سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۱May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 31 شهریور 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 شهریور 1397 نامه نیوز 2 شهریور 1397 نامه نیوز 3 شهریور 1397 نامه نیوز 4 شهریور 1397 نامه نیوز 5 شهریور 1397 نامه نیوز 6 شهریور 1397 نامه نیوز 7 شهریور 1397 نامه نیوز 8 شهریور 1397 نامه نیوز 9 شهریور 1397 نامه نیوز 10 شهریور 1397 نامه نیوز 11 شهریور 1397 نامه نیوز 12 شهریور 1397 نامه نیوز 13 شهریور 1397 نامه نیوز 14 شهریور 1397 نامه نیوز 15 شهریور 1397 نامه نیوز 16 شهریور 1397 نامه نیوز 17 شهریور 1397 نامه نیوز 18 شهریور 1397 نامه نیوز 19 شهریور 1397 نامه نیوز 20 شهریور 1397 نامه نیوز 21 شهریور 1397 نامه نیوز 22 شهریور 1397 نامه نیوز 23 شهریور 1397 نامه نیوز 24 شهریور 1397 نامه نیوز 25 شهریور 1397 نامه نیوز 26 شهریور 1397 نامه نیوز 27 شهریور 1397 نامه نیوز 28 شهریور 1397 نامه نیوز 29 شهریور 1397 نامه نیوز 30 شهریور 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۶    
پرونده عملکرد وزیر راه و شهرسازی در دولت های یازدهم و دوازدهم، یک پرونده ویژه در زمینه ناکارآمدی و بی تفاوتی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۲    
دانشجویی و دانشجو بودن یک تعریف ثابت در همه جای دنیا دارد و انتظار می رود فرد ساده پوش باشد و تنها به تحصیل علم و دانش تمرکز کند. در ادامه پیشنهادهایی برای ساده و شیک بودن دانشجویان ارائه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۳:۳۲    
آمارهای جدید و مشروح بانک مرکزی بیانگر آن است که شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران (شاخص تورم) در مردادماه 1397 به عدد 133/8 رسیده که نسبت به ماه قبل 5/5 درصد افزایش داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۵    
جامعه روحانیت مبارز با انتشار بیانیه ای با خانواده های شهدای حادثه تروریستی اهواز ابراز همدردی کرد و تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۱:۴۰    
جالب است بدانید که مایونز کاربردهای غیر خوراکی زیادی هم در زمینه ی زیبایی و خانه داری دارد. با 10 کاربرد غیر خوراکی و جالب سس مایونز آشنا شوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۰:۵۲    
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز که به شهادت جمعی از هم وطنان مان انجامید، در رسانه های جهان بازتاب داشت اما بسیاری از رسانه های غربی و عربی از به کار بردن واژه تروریستی برای این حمله ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۰:۴۰    
در این مطلب بهترین گزینه ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن در فصول سرد سال معرفی شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۰:۲۲    
ما شاهد حوادث خشونت بار شامل تیراندازی جمعی، حملات تروریستی، خشونت در اماکن عمومی در کشور های مختلف هستیم، اما نحوه انعکاس این حوادث از سوی رسانه های غربی قابل توجه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۰:۱۰    
تلسکوپ فضایی "تس"(TESS) که چند ماه پیش به فضا ارسال شد، اولین تصاویر رسمی خود را به زمین فرستاد. این تلسکوپ فضایی موفق به کشف دو سیاره در دوردست شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۷    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: تروریست های حقیر باید بدانند که پاسخی سخت و غافلگیرکننده در انتقام خون های پاک به زمین ریخته شده هموطنان مان دریافت خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۲    
در حالی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از محاسبه نرخ قطعات خودرو با ارز بازار ثانویه خبر داده است که شنیده ها حاکی از آن است که خودروسازان با ارایه مستنداتی مجوز افزایش 17 درصدی قیمت را از شورای رقابت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۱    
تفاوت آنفلوآنزا با سرماخوردگی در این است که فرد سرماخورده زودتر به بهبودی کامل دست پیدا می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۱    
با رعایت نکات ذکر شده در این مقاله می توان روزی یک کیلو لاغر شد. این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و دستورات آن را به کار ببندید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۰    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: دادگاه پرونده سکه ثامن قبل از تعطیلات گذشته اطلاعاتی را از ما خواست که ارائه کردیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۵    
مرکز پژوهش های مجلس در بررسی وضعیت مصرف برق در کشور با اشاره به سهم 30 درصدی مشترکین پرمصرف از کل برق مصرفی، اصلاح تعرفه برق این مشترکان را راهکار حل بحران خاموشی عنوان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۰۰    
اتفاق تلخ دیروز در مراسم رژه اهواز اگرچه دردناک و تلخ بود اما یک پیام مهم داشت. پیامی با این مضمون که مطالبات به حق و اعتراضات قانونی و واقعی مردم ایران از مسیرهای نادرستی همچون ترور و تجزیه طلبی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۷:۵۱    
نماینده مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نیز نظام سلطه و رژیم متحجر سعودی بواسطه نوکران شان تلاش می کنند که در خوزستان اتفاقاتی بیفتد اما مردم خوزستان هوشیارند و رابطه محکمی با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۶:۴۷    
مسمومیت با سرب ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتند اما وقوع آن بیشتر بین شش ماهگی تا هفت سالگی رایج تر است و کودکان زیر سه سال بیشتر در معرض ابتلا قرار دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۶:۱۷    
استادیار گروه نورولوژی دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه رابطه معناداری میان کاهش تعداد دندان و آلزایمر وجود دارد، گفت: نه تنها افراد مسن بلکه جوانان نیز ممکن است به آلزایمر مبتلا می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۶:۰۲    
نماینده آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای گفته است واشنتگتن آماده است یک پیمان رسمی و پایدار با ایران ببندد اگر مقام های ایران حاضر باشند درباره کلیت 'تهدید هایی که از جانب ایران می آید' مذاکره کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۵:۳۲    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه، گفت: حامیان و مروجین ترور و خشونت و توجیه گران وابسته و مفسران سرسپرده و گوش به فرمان حرفه ای آنان نمی توانند با لفاظی های دروغین و مغلطه های بی بنیان و تشکیک های ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۵:۰۲    
مشاور و دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: مثلث ترامپ، نتانیاهو و محمد بن سلمان علنا در سخنرانی هایشان این را اعلام کرده اند که به دنبال کشاندن ناامنی به داخل ایران هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۴:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و استاندار خوزستان در پیامی مشترک ضمن محکومیت حمله تروریستی صبح امروز (شنبه) در اهواز، روز دوشنبه، دوم مهرماه را در استان خوزستان عزای عمومی اعلام کردند
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۴:۰۲    
رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و ضمن آرزوی سلامتی مجروحان این حادثه، دستور داد سریع و قاطع به این موضوع رسیدگی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۳:۳۲    
رئیس جمهور بلاروس از طرف خود و مردم کشورش به حسن روحانی و مردم ایران و خانواده ها و نزدیکان کشته شدگان حمله تروریستی اهواز تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۳:۰۲    
خودروسازان کشور در مردادماه سال جاری 89 هزار و 450 دستگاه انواع خودروی سواری، وانت و تجاری تولید کرده اند که این میزان تولید نسبت به ماه مشابه سال گذشته 38 درصد کاهش نشان می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۲:۰۲    
ابراهیم درستی با بیان اینکه قیمت گوشی به نرخ ارز مرتبط است، گفت: نباید توقع داشت که با ورود گوشی های تازه وارد، گوشی ارزان شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۱:۴۱    
یک چشم پزشک مصرف خودسرانه قطره های چشمی را سبب آسیب به چشم دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۱:۲۰    
عباس صالحی گفت: بیش از 100 هزار تن کاغذ ثبت سفارش شده داریم که در مرحله تخصیص ارز هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۱:۰۰    
با تحریم های یکجانبه آمریکا علیه اعضای جامعه بین المللی از جمله چین و ایران، کشورهای اروپایی، روسیه و چین در حال اتحاد با یکدیگر برای مقابله با واشنگتن در زمینه های مختلف هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۱:۰۰    
عکاس دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در استان خوزستان در تشریح حادثه تروریستی امروز اهواز از مشاهدات خود سخن گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۱:۰۰    
نیروهای نظامی در حال رژه بودند که ناگهان از پشت جایگاه چند فرد ناشناس به سمت نظامیان و مردمی که نظاره گر بودند، آتش گشودند که پسر من هم در این حادثه شهید شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۱:۰۰    
سخنگوی سازمان ثبت احوال درباره هزینه صدور کارت ملی المثنی توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۱:۰۰    
در این گزارش به روند پیدایش گروهک تروریستی الاحوازیه ، ادعاها و خواسته های عجیب و غریب آنها در اوایل انقلاب می پردازیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۱:۰۰    
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از آغاز پروازهای مسافری فرودگاه پیام به شیراز، کیش و تبریز در آینده نزدیک خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۱:۰۰    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی برای برنامه فوق العاده مجلس به منظور مقابله با مشکلات معیشتی مردم خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۱:۰۰    
اوپک که در عمر 60 ساله خود فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته در این ایام باز هم دستخوش اتفاقاتی شده است که بیش از آنکه اقتصادی باشد، رنگ و بوی سیاسی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید به عملیات تروریستی امروز در اهواز واکنش نشان داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۶    
فیسبوک اعلام کرد که حمایت خود از انتخابات 2020 و کمپین های انتخاباتی را به حداقل خواهد رساند. این اقدام زاکربرگ را می توان سیاست کناره گیری از خطر و اتهام دانست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۰    
رحیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس: امروز در جلسه مهمی به دعوت دکتر لاریجانی، با حضور وزرای دولت و نمایندگان شورای نگهبان و سپاه و روُسای فراکسیونهای امید و مستقلین ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۰    
یک گروه مسلح تروریستی که ظاهرا وابسته به گروهک تجزیه طلب 'الاحواز' بوده است امروز (شنبه) در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز با پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به مردم و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۶    
دادستان تهران گفت: اخیرا گزارش هایی مبنی بر اینکه شرکتی در تهران در قالب فروش سکه وجوه زیادی را از مردم اخذ و پول های کلانی دریافت کرده، به دادستانی واصل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۶    
آیت محمد ولی بیان کرد: اتحادیه طلا و جواهر پیگیر موضوع پرونده سکه ثامن است و با توجه به پیگیری دستگاه قضایی حساب های مدیر سایت سکه ثامن در همه بانک های کشور مسدود شده و این فرد تحت تعقیب قضایی قرار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۶    
علمای شیعه و سنی لبنانی با بیان اینکه آمریکا و نیروهای منطقه ای حمایت کننده از تکفیری ها، در پشت پرده این جنایت ایستاده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی حادثه تروریستی صبح امروز در اهواز را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۰    
دولت اسپانیا با صدور بیانیه ای که در سایت وزارت خارجه این کشور منتشر شد ، حملات تروریستی امروز (شنبه) در اهواز را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۷    
دادستان کل کشور با صدور پیامی ضمن محکومیت حمله تروریستی در مراسم رژه در اهواز و تسلیت به خانواده شهدای این حادثه، دستور شناسایی هرچه سریع تر عناصر وابسته به این جریان تروریستی را صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۶    
مشاور ولیعهد ابوظبی نوشت: حمله به یک هدف نظامی اقدام تروریستی نیست و بردن نبرد به عمق ایران یک گزینه اعلام شده است و این در آینده بیشتر خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۷    
بالاترین رقم پرداختی ناخالص به نمایندگانی که کارمند نفت هستند، مربوط به آقای هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه است که آخرین رقم دریافتی ناخالص ایشان بالغ بر 27 میلیون تومان در ماه بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۱    
عنوانی که هفته گذشته در صدر اخبار کشور قرار گرفت، قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود. نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را اصلاح و محدودیت های جدیدی را در این قانون اعمال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۱    
رئیس شورای ملی ایران- آمریکا (نایاک) به حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۱    
پیرحسین کولیوند گفت: بر اساس اعلام مسئولان امنیتی و نظامی، در حادثه امروز، 25 نفر شهید و 60 نفر مجروح شدند و خدمات مورد نیاز مجروحین از جمله اعمال جراحی، پس انتقال آن ها به مراکز درمانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۰    
اگر رژه درخیابانهای یک شهر با حضور زنان و کودکان، هدف نظامیست،پس پایگاههای نظامی متجاوز در امارات یک هدف فوق نظامیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۱    
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت: حادثه تروریستی صبح امروز در شهر اهواز خللی در فعالیت مرزهای استان خوزستان نداشته و تمامی مرزهای این استان باز است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۵    
دادگستری خراسان رضوی از بازداشت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر نیشابور 'در پی توهین به مقدسات و عزاداری های حسینی' خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۵    
کارمندان تمامی دستگاههای اجرایی و بانک های شهر تهران تا پانزدهم مهرماه می توانند با تاخیر (تا ساعت 9) در محل کار خود حضور یابند و در صورت لزوم، ساعات تاخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور نمایند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۲    
قاسم الاعراجی وزیر کشور عراق ضمن محکوم کردن حمله تروریست ها در اهواز، گفت: این حمله بار دیگر خصومت تروریست ها و عناصر استکباری شان علیه ملت مسلمان ایران را نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۲    
سعید مرتضوی قبل از روز تاسوعا به مرخصی رفته بود و امروز پس از چهار روز مرخصی به زندان اوین برگشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۵    
سفیر اتریش در ایران به خانواده قربانیان حمله تروریستی در اهواز تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۶    
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: براساس آخرین آمار تاکنون تعداد شهدا به 25 نفر رسیده و تعداد مجروحان نیز 60 نفر گزارش شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۰    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پی حادثه تروریستی در اهواز، طی پیامی شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان شریف کشورمان را تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۷    
تصویری چند روز گذشته از سعید مرتضوی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در حال عزاداری در دسته عزاداری در شهرستان تفت بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۲    
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در تشریح حادثه تروریستی امروز اهواز گفت: هدف اصلی تروریست ها مردم بی گناه و سپس جایگاه مقامات و مسئولان بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح بیش از گذشته آماده هستند و چنانچه دست و چشم تجاوزگری به سمت ملت و کشور عزیز ما باشد به خوبی دفاع می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۰    
سخنگوی وزارت دفاع چین خشم خوددرباره تحریم های جدید آمریکا در زمینه تجهیزات دفاعی را ابراز کرد و خواستار اصلاح رفتار آمریکا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۷    
رییس جمهور در پی حمله تروریستی صبح امروز به مردم اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح ، در تماسی تلفنی با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و غلامرضا شریعتی استاندارخوزستان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۶    
با توجه به اینکه ختم دادرسی به طور رسمی هنوز اعلام نشده است، زمان یک هفته ای اشاره شده در ماده 174 قانون آیین دادرسی کیفری را نمی توان به عنوان انتهای فرصت دادگاه برای صدور رأی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۰    
مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دشمنان ایران تصور نکنند که با این حرکت ددمنشانه می توانند برای خود کسب حیثیت کنند و بدانند که ملت و نیرو های مسلح ما پاسخگوی این اقدامات خواهند بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۷    
در پی حمله تروریستی صبح امروز در اهواز، شبکه اسکای نیوز به نقل از گروه تروریستی داعش گزارش داد که داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۱    
وقتی رمضان شریف سخنگوی سپاه و ابوشریف سخنگوی الاحوازیه ساعتی بعد از حمله تروریستی امروز به رژه نیروهای مسلح در اهواز اعلام کردند که مسئولیت این حمله با گروهک الاحوازیه بوده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۲    
وکیل مدافع علی اکبر جوانفکر و حمید بقایی گفت که جوانفکر به 2 سال و نیم و بقایی به 6 ماه حبس محکوم شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۲    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری نیروهای امنیتی و سیاسی استان خوزستان برای بررسی علل حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت که سرنخ هایی به دست آمده و به زودی نسبت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۶    
رییس جمهور روسیه در پیامی به رییس جمهور کشورمان شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی صبح امروز در اهواز را تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۲    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور بیان کرد: رسانه هایی درصدد خبرسازی از جنایات اهواز علیه رئیس جمهور هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
یکی از مشاورین رئیس جمهوری در واکنش به حمله تروریستی در اهواز تصریح کرد: اهواز می ایستد و تسلیم تروریست ها نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی شورای نگهبان به حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۷    
خبرنگاری که صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز حضور داشته و از نزدیک شاهد حمله تروریستی بوده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۲    
از اهواز خبر می رسد که این کودک که به ضرب گلوله تروریست ها زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت در بیمارستان به شهادت رسیده است. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۶    
هر چند قیمت هر گرم طلای 18 عیار با افزایش قیمت در یک قدمی 400 هزار تومان قرار گرفته است اما بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در اولین روز هفته و اخرین روز تابستان کاهشی برابر با 20 هزار تومان را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت در هفته جاری در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی رسیدگی خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۰    
معاون سیاسی استاندار خوزستان گفته که شمار شهدای حمله تروریستی به رژه اهواز، به 12 نفر افزایش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۱    
اولین تصویر منتشر شده از دو عضو گروهک تروریستی الاحواز منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۰    
پیکر شهدا و مجروحین حملات تروریستی صبح امروز به بیمارستان شهید سرلشکر منفرد نیاکی اهواز منتقل شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۰    
در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، تروریست ها 4 نفر بوده اند که 2 نفر کشته و 2 نفر دستگیر شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۰    
اوضاع اکنون تحت کنترل نیروهای نظامی امنیتی و انتظامی است و آرامش بر منطقه حاکم شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۰    
تجزیه طلب های الاحواز مسئولیت حمله تروریستی اهواز را بر عهده گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۰    
معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: در پی حادثه صبح امروز رژه نیروهای مسلح در اهواز 10 نفر کشته و 21 نفر مجروح شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۰    
رسانه های غربی به حمله تروریستی در اهواز واکنش نشان دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که این کمیسیون جوانب حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز را بررسی می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۰    
در جریان حمله تروریستی در اهواز 3 نفر کشته و 1 نفر دستگیر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۰    
نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری که در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حضور داشت، روایتی از این حادثه تروریستی را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۰    
وزیر امورخارجه کشورمان با انتشار پیامی در واکنش به حمله تروریستی در اهواز گفت که ایران، حامیان تروریسم در منطقه و اربابان آمریکایی شان برای چنین حملاتی مسئول می داند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۵    
فرمانده سپاه خوزستان از متلاشی شدن عوامل تروریستی حمله کننده به رژه نیروهای مسلح اهواز خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۲    
در جریان حمله تروریستی امروز در اهواز، دونفر از تروریست ها کشته و دو نفر دیگر دستگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۶    
پس از آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح دو نفر از پارک شهید سبحانی که پشت استیج رژه قرار دارد با به رگبار بستن مردم قصد حمله به جایگاه رژه را داشتند که نیروهای مسلح مستقر در محل رژه با دعوت مردم به پناه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۰    
مصدومان حمله تروریستی اهواز به بیمارستان آپادانا منتقل شده اند
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۷    
اولین آمار از شمار شهدا و مجروحان حمله تروریستی به رژه اهواز منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۷    
آیت الله جزایری، آیت الله حیدری، استاندار خوزستان و فرماندار اهواز از جمله مسوولان حاضر در این مراسم بودند که اکنون در سلامت کامل هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۱    
محافظ فرمانده سپاه استان خوزستان به شهادت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۵    
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: افرادی که در جریان رژه نیروهای مسلح اقدام به تیراندازی به مردم و نیروهای مسلح کردند وابسته به جریان الاهوازیه هستند.
  • ۱