یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۳May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 21 اسفند 1394 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 31 فروردین 1394 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1394 نامه نیوز 31 خرداد 1394 نامه نیوز 31 تیر 1394 نامه نیوز 31 مرداد 1394 نامه نیوز 31 شهریور 1394 نامه نیوز 30 مهر 1394 نامه نیوز 30 آبان 1394 نامه نیوز 30 آذر 1394 نامه نیوز 30 دی 1394 نامه نیوز 30 بهمن 1394 نامه نیوز 1 اسفند 1394 نامه نیوز 2 اسفند 1394 نامه نیوز 8 اسفند 1394 نامه نیوز 9 اسفند 1394 نامه نیوز 10 اسفند 1394 نامه نیوز 11 اسفند 1394 نامه نیوز 12 اسفند 1394 نامه نیوز 13 اسفند 1394 نامه نیوز 14 اسفند 1394 نامه نیوز 15 اسفند 1394 نامه نیوز 16 اسفند 1394 نامه نیوز 17 اسفند 1394 نامه نیوز 18 اسفند 1394 نامه نیوز 19 اسفند 1394 نامه نیوز 20 اسفند 1394 نامه نیوز 21 اسفند 1394 نامه نیوز 22 اسفند 1394 نامه نیوز 23 اسفند 1394 نامه نیوز 24 اسفند 1394 نامه نیوز 25 اسفند 1394 نامه نیوز 26 اسفند 1394 نامه نیوز 27 اسفند 1394 نامه نیوز 28 اسفند 1394 نامه نیوز 29 اسفند 1394 
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۴    
کیهان در اخبار ویژه خود آورده است:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۱    
کیهان در یادداشتی آورده است:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۱    
دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۴    
سخنگوی دولت گفت: مستند به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، کمیته سیاست گذاری تبلیغات دبیرخانه، در سال های گذشته و دوره جدید فعالیت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۴    
نتایج یک نظرسنجی نشان داد که ساکنان سرزمین های اشغالی ترجیح می دهند به جای دونالد ترامپ هیلاری کلینتون از حزب دموکرات به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا انتخاب شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۱    
بن کارسون جراح معروف روز جمعه با اعلام انصراف از ادامه رقابت های انتخاباتی آمریکا از دونالد ترامپ نامزد جنجالی و پیشتاز جمهوریخواهان حمایت کرد و به نفع وی کنار رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۵    
بانک پارسیان اعلام کرد پرداخت مطالبات مردم از تعاونی اعتبار ثامن الحجج را تا سقف 20 میلیون تومان آغاز کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۸    
تیم برانکو مدت هاست که نباخته و البته همچنان در تمام بازی هایش گلزنی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۰    
تیم پرسپولیس در دیدار مقابل صبای قم با یک گل پیروز شد تا به رده سوم جدول لیگ برتر بازگردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۶    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز جمعه فرمان اجرای تعهدات این کشور مرتبط با قطعنامه سازمان ملل درباره برنامه هسته ای ایران را امضا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۶    
محمود زهار، موضوع سوریه را دلیل بروز وضعیت کنونی در روابط میان حماس و ایران دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۶    
رویترز نوشت: معاون اقتصادی بانک مرکزی با بیان این که در سال 95 ارز تک نرخی می شود گفت: ایران در سال مالی آتی نظام تک نرخی ارز را پیاده می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۶    
رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با بیان اینکه تحریم و قطعنامه مانعی برای تقویت توان دفاعی ایران نیست، تاکید کرد:هرگونه تحریم مترادف با توسعه توان موشکی از طرف ایران خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۶    
وزیر خارجه عراق با حمایت از حزب الله و الحشد الشعبی گفت که سید حسن نصرالله قهرمانی عربی است که از ارزشها و اصول دفاع می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۵    
نماز جمعه این هفته تهران با سخنرانی پیش از خطبه های حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و به امامت آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در مصلی تهران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۱    
یک نماینده فراکسیون زنان مجلس از عذرخواهی نادر قاضی پور از زنان مجلس خبر داده و در عین حال گفته: این عذرخواهی بی فایده است و ما شکایت خود را پیگیری خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۸    
شصت و یکمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی ساعت 24 دیشب واریز و قابل برداشت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری در ادامه دیدارهای خود با مقامات انگلیس در لندن با مشاور امنیتی نخست وزیر این کشور سرمارک گرانت دیدار و گفتگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۹    
رییس دفتر رییس جمهوری که برای شرکت در اجلاس اقتصاد ایران به لندن رفته است، با فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس دیدار و گفتگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۱    
وزیر خارجه کشورمان امروز (جمعه) در نشست علمی وزارت خارجه تایلند با سوالی عجیب مواجه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۰    
وزیر سابق راه و شهرسازی با انتقاد از اظهارات مسئولان دولتی در خصوص طرح مسکن مهر گفت: فقط سیاسیون و دولتی ها مسکن مهر را قبول ندارند و در سراسر ایران نمی توان به تعداد انگشتان یک دست مردم را پیدا کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید جان کری برای ارتباط با ظریف چندین راه دارد و اخیراً برای ابراز نگرانی در خصوص آزمایش موشکی از یکی از این راه ها استفاده کرده است ولی نمی توان در خصوص جزئیات آن سخن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۵    
آیت الله امامی کاشانی ضمن تشکر از مردم برای حضور در ا نتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: این حضورها و استقبال مردم از صندوق های رای تهدیدی برای دشمنان اسلام و کشور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۵    
امام جمعه مشهد مقدس گفت: چند روز دیگر تعطیلات نوروزی شروع می شود و سریال های نوروزی آغاز می شود و در این سریال ها مسئله پدافند فرهنگی باید در نظر گرفته شود و با نمایش تجملات نمی توان این کار را انجام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۲    
آیت الله مصباح یزدی گفت: امروز درمیان دولت مردان - نه سخن از اسلام و عزت آن - بلکه سخن از رونق اقتصادی و لزوم استفاده از تکنولوژی است، و حتی گاه تصریح می شود که نباید دغدغه آخرت مردم را داشته باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۴    
وزیر خارجه کشورمان در نشست علمی وزارت خارجه این کشور درباره تغییر پارادایم از بازی بازی با حاصل جمع صفر به رویکرد برد -برد سخنرانی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۵    
سید حسن خمینی با اشاره به نقش والای جانبازان در حفاظت از انقلاب و ضرورت حساسیت نسبت به خون های پاکی که انقلاب را به ثمر رساندند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۲    
عناصر گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی از جدیدترین شیوه اعدام در این گروه تروریستی تکفیری خبر دادند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۶    
یادواره شهدای عملیات خیبر، با سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد، در ورامین، گلستان شهدای سید فتح الله برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۶    
در حاشیه اولین شب عزاداری ایام فاطمیه که پنج شنبه شب 20 اسفند 94 در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد ، رهبر معظم انقلاب با دیدن حاج منصور ارضی، او را درآغوش گرفتند و مورد تفقد قرار دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۷    
وزیر اقتصاد و دارایی از بررسی پیشنهاد امکان کاهش نرخ سپرده قانونی بانک ها به کمتر از 10 درصد خبر داد و گفت: سپرده قانونی دیگر در دنیا ابزار سیاست پولی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۴    
معاون وزارت امور خارجه کشورمان گفت: کشورهای بزرگ اگر می توانستند تأسیسات هسته ای ایران را از بین ببرند مذاکره نمی کردند و باوجود موشک های ما بود که مجبور به برگزاری چندین رزمایش برای نشان دادن قدرت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۸    
یک دادگاه آمریکایی در حکمی دولت ایران را موظف کرد تا بیش از 10.5 میلیارد دلار خسارت به خانواده های افراد کشته شده در حوادث 11 سپتامبر 2001 و گروهی از شرکت های بیمه پرداخت نماید.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۵    
جانشین رئیس پلیس راهنمایی نیروی انتظامی محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی برای روز یکشنبه و برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در میادین اصلی شهر را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۹    
بازیکن استقلال در حالی به شدت مصدوم شده که در مورد وی هشدار داده شده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۳    
سخنگوی سازمان ملل گفت که بان کی مون در واکنش به آزمایش موشکی اخیر ایران، از تهران خواسته است تا با اعتدال و احتیاط عمل کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۰    
محققان بهداشت عمومی ملی مکزیک دریافته اند که قربانی بودن خشونت می تواند خطر بیماری رگ های خونی به ویژه سکته مغزی را در زنان افزایش دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۱    
رسانه های خبری از دستور رهبر کره شمالی به مقامات این کشور برای افزایش آزمایش های هسته ای خبر می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۳    
یک روزنامه عرب زبان از تصمیم عربستان سعودی برای تاسیس یک پایگاه نظامی در جیبوتی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۷    
استفان دی میستورا، نماینده سازمان ملل در سوریه اعلام کرد که انتخابات ریاست جمهوری سوریه بعد از 18 ماه از پایان مذاکرات برگزار خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی، عنوان تولیت آستان قدس رضوی را افتخاری بزرگ و توفیقی ارزشمند و کم نظیر برای حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۶    
کاپیتان استقلال پس از بازی با پدیده در رختکن تیمش سر و صدا به پا کرد که دلیل عجیبی داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۳    
احمدی نژاد گفت: خیال کردند که بساطی درست کنند و چیزی رد و بدل کنند و پشت تریبون ها قیافه فاتح بگیرند کار تمام شده است، به خدا انقلاب ملت ایران در اول راه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۰    
هفته نامه خط حزب الله در بیست و چهارمین شماره خود گزارشی از بازدیدهای رهبر انقلاب از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس منتشر کرده و این شماره را به ارواح طیبه شهدای گمنام تقدیم کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی با اشاره به تنش های بوجود آمده میان ریاض و تهران گفت: عربستان نیازمند آن است تا بیاموزد که منطقه را با ایران شریک شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۳    
وضعیت اقتصادی و ارزی بازارهای جهانی در هفته گذشته حاکی از تضعیف ارزش دلار بود که این موضوع موجب گرانی طلا شد. بازار نفت نیز با افزایش قیمت در هر سه گروه نفت برنت، خام پایه آمریکا و اوپک همراه بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۱    
نخستین محموله از سامانه دفاعی موشکی اس -300 در ماه اوت یا سپتامبر سال جاری (شهریور / مهر 95) به ایران تحویل داده خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۰    
سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در ادامه موضع گیری های مداخله جویانه این کشور علیه ایران و بویژه در خصوص آزمایش موفقیت آمیز اخیر موشکی کشورمان گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تندروی و هنجارشکنی در مجلس آینده به نفع اصولگرایان و اصلاح طلبان نخواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۷    
تروریستی داعش سرکرده ارشد جدید خود در لیبی را تعیین کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تجلیل از رشادت های مردم این خطه افزود: مردم ورامین مانند شهابی در آسمان ایران می درخشند و این شهر با وجود هزاران جانباز و ایثارگر، نورانی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۸    
نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه در میدان رقابت انتخابات پیروزی یا شکست مهم نیست بلکه مهم دستیابی به اهداف نظام اسلامی است، گفت: شرکت گسترده در انتخابات ثبات سیاسی را تقویت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۵    
کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد تروریست های داعش در بمباران جنوب کرکوک از گاز خردل و کلر استفاده کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا همچنین به جمهوری خواهان توصیه کرده "به جای جنگ با او (ترامپ)، او را در آغوش خود پذیرا شوید."
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۰    
دادستان کل کشور درباره فضای آخرین اجلاس مجلس خبرگان رهبری توضیح داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۰    
انتخابات ریاست جمهوری 92 و انتخابات مجلس در سال جاری، فرصتی بود برای بازخوانی علل شکست اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 84 و درس آموزی از آن.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
پلیس لندن در پی دریافت گزارشی مبنی بر یافتن یک بسته مشکوک در خیابان لیورپول این شهر، این خیابان و تعدادی از خیابان های اطراف آن را بست و مغازه های آنها را نیز برای مدتی تعطیل کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۴    
وزیر امور خارجه از روزهای مذاکره و علت قدم زدنش با جان کری سخن گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، گفت: این اولین بار و آخرین باری نیست که رهبر انقلاب خطر نفوذ را متذکر می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۱    
وزیر خارجه کشورمان صبح امروز (جمعه) به وقت محلی با نخست وزیر تایلند دیدار و گفتگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۹    
ستاره سرباز تیم تراکتورسازی به طور جدی مورد توجه برانکو قرار دارد تا جایی که احتمال حضورش باعث اعتراض برخی از بازیکنان پرسپولیس شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۰    
صباح زنگنه گفت: اقدام کشورهای عربی در تروریست خواندن حزب الله معنایی جز دفاع از تروریست و خط دادن به اسراییل برای حمله به لبنان و فلسطین ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۰:۱۸    
هافبک استقلال در صورت اینکه پارگی رباط صلیبی اش تایید شود، تا پایان لیگ دور از میادین خواهد بود.