پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۰:۴۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 3 شهریور 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 شهریور 1398 نامه نیوز 2 شهریور 1398 نامه نیوز 3 شهریور 1398 نامه نیوز 4 شهریور 1398 نامه نیوز 5 شهریور 1398 نامه نیوز 6 شهریور 1398 نامه نیوز 7 شهریور 1398 نامه نیوز 8 شهریور 1398 نامه نیوز 9 شهریور 1398 نامه نیوز 10 شهریور 1398 نامه نیوز 11 شهریور 1398 نامه نیوز 12 شهریور 1398 نامه نیوز 13 شهریور 1398 نامه نیوز 14 شهریور 1398 نامه نیوز 15 شهریور 1398 نامه نیوز 16 شهریور 1398 نامه نیوز 17 شهریور 1398 نامه نیوز 18 شهریور 1398 نامه نیوز 19 شهریور 1398 نامه نیوز 20 شهریور 1398 نامه نیوز 21 شهریور 1398 نامه نیوز 22 شهریور 1398 نامه نیوز 23 شهریور 1398 نامه نیوز 24 شهریور 1398 نامه نیوز 25 شهریور 1398 نامه نیوز 26 شهریور 1398 نامه نیوز 27 شهریور 1398 نامه نیوز 28 شهریور 1398 نامه نیوز 29 شهریور 1398 نامه نیوز 30 شهریور 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۴:۴۵    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از ثبات قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۶    
تارنمای هیل روز یکشنبه نوشت: یک ماه نا آرامی های منطقه خلیج فارس می گذرد و اتحادیه اروپا همچنان با حمایت از ایران خواهان پیوستن به ائتلاف دریای امریکا در حفاظت از مسیر آب راه های تنگه هرمز نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۸:۱۰    
در بین خواص متعدد این انگور میزان آنتی اکسیدان رسوراترول آن چشمگیر است چون مانع از پیری زودهنگام و آسیب های سلولی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۱    
مریل استریپ هنرپیشه پر افتخار آمریکایی که تا کنون توانسته است سه بار جایزه اسکار بازیگری را به دست آورد جزو بازیگرانی است که شناخته شده و منتقد آثار سینمایی می باشد
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۰    
در حالی که مدعیان اصلاح طلبی سعی می کنند مسئولیت دولت را از سر خود باز کنند، آمارها نشان می دهد بیشتر انتصابات در وزارت کشور مربوط به همین طیف است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۳۱    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز 3 میلیون و 958 هزار تومان و طلای 18عیار هم 401 هزار و 900 تومان شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۵    
مضرات و فواید ورزش در دوران بارداری و همچنین انتخاب ورزش مناسب دغدغه بسیاری از مادران باردار است. در دوران بارداری نتایج شگفت انگیزی دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۰    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از یک کشته و یک زخمی در حادثه سقوط بالابر حمل بار خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۱    
وزیر اسبق اطلاعات گفت: دشمنان در 40 سال اخیر با وجود همه تلاشها و طراحیهای خود نتوانستند مانع گسترش انقلاب شوند از این رو در سالهای اخیر با پروژه نفوذ قصد توقف انقلاب را دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از پیگیری آخرین وضعیت لایحه تامین امنیت زنان در دیدار امروز اعضای این کمیسیون از رئیس دستگاه قضا خبر داد و گفت: لایحه تا اواسط شهریورماه به مجلس ارائه می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار تصاویری از دیدارش با رئیس جمهور فرانسه، گفت مسیر پیش رو، دشوار است، اما ارزش امتحان کردن دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۹:۰۱    
وزیر اقتصاد درپاسخ به سوال شهروندی مبنی بر وضعیت بازار مسکن و افزایش بی رویه قیمت آن گفت: در خصوص قیمت مسکن اقداماتی از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام گرفته که بازار را سامان خواهد داد و این برنامه ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۸:۴۶    
سیدموسی علیزاده طباطبایی، کاردار ایران در بغداد، با حیدر العبادی، نخست وزیر سابق عراق دیدار و رایزنی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۸:۴۶    
دستیار ظریف در توییتی با اشاره به مقاله واشنگتن پست در توییتی نوشت: دولت ترامپ در مقابل تهران منزوی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۸:۴۶    
هفدهمین جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان عصر یکشنبه با حضور اعضا برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۸:۲۵    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توافق با شیطان منطقی نیست زیرا شیطان و استکبار در همان جلسه ای که با آنها توافق می کنید خیانت می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۸:۰۷    
فردی که با راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی جعلی اقدام به سرقت اطلاعات کارت های بانکی شهروندان می کرد، در شهرستان بیرجند دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۷:۵۵    
براساس اعلام مرکز آمار کشور سال گذشته متوسط هزینه کل خالص سالیانه خانوار شهری 393 میلیون و 227 هزار ریال بود و متوسط درآمد خانوار شهری 434 میلیون و 905 هزار ریال بود که نسبت به سال قبل از آن (1396) ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۷:۲۵    
سفیر روسیه در دیدار با مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی از اتصال شبکه های بانکی ایران و روسیه در آینده نزدیک خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۷:۰۷    
بحران آب در بسیاری از شهرهای ایران از جمله تهران از مرز هشدار گذشته و به گفته کارشناسان با تداوم این وضعیت تا 30 سال دیگر حدود 75 درصد از مساحت کشور خشک می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۶:۲۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اصلاح رویه ها در حوزه پرونده الکترونیک و نظام ارجاع از مهمترین مسائلی است که برای تحقق برنامه ها با جدیت پیگیری می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۶:۰۷    
توصیه های هواشناسی کشاورزی برای 4 روز آینده در مناطق مختلف کشور به تفکیک استان اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۵:۴۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک ساختمان آموزشی دانشگاهی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۵:۳۱    
بر اساس اعلام دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی میانگین هر متر مربع مسکن در تهران 13 میلیون و 180 هزار تومان برآورد شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۵:۰۷    
آسیب هایی که رایانه و تلفن همراه به چشم وارد می کنند
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۴:۴۰    
جانشین انتظامی استان از دستگیری سارق اماکن تجاری و مغازه ها با اعتراف به 21 فقره سرقت در کرج خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۴:۰۷    
یکی نیازهای مهم کودک که از همان ابتدای تولد به آن نیاز دارد، نیاز به امنیت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۲:۴۰    
همه ما می دانیم که برای پیشگیری از برخی بیماری ها و مشکلات قبل از ازدواج آزمایشاتی انجام می شود، اما آیا با این آزمایش ها آشنا هستید؟
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۲:۰۷    
بارداری دوران تغییرات است. این دوران از هفته پنجم حاملگی با تغییرات ظریف در بدن وگاه بیماری های صبحگاهی مثل حالت تهوع آغاز شده و مادر تغییراتی دیگر مانند تیرگی پوست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۰:۳۷    
همیشه به ما گفته اند جلوی فرزندان دعوا نکنید چراکه خوب نیست و تأثیر بد روی آن ها می گذارد. اما اکنون یافته های محققان دانشگاه ایالتی واشنگتن نشان می دهد که همه چیز باید برعکس باشد و دعوا کردن (با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۰:۱۶    
با حضور رئیس سازمان عذا و دارو اولین داروی سورفکتانت ریوی تولید شده در ایران در البرز رونمایی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۱:۰۷    
فرمانده انتظامی استان بوشهر از رفع تصرف 2 هزار و 500 متر مربع از اراضی دولتی به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال در این شهر خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۰:۵۵    
آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی، پس از تصویب در هیئت دولت توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۶    
هافبک فرانسوی منچستریونایتد نسبت به توهین های نژادپرستانه اخیر برخی هواداران واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۷    
:زمانی که با یک آسیب دیدگی مواجه هستید و می دانید که انجام ورزش می تواند موجب تشدید آن شود، دنبال کردن برنامه ورزشی عادی شما منطقی به نظر نمی رسد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۰:۲۵    
: همه کودکان بین سنین 9 تا 11 سالگی نیاز دارند که یک تست غربالگری کلسترول انجام دهند چون آنها هم می توانند به کلسترول بالا مبتلا شوند. این جمله، واقعیتی است در مورد کلسترول ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۰:۱۰    
محققان چگونگی تولید انرژی درونی سلول ها و استفاده از این انرژی برای رشد خود را کشف کرده اند. کسب دانش در مورد استفاده سلول ها از انرژی برای فرآیندهای زیست فناوری صنعتی ضروری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۰:۰۱    
یک مقام فرانسوی با مهم برشمردن حضور وزیر خارجه ایران در محل برگزاری نشست گروه-7 ، تأکید کرد که هدف از دعوت ظریف به این نشست، کاهش تنش ها در منطقه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۹:۵۵    
علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به حسن روحانی از وی خواست زمینه فسخ قرارداد واگذاری شرکت هپکو را فراهم کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۶    
وزیر خزانه داری آمریکا درباره سفر ظریف به اجلاس سران گروه 7 گفت: ترامپ آماده مذاکره با ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۹:۰۱    
رسانه ها از وقوع تیراندازی در مریلند آمریکا با 7 زخمی خبر می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۸:۵۰    
نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه در دیدار با رئیس شورای اروپا تاکید کرد که انگلیس تحت هر شرایطی روز 9 آبان از اتحادیه اروپا خارج می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۸:۴۶    
وزیر امور خارجه ایران که به صورت از پیش اعلام نشده به بیاریتز فرانسه رفته مذاکرات خود با وزیر خارجه فرانسه را آغاز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۸:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا در پی انتشار خبر عزیمت ظریف به محل برگزاری نشست گروه 7، از اظهارنظر در این باره خودداری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۲    
سرخیو آگوئرو با گلزنی مقابل بورنموث آماری خیره کننده در جزیره را به ثبت رسانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۶    
موسوی: ظریف به بیارتیز فرانسه محل نشست گروه هفت رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۸:۰۷    
خبرگزاری فرانسه نوشته است که یک فروند هواپیمای ایرانی در شهر بیاریتز فرانسه که میزبان نشست سران گروه 7 است، فرود آمده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۶    
نخستین رزمایش دریایی مشترک آمریکا و کشورهای عضو سازمان آ.سه.آن در سال میلادی جاری قرار است تا کمتر از دو هفته دیگر در جنوب شرق آسیا برگزار شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۶    
وزیر دفاع لبنان به تعدی پهپادهای رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۲۵    
ارتش سوریه به عملیات خود در شرق خان شیخون برای بازپس گیری شهرک التمانعه ادامه می دهد و شماری از تروریستها به دست نیروهای سوری از پا درآمده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۲۲    
معاون استاندار ساراتوف روسیه گفت: روابط ایران و روسیه در بالاترین سطح خودش قرار دارد و باید از این فرصت برای توسعه تبادل تجاری استان ها استفاده کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۰۱    
امروز ( یکشنبه) نیز اقدام به پاشیدن آب و شلیک گاز اشک آور جهت عقب راندن تظاهرکنندگان آجر به دست کرد؛ ناآرامی های امروز، در پی درگیری های خشونت بار روز شنبه صورت می گیرد که پلیس طی آن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۰۱    
رئیس جمهوری آمریکا انعقاد قرارداد تجاری بزرگ میان این کشور با لندن را مشروط دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۰۱    
مهاجم برزیلی در فهرست 18 نفره تیمش برای دیدار مقابل تولوز قرار نگرفت و شایعه جدایی اش از پاری سن ژرمن قوت گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۰    
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس به وضعیتش در الاهلی عربستان و انتخابش به عنوان بهترین مربی سال واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۵    
وزارت دفاع ترکیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد، در درگیری ها با نیروهای مسلح حزب کارگران کردستان "پ .ک .ک"، 27 تن از دو طرف کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که دولت جمهوری اسلامی ایران برای حفاظت از منافع اساسی شهروندان ایرانی از هر ابزار مشروع و منطبق با حقوق بین الملل استفاده خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۱    
وزیر امورخارجه کشورمان پیش از سفر به چین در یادداشتی با تاکید بر اینکه چشم انداز مشترک، روابط تهران-پکن را به هم گره زده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۰    
سفیر آمریکا در کابل با نقض وعده های پشین مقامات این کشور از جمله ترامپ، برای خروج نیروهای کشورش از افغانستان شرط گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۰    
مدافع هلندی جدید یوونتوس عنوان کرد که انتظار نیمکت نشینی در یوونتوس را ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۰    
منابع وابسته به حشد شعبی عراق از سرنگونی یک پهپاد بر فراز یکی از مقرهای نیروهای مردمی عراق در موصل خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۶    
دونالد ترامپ، امروز (یک شنبه) خطاب به بوریس جانسون گفت، بریتانیا با خروج از اتحادیه اروپا، توافق تجاری بزرگی با آمریکا خواهد داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۶    
حدود 6 ماه تا انتخابات باقی مانده است انتخابی که قرار است بر اساس آن مردم افرادی را بر صندلی های سبز مجلس بنشاندند که عصاره فضایل آنها باشند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۶    
نویسنده و فعال برجسته عمان به خشم سعودی ها از اظهارات افسر امنیتی نزدیک به ولی عهد ابوظبی که عربستان را به خیانت در یمن متهم کرده بود، واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۵    
پس از تأیید حکم اعدام قاتل امام جمعه کازرون در دیوان عالی کشور و اخذ استیذان و اجازه اجرای این حکم از سوی ریاست معظم قوه قضائیه، اجرای این حکم در دستور کار اجرای احکام کیفری شیراز قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله از حمله موشکی به تجمع مزدوران سعودی در نجران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۵    
هوآوی بهینه سازی های متعدد و مهمی را نسبت به EMUI 9.1 در EMUI 10.0 انجام داده تا علاوه بر تغییر ظاهر رابط کاربری، تجربه کاربر را نیز دچار تحول کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه ما نیازمند اقتصادی مردمی و اسلامی هستیم، تصریح کرد: امیدواریم در گام دوم انقلاب این اتفاق رخ دهد و تفکر جهادی و مبارزه با توطئه های دشمن در عرصه های مختلف ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۱    
رئیس جمهور فرانسه گفت که سران گروه هفت بر سر یک اقدام مشترک درخصوص ایران با هدف کاهش تنش ها توافق کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۵    
در سالهای 1395 تااوایل سال 1397 متاسفانه نظارت بر بخش خودرو کشور به درستی انجام نشد و مدیران ارشد این خودرو سازها بدون توجه به خواست مشتریان...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۱    
رئیس جمهور آمریکا اعطای اختیار به امانوئل مکرون از سوی گروه هفت برای ارسال پیام به ایران را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۵    
نماینده مردم محلات در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: شما که از پشت شیشه ماشین نظرسنجی می کنید، نظر مردم درباره گرانی، تورم، رکود، تعطیلی پی درپی کارخانه ها و اشتغال چیست؟
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۶    
پگاه آهنگرانی از ممنوع الخروجی خود خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۰    
شاید پیش بینی زود هنگامی باشد اما مولفه ها آنچنان متعدد است و نشانه ها آنچنان فراوان که از همین حالا می توان این گزاره را پررنگ کرد:روزهای داغ سیاست ایران با آرایش جدید در پیش خواهد بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۰    
مسعود پزشکیان، نائب رئیس مجلس گفت: رئیس مجلس درباره 2 نماینده بازداشت شده با رئیس قوه قضائیه صحبت کرده است و هیأت رئیسه مجلس نیز پیگیر موضوع است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۰    
سران گروه هفت پس از رایزنی های شان درباره ایران، رئیس جمهور فرانسه را مامور کردند که به تهران پیام ارسال کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی دولت با ابراز خوشحالی از طرح انتقادات مختلف درباره دولت خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید دولتی است که در میانه میدان جنگ ایستاده و شرایط را تحمل می کند و همه تلخی ها را به جان خود می خرد تا کام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۱    
نسخه جدید سامانه همراه بانک ملت با ارائه خدمات جدید و اعمال تغییرات در برخی از خدمات با افزایش ملاحظات امنیتی، در دسترس مشتریان قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۱    
روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلواسپورت در گزارشی ادعای عجیبی را درباره وضعیت سرمربی استقلال مطرح کرد و نوشت: استراماچونی در ایران مانند یک زندانی است!
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۵    
امید است چنین افراد و رویدادهایی درس های آموزنده برای آیندگان باشند. درسی که نشان می دهد؛ آنان که بیش از همه تند می روند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۵    
مشاور امنیت ملی آمریکا طی سفرش به لندن، وعده ای چشمگیر به این کشور داد و گفت در صورت ترک اتحادیه اروپا، بریتانیا "به اول صف" تجارت با آمریکا می آید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۵    
یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی با اشاره به ادامه حمایت های اروپا از ایران نوشت: اتحادیه اروپا هنوز برای پیوستن به کارزار "فشار حداکثری" آمریکا علیه ایران تصمیمی نگرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۵    
مدت ها است که مفهوم و معنای مذاکره در تحلیل اندیشمندان، کارشناسان سیاسی و استراتژیست های ایران و آمریکا قرار گرفته است. از نگاه مفهومی، ابعاد و ارزش "مذاکره" زمانی روشن می شود که با "جنگ" مقایسه شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۰    
مهلت 20روزه اعتراض وکلای محمد علی نجفی به حکم قصاص به اتمام رسیده اما هنوز دیوان عالی کشور رأی نهایی خود را از نظر جنبه عمومی قتل صادر نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۵    
داریوش اسدزاده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در سن 96 سالگی درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۰    
بیوگرافی داریوش اسدزاده و همسرش طاهره خاتون میرزایی با عکس های شخصی و داستان زندگی و ازدواج و عکس همسر او را در ادامه مطلب می خوانید
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۵    
کمتر کسی را می توان یافت که با نامش آشنا نباشد. او جزو وزیرانی است که ورودش به کابینه با حاشیه های بسیاری همراه بوده و تا همین امروز نیز این حاشیه ها به جزء جداناپذیر او بدل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۰    
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی علت بازداشت خود و محمد عزیزی نماینده ابهر را عدم تودیع وثیقه عنوان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۵    
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با ارائه توضیحات مبسوطی درباره پرونده نمایندگان بازداشت شده در هیات نظارت گفت که بازداشت این نمایندگان به اطلاع هیات نظارت و یا هیات رییسه نرسیده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۱    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با ابراز تاسف گفت: متاسفانه یک فرزند شهید 47 ساله که روز گذشته در این استان اقدام به خودسوزی کرده بود در بیمارستان مطهری تهران جان سپرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد ثبات بازار قطعا به معنای توقف یا کاهش قیمت ها و رفع فشار اقتصادی بر طبقات درآمدی متوسط و پائین جامعه، نیست و صرفا شکست فشار حداکثری آمریکا، در نیل به اهدافش را نشان میدهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۰    
مدافع برزیلی آرسنال عنوان کرد، خطایی در صحنه پنالتی روی محمد صلاح مرتکب نشده و داور در آن صحنه اشتباه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۰    
وزیر اطلاعات گفت: در هیچ زمانی مانند سال های اخیر، تقرب و نزدیکی به دشمن را به عناصر خودی نداشتیم، در جاهایی جاسوس کشف کردیم که وقتی گزارش آن را به مسئولان دادیم دچار شگفتی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۱    
یک رسانه ژاپنی گزارش داد که سران گروه هفت در اولین روز از نشست خود درباره ایران رایزنی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۵    
اوضاع روسیه و آمریکا روز به روز بغرنج تر می شود و بعید نیست تا انتهای سال بعد ناقوس جنگ سرد دوم به صدا در بیاید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۰    
اگرچه خانم کابلی در جمع میهمانان سالن حضور داشتند، اما همه ی چندهزار نفری که در سالن بودند، شهادت خواهند داد که کنسرت از چهارچوب قانون خارج نشده و شایعه حرکات موزونِ خانم فرزانه کابلی در کنسرت سالار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۰    
شبکه الجزیره به نقل از کاخ الیزه مدعی شد که رئیس جمهور فرانسه به همتای آمریکایی خود پیشنهاد داده که در ازای عدم غنی سازی اورانیوم توسط ایران، واشنگتن اجازه صادرات محدود نفت را به ایران بدهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۸:۵۰    
روزنامه اقتصاد تازه ترین قیمت خودروهای ساخته شده توسط سایپا و ایران خودرو را منتشر کرد. قیمت این خودروها در دوهفته اخیر با اندکی کاهش روبروست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۸:۱۶    
وزارت دفاع انگلیس از اعزام سومین کشتی جنگی خود به آب های جنوب ایران و خلیج فارس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۸:۱۰    
شین هریس و متیو اید نویسندگان گزارش فارین پالیسی با انتشار بخشهایی از اسناد طبقه بندی (سطح محرمانه) سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی. آی ...
  • ۱