جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۲۳Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 9 تیر 1396 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 فروردین 1396 نسیم آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نسیم آنلاین 1 خرداد 1396 نسیم آنلاین 31 مرداد 1396 نسیم آنلاین 1 شهریور 1396 نسیم آنلاین 30 مهر 1396 نسیم آنلاین 30 آبان 1396 نسیم آنلاین 30 آذر 1396 نسیم آنلاین 1 دی 1396 نسیم آنلاین 30 بهمن 1396 نسیم آنلاین 29 اسفند 1396 نسیم آنلاین 1 تیر 1396 نسیم آنلاین 2 تیر 1396 نسیم آنلاین 3 تیر 1396 نسیم آنلاین 4 تیر 1396 نسیم آنلاین 5 تیر 1396 نسیم آنلاین 6 تیر 1396 نسیم آنلاین 7 تیر 1396 نسیم آنلاین 8 تیر 1396 نسیم آنلاین 9 تیر 1396 نسیم آنلاین 10 تیر 1396 نسیم آنلاین 11 تیر 1396 نسیم آنلاین 12 تیر 1396 نسیم آنلاین 13 تیر 1396 نسیم آنلاین 14 تیر 1396 نسیم آنلاین 15 تیر 1396 نسیم آنلاین 16 تیر 1396 نسیم آنلاین 17 تیر 1396 نسیم آنلاین 18 تیر 1396 نسیم آنلاین 19 تیر 1396 نسیم آنلاین 20 تیر 1396 نسیم آنلاین 21 تیر 1396 نسیم آنلاین 22 تیر 1396 نسیم آنلاین 23 تیر 1396 نسیم آنلاین 24 تیر 1396 نسیم آنلاین 25 تیر 1396 نسیم آنلاین 26 تیر 1396 نسیم آنلاین 27 تیر 1396 نسیم آنلاین 28 تیر 1396 نسیم آنلاین 30 تیر 1396 نسیم آنلاین 31 تیر 1396 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۳    
حادثه حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافری ایران، 29 ساله شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۶    
ساعاتی قبل نسخه 4.1 اپلیکیشن تلگرام برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید منتشر شد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به تغییرات اساسی که در این نسخه ایجاد شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۱:۱۰    
رئیس پلیس راهور ناجا، آخرین وضعیت طرح اخذ گواهینامه رانندگی بدون دریافت مدرک پایان خدمت را تشریح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۵    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: مدافعان حرم، محافظان حریم آل الله و امنیت ملی کشور هستند. اگر جانفشانی های آنان نبود امروز ما این امنیت ملی را نداشتیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۴    
رهبرانقلاب: داعش قصد داشت به سمت مناطق مرزی ایران برسد؛ تو دهنی خورد، پدرش درآمد و حالا هم دارند بکلّی جارو میشوند! 30/3/96
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۶    
وزیر ورزش و جوانان گفت: اکنون بیش از چهار هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کل کشور داریم و پروژه هایی که به بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده اند در اولویت تکمیل هستند که باید برای این پروژه ها بین 10 ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۱    
ادامه تحریم قطر از سوی چهار کشور عربی موجب شده است که ساکنان دوحه کالاهای این کشورها را تحریم کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۷    
معاون اول قوه قضائیه گفت: امروز که آمریکا به یک نحوی کُری می خواند و افراد و نهادهای انقلابی مثل سپاه، بسیج و دستگاه قضایی از لسان برخی مسئولین تحقیر می شوند و وقتی به تجربه گذشته نگاه می کنم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۱:۴۸    
رئیس جمهور با صدور پیام های جداگانه ای به آیت الله سیستانی، رئیس جمهور و نخست وزیر عراق آزادسازی موصل بزرگترین شهر تحت کنترل داعش در عراق و پایان مظلومیت مردم آن را تبریک گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۱:۴۴    
رئیس جمهور روسیه تحریم های متقابل علیه کشورهای غربی را تا پایان سال آینده میلادی تمدید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۱:۴۴    
منابع خبری از عقب نشینی گروه تروریستی داعش از همه مواضع خود در ریف حلب خبر می دهند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۴    
وزیر خارجه ایران تصریح کرد: سازمان ملل و تمام دنیا می گوید ایران بطور کامل به تعهداتش(در برجام) پایبند است اما نفرت نهادینه آمریکا از ایران، آن را به انکار واقعیت، وادار می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۴    
اتحادیه اروپا فهرست افراد و نهادهای ایرانی مورد تحریم خود را به روز رسانی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۱:۲۴    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: در حال حاضر در 900 شهر کشور نماز جمعه اقامه می شود که به منظور آسایش مردم و افزایش گنجایش برای شرکت کنندگان در نمازهای جمعه، 260 مصلا در حال ساخت است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۱:۰۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت جنجال های حساب شده می تواند مورد سوءاستفاده دشمن قرار گیرد و به فتنه ای جدید تبدیل گردد که به حیثیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ملت ما آسیب جدی وارد سازد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۴    
جنبش حزب الله لبنان ضمن تبریک عملیات موفقیت آمیز ارتش این کشور در ارتفاعات عرسال، بر لزوم هماهنگی بیشتر تأکید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۵    
وزیر صنعت بدون اشاره به قیمت نهایی پژو 2008 گفت: مبلغ پیش پرداخت 60 میلیون تومانی به منزله دریافت 50 درصد قیمت نهایی نیست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۲    
قربانی گفت: بالگردهای هوانیروز ظهر امروز آتش سوزی جنگل ها و مراتع مسجد سلیمان را خاموش کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۹    
فرمانده نیروهای مبارزه با تروریسم در عراق اعلام کرد که پیروزی نهایی علیه داعش در موصل ظرف چند روز آینده اعلام خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۶    
مجتبی جباری اولین تمرین خود را بعد از بازگشت به استقلال با آبی پوشان انجام داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۳    
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل امروز تأکید کرد که درخواست کشورهای عربی از قطر برای تعطیلی شبکه "الجزیره" امری غیرقابل قبول و حمله به حق آزادی بیان است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۵    
قانونگذاران آمریکایی گفتند، سنا ایراد فنی ای را که مانع از تصویب بسته تحریم های ایران و روسیه می شد را رفع کرده ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه به دولت بحرین توصیه کرد بجای فرافکنی مستمر و متهم کردن کردن همسایگان که سیاستی کهنه و ناکارآمد است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۸    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با رئیس جمهور فرانسه این دیدار را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: پیام آقای روحانی هم به آقای ماکرون ارائه شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۹    
مراسم تحلیف رئیس جمهور در روز 14 مرداد در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت راه های کشور را تشریح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۱    
شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل متحد در نشست توجیهی در سازمان ملل برای بررسی اجرای قطعنامه 2231، بر اجرای کامل برجام تأکید کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۷    
خطیب موقت نمازجمعه تهران ضمن تاکید بر لزوم و ضرورت حفظ وحدت در کشور، گفت: همه باید همگام با مقام معظم رهبری حرکت کنند و هر دسته و گروهی که بخواهد شعار و نوشته ای بر ضد انسجام اتحاد بدهد و بنویسد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۷    
رئیس کل دادگستری تهران از ارجاع چندین پرونده با موضوع همکاری با گروهک های تروریستی به دادسرای تهران خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما به دولت و ملت عراق کمک نمی کردیم، بغداد مورد اشغال داعش قرار می گرفت، این کمک ایران بود که داعش آخرین نفس هایش را می کشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۵۱    
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: مسافرانی که برای بازگشت از سفر هنوز وارد جاده ها نشده اند، بازگشت خود را به روز شنبه موکول کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۴۷    
وزیر خارجه ایران دقایقی پیش با حضور در کاخ الیزه با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه دیدار کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۷    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه در حال حاضر نرخ مسکن از تورم سبقت گرفته است، گفت: کاهش قدرت خرید مردم به افزایش تقاضا برای خرید و فروش واحدهای قدیمی ساز منجر شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۷    
براساس آمار گمرک در سال 95 بیش از 69 هزار و 154 تن پسته به صورت تازه و خشک کرده به کشورهای مختلف جهان صادر شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۷    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران اعلام کرد که مسئولان مترو، اتوبوس و تاکسی می توانند از هفته جاری نرخ کرایه حمل ونقل عمومی را افزایش دهند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۷    
رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی تاکید کرد:جمهوری اسلامی به هرگونه نیت سویی که دشمنان در سر بپرورانند با قدرت، پاسخی کوبنده خواهد داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۷    
شکست داعش در موصل و الرقه به عنوان مراکز خلافت خودخوانده در عراق و سوریه به معنی پایان جنگ علیه این گروه نخواهد بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۱    
وزیر خارجه روسیه طی گفتگویی تلفنی با همتای آمریکایی خود، از واشنگتن خواست از اقدامات تحریک آمیز علیه نظام دمشق خودداری کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۵    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: کانون گرما در 3 استان کشور قرار دارد و در روزهای آینده شاهد استمرار گرما در این استان ها خواهیم بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۱    
نماینده آمریکا در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره ایران مدعی شد که تهران به صورت متعمدانه و مکرر قطعنامه ها را نقض می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۱    
اخبار مربوط به بازداشت "محمد بن نایف" ولیعهد برکنار شده سعودی در حالی منتشر می شود که باید پرسید آیا واقعا این موضوع صحت دارد؟ ولیعهد جدید سعودی از چه چیز می ترسد؟
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۴    
وزارت دفاع قطر اعلام کرد که گروه دیگری از نظامیان ترکیه ای وارد این کشور شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۴    
با توجه به اینکه تنها یک ماه به پایان فعالیت دولت یازدهم و آغاز کار کابینه دوازدهم مانده است، سریال دامنه دار تغییر مدیران ارشد وزارت آموزش و پروش تمامی ندارد و دانش آشتیانی همچنان در حال تغییر ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۷    
یک نماینده مجلس با اشاره به اینکه وزارت کار از بازرس کافی برای نظارت بر عملکرد همه کارگاه ها برخوردار نیست، گفت: کارگران زیرزمینی با حقوق 200 هزارتومان حقی برای اعتراض ندارند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۷    
تکواندو کار وزن 62- کیلوگرم ایران با غلبه بر تکواندوکار کرواسی به مرحله نیمه نهایی راه یافت و مدال برنز خود را قطعی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۴    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: خیلی از جوانان دنیا تشنه برخورد و رویارویی با سعودی ها هستند چرا که سالیان زیادی از آنها کینه به دل دارند زیرا حرم ها را در حبس خود نگه داشته اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۸    
داریوش محمودی اظهار کرد: با توجه به درخواست انجمن روغن نباتی برای افزایش قیمت روغن از سازمان حمایت، در حال انجام امور مورد نیاز برای افزایش نرخ این محصول هستیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۶    
مدیرکل دفتر ارزیابی اقتصادی و مدیریت بهره وری وزارت راه و شهرسازی از انتخاب جاده مخصوص تهران-کرج به عنوان محل راه اندازی سامانه اتوبوس های تندرو BRT حومه ای خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۰    
با آزادسازی شهر "موصل" از اشغال "داعش"، کشور عراق وارد مرحله ای بسیار حساس و سرنوشت ساز به نام "موصل پساداعش" می شود، مرحله ای که کوچک ترین خطا در آن می تواند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۰    
پلیس انگلیس یک زن جوان اهل شمال لندن را بعد از ورود از ترکیه به انگلیس در فرودگاه به اتهام آماده شدن برای اقدامات تروریستی و ارتباط با داعش دستگیر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۰    
وزیر خارجه ایران نوشت: آمریکا حالا مادر بزرگ های ایرانی را از دیدن نوه هایشان منع می کند؛ اقدامی که نمایشی واقعا شرم آور از خصومت کور علیه همه ایرانی ها است".
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۱    
کیمیا علیزاده نماینده وزن 62- کیلوگرم تیم ملی تکواندو بانوان در سومین مبارزه خود نماینده چین تایپه را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۰۱:۳۵    
متن اولین گزارش دبیرکل جدید سازمان ملل از بررسی میزان پایبندی ایران به برجام منتشر شد که در آن با توجه به اختلاف بر سر تفسیر بند موشکی این سند، از ایران خواسته شده که برای جلوگیری از تنش ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۰۱:۱۹    
مجلس سنای آمریکا با تصویب یک اصلاحیه برای ایجاد پاره ای تغییرات در طرح تحریم ایران و روسیه، مسیر رأی گیری درباره آن در مجلس نمایندگان آمریکا را هموار کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۰۰:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین برنامه از نخستین روز حضور خود در پاریس به ضیافت جمعی از متفکران بزرگ فرانسه رفت.