یکشنبه ۳۰ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۳May 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 24 شهریور 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 شهریور 1397 نامه نیوز 2 شهریور 1397 نامه نیوز 3 شهریور 1397 نامه نیوز 4 شهریور 1397 نامه نیوز 5 شهریور 1397 نامه نیوز 6 شهریور 1397 نامه نیوز 7 شهریور 1397 نامه نیوز 8 شهریور 1397 نامه نیوز 9 شهریور 1397 نامه نیوز 10 شهریور 1397 نامه نیوز 11 شهریور 1397 نامه نیوز 12 شهریور 1397 نامه نیوز 13 شهریور 1397 نامه نیوز 14 شهریور 1397 نامه نیوز 15 شهریور 1397 نامه نیوز 16 شهریور 1397 نامه نیوز 17 شهریور 1397 نامه نیوز 18 شهریور 1397 نامه نیوز 19 شهریور 1397 نامه نیوز 20 شهریور 1397 نامه نیوز 21 شهریور 1397 نامه نیوز 22 شهریور 1397 نامه نیوز 23 شهریور 1397 نامه نیوز 24 شهریور 1397 نامه نیوز 25 شهریور 1397 نامه نیوز 26 شهریور 1397 نامه نیوز 27 شهریور 1397 نامه نیوز 28 شهریور 1397 نامه نیوز 29 شهریور 1397 نامه نیوز 30 شهریور 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۴۲    
رسانه های یونانی روز دوشنبه گزارش داده اند اعضای یک گروه هرج و مرج طلب به سفارت ایران در یونان تعرض کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۱۵    
روزنامه جوان نوشت:روزنامه اعتماد روز گذشته تیتر و عکس صفحه یک خود را به محمد توسلی، دبیرکل نهضت آزادی اختصاص داد و نوشت: شاید هیچ طیف و حزبی از اصلاح طلبان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۴:۱۲    
حنانه درخواست می کند؛ اتاق خلوت شود، بعد از اینکه پدر و بقیه افراد حاضر در اتاق بیرون می روند با گریه شروع به تعریف کردن می کند: همیشه می گفت آدمت می کنم، با مشت و لگد به جونم می افتاد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۳:۰۰    
دادستان مرکز استان گلستان با اعلام جزییات جدیدی درباره خبر الاغ ذبح شده در شهر گرگان ، این خبر را که نامبرده درشهر مغازه کبابی دارد، تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۲:۴۵    
چند روز قبل زن جوانی با حضور در اداره پلیس آگاهی اعلام کرد توسط راننده یک تاکسی اینترنتی مورد آزار و اذیت و اخاذی قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۱:۰۰    
کارشناسان به این سوال که چرا صنعت خودروسازی ایران صنعتی ضعیف در جهان به حساب می آید، پاسخ می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۷    
منابع رسانه ای از سقوط یک فروند پهپاد عربستان سعودی در جیزان خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۰    
ویژه برنامه های مراسم عزاداری سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در حرم مطهر حضرت امام خمینی سلام الله علیه اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۱    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی در واکنش حاشیه های مصاحبه اخیرش با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: فایل صوتی ضبط شده مصاحبه با آسوشیتدپرس را فردا عیناً منتشر می کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۵۲    
معاون سیاسی دادستان مرکز خراسان رضوی از محکومیت یک جاسوس در مشهد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۵۲    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ادامه روند صعودی خود در هفته های اخیر، رکورد 50ساله خود را شکست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۴۲    
یگان پهپادی یمن مواضع نظامیان ائتلاف سعودی در استان الجوف را هدف قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۲۱    
نتایج تازه ترین بررسی ها نشان می دهد، پارابن موجود در لوازم آرایشی و بهداشتی موجب بروز مشکلات متعددی برای سلامتی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۷:۵۱    
رسانه های آمریکایی شامگاه شن دادند یک مأمور گشت مرزی این کشور در ایالت تگزاس چهار زن را به قتل رسانده و یک نفر دیگر را ربوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۷:۴۲    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش از بازداشت 2 عضو شورای اسلامی یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان به دلیل تخلف مالی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۷:۲۱    
دادستان تهران گفت: سه نفر از مقامات دستگاه های دولتی در زمینه پرونده های شعب ویژه اقتصادی در چند روز گذشته دستگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۶:۲۱    
در ادامه خروج شرکت های اروپایی از ایران یک شرکت آلمانی دیگر روابط تجاری خود با کشورمان را متوقف می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۶:۲۱    
ادعای اخیر جان کری درباره دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان با واکنش های زیادی در داخل آمریکا مواجه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۶:۱۵    
دفتر توسعه سازمان ملل فهرست رتبه بندی 189 کشور را از لحاظ شاخص توسعه انسانی در سال 2017 منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۳:۰۱    
استفاده از بیمه بیکاری روند و مراحل خاص خود را دارد که شاید برخی از آن بی خبر باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۲:۰۱    
فوق تخصص نوزادان با اشاره به نایاب شدن برخی از قطره های آهن مورد نیاز نوزادان در بازار توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۱:۳۱    
برخلاف تصور رایج مبنی بر اینکه تهدید ها در فضای مجازی قابل پیگیری نیستند، اگر در چنین شرایطی قرار گرفتید، می توانید این موضوع را از نظر قانونی پیگیری کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۱:۱۵    
ائتلاف ضدیمنی به سرکردگی عربستان در پی چالش ریزش اعضا، با خطر احتمال تغییر رویکرد و رویگردانی آمریکا به عنوان اصلی ترین حامی خود مواجه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۱:۰۰    
در گزارش پیش رو ظرفیت های تشکیل مثلث ضدآمریکایی ایران، روسیه و ترکیه مورد ارزیابی قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۰:۵۱    
مکمل سوخت بریزم؟ بعد از هر بار بنزین زدن در جایگاه های سوخت با این پرسش و اصرار کلافه کننده جایگاهداران مواجه می شوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۱:۵۷    
رئیس اورژانس 115سبزوار گفت: در این حادثه که عصر امروز 24شهریور بر اثر 15 مصدوم بر اثر برخورد جرثقیل با هیات عزاداران حسینی در سبزواربرخورد یک دستگاه جرثقیل حامل بار بلوک سیمان با هیات عزاداران حسینی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۱:۵۱    
وزیر خارجه سابق آمریکا با بیان سخنانی بی سابقه به رئیس جمهور این کشور تاخت و گفت عقل او اندازه پسربچه 8 ساله و اضطراب هایش اندازه دختران نوجوان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۱:۵۱    
به ادعای یک رسانه انگلیسی هکرهای ایرانی به وبسایت دانشگاه های برتر بریتانیا نفوذ کرده و مقالات و اسناد مهمی را ربوده و به فروش رسانده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۱:۵۱    
یک روزنامه انگلیسی از تلاش های اتحادیه اروپا در یافتن ساز و کار مناسب جهت ادامه تعامل مالی با ایران با وجود فشارهای آمریکا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۱:۵۱    
دادگاه کیفری قاهره حکم بازداشت علاء و جمال مبارک، دو پسر حسنی مبارک، رئیس جمهوری مخلوع مصر به همراه حسن هیکل، پسر محمد حسنین هیکل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۱:۴۵    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: شهردار تهران هم به طور قطع، مشمول اصلاحیه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان می شود و باید پس از دو ماه محل خدمت خود را ترک کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۱:۴۲    
نوسانات ارزی، رشد قیمت مسکن و اجاره بها، پایین بودن کیفیت زندگی، آلودگی هوا و ترافیک باعث شده 350 هزار نفر طی پنج سال از تهران بروند؛ بررسی های اخیر نیز حاکی از آن است که روند مهاجرت تشدید شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۳۱    
براساس اعلام وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان از خروج غیرقانونی ارز از کشور توسط شبکه هرمی فایننشیال جلوگیری کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۳۱    
نیرو های امنیتی عراق 30 نفر از اغتشاشگران در ناآرامی های اخیر در بصره را دستگیر کردند.بر اساس این گزارش، شماری از مظنونان حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران نیز در بین دستگیرشدگان حضور دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۳۱    
عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در رابطه با پرونده های اخیر اقتصادی از برگزاری دو جلسه طی امروز در رابطه با شعب ویژه و همچنین خودروسازان خبر داد و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۲۵    
مرجع تقلید شیعیان گفت: بارها تأکید کرده ایم که اخذ دیرکرد توسط بانک ها حرام است ولی یا به گوش مسئولان نمی رسد و یا می رسد ولی عمل نمی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۰۷    
رییس فدراسیون فوتبال می گوید این فدراسیون در بحث قوانین، تابعی از اساسنامه ای است که به تایید فیفا رسیده و در آن مجمع رکن رکین این نهاد مستقل غیردولتی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۰۷    
معاون دادستان کل کشور گفت: فیلتر برخی از سایتهای غیر مجاز فروش بلیط هواپیما به درخواست معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری انجام شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۰۱    
مکزیک با نامزد کردن فیلم رما ؛ اثر تحسین شده و برنده شیر طلایی جشنواره ونیز، برای اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان به مدعی اصلی این جایزه تبدیل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۱    
حاجی رضا شاکرمی گفت: مدیرکل سابق بنیاد مستضعفان استان البرز به اتهام اخذ رشوه دستگیر و با قرار بازداشت موقت در بازداشت بسر می برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی وزارت کشور گفت: تمامی متخلفین سلب عضویت شده شوراها توسط استانداران به مراجع رسیدگی معرفی شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۷    
سکه تمام طرح جدید در بازار امروز چهار میلیون و 430 هزار تومان قیمت داشت و بازار طلا و سکه با کاهش جزئی قیمت همراه بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۰۱    
اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در جلسه روز شنبه، ضمن بررسی تحولات بازار ارز، ضرورت مقابله با عملیات جنگ روانی و جوسازی های کاذب علیه مصالح اقتصادی کشور را مورد تاکید قرار دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۵۵    
جوان معروف به دم اسبی که در پی آشنایی خیابانی با یک زن متاهل و با دسیسه شیطانی، شوهر آن زن را به طرز فجیعی به قتل رسانده و جسد او را نیز در حمام منزل مسکونی به آتش کشیده بود، در گفت وگویی دو ساعته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۲    
مردی در خیابان دختر 8 ساله ای را مورد آزار و اذیت قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۲    
دفتر نجات ایزدی های ربوده شده در اقلیم کردستان عراق از آزادی یک دختر ایزدی از چنگ گروه تروریستی داعش از داخل اراضی سوریه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۱۸    
محمدالحلبوسی رئیس پارلمان عراق شد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۱۱    
بنیانگذار و رئیس شورای ملی ایران-آمریکا (نایاک)، در پیامی توییتری به ادعای اخیر وزیر امور خارجه آمریکا درباره ایران واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۱۱    
افزایش قیمت ها و ادامه روندی که از تورم برمی آید، این روزها این سوال را پیش روی محافل اقتصادی قرار داده که آیا ایران به سرنوشت ونزوئلا دچار می شود یا خیر؟آخرین گزارش بانک مرکزی نشان می دهد که نرخ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۵    
شهرداری استانبول ترکیه نام دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را که پیش از این در ورودی یک زیرگذر در این شهر درج شده بود، پاک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۲    
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه مصوبه جدید تغییر روش محاسبه پهنای باند، تاثیری در قیمت اینترنت مصرف کننده نهایی ندارد، گفت: تعیین آستانه مصرف منصفانه اینترنت را به اپراتورها واگذار کردیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۶    
دادگاه انقلاب ختم رسیدگی به اتهامات باقری درمنی را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد طرح استیضاح بیژن زنگنه وزیر نفت در مجلس کلید خورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۱    
دادستان تهران گفت: شرکت های قطعه سازی و خودروسازی حق ندارند کاری کنند که اولا انحصار ایجاد شود و ثانیا این انحصار منجر به کمبود کالا و توقف تولید خودرو شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۵    
عباس سلیمی نمین در یادداشتی رسانه ملی را رعایت سه اصل "مبانی عزاداری"، "شیوه عزاداری" و "استفاده از سخنرانان و مداحانی که مهر تعلق به یک قشر خاص بر پیشانی شان نخورده باشد" توصیه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۶    
گر چه افزایش مجدد حقوق کارکنان تا قبل از پایان سال جاری در دستور کار دولت قرار گرفته، اما از اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه این گونه برمی آید که فعلا در حال بررسی بوده و باید مسائل مربوط به آن از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۶    
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت که شکایت تعدادی از نمایندگان از پروانه سلحشوری و غلامرضا حیدری نمایندگان تهران به دلیل نطق اخیرشان به هیات رسیده که هیات نظارت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۲    
سرپرست تیم مذاکره کننده هسته ای آمریکا به اظهارات وزیر امورخارجه کشورش درباره دیدار ظریف و کری واکنش نشان داد و گفت که او پس از برجام، به تنهایی با وزیر امورخارجه ایران دیدار داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۶    
حسین کاظم پور اردبیلی، نماینده ایران در سازمان کشورهای صادرکننده نفت، اوپک ضمن انتقاد از سیاست های نفتی عربستان و روسیه گفت که ایران همواره نسبت به رفتار آنها هشدار داده اما این هشدارها در کوتاه مدت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تعداد اندکی معاند ضد ایرانی قصد تعرض به سفارت ایران در پاریس داشتند که موفق نشدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، سخنان روز جمعه پمپئو را تصدیق کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۵    
چند نفر از اعضای گروهک کومله به سفارت ایران در پاریس تعرض کردند. بنابر اعلام صدا و سیما، پلیس فرانسه با وجود اطلاع قبلی از احتمال رویداد، برای جلوگیری از این تعرض در محل حاضر نشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۵    
وزیر خارجه ایران در گفتگو با اشپیگل تاکید کرد در صورت منفعل بودن اروپا در برابر خروج آمریکا از برجام احتمال افزایش غنی سازی اورانیوم از سوی ایران وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۵    
معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در مطلبی نوشت: درخواست فیلتر سایت های فاقد مجوز از ناحیه سازمان هواپیمایی کشوری در چارچوب وظایف قانونی آن سازمان بعمل آمده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۵۲    
عضو شورای نگهبان در تشریح نحوه ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان اظهار داشت: این مصوبه از سوی رییس مجلس به رییس جمهور ارسال و رییس جمهور باید آن را ابلاغ کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۶    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص لایحه منع خشونت علیه زنان گفت: به طور مجدد از قوه قضاییه خواستیم تا در اعلام نظر نهایی شان تسریع کنند و امید است که این لایحه به مجلس برود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۶    
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری از انتقال 10 زندانی ایرانی از تایلند به کشورمان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۱    
کارگروه کوچک هفت کشور در بیانیه ای به استفان دی میستورا اصول کلی شامل دیدگاه این گروه برای آینده سوریه را تقدیم وی کردند که شامل شروطی برای دولت سوریه از جمله قطع کامل روابط با ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۰    
آوایی با بیان اینکه داشتن داشتن خط قرمز در برخورد با مفاسد یعنی فداکردن یک ملت برای یک فرد، گفت: وجود خط قرمز در برخورد با مفاسد برای کشور، برای مردم و برای نظام جز ضرر نخواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۰    
دکتر قلابی بدون مجوزی که در منزل خودش در موریستون اقدام به درمان تقلبی بیماران کرده بود، دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۰    
جاسم کرار محمد ستاره تیم صنعت نفت آبادان در مقابل تراکتور همه کار کرد به جز شادی پس از گل.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۰    
توشاک، سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز از حضور رامین رضاییان در ترکیب تیمش بی اطلاع است!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۷    
این روز ها در هیاهوی شهرها، دام های مهیب و تاریکی با نام مشاوره خانوادگی و ازدواج برای دختران گسترده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۷    
ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی امروز شنبه 24 شهریور ماه به پایان می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۷    
جوان متاهلی که دختر خاله اش را با انگیزه ای نامعلوم به قتل رساند، پنج شنبه گذشته، گوشی تلفن مقتول را بعد از چندین روز از ماجرای جنایت، تحویل کارآگاهان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۷    
مهاجم مصدوم پارس جنوبی جم مشکل خاصی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۱    
واشنگتن در عراق، برای جلوگیری از تشکیل دولتی متمایل به ایران، تلاش می کند و تهران هم نمی خواهد دولتی در عراق روی کار بیاید که وابسته به امریکا باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۲۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی را تسلیت گفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۲۱    
موشک بینا-2 نسل جدید از موشک های هدایت لیزری بینا است که به تازگی در کنار جنگنده های سوخو-22 سپاه به نمایش درآمده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۲۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با بیان اینکه بعد از این، بکارگیری بازنشستگان در حکم تصرف در اموال عمومی است، تاکید کرد: فرایند جابجایی بازنشستگان با افراد جدید نباید طولانی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۲    
یک عضو حزب موتلفه در پاسخ به این سوال که آیا این حزب در استان خراسان رضوی با آقای رئیسی هم جلسه ای دارد یا خیر؟، گفت: نه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۵۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر آقای رئیس جمهور تیم اقتصادی خود را ترمیم کرده بود کار به اینجا نمی رسید که هر روز یک وزیر استیضاح شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۱    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به مذاکرات انجام شده با اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام گفت: امیدواریم با بسته ای که اروپا ارائه می دهد، حقوق ایران تضمین شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۶    
دولت آمریکا یک دانشجو و پژوهشگر ایرانی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا را به ارسال تجهیزات نظامی به ایران متهم کرده و خواستار استرداد او به آمریکا شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۶    
وزیر خارجه پیشین آمریکا خطاب به رئیس جمهوری این کشور گفت: اگر می خواهید درباره توافق هسته ای ایران که جهان را امن تر کرد، چیزی بدانی، کتاب جدیدم را خریداری کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۶    
حجت الاسلام محمدرضا زائری در روزنامه خراسان نوشت:در شرایط فعلی کشور و در میان تهدیدهای مختلف و مشکلات گوناگون ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۸:۲۱    
صالح نیکبخت حقوقدان در روزنامه ایران نوشت:قانون منع به کارگیری بازنشستگان، پرسش هایی را مشخصاً درباره شهرداران و رئیس سازمان صدا و سیما مطرح کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۸:۲۱    
پاری سن ژرمن به روند پیروزیهای پیاپی خود در لوشامپیونه ادامه داد و سه امتیاز دیگر را به دست آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۸:۲۱    
در ادامه دور گروهی والیبال قهرمانی جهان 2018 تیم ملی فرانسه قاطعانه از سد مصر گذشت و کوبا مغلوب فنلاند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۸:۱۵    
درگیری امریکا و ایران در عراق علنی شده است. صحنه سیاسی عراق در دو جهت قرار گرفته است، که هر دو مربوط به ایران و طبیعت رابطه با ان است، بدون آنکه دلیل واضحی برای برتری یکی بر دیگری، وجود داشته باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۶:۳۰    
دبیرکل حزب اراده ملت گفت: اصلاح طلبان دولت را حمایت می کنند و علاقه دارند که دولت در اجرای برنامه هایش موفق شود اما از اول هم قرار نبود اگر ضعف و مشکلی در کار دولت بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۶:۳۰    
اصلاح طلبان هنوز هم سعی دارند با سیلی صورت خود را سرخ کرده و مقابل دولتی که خود سر کار آوردند نایستند اما حسن روحانی چنین ملاحظه ای ندارد و از آنان فاصله گرفته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۶:۲۷    
دانشجویان دانشگاه MIT از هوش مصنوعی برای دستورالعمل پخت پیتزا استفاده کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۶:۱۲    
زن جوان که برای ترمیم خط خنده روی صورتش تصمیم به تزریق ژل زیبایی گرفته بود نمی دانست ژل فاسد نه تنها خنده را بر لبانش می خشکاند بلکه او را ماه ها گرفتار درمان های سنگین و داروهای مختلف می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۶:۰۶    
سردسته باند مأموران قلابی مبارزه با احتکار کالا که به این بهانه از بازاریان کلاهبرداری می کردند شاگرد یکی از مغازه ها بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۵:۵۷    
اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به دستور تعویض خود در نیمه اول وقت های اضافه به شدت واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۵:۴۵    
نشست چهارجانبه نمایندگان کشورهای ترکیه، آلمان، روسیه و فرانسه درباره سوریه روز جمعه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۵:۲۰    
وزیر خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری بامداد شنبه دیدار وزیر خارجه سابق آمریکا با وزیر خارجه ایران را نامناسب و بی سابقه توصیف کرده است.