جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۱۸Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 7 تیر 1396 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 فروردین 1396 نسیم آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نسیم آنلاین 1 خرداد 1396 نسیم آنلاین 31 مرداد 1396 نسیم آنلاین 1 شهریور 1396 نسیم آنلاین 30 مهر 1396 نسیم آنلاین 30 آبان 1396 نسیم آنلاین 30 آذر 1396 نسیم آنلاین 1 دی 1396 نسیم آنلاین 30 بهمن 1396 نسیم آنلاین 29 اسفند 1396 نسیم آنلاین 1 تیر 1396 نسیم آنلاین 2 تیر 1396 نسیم آنلاین 3 تیر 1396 نسیم آنلاین 4 تیر 1396 نسیم آنلاین 5 تیر 1396 نسیم آنلاین 6 تیر 1396 نسیم آنلاین 7 تیر 1396 نسیم آنلاین 8 تیر 1396 نسیم آنلاین 9 تیر 1396 نسیم آنلاین 10 تیر 1396 نسیم آنلاین 11 تیر 1396 نسیم آنلاین 12 تیر 1396 نسیم آنلاین 13 تیر 1396 نسیم آنلاین 14 تیر 1396 نسیم آنلاین 15 تیر 1396 نسیم آنلاین 16 تیر 1396 نسیم آنلاین 17 تیر 1396 نسیم آنلاین 18 تیر 1396 نسیم آنلاین 19 تیر 1396 نسیم آنلاین 20 تیر 1396 نسیم آنلاین 21 تیر 1396 نسیم آنلاین 22 تیر 1396 نسیم آنلاین 23 تیر 1396 نسیم آنلاین 24 تیر 1396 نسیم آنلاین 25 تیر 1396 نسیم آنلاین 26 تیر 1396 نسیم آنلاین 27 تیر 1396 نسیم آنلاین 28 تیر 1396 نسیم آنلاین 30 تیر 1396 نسیم آنلاین 31 تیر 1396 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۲۰:۵۵    
علاءالدین بروجردی تاکید دارد که آمریکا از یک طرف با ترویج افراطی گری در دنیای اسلام و از طرف دیگر با تحدید ورود اتباع کشورهای مسلمان سیاست متناقضی را در پیش گرفته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۹    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس،گفت:در صورت عدم توقف واردات محصولات تراریخته به کشور ،گزارشی در این راستا به دستگاه های نظارتی و شهروندن ارائه می دهیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۳    
نماینده سوریه در سازمان ملل متحد به ادعاهای واشنگتن مبنی بر تصمیم سوریه برای حمله شیمیایی واکنش نشان داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۶    
شبکه های سیما، فیلم های سینمایی و تلویزیونی را برای آخر هفته تدارک دیده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۲:۱۰    
در حالی شب گذشته سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از رفع مشکل 2501 رشته محل ارشد خبر داد که صبح امروز سازمان سنجش در اطلاعیه ای این موضوع را تکذیب کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۰:۱۱    
پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خصوص ابطال بند 2 بخشنامه بازرسی راهور توضیحاتی ارائه کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۳    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به پایان ماه مبارک رمضان، ساعت طرح زوج و فرد به روال سابق بازگشت و تا ساعت 19 ادامه دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۰:۵۷    
معاون سابق وزارت خارجه آمریکا و مذاکره کننده ارشد هسته ای در مصاحبه ای گفت که با تحریم و اقدام نظامی نمی توان مانع توسعه هسته ای ایران شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۰:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که مهاجم این تیم با اجازه باشگاه در حال مذاکره با تیم های خارجی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۰:۲۵    
منابع خبری معارض اعلام کردند که سرکرده گروه تروریستی "جیش خالد بن ولید" -وابسته به داعش- در منطقه حوض الیرموک کشته شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۰:۱۹    
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نگران شرایط فوتسال نباشید و مطمئناً با تصمیماتی که می گیرم اجازه نمی دهیم به فوتسال صدمه بخورد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۰:۰۶    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی درباره آخرین وضعیت مذاکرات دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون 2900 رشته محل حذف شده دانشگاه آزاد اسلامی در دفترچه آزمون کارشناسی ارشد بیانیه ای صادر ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۰:۰۰    
وزیر خارجه ایران با نخست وزیر و همچنین رئیس مجلس نمایندگان ایتالیا درباره مناسبات دوجانبه و مسائل منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۳:۵۴    
ملی پوش سابق پرسپولیس گفت: جلسه خوبی با عرفانیان سرپرست باشگاه نفت و همکاران شان داشتیم و بر سر کلیات همکاری به توافقاتی رسیدیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۳:۴۸    
ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کرد توپخانه ارتش سوریه واقع در منطقه "صمدانیه" شرقی در ریف "قنیطره" را هدف حمله قرار داده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی باشگاه نفت گفت: می توان گفت علی کریمی با نفت تهران به توافق رسیده است؛ درباره مسایل قراردادی ایشان هنوز مبلغ قرارداد کریمی مشخص نشده و این موضوع هم حل و فصل خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۶    
نایب رئیس سابق مجلس گفت: قدرت موشکی ما هم یکی از پشتوانه های کلیدی اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی است و باید در جهت تحکیم و افزایش این قدرت از همه ظرفیت خود استفاده کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۶    
منابع خبری وابسته به معارضان با اعلام اینکه ترکیه در پی ورود به استان ادلب سوریه است، اعلام کردند که آنکارا قصد دارد در این استان 3 پایگاه نظامی ایجاد کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۹    
وزیر خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت که کشورش به هر گونه مداخله تحریک آمیز آمریکا در سوریه، به نحو مناسب پاسخ خواهد داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۸:۴۸    
توزیع غیرقانونی مجموعه کلاه قرمزی 96 در شبکه نمایش خانگی متوقف شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: اقدام احتمالی یکجانبه و غیر قانونی آمریکا در سوریه به بهانه های واهی جز هرج و مرج و ناامنی بیشتر در منطقه و کمک به تروریست های رو به زوال حاصلی نخواهد داشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۹    
وزیر امور خارجه گفت: وقتی سیاست خارجی، به کالای تجاری تبدیل می شود، فروش سلاح های نظامی هم به معیاری برای تشخیص تروریست و غیرتروریست تبدیل خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۴    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت سی و ششمین سالگرد ترور رهبر انقلاب اسلامی در ششم تیر سال 1360، نماهنگ جانباز انقلاب را منتشر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۰    
سری ششم مجموعه تلویزیونی آب و آتش با موضوع مبارزه با مواد مخدر از جمعه 9 تیر روی آنتن شبکه چهار می رود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۰    
بنیان گزاران شرکت های دانش بنیان در صفر تا صد از تجربیات و تلاش های خود می گویند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۰    
کاروان فوتبال پرسپولیس هفته آینده برای برپایی اردوی آماده سازی خود راهی اوکراین خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۶    
مل مل نماینده شبکه کودک سیما در برگزاری جشنواره کودک اصفهان خواهد بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۶    
همزمان با سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی(ره) در انفجار تروریستی منافقین در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، مستند شهید مظلوم امشب از شبکه یک به روی آنتن خواهد رفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۶    
هیات دولت با هدف مدیریت مصرف برق در تابستان، به استانداران 9 استان این اختیار را داد که ساعات کار فعالیت دستگاه های اجرایی در استان های خود را تغییر دهند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۶    
تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دو روز استراحت، تمرینات خود را امروز چهارشنبه در حالی آغاز کرد که پانادیچ و ملی پوشان هم به تیم ملحق شده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران نسبت به عواقب اقدامات یکسویه آمریکا و زیر پا گذاشتن مبانی حقوق بین الملل و حاکمیت ملی سوریه هشدار داد و رفتارهای نابخردانه و ماجراجویانه آمریکا در این کشور را مصداق ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۲    
برخی کارشناسان مسائل بین الملل معتقدند بازدید بشار اسد از پایگاه حمیم لاذقیه و ملاقات با مستشاران روس حامل پیامی واضح برای تروریسم تکفیری و حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای آنها است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۳    
قاسمی در واکنش به بیانیه تعدادی از نمایندگان پارلمان اروپا گفت: ما چنین ادعاهای نادرست که مبتنی بر فریبکاری و فرضیات ناصحیح است را فاقد هر گونه اعتبار و ارزش تلقی می کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در اولین برنامه کاری خود در پایتخت ایتالیا، در نشست شورای اروپائی روابط خارجی حاضر شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۱    
نرگس آبیار با حضور در استودیوی شبکه یک سیما، مهمان برنامه تلویزیونی "سینما یک" شد و ضمن انتخاب فیلم محبوب خود، درباره آن به گفت وگو پرداخت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۸    
نیروهای ارتش ترکیه مواضع کردها در شمال سوریه را گلوله باران کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۲    
داوران دو بخش مسابقه ای تئاتر صحنه ای و نمایش های میدانی بیستمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر معرفی شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۶    
در سال 60 که آن حادثه ی کذایی برای بنده اتّفاق افتاد در مسجد ابوذر، خب بیهوش شدم؛ بعد من را بلند کرده بودند و در حینی که من را از داخل مسجد میبردند به طرف ماشین ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۹    
حجت الاسلام محمدحسین انصاری نژاد از شاعران برجسته کشورمان پس از شعر مهدی جهاندار در حضور رهبر انقلاب که با موضوع فتنه خوانده شد در همان راستا و ضمن اشاره به وقایع اخیر ابیاتی سروده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۹    
مربی کروات پرسپولیس در تازه ترین رده بندی برترین مربیان تیم های باشگاهی، به عنوان بهترین مربی لیگ برتر ایران شناخته شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۵    
آیین رونمایی از کتاب "یادگار ماندگار" و بزرگداشت پیشکسوتان اهل قلم به مناسبت روز قلم از سوی موسسه خانه کتاب برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۵    
سیزدهمین قسمت از مجموعه "عاشقانه" امروز وارد شبکه نمایش خانگی شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۱    
علی دهقان با اشاره به میزبانی دانشگاه امیرکبیر از سران فتنه 78و 88 اظهار داشت: مشخص نیست که هیئت نظارت دانشگاه بر چه چیزی نظارت می کند؟ ورود اینگونه افراد به محیط مقدس دانشگاه و برگزاری میتینگ سیاسی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری ایران و کره جنوبی در حوزه های متنوع اقتصادی یک شروع مجدد در احیای روابط بین دو کشور است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۱    
ماه رمضان امسال بی نصیب از گرانی های هر ساله نبوده و حتی می توان گفت که تشنج های سیاسی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری نیز باعث شد تا بازار کالاهای اساسی در ماه رمضان امسال بی در و پیکرتر از سال های ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۳    
مهلت ارسال اثر به بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر تا 10 تیرماه تمدید شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۹    
موسسه رسانه های تصویری، مجموعه "بر بال فرشته ه" مجموعه منتخب فیلم های سینمایی کودک و نوجوان را به مناسبت سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در 30 لوح فشرده آماده انتشار کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۳    
وزیر امور خارجه کشورمان برای دیدار و گفتگو با مقامات ایتالیایی، وارد پایتخت این کشور شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۱    
مفتی سوریه رئیس جمهور آمریکا را در صدر فهرست تروریست ها در جهان دانست و هشدار داد که آمریکا بدنبال فتنه انگیزی قومی و مذهبی در منطقه است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۱    
این اقتصاددان گفت: فراموش نکنیم دولت یازدهم زمانی سر کار آمد که ایران با فروش نفت و دریافت پول آن با مشکلی جدی مواجه بود. مسئله برجام را نباید دست کم گرفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۳    
بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در واکنش به بازداشت حامد طالبی از دبیران خبرگزاری فارس طی بیانیه ای تاکید کرد: این اقدام دولت طلیعه تشدید سرکوب و دستگیری منتقدان است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۱    
روز سه شنبه یک فروند بالگرد ساختمان دادگاه عالی ونزوئلا در پایتخت این کشور را مورد حمله قرار داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۱    
سخنگوی شورای نگهبان به مناسبت سالروز شهدای هفتم تیر یادداشتی در فضای مجازی منتشر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۵    
منابع آگاه مدعی شده اند "آنتونیو گوترش"، دبیر کل سازمان ملل متحد تلاش های مخفیانه ای را برای آزادی یکی از محکومان امنیتی بازداشت شده در ایران آغاز کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۲۹    
پس از تصمیم دیوان عالی آمریکا برای احیای بخش هایی از فرمان ضد مهاجرتی ترامپ، گزارش شده پناه جویانی که مراحل گزینش را گذرانده اند می توانند تا حدود 10 روز آینده وارد آمریکا شوند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۲۶    
بازار سرمایه از ابتدای خردادماه با انتخاب مجدد حسن روحانی، سقوط کم سابقه ای را تجربه کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۱۹    
در این گزارش هجمه های اخیر علیه مداحی میثم مطیعی پیش از اقامه نماز در روز عید فطر مورد بررسی قرار گرفته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۱۳    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به تصمیم دادگاه عالی آمریکا در تایید ایجاد محدودیت برای ورود اتباع 6 کشور مسلمان به این کشور گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۷:۳۷    
صفحه نخست روزنامه های صبح کشور
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۰:۲۶    
عبده تبریزی که تحصیلات خود را در رشته مدیریت مالی گذرانده، اکنون به عنوان یکی از کارشناسان اقتصادی نزدیک به نهاد ریاست جمهوری و مشاوران غیررسمی رئیس جمهور در پاستور رفت و آمد دارد و در شکل گیری ...