پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۲۸Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نماینده 14 دی 1395 - namayande.com

نماینده 29 اسفند 1393 نماینده 29 اسفند 1394 نماینده 31 فروردین 1395 نماینده 31 اردیبهشت 1395 نماینده 31 خرداد 1395 نماینده 31 تیر 1395 نماینده 31 مرداد 1395 نماینده 31 شهریور 1395 نماینده 30 مهر 1395 نماینده 29 آبان 1395 نماینده 30 آذر 1395 نماینده 30 بهمن 1395 نماینده 1 اسفند 1395 نماینده 1 دی 1395 نماینده 2 دی 1395 نماینده 3 دی 1395 نماینده 4 دی 1395 نماینده 5 دی 1395 نماینده 6 دی 1395 نماینده 7 دی 1395 نماینده 8 دی 1395 نماینده 9 دی 1395 نماینده 10 دی 1395 نماینده 11 دی 1395 نماینده 12 دی 1395 نماینده 13 دی 1395 نماینده 14 دی 1395 نماینده 15 دی 1395 نماینده 16 دی 1395 نماینده 17 دی 1395 نماینده 18 دی 1395 نماینده 19 دی 1395 نماینده 20 دی 1395 نماینده 21 دی 1395 نماینده 22 دی 1395 نماینده 23 دی 1395 نماینده 24 دی 1395 نماینده 25 دی 1395 نماینده 26 دی 1395 نماینده 27 دی 1395 نماینده 28 دی 1395 نماینده 29 دی 1395 نماینده 30 دی 1395 
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۶    
دادستان تهران با بیان این که 70 محکوم به جاسوسی در زندان های تهران تحمل حبس می کنند، گفت: این افراد اطلاعات کشور را در حوزه های مختلف اتمی، نظامی، سیاسی، فرهنگی به دشمنان ارائه کرده اند.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۶    
سخنگوی دولت گفت: آنچه از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها باقی می ماند حدود 30 هزار میلیارد تومان است که اگر از این محل بخواهد برای واحدهای تولیدی صرف شود با توجه به اینکه طرح تحول سلامت و شیر مدارس نیز ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۱    
رئیس جمهور با اشاره به پرونده بابک زنجانی گفت: از آغاز کار دولت، وزارت نفت شاکی و پیگیر وصول این مطالبات بوده و وزارت اطلاعات پرونده را دنبال کرده است ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۵    
عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه هیچ چیز بدتر از انکار مشکلات مردم نیست، گفت: استراتژی آقای روحانی برای ماه های آینده کارنامه سازی، انکار مشکلات مردم ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۰    
رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: این شورا تاکنون به مصداقی برای انتخابات 96 نرسیده است.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۴۰    
حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: متاسفانه اراده ای قوی برای ساماندهی وضعیت فضای مجازی چه در دولت قبل و چه دولت فعلی وجود نداشته و ندارد.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۵    
این کارشناس مسائل غرب آسیا اظهار داشت: ترکیه مجبور است برای اینکه حداقل دستاورد سیاسی در سوریه داشته باشد حتی الامکان همکاری خود را با روسیه و ایران ادامه دهد مگر اینکه بخواهد راهبرد خودکشی را در ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۰    
بخش مربوط به فناوری و ارتباطات لایحه برنامه ششم به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۳۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت را موظف کردند تا با تشویق خیرین و واقفین به گونه ای اقدام کنند تا سهم وقف و خیریه از تأمین مالی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی افزایش یابد.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از هرگونه اقدامی در راستای برقراری ثبات و امنیت در عراق حمایت می کند.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نگران تجمیع بیمه های درمانی هستند.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۷    
بررسی وعده های تاریخی عباس آخوندی در اولین نطق بهارستانی برای گرفتن رای اعتماد مجلس، عدم تحقق بخش عمده این وعده ها را نشان می دهد.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۹    
واردات روغن پالم در 9 ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 59 درصد افزایش یافته و به رقم 323 هزار تن و 761 تن و ارزش 230 میلیون و 996 هزار دلار رسیده است.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۴    
مدیرمسئول هفته نامه 9 دی با بیان اینکه صدور مجوزی همنام با انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان تهران باید از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری شود، گفت: دیوان عدالت اداری با بررسی موضوع شکایت ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۳    
دبیر شواری عالی امنیت ملی گفت: تداوم روند مثبت ایجادشده در همپیمانی شیعه در عراق نیازمند صبر، از خودگذشتگی، همگرایی و تعامل است که خوشبختانه رهبران شیعه عراق همگی واجد ویژگی های ذکرشده هستند.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۴    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم آذری زبان ایران همواره منادی وحدت ملی در کشور بوده اند ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۹    
بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود از افزایش 881 میلیون دلاری بدهی خارجی ایران در سال 2015 خبر داد و اعلام کرد کل دیون خارجی ایران در پایان این سال به 6.322 میلیارد دلار رسید.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۴    
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در کنفرانسی امنیتی در هرتزلیا با ادعای تهدید ایران برای اسرائیل در آینده نزدیک، تصریح کرد تل آویو تا کنون 7 میلیون دلار در بحران سوریه سرمایه گذاری کرده است.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۴    
وزیر ارتباطات گفت: ثبت اطلاعات شبکه های اجتماعی بیشتر از 5 هزار کاربر در قالب طرح کلان حفظ حریم خصوصی کاربران به تصویب رسید.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که اگر پیشنهاد دولت برای برنامه ششم توسعه رأی می آورد ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۹    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از آغاز اقدامات به منظور احداث پارکینگ در محله چیذر به منظور حل گره ترافیکی این منطقه در ایام ویژه سال خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۴    
دولت براساس تورم میزان افزایش حقوق کارکنانش را 10 درصد اعلام کرد، افزایشی که نوع اختصاص آن به جامعه ای که سیستم های اداریش فاقد نظام هماهنگ پرداخت است، عادلانه نیست.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۹    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه ای با اشاره به درگیری های وزیر بهداشت و وزیر تعاون، از رئیس جمهور خواست هرچه زودتر به دعوای آنان ورود کرده و با تدبیر و مدیریت از ادامه آن جلوگیری کند.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۶    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: امیدواریم بعد از برجام و ادعای رفع تحریم ها، این تجهیزات که پیش از این جزو اقلام تحریمی بوده، را در اختیار ما قرار دهند ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۳    
فروش هیوندای آی20 و آی10 در 18 دی ماه امسال آغاز می شود.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تمرکز دوره هفتم مجمع بر نظارت و اجرای سیاست های کلی به جای تدوین سیاست ها خبر داد و گفت ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت آقای ساداتی نژاد از آقای صادقی را به قوه قضاییه ارجاع داد.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۲۲    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران به هیچ وجه از مواضع اصولی خود که حمایت از خط مقاومت که از جمله آن سوریه است، عقب نشینی نمی کند.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۱۷    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی بابیان اینکه گرانی قیمت گوشت باعث شده مردم این کالا راخریداری نکنند، گفت: نرخ گوشت در بازار،روند کاهشی به خود گرفته؛اما هنوز نمی توان نرخ ثابتی برای آن اعلام کرد.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۴    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: رئیس جمهور در نشست امروز بر لزوم دخالت موثرین و فعالان در دستگاه های دولتی در حوزه اقتصاد تاکید کرد.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۹    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی از سؤال 6 نفر از نمایندگان از وزیر امور خارجه به علت عدم همکاری این وزارتخانه با قوه قضائیه در بازگرداندن اموال بابک زنجانی از خارج خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۹    
نمایندگان مجلس در برنامه ششم توسعه دولت را مکلف به تأسیس شرکت های دانش بنیان با مشارکت خارجی ها کردند.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۹    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون تاکید شد وزرات کار گزارشی از آسیب های اجتماعی تهران به ما ارائه کند.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی دولت درباره سخنان اخیر رئیس قوه قضائیه درباره همکاری دولت در پرونده بابک زنجانی گفت: قطعاً دولت در کمک در این خصوص برای بازگرداندن این منابع به خزانه لازم باشد با قوه قضائیه همکاری داشته باشد ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۴    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: عقد قرارداد با خودروسازان خارجی خلاف سیاست های ابلاغی رهبری، اقتصاد مقاومتی و خواست مردم است و در عین حال، توجیه اقتصادی در قراردادها باید مدنظر باشد.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با توجه به لزوم گسترش روابط دانشگاه ها و مراکز علمی ایران با مراکز بین المللی، گفت: توسعه تعاملات دانشگاهی با مراکز بین المللی جزء سیاست های تصریحی رهبر معظم انقلاب است.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجة الاسلام و المسلمین شیخ محمّدعلی شرعی را تسلیت گفتند.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۱۷    
یک مقام مسئول با تاکید بر ضرورت فراهم سازی زیرساخت های بانکداری الکترونیک با قابلیت سرویس دهی و امنیت بالا گفت: اگر اعتماد مردم از دست برود، آنها به سمت بانکداری سنتی و شعبه ها بازمی گردند.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۷    
یکسال از گلایه علی طیب نیا می گذرد؛ وزیری که تمام قد دربرابر واگذاری های مساله دار ایستاده و ترجیح می دهد وزیر نباشد تا برخی واگذاری ها به نامش ثبت نشود؛ اما سنگ اندازی ها همچنان پابرجاست.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۹    
ده ها دانشمند آمریکایی که در میان آنها برندگان جایزه نوبل نیز دیده می شوند با ارسال نامه ای به رئیس جمهور منتخب این کشور خواستار حفظ توافق هسته ای با ایران شدند.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۹    
منابع خبری در کره جنوبی از درخواست بان کی مون دبیر کل سابق سازمان ملل از تغییر نظام کنونی رای گیری در پارلمان این کشور از تک کرسی به چند کرسی، خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۹    
عباس جدیدی با انتقاد از تاکید اعضا بر پایان عمر شورای چهارم گفت: اینقدر نگوییم به آخر عمر شورا نزدیک شده ایم.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۴    
نوری مالکی گفت: از آنجایی که ممکن است بعد از داعش فتنه دیگری در راه باشد، باید جبهه ای با صفوف محکم در مقابله با داعش و برای حفظ آینده منطقه تدارک ببینیم.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۹    
هادی محمدیان گفت: ساخت کالاهای فرهنگی برمبنای کاراکترهای انیمیشنی، تداوم کاراکتر را برای مخاطب بیشتر کرده به صورتی که آن را فراموش نمی کند.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۴    
استاد حوزه و خطیب دینی گفت: امتیاز جشنواره عمار را به فرآیند تولیدات موفق می دهم برای من کلمه مردمی بودن عمار بیشتر از محصولات آن ارزش دارد ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۴    
نماینده مردم تهران در 3 دوره گذشته مجلس در نامه ای به نمایندگان مجلس دهم، خواستار مخالفت آنها با انتقال مدیریت بیمه ها به وزارت بهداشت شد.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۴    
نماینده مجلس نهم گفت: رئیس جمهور نباید فقط به سخن اکتفا کند، بلکه میزان سرمایه گذاری برخی وزرا در خارج از کشور را به مردم اعلام کند.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۴    
هفته نامه نماینده - با توجه به تحرکات اصلاح طلبان و اعتدال گرایان در انتخابات سال آینده، شنیده شده محمدعلی نجفی دیگر تمایلی برای ریاست ستاد انتخاباتی روحانی در سال 96 ندارد ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۴    
عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد که این جبهه با آغوش باز از حضور همه دلدادگان به انقلاب استقبال می کند.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه دولت باید دنبال رشد واقعی اقتصاد باشد گفت: رشد اسمی اقتصاد یا ناشی از حادثه طبیعی و یا به علت افزایش فروش نفت و سرمایه های ملی کشور است.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۷    
معاون امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید براینکه وزارت بهداشت به دنبال دست اندازی به منابع کارگران نیست، گفت: مسئولان درخصوص طرح تحول سلامت آدرس غلط به مردم ندهند.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۲    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس گفت: ما اگر بخواهیم به فسادهای دولت در 4 سال اخیر اشاره کنیم فیش های حقوق نجومی، صندوق ذخیره فرهنگیان ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۷    
پس از این اقدام کمیسیون تلفیق که بیش از 2 ماه از آن می گذرد، زمزمه هایی مبنی بر تصمیم برخی افراد برای ارائۀ درخواست بازنشستگی پیش ازموعد به گوش می رسید؛ تا اینکه چند روز قبل ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۲    
در حقیقت عدم تکنولوژی روز دنیا، فقدان مدیریت توانمند و کارآمد و همچنین نبود نیروی متخصص و کارآفرین، حلقه مفقوده تولید در کشور و بزرگترین چالش پیش روی تولیدکنندگان به شمار می رود.
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۲    
هفته نامه نماینده / گپ وگفت درباره دغدغه های ساده و روزمره زندگی شخصی چهره ای که همیشه در قاب شهرت، دست نیافتنی به نظر می رسد، بی شک جذاب به نظر می رسد ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۲    
همچون ادوار گذشته نام مهندس مهدی چمران و بصیری پور به عنوان گزینه های احتمالی ریاست شورای عالی مطرح شده است ...
نماینده   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۲    
با توجه به میزان کاهش بارندگی طی سال های اخیر این بخش با مشکلات عدیده ای روبه رو بوده است و کم آبی موجب افت و کاهش میزان آب های زیرزمینی و همچنین موجب خسارت به کشاورزان شده است.