دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۳۵Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 7 آبان 1396 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 فروردین 1396 نسیم آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نسیم آنلاین 1 خرداد 1396 نسیم آنلاین 31 تیر 1396 نسیم آنلاین 31 مرداد 1396 نسیم آنلاین 1 شهریور 1396 نسیم آنلاین 30 مهر 1396 نسیم آنلاین 30 آذر 1396 نسیم آنلاین 1 دی 1396 نسیم آنلاین 30 بهمن 1396 نسیم آنلاین 29 اسفند 1396 نسیم آنلاین 1 آبان 1396 نسیم آنلاین 2 آبان 1396 نسیم آنلاین 3 آبان 1396 نسیم آنلاین 4 آبان 1396 نسیم آنلاین 5 آبان 1396 نسیم آنلاین 6 آبان 1396 نسیم آنلاین 7 آبان 1396 نسیم آنلاین 8 آبان 1396 نسیم آنلاین 9 آبان 1396 نسیم آنلاین 10 آبان 1396 نسیم آنلاین 11 آبان 1396 نسیم آنلاین 12 آبان 1396 نسیم آنلاین 13 آبان 1396 نسیم آنلاین 14 آبان 1396 نسیم آنلاین 15 آبان 1396 نسیم آنلاین 16 آبان 1396 نسیم آنلاین 17 آبان 1396 نسیم آنلاین 18 آبان 1396 نسیم آنلاین 19 آبان 1396 نسیم آنلاین 20 آبان 1396 نسیم آنلاین 21 آبان 1396 نسیم آنلاین 22 آبان 1396 نسیم آنلاین 23 آبان 1396 نسیم آنلاین 24 آبان 1396 نسیم آنلاین 25 آبان 1396 نسیم آنلاین 26 آبان 1396 نسیم آنلاین 27 آبان 1396 نسیم آنلاین 28 آبان 1396 نسیم آنلاین 29 آبان 1396 نسیم آنلاین 30 آبان 1396 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۲    
محسن نظافتی با اشاره به اینکه روزانه به طور متوسط 50 هزار ویزا صادر می شود گفت: با توجه به شرایط موجود امکان صدور ویزا در کمتر از 5 تا 6 روز وجود ندارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۲    
فرمانده مرزبانی استان خوزستان، گفت: گذرگاه های مرزی شلمچه برای عبور اتباع خارجه در نظر گرفته شد و هماهنگی های لازم برای تسهیل در تردد آنها در کشور عراق و با مرزبانی عراق انجام شده است .
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۳    
هم بخت اثر گودرز شکری توسط انتشارات نیستان منتشر شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۵    
پیکرهای پاک 54 شهید ژاندارمری (ناجا) در شهر تهران تشییع می شود.مراسم وداع با این شهدا روز پنجشنبه 11 آبان از ساعت 19تا 21 در دانشگاه علوم انتظامی امین واقع در ابتدای اتوبان شهید خرازی برگزار خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۳۴    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم سینمایی غیرمجاز از چهارشنبه به سینما های کشور می آیند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۱۱    
فیلم سینمایی پری دریایی از محصولات مشترک سازمان سینمایی حوزه هنری تنها نماینده ایران در مسابقه نهمین فستیوال بین الملل فیلم محیط زیست و حیات وحش دهلی نو شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۳    
نشست کمیته فرهنگی نجف اشرف به منظور بیان اصول و سیاست های مصوب فرهنگی با حضور مسئولان فرهنگی در نجف اشرف برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۰    
حاج علیجان عبدالباقی زاده پدر شهیدان اصغر و محسن عبدالباقی زاده روز سه شنبه دوم آبان ماه 1396 در سن 87 سالگی به علت کهولت سن و بیماری دار فانی را وداع گفت به فرزندان شهیدش پیوست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۷    
پیاده روی اربعین حسینی با عنوان جاماندگان از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۳    
حسن نمکدوست تهرانی، روزنامه نگار، امیر حسین آبادی، رئیس کانون وکلا و باقر انصاری، حقوقدان در نششستی به بررسی موانع ترویج حقوق شهروندی و نقش مطبوعات در این زمینه پرداختند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۴۶    
صمدابراهیمی نسبت به اظهارات سخنگوی قوه قضائیه در مورد پرونده مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس واکنش نشان داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۴۶    
تیم پانیونیوس در بازی دربی هفته نهم سوپر لیگ یونان شکست خورد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۳۶    
جدال دو تیم ایبار و لوانته در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی اسپانیا برنده نداشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۳۰    
روز پایانی مسابقات کاراته قهرمانی جهان با کسب یک برنز برای کاراته ایران خاتمه یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۳۰    
پرونده کاراته کاهای نوجوانان، جوانان و امید ایران با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 6 برنز و کسب عنوان پنجمی رقابتهای جهانی بسته شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۳۰    
تالوکاران برتر رقابت های ووشوی قهرمانی بانوان بزرگسالان کشور در فرم های مختلف مشخص شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۹    
در جلسه کمیسیون علمی و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بر لزوم برنامه محور و ماموریت گرا بودن پژوهش در کشورتاکید شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۹    
درحالی که موضوعات "احیای وزارت بازرگانی" و "بازپس گیری قانون انتزاع از وزارت جهاد کشاورزی" بعد از تصویب قید یک فوریت در مجلس دیگر پیگیری نشد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۹    
رییس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با بیان اینکه تکلیف خریداران خودروهای چینی در بازار معلوم نیست، گفت: خدمات پس از فروش خودروهای چینی خیلی ناقص است و حقوق مصرف کننده در این باره رعایت نمی شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۹    
یک مقام مسئول بانکی با تشریح آخرین وضعیت ادغام موسسه مهر اقتصاد، موسسه اعتباری کوثر و ثامن گفت:اجازه داده نمی شود که سهامداران و سپرده گذاران متضرر شوند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۳    
درحالی نابسامانی در پروازهای اربعین موج می زند و زائران عتبات عالیات بین فرودگاه نجف و بغداد بلاتکلیف مانده اند که سازمان هواپیمایی به عنوان متولی حمل ونقل هوایی طی سال های اخیر نتوانسته مشکل شرکت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۳    
هند پس از چانه زنی در مورد قیمت گاز میدان گازی فرزاد ب، اکنون کیفیت این میدان گازی را بهانه جدید مطرح کرده است و مقامات ایرانی می گویند با این وضعیت دهلی نو در حال از دست دادن این پروژه است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۳    
وزیر ارتباطات گفت: کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مصوبه ای برای دسترسی به اینترنت بدون فیلتر به خبرگزاری ها و خبرنگاران دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۳    
تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در مهرماه سال 1396 به 13 هزار و 800 واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 34.4 درصد افزایش نشان می دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۹    
دو شرکت اینترنتی با تجمیع فعالیت ها، شبکه و دارایی های خود در قالب یک شرکت ادغام شدند؛ وزیر ارتباطات این ادغام را نتیجه مذاکرات با این شرکت ها برای توسعه اینترنت ثابت اعلام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۹    
وزیر خزانه داری آمریکا گفت: هیچ صحبتی در مورد تحریم بانک های ترکیه ای به دلیل همکاری با بانک های ایرانی با مقامات ترک نداشته ام.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۹    
برای اولین بار طبق گزارش های جدید، تعداد کل میلیاردر های آسیا از تعداد میلیاردر های آمریکا بیشتر شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۹    
یک پرورش دهنده گل و گیاه به الجزیره گفت: اگر با رئیس جمهور ملاقات می کردم می گفتم که به بخش کشاورزی و تولیدات گلخانه ای توجه ویژه ای داشته باشد به همان اندازه که به صنایع نفت و گاز دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۳    
اعتراض جمعی از مالباختگان نمایندگی ایران خودرو مقابل ساختمان اصلی وزارت صنعت امروز در حالی برای چندمین بار ادامه یافت که شرکت خودروساز با این ادعا که سهامدار نمایندگی، شرکت دیگری است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۳    
معاون امور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وقتی امکان صادرات به کشورهای همسایه و منطقه وجود دارد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۳    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 481 واحد رشد و به ارتفاع 87 هزار واحدی صعود کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۰    
وزیر نفت با صدور حکم برای مرضیه شاهدایی، برای نخستین بار یک زن را به عنوان قائم مقام این وزارتخانه منصوب کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۰    
مدیرعامل شرکت ساخت به مناسبت هفته پدافند غیرعامل گفت: دستیابی به توسعه پایدار با شناسایی فرصت ها و آسیب پذیری ها و برنامه ریزی صحیح در توسعه زیرساخت ها ضروری است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۰    
مدیرعامل بانک مسکن از ارائه خدمات ویژه در 10 شعبه این بانک به انبوه سازان با هدف گسترش فعالیت های ساخت و ساز و تامین مالی بخش مسکن خبر داد و گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۰    
رسیدگی به پرونده متهمان داخلی قرارداد پرحاشیه کرسنت در قوه قضائیه به کندی پیش می رود و این روند تنها به نفع مدیران شرکت اماراتی کرسنت است تا از ایران جریمه بیشتری را مطالبه کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۶    
مدیرعامل بانک مسکن از موافقت بانک مرکزی با انتشار 1000 میلیارد تومان اوراق رهنی خبر داد و با اشاره به برگزاری جلسه با مدیران سازمان بنادر و دریانوردی برای انتشار اوراق صکوک ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۶    
پیش فروش خودروهای داخلی و خارجی به یک بحران تبدیل شده و مردمی که پول خود را برای خرید به دست واردکنندگان و خودروسازان داده اند، از سپرده گذاری پولشان در بانکها خبر می دهند. نظارتی هم نیست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۶    
سازمان امور مالیاتی به استعلام کانون کارگزاران بیمه درباره ابهامات مربوط به پرداخت مالیات ارزش افزوده این صنف پاسخ داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۶    
وزیر نفت در حکمی مرضیه شاهدایی را به عنوان قائم مقام خود منصوب کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۶    
وزیر ارتباطات با اشاره به مذاکراتش با طرف عراقی برای کاهش تعرفه مکالمات زائران اربعین گفت: ما منتظر اقدام طرف عراقی برای کاهش تعرفه و خدمات اینترنتی هستیم .
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که در خاک عراق از سیم کارت های عراقی استفاده کنند تا هزینه مصرف دیتای آنها کمتر شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۰    
وزیر نفت طی حکمی امروز مرضیه شاهدایی را به عنوان قائم مقام خود منصوب کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۰    
وزیر نفت طی حکمی سیدرضا نوروززاده را به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با اتمام مرحله پایش شبکه مخابراتی، رجیستری گوشی های موبایل تا پایان هفته وارد فاز اجرایی می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۶    
کلانتری گفت: استراتژی توسعه صادرات با تعامل بخش دولتی و خصوصی با آفریقا توسعه می یابد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۶    
بررسی ها نشان می دهد کسری بودجه آمریکا تا 2 سال آینده به یک تریلیون دلار خواهد رسید که این به معنای بازگشت به کسری بودجه در دوره رکود بزرگ اقتصادی این کشور است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۶    
گازرسانی به خانوارهای شهری و روستایی در سراسر کشور از جمله وظایف شرکت ملی گاز ایران است اما این شرکت موظف به رعایت قوانین است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۶    
اختلافات ارزش کالا در گمرک از دیر باز امری شایع بوده و اکنون مدیرکل دفتر ارزش گمرک از راه اندازی سیستمی برای پیش اظهاری ارزش کالا و به روز رسانی سامانه TSC در گمرک خبر داده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۶    
یک مقام ارشد بانکی از افتتاح نخستین صندوق زمین و ساختمان کشور در چند روز آینده خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۸    
در نسخه جدید سامانه سهام عدالت جداول وضعیت تخصیص و واریز سود در صورتحساب دارایی مشمولان طراحی شده است که پس از شروع مراحل واریز سود مشمولان ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۸    
الجزیره طی گزارشی نوشت: ایرانی ها می گویند نتوانسته اند به طور کامل از پتانسیل صنعت جهانی گل که ارزش آن به سالانه 104 میلیارد دلار می رسد استفاده کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۸    
عضو سابق کمیسیون کشاورزی در مجلس نهم در پاسخ به کسانی که مدام از واردات گندم سخن می گویند، گفت: به جای شعار واردات گندم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۸    
مه آبادی گفت: در فرودگاه مهرآباد برنامه داریم با احداث ترمینال86 هزار مترمربعی همه ترمینال های مسافری را تجمیع کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۸    
در نخستین ماه پاییز امسال 60 درصد معاملات توسط اشخاص حقوقی و 40 درصد معاملات توسط اشخاص حقیقی انجام شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۸    
ولیعهد عربستان از آمادگی این کشور برای تمدید توافق کاهش عرضه نفت به بازار جهانی در اواخر سال 2016 امضا شد، خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۸    
ظاهرا قرار است بیژن زنگنه وزیر نفت رضا نوروززاده مدیرعامل سابق شستا را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی معرفی کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۸    
آمارها نشان می دهد 80 درصد درآمد مصوب بودجه سال 96 کل کشور به نسبت 6 ماهه محقق شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران با بیان اینکه تفویض اختیارات به استان ها اقدام بسیار مبارکی است، گفت: اگر تفویض اختیار صورت نمی گرفت برای کارهای کوچک باید همچنان به تهران وابسته می ماندیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۸    
نتایج یک پژوهش در ایران نشان می دهد که خوراک اصلی صفحات بین المللی و سیاسی روزنامه ها در ایران را چه رسانه هایی تامین می کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۸    
مسئول برنامه بهداشت محیط در اربعین حسینی و ایام خاص گفت: استقرار تیم های بهداشت محیط در نجف، کاظمین و سامرا برای کنترل و بازرسی بهداشت محیطی از موکب ها و کنترل آب آشامیدنی و موادغذایی آغاز شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۵    
اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات و اولین هیات منصفه جرایم سیاسی استان تهران، سوگند یاد کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۵    
پلیس فتا وجود ویروسی که با وعده 2 گیگ اینترنت رایگان به صورت لینک در تلگرام پخش شده و به وسیله کلیک روی آن از شارژ کم کرده و به مخاطبان پیام می فرستد را تأیید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۵    
رئیس انجمن کودکان گفت: در سرخک و سرخچه نوع بثورات جلدی شبیه به هم است، ولی سرخک به مراتب دارای علائم و عوارض شدیدتر است و مدت بیماری هم بیشتر به طول می انجامد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۲    
رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در تفاهم نامه شهرداری و محیط زیست در مورد پارک پردیسان نقش نظارتی دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۲    
محیط بان عماد افضلی که روز پنجشنبه (4 آبان ماه) در حومه شهر رودبار جنوب توسط افراد ناشناس مورد سوءقصد قرار گرفته بود، پس از درمان و بهبود وضعیت جسمی از بیمارستان مرخص شد .
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۲    
رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی خبر داد با همدستی همکارش اقدام به سرقت به عنف طلاهای همسایه دیوار به دیوارشان در پوشش مامور اداره آب کرده بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۲    
عضور هیات رئیسه شورای شهر تهران از اعضای شورای شهر و شهردار تهران خواست تا حل معضل آلودگی هوا را طی چهار سال مدیریت شان در دستور کار قرار دهند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۲    
فرمانده قرارگاه ظفر یگان های ویژه ناجا گفت: خروج و پذیرش زائران اربعین حسینی بدون ویزا ممنوع است و کسانی که بدون اخذ گذرنامه و ویزا به مرز مهران مراجعه می کنند، سبب شلوغی و راهبندان می شوند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۲    
وزیر آموزش و پرورش از ایجاد بیش از 10 هزار مدرسه در مناطق محروم مرزی خبر داد و گفت: اختصاص ردیف اعتباری ویژه مناطق مرزی و ایجاد حق مناطق مرزی برای معلمان از جمله خدمات ارائه شده در استان های مرزی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری گفت: تا پایان هفته تعداد مراکز تست هیدرواستاتیک مخزن CNG خودرو ها در تهران 100 درصد افزایش می یابد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از صدور کیفرخواست و ارسال پرونده قتل اهورای 3 ساله به دادگاه خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۶    
امامزاده زید در بازار تهران سومین اثر تاریخی دارالخلافه تهران است که به ثبت ملی رسیده و در دل خود تاریخ بسیاری را گنجانده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۶    
رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به جلسه ای که با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم، وی قول مساعد داد که موضوع عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد را حل و فصل خواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۱    
همزمان با آغاز اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات برای حضور در مراسم اربعین حسینی، اعزام کاروان های زیارتی از سوی سازمان حج وزیارت به صورت موقت متوقف شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۱    
آزمون های صلاحیت بالینی و پیش کارورزی الکترونیک از آزمون های مهم علوم پزشکی هستند که همزمان در یازدهم آبان ماه برگزار می شوند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۱    
سرپرست اورژانس کشور از استقرار 800 دستگاه آمبولانس در مسیر زائران اربعین خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۱    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران: توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت مترو را راهکار اصلی کاهش آلودگی هوای شهر تهران عنوان کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۱    
جانشین ستاد اربعین نیروی انتظامی از تمهیدات خاص برای زائران دانشجو و دانش آموز برای زیارت عتبات عالیات در ایام اربعین خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۱    
گروهی از دامپزشکان و کارشناسان حیات وحش در انگلیس تاکید کرده اند که نگهداری از خزندگان به عنوان حیوان خانگی باید ممنوع شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۱    
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از کشف جنازه کوهنورد مالزیایی خبر داد که سال گذشته در ارتفاعات دماوند مفقود شده بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۱    
وزیرآموزش و پرورش در جمع اعضای کمیته فرهنگی شورای توسعه وامنیت پایدار از فعالیت بیش از 10 هزار مدرسه با جمعیت زیر 10 نفر در استان های محروم مرزی با هدف توسعه عدالت آموزشی خبرداد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۰    
شورا پنجمی ها در جلسه قبل مصوبه 12 سال پیش را دوباره تصویب کردند و امروز هم نوشیدن چای و نسکافه در صحن علنی شورا آزاد اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۰    
رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش از قول لاریجانی برای حل مشکل سپنتا نیکنام عضو منتخب شورای شهر یزد خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۰    
دبیر اجرایی یازدهمین کنگره لیزر پزشکی ایران ، گفت: نقش لیزر روی سلول های بنیادی و روش های استفاده از لیزر در ترمیم غضروف و درمان بیماری های مختلف، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۰    
طی حکمی از سوی مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران، میثم حاجی پور به عنوان رئیس اداره روابط عمومی این اداره کل منصوب شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۰    
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر انجام اقدامات ایمنی به صورت جدی تر در پالایشگاه شهید تندگویان تهران ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۴    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه کرج-تهران خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۴    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با صدور حکمی سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد را منصوب کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۴    
مدیر پروژه تدوین گزارش ملی پایش سند چشم انداز 1404 با بیان اینکه اواخر امسال و یا اوایل سال آینده گزارش را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه خواهیم کرد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۱    
سید رضا میرصادقی طی حکمی از سوی شهردار تهران به عنوان مدیرعامل جدید سازمان نوسازی شهر تهران معارفه شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۱    
معاون دبیرکل شورای عالی علوم و تحقیقات و فناوری بر اهمیت معرفی نقش و فعالیت های شورای عالی عتف در رسانه ها تاکید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۱    
رئیس مرکز توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به نتایج پژوهشی که به تازگی در تهران توسط اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی انجام شده و در آن 1000 زن از مناطق 22 گانه شهر ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۸    
افزایش احتمال سکته، افزایش احتمال ابتلا به MS، ضعف شدید، تحلیل قوای جنسی، برص، لک و پیس، سردی و نفخ شدید معده، ناراحتی ها عصبی و ... تنها برخی از عوارض خوردن ماهی بدون رعایت تدابیر خاص مصرف آن است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۸    
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزررگراه های پایتخت را تشریح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۵    
در آستانه سفر رئیس جمهور آمریکا به جنوب شرق آسیا، دو ناوهواپیمابر این کشور به همراه مکمل هایشان در منطقه مستقر شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۵    
شبکه توییتر حساب راجر استون همپیمان و حامی رئیس جمهور آمریکا را تعلیق کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۵    
متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی با اشاره به اینکه پوسیدگی دندان یکی شایع ترین بیماری های عفونی در کشورهای جهان سوم به شمار می رود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۲    
منابع آگاه خبر داده اند که امروز احتمالا نشست معارضان مسلح با دولت سوریه تحت نظارت روسیه برای توافق نهایی بر صلح در القلمون شرقی برگزار خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن در واکنش به تداوم حملات علیه کشورش، از تشدید عملیات ها در عمق خاک عربستان خبر داد و گفت که پایتخت امارات هدف مستقیم موشک های بالستیک ارتش یمن است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۲    
منابع خبری از آغاز اختلافات گسترده در خانواده مسعود بارزانی به ویژه بالا گرفتن این اختلافات میان مسعود بارزانی و فرزند ارشدش مسرور به واسطه شکست رفراندوم خبر می دهند.