیت ملی افغانستان از بازداشت اعضای یک شبکه تروریستی وابسته به گروه حقانی در ولایت پکتیا خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۰    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل رفتن به خدمت سربازی قصد جدایی از این تیم دارد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۰    
ورود تعدادی خودروی گرانقیمت اینفینیتی QX به جزیره کیش
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۰    
یمه ایران بیش از یک میلیارد و 526 میلیون تومان خسارت مالی و جانی (دیه ) در یک حادثه رانندگی در استان لرستان پرداخت کرد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۵    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در نامه ای به رئیس جمهور از وی خواست لایحه افزایش تعداد مناطق آزاد را بازپس گرفته و این موضوع را دنبال نکند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۵    
سیامند رحمان با انتشار این پست در اینستاگرام به درگذشت بهمن گلبارنژاد واکنش نشان داد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۰    
مسئولان کشور در شرایط فعلی باید حفظ منافع مردم را نصب العین قرار دهند و به بیت المال با نگاه همه جانبه توجه کنند تا حجم بالای عرضۀ بنزین در کشور به صورت صحیح مدیریت شود.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۰    
بلومبرگ می گوید سردار سلیمانی در میان مردم ایران محبوب یا خیلی محبوب است و اطمینان مردم به وی سبب شده است شایعه نامزدی سردار در انتخابات برای آنان دلچسب باشد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۵    
اصرار اوباما برای صدور قطعنامه شورای امنیت در مورد معاهده CTBT، در جهت تامین منافع انتخاباتی حزب دموکرات و تثبیت حق انحصاری اعضای شورا به برخورداری از تسلیحات هسته ای قابل توجیه است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۵    
عربستان سعودی درحالی روزانه 300 میلیون فوت مکعب گاز از میدان مشترک با ایران برداشت می کند که ایران حتی یک دکل حفاری هم برای توسعه این میدان مشترک در خلیج فارس ندارد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۵    
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت:حقوقهای نجومی مردم را به دولت بی اعتماد کرده است، مردم به مسئولین دولتی بی اعتماد هستند، سوالات زیادی مردم از مسئولین دارند و مسئولین باید پاسخگو باشند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۵    
عبدالمجید شیخی گفت: به مردم قول دادند گیرندگان حقوقهای نجومی را قلع و قمع کنند، اما نکردند
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۵    
محمد جواد جمالی گفت: فرد دستگیر شده مشاور اقتصادی تیم هسته ای بوده که مدتی در برخی از بانک ها به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل بانک فعالیت داشته و دارای تابعیت دوگانه است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۰    
شهردار تهران گفت: مترو را تنها پول نساخته است بلکه مدیریت و استفاده از ظرفیت های داخلی هم دخیل بوده است. در مقابل افرادی هستند که به جای کار کردن تنها حرف می زنند و وعده و وعید می دهند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه خسارت کرسنت در برابر خطر قراردادهای جدید نفتی شکست کوچکی بود، گفت: با تایید IPC در هیات تطبیق خام فروشی در کشور تثبیت می شود.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: رئیس مجلس 15 شهریورماه الگوی جدید قراردادهای نفتی را پس از تایید در هیئت تطبیق مصوبات با قوانین، به دولت ابلاغ کرده است.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۰    
هفته نامه نماینده - شنیده شده پس از درخواست تعدادی از فعالان سیاسی مبنی بر کاندیداتوری محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نسبت به این مواضع واکنش نشان داد و گفت ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۵    
گر چه سعید مرتضوی دادستان وقت تهران به عنوان متهم اصلی به دادگاه فراخوانده شد، اما فتنه گران بجای اینکه به عذرخواهی نسبت به جرم غیرقابل انکار خود بپردازند، گویی تنها مسئلۀ کشور موضوع کهریزک است ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۵    
جنگنده های ائتلاف تحت رهبری آمریکا، شامگاه شنبه به پایگاه ارتش سوریه در دیرالزور در شرق این کشور حمله کردند که در پی آن 62 سرباز جان خود را از دست داد و صدها تن دیگر زخمی شدند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۰    
وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: کسانی که می گویند قدرت دفاعی لازم نداریم عقل ندارند و حتماً می خواهند آمریکا پیروز شود.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران در ناامن ترین منطقه جهان با امنیت کامل زندگی می کنند گفت ...
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۰    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تعهد به FATF را خلاف اصل 77 قانون اساسی دانست و گفت: با دادن تعهد به FATF قدمی در جهت تحریم قوای نظامی و دفاعی کشور برداشته می شود.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۰    
فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار می کنند.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۵    
سردار فروتن به سمت رئیس دفتر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد.
نماینده   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۱    
مشاور عالی رهبر انقلاب در واکنش به حمله آمریکا به مواضع ارتش سوریه، گفت: امروز کسانی که به آمریکایی ها خوشبین هستند و اعتماد دارند باید از این تجاوز و حمله آنها درس بگیرند و بدانند آمریکایی ها از ...