یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۲۰Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای نماینده 5 اسفند 1399 - namayande.com

نماینده 29 اسفند 1393 نماینده 29 اسفند 1394 نماینده 1 فروردین 1395 نماینده 29 اسفند 1396 نماینده 1 فروردین 1397 نماینده 1 فروردین 1398 نماینده 1 فروردین 1399 نماینده 31 اردیبهشت 1399 نماینده 2 خرداد 1399 نماینده 1 تیر 1399 نماینده 2 مرداد 1399 نماینده 1 شهریور 1399 نماینده 1 مهر 1399 نماینده 2 آبان 1399 نماینده 3 آذر 1399 نماینده 30 دی 1399 نماینده 29 بهمن 1399 نماینده 1 اسفند 1399 نماینده 2 اسفند 1399 نماینده 3 اسفند 1399 نماینده 4 اسفند 1399 نماینده 5 اسفند 1399 نماینده 6 اسفند 1399 نماینده 7 اسفند 1399 نماینده 8 اسفند 1399 نماینده 9 اسفند 1399 نماینده 10 اسفند 1399 نماینده 11 اسفند 1399 نماینده 12 اسفند 1399 نماینده 13 اسفند 1399 نماینده 14 اسفند 1399 نماینده 15 اسفند 1399 نماینده 16 اسفند 1399 نماینده 17 اسفند 1399 نماینده 18 اسفند 1399 نماینده 19 اسفند 1399 نماینده 20 اسفند 1399 نماینده 21 اسفند 1399 نماینده 22 اسفند 1399 نماینده 23 اسفند 1399 نماینده 24 اسفند 1399 نماینده 25 اسفند 1399 نماینده 26 اسفند 1399 نماینده 27 اسفند 1399 نماینده 29 اسفند 1399 نماینده 30 اسفند 1399 
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت، ضمن تکلیف دولت به حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی، یک هزار میلیارد ریال از درآمدهای اپراتورهای مخابراتی را صرف کودکان کار کردند.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۵    
نمایندگان مردم در مجلس وزارت امور اقتصادی را موظف کردند در راستای هدفمندسازی معافیتهای مالیاتی و گمرکی و شفاف سازی حمایتهای مالی ...
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۵    
نمایندگان مجلس، وزارتخانه نیرو و نفت را مکلف به ارائه گزارش مبالغ پرداختی شرکت های بیمه ای به کمیسیون های برنامه و بودجه و انرژی کردند.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۸    
نماینده مردم گرمی مغان در مجلس گفت: انتظار این بود که کمیسیون انرژی و ریاست مجلس در جریان چنین موضوعی باشند
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۳    
نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست دکتر قالیباف آغاز شد.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۳    
نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس گفت: تاکید بر استفاده از ظرفیت تجار جنوب در توسعه دیپلماسی اقتصادی در دیدار با وزیر امور خارجه مطرح شد.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۱    
همزمان با فرا رسیدن بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس اولین وبینار از سلسله وبینارهای حکمرانی شهری در مجتمع دانشگاهی ولایت واحد تهران مرکزی برگزار شد.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۴    
نمایندگان مجلس برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا، واحدهای صنفی با درآمد صد میلیون در سال را از پرداخت مالیات معاف کردند.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت، مقرر کردند که بازیگران با درآمد بالای 200 میلیون تومان مالیات پرداخت کنند.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۹    
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه 3 هزار میلیارد تومان ناشی از عوارض اپراتورهای همراه به صداو سیما پرداخت نمی شود، گفت: در سال 1400 دولت ...
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۹    
نماینده مردم تفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی ها، جان مردم را به لب رسانده گفت: میوه در حال حذف شدن از سبد غذایی طبقات محروم جامعه است.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۴    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر تعامل دولت و مجلس در اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها ...
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۴    
نماینده مردم اسدآباد در مجلس اجازه ندهیم شأن مجلس و نمایندگان مورد هجمه افرادی باشد که کشور را به اینجا رساندند ...
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۹    
نمایندگان مجلس ساز و کار پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاملات کارفرمایی را مشخص کردند.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت، عوارض خروج از کشور برای اقشار مختلف را مشخص کردند.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۹    
نمایندگان مجلس سازوکاری را برای افزایش سهم شهرداری ها از محل درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده، پس از اجرای قانون جدید مالیات های مستقیم در سال آینده تعیین کردند.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۴    
با موافقت نمایندگان، مالیات بر خرده فروشی سیگار در سال آینده افزایش یافت.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۴    
رئیس کمیسیون صنایع گفت: خیلی رسمی مطرح می شود که بایدن چه می گوید او باید ببیند ما چه می گویم این وادادگی سیاسی است که همه ظرفیت ها را معطل بگذاریم ...
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۴    
نمایندگان مجلس قوه قضائیه را به منظور افزایش درآمدهای مالیاتی دولت از طریق ابطال تمبر مالیاتی مکلف به تکمیل سامانه تنظیم قرارداد الکترونیکی بین وکیل و موکل کردند.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۴    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نمایندگان روز گذشته تلاش کردند مجلس یکصدا باشد، اما متاسفانه کسانی که دنبال دوصدایی بودند در بیرون به ما اتهام زدند ...
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۴    
رئیس کمیسیون صنایع گفت : در لایحه بودجه پیشنهادی هزینه هایی برای دولت آینده تراشیده شده است که منابع تامین درآمد آن مشخص نیست، چرا باید دولت همه چیز را به دولت بعد حواله کند؟
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۴    
نمایندگان مجلس مجوز انتشار دو هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی جهت انجام پروژه های تحقیقاتی و دفاعی را به وزارت دفاع صادر کردند.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۹    
عضو هیئت رئیسه مجلس با رد شایعه مصوبه بهارستان برای افزایش قیمت اینترنت در سال آینده از مصوبه مجلس برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت اینترنت توسط وزارت ارتباطات در سال 1400 و آشکار شدن درامدهای ...
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت در جریان بررسی جزئیات درآمدی لایحه بودجه 1400 با استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای باز شدن گره پروژه های عمرانی موافقت کردند و نسبت به توئیت وزیر ارتباطات و پیشنهادات ...
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۹    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از عنایت رهبر معظم انقلاب تأکید کرد که یکصدایی مد نظر رهبری با عمل به مرّ قانون و محترم شدن آن محقق می شود.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۹    
رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید می گوید استفاده از ظرفیت بورس برای طرح های عمرانی، امکان تجهیز به موقع منابع مالی را برای این پرژوه ها فراهم می کند.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۹    
با موافقت نمایندگان در خانه ملت، 15 درصد به عوارض گمرکی و سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی افزوده شد.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۴    
رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن انتقاد از عدم برگزاری ستاد مدیریت بحران در کشور گفت: موضوع تسریع در ساخت منازل از مهمترین مسائلی است که کمیسیون عمران به آن توجه دارد.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت، ضمن تعیین رویه محاسبه و برداشت مالیات حق الزحمه پزشکی پزشکان کلیه مراکز درمانی، سازمان امور مالیاتی را مکلف به محاسبه و اعلام مالیات متعلق به مالکین خانه های خالی کردند.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۴    
نمایندگان مردم در مجلس مقرر کردند پول برق روستاهای فاقد گاز در استان سیستان و بلوچستان 50 درصد محاسبه خواهد شد.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات نماینده دولت در صحن علنی مجلس، گفت: مجلس محرومان را از پرداخت آب، برق و گاز معاف کرد لذا نماینده دولت در دفاع از لایحه اظهارات سیاسی نداشته باشد.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی فراکسیون شوراها و مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی گفت: خشت روی خشت گذاشتن ویرانی زلزله های کم ریشتر در کشور در سایه بی توجهی به عملکرد مدیریت بحران است.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۰    
صالحی رئیس فراکسیون حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی با اشاره به انتخاب فرزاد گرامی به عنوان مشاور فراکسیون گفت:فراکسیون حمایت از سرمایه گذاری می تواند نقش مهمی در توسعه پایدار ...
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت، به دولت اجازه دادند تا از ظرفیت بازار سرمایه به منظور اجرای پروژه های عمرانی استفاده کند.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۰    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت تا کنون صادرات سیب در مقابل واردات موز را نپذیرفته است، گفت: در سال جهش تولید باید از محصولات صادراتی کشور حمایت شود.
نماینده   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۵    
رئیس مجلس در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب برای تعامل با دولت و حل اختلافات درباره نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها ...