دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۳Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 16 آبان 1396 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 فروردین 1396 نسیم آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نسیم آنلاین 1 خرداد 1396 نسیم آنلاین 31 تیر 1396 نسیم آنلاین 31 مرداد 1396 نسیم آنلاین 1 شهریور 1396 نسیم آنلاین 30 مهر 1396 نسیم آنلاین 30 آذر 1396 نسیم آنلاین 1 دی 1396 نسیم آنلاین 30 بهمن 1396 نسیم آنلاین 29 اسفند 1396 نسیم آنلاین 1 آبان 1396 نسیم آنلاین 2 آبان 1396 نسیم آنلاین 3 آبان 1396 نسیم آنلاین 4 آبان 1396 نسیم آنلاین 5 آبان 1396 نسیم آنلاین 6 آبان 1396 نسیم آنلاین 7 آبان 1396 نسیم آنلاین 8 آبان 1396 نسیم آنلاین 9 آبان 1396 نسیم آنلاین 10 آبان 1396 نسیم آنلاین 11 آبان 1396 نسیم آنلاین 12 آبان 1396 نسیم آنلاین 13 آبان 1396 نسیم آنلاین 14 آبان 1396 نسیم آنلاین 15 آبان 1396 نسیم آنلاین 16 آبان 1396 نسیم آنلاین 17 آبان 1396 نسیم آنلاین 18 آبان 1396 نسیم آنلاین 19 آبان 1396 نسیم آنلاین 20 آبان 1396 نسیم آنلاین 21 آبان 1396 نسیم آنلاین 22 آبان 1396 نسیم آنلاین 23 آبان 1396 نسیم آنلاین 24 آبان 1396 نسیم آنلاین 25 آبان 1396 نسیم آنلاین 26 آبان 1396 نسیم آنلاین 27 آبان 1396 نسیم آنلاین 28 آبان 1396 نسیم آنلاین 29 آبان 1396 نسیم آنلاین 30 آبان 1396 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۲    
مسئولان آموزش و پرورش ایلام از خانواده دانش آموز پژمان جراء که دیه فرزندشان را بخشیدند، تجلیل کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۹    
نشنال اینترست: چرا باید از نیروی دریایی سپاه و ارتش ترسید؟
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۷    
جمع آوری و معدوم کردن شاخه های خشک و آفت زده میوه های آلوده، بازسازی کندوها، ادغام کندوهای کم جمعیت، متراکم کردن قاب های داخل کندو از جمله توصیه های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پنجشنبه تا سه شنبه ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۶    
یک فعال محیط زیست گفت: فعالان گردشگری در لرستان برخی الزامات اولیه را نمی دانند و باید به دنبال کسانی برویم که تخصص شان گردشگری بوده و از آن ها استفاده کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۵۲    
اتحادیه اروپا بر حمایت خود از ثبات و وحدت لبنان پس از استعفای سعد حریری نخست وزیر این کشور تاکید کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۲۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور تاجیکستان دیدار و گفت وگو کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۱۹    
طبق اعلام دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن در پاییز، منطقه 5 با 2243 فقره بیشترین تعداد معاملات را به خود اختصاص داده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۷    
وزیر صنعت معدن و تجارت از آغازتوزیع شیر مدارس در اول آذرماه خبرداد و گفت: پیگیری های لازم از طریق سازمان برنامه و بودجه برای انعقاد قرارداد های خرید شیر امسال و تسویه حساب قرارداد های سال گذشته انجام ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۳    
ابراهیم صادقی فر به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۶    
رئیس سازمان حج و زیارت به زائران اربعین حسینی که در ساعتهای آتی عازم عتبات عالیات هستند توصیه کرد که حتما مدارک قانونی را دریافت کنند و آن را هم به همراه خود داشته باشند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه بیمه ها به بهانه هایی چون زیبایی هزینه خدمات درمانی را پرداخت نمی کنند، گفت: افزایش پرداختی از جیب مردم درحوزه سلامت قابل قبول نیست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۴    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام باندی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند خبر داد و گفت: در این رابطه چهار مالخر این پرونده نیز شناسایی و دستگیر شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۴۹    
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به برخی اظهارنظرهای اخیر پیرامون جذب و تأمین نیروی انسانی اطلاعیه ای صادر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۴۳    
رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: برای پیشگیری از هر نوع کلاهبرداری هنگام ورود به سایت به جای استفاده از موتورهای جستجو، اسم سایت اصلی را در نوار آدرس صفحه درج کنید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۴۰    
کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین با اهدای بسته های فرهنگی و معنوی تقدیر ازصدها موکب عراقی را که درحال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) هستند، آغاز کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۷    
بیشترین خدماتی که در حال حاضر در حوزه گردشگری سلامت در ایران ارائه می شود، در حوزه جراحی های چشم، مغز و اعصاب ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۳    
انیمیشن هایی که بسیار بیشتر از آثار سینمایی درخشیدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۷    
روایت های اربعین نشان دهنده چند روز زندگی زاهدانه و ساده ی میلیون ها انسان در یک سوگواره ی چند روزه است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۴    
آیت الله بهجت: برای اینکه از قرآن و عترت به کلی کنار نرویم، از الآن باید در فکر اصلاح باشیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۴    
مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی از آغاز فصل دوم کارگاه مرمت و سامان دهی قلعه تاریخی قبان ماکو و احیای مسجد حضرت ابوالفضل واقع در عرصه آن خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۱    
یک عکاس افغانستانی برگزاری نمایشگاه نیمروز را اتفاقی مثبت دانست و تاکید کرد که مردم این کشور در خلوت هنری شان حرف های زیادی برای گفتن دارند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۸    
محمدمهدی حیدریان معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی و جمعی از مدیران سازمان سینمایی از محل موزه سینما و فیلمخانه ملی ایران بازدید کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۸    
خاطرات پاییزی به کارگردانی علی فخرموسوی برنده بهترین فیلم بلند داستانی جشنواره اسپانیا شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۵    
نشست تخصصی رسانه، منابع نامعتبر و اخبارهای جعلی در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها برگزار خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۵    
شماره جدید ماهنامه هیأت پس از مدتی وقفه با تشکیل تحریریه ای جدید به سردبیری محمدامین ایمانجانی و جانشین سردبیری امیر صالحی به مناسبت ایام اربعین سالار شهیدان منتشر شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۵    
اعتبار اربعین امام حسین (ع ) از قدیم الایام میان شیعیان و در تقویم تاریخی وفاداران به امام حسین (ع ) شناخته شده بوده است .
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۲    
کوپال در بیست و ششمین جشنواره جهانی فیلم برکلی عنوان بهترین فیلم را بدست آورد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگردی فارس از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی فصل جدید مرمت مدرسه خان شیراز در سال 96 خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۹    
سه اثر از مرتضی سرهنگی پس از 16 سال با طرح جلد جدید برای گروه سنی نوجوانان منتشر شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۷    
حزب اسلامی در افغانستان برای ممانعت از تخریب تصاویر حکمتیار رهبر این حزب، برای بیلبوردهای سطح شهر کابل محافظان مسلح استخدام کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۷    
رئیس برنامه جهانی غذای سازمان ملل گفت، قصد دارد به کره شمالی که با خشکسالی روبرو است و بسیاری از مردمش دچار قحطی هستند، برود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۷    
اظهارات جان کری در خصوص شدت تحریم های فعلی ضد کره شمالی و تمدید وضعیت اضطراری در قبال ایران از سوی آمریکا از جمله موضوعات اخبار ایران در جهان طی 24 ساعت گذشته بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۰    
وزیر امور خارجه ترکیه با اعلام اینکه کشورش از سال 2011 تاکنون 30 میلیارد دلار در بحران آوارگان سوری هزینه کرده است، گفت: آنکارا همچنان در خط مقدم رویارویی با بحران انسانی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واشنگتن با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره اجرای توافق هسته ای با ایران گفت وگو کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۰    
کتاب انتخاب جمعی و رفاه اجتماعی به قلم آمارتیا سن ، استاد اقتصاد دانشگاه هاروارد و برنده جایزه نوبل اقتصاد در سال 1998 توسط انتشارات دانشگاه هاروارد منتشر شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۰    
رئیس جمهور مصر تأکید کرد که اقدامات امنیتی در کشورش به خصوص در مناطق توریستی به بالاترین سطح رسیده است و مصر در وضعیت جنگ علیه تروریسم بسر می برد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۰    
شورای امنیت سازمان ملل از دولت میانمار خواسته است تا نسبت به عدم استفاده از نیروی نظامی بیش از حد در استان راخین تضمین دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۰    
لحظاتی قبل ساختمان تلویزیون پشتو زبان شمشاد در شهر کابل هدف انفجار قرار گرفت و مهاجمان مسلح وارد ساختمان این شبکه تلویزیونی شده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۴    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ضمن اذعان به اجرای تعهدات برجامی تهران، از دیدار اخیرش با رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران سخن گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۴    
یک روزنامه مستقل از بازداشت سه تن از شاهزادگان برجسته عربستانی در کاخ ملک سلمان در شهر ریاض خبر داد. در حالی که اخیرا اخباری هم از بازداشت آنها در هتل های ریاض منتشر شده بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۴    
یک رهبر "حماس" تاکید کرد که این جنبش ضمن پذیرش توافقنامه آشتی ملی، از برخی رفتارهای تشکیلات خودگردان فلسطین و جنبش فتح در مساله آشتی ملی به ویژه در زمینه پاکسازی مرزها از حضور کارمندان غزه و استقرار ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۴    
یکی عکس در دست دارد، دیگری کوله اش منقش به تصویر نورانی شهید حججی است و زائری دیگر که می گوید جانمان فدای سربازان اسلام، چه فرقی دارد ایرانی یا افغانستانی، ما همه درس آموخته مکتب عاشوراییم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۱    
ناو هواپیمابر رونالد ریگان از امروز سه شنبه به مدت 3 روز با نیروی دریایی ژاپن و هند در دریای ژاپن رزمایش مشترک برگزار می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۱    
بن سلمان برای تثبیت قدرت خود و خاندانش حذف مخالفان را هدف گرفته است و در این مسیر دولت ترامپ تضمین این اقدام شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۸    
ولیعهد عربستان ایران را به اقدام جنگی علیه این کشور متهم کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۸    
وزیر خارجه انگلیس در گفت وگوی تلفنی با ولی عهد عربستان حمایت لندن از ریاض در مقابله با تهدیدات را اعلام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۵    
ناظران اوضاع در عربستان می گویند دلایل بازداشت شاهزاده ولید بن طلال، آنگونه که مسئولان سعودی می گویند ارتباطی با پرونده پولشوئی و مبارزه با فساد ندارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۵    
معاون وزیر خارجه کشورمان در مراسم روز سازمان ملل گفت برجام بخشی از قطعنامه 2231 است و امیدوارم این قطعنامه بادوامترین قطعنامه سازمان ملل باشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۵    
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نامه ای را برای تمامی سفارتخانه ها و کنسولگری های خود در جهان با هدف آغاز کمپین دیپلماتیک بین المللی علیه مشارکت حزب الله در دولت آتی فرستاده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۵    
وزیر امور خارجه سابق آمریکا در مصاحبه ای جدید سیاست های کاخ سفید در قبال کره شمالی و ایران را به باد انتقاد گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۵    
وزیر توسعه بین الملل انگلیس از برگزاری نشست ها با مقامات رژیم صهیونیستی بدون در جریان گذاشتن وزارت خارجه انگلیس عذرخواهی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۱    
فرماندهی عملیات بغداد از کشته شدن دو عامل انتحاری که قصد داشتند زائران حسینی را در جنوب غرب پایتخت هدف قرار دهند، خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۱    
رئیس جمهور سودان دیشب در ولایت الجزیره مرکز این کشور وضعیت فوق العاده اعلام و پارلمان آن را منحل کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۱    
ولی عهد عربستان سعودی در تماس تلفنی با وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که ایران از یمنی ها حمایت موشکی می کند که این به معنای تعرض مستقیم نظامی علیه عربستان است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۱    
یک مقام امنیتی افغان اعلام کرد، امروز (سه شنبه) دست کم دو عامل مسلح به دفتر یک شبکه تلویزیونی خصوصی در پایتخت افغانستان حمله کرده و بعد از ایجاد یک انفجار وارد محل این دفتر شده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۵    
رئیس مجلس لبنان از تفاهم کامل خود با رئیس جمهور این کشور خبر داد و تاکید کرد که سخن درباره استعفا یا تشکیل دولت جدیدی در لبنان زود است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۵    
وزیر امور خارجه سابق آمریکا در مصاحبه ای تاکید کرد لفاظی دونالد ترامپ بهانه ای به دست کره شمالی داده تا پیونگ یانگ بگوید به دستیابی به سلاح اتمی نیاز دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۵    
نیروی دریایی ژاپن از پایان رزمایش مشترک با ناوهواپیمابر آمریکا و کشتی جنگی هند در دریای ژاپن خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۵    
در سند محرمانه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره پیامد های سهل انگاری در رویارویی با ایران به عربستان هشدار داده شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۲    
وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه ای که متن آن روز سه شنبه منتشر شده گفت که کره شمالی با توجه به لفاظی های رئیس جمهور آمریکا بمب اتمی را برای امنیت خودش لازم می داند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۲    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت این سازمان به همه مکان های لازم در ایران دسترسی داشته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۲    
در پی مرگ مشکوک یک شاهزاده سعودی مشخص شد یک فروند هواپیمای سعودی به بالگرد او هنگام تلاش برای فرار حمله کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۸    
وزیر دفاع آمریکا حمایت خود را از تلاش های بین المللی برای حل سیاسی بحران سوریه اعلام و به تلاش آمریکا برای نزدیک کردن روند ژنو و آستانه برای حل و فصل این بحران اشاره کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۸    
دادگاه عالی پاپوا گینه نو با درخواست مطرح شده برای وصل مجدد آب و برق اردوگاه پناهجویان مخالفت کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۸    
یکی از مشاوران سیاست خارجی ترامپ در ستاد انتخاباتی وی پذیرفت که در جریان انتخابات سال گذشته با مقامات روسیه ارتباط داشته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۸    
سخنگوی دولت ژاپن از تصمیم توکیو برای اعمال تحریم های بیشتر علیه کره شمالی در واکنش به ادامه اقدامات تحریک آمیز این کشور خبر داده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۸    
پادشاه مغرب ضمن تأکید بر پایبندی مغرب به قطعنامه های سازمان ملل گفت که مغرب هیچ راه حلی درباره الصحراء خارج از دیدگاه مغرب را نمی پذیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۸    
ثامر السبهان وزیر امور خلیج فارس عربستان ضمن دفاع از استعفای سعد الحریری T حزب الله لبنان را تروریست خواند!
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۳    
رهبر برکنار شده کاتالونیا ضمن متهم کردن مقامات اسپانیا به انجام حملات قضایی خصمانه علیه اعضای دولت سرنگون شده اش ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۳    
مراسم بزرگداشت روز سازمان ملل متحد در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۰    
دادستان کل عربستان تاکید کرد، چهره های سیاسی و اقتصادی که در چارچوب عملیات مبارزه با فساد در این کشور بازداشت شده اند به زودی محاکمه خواهند شد و سمت و جایگاه آنها هرگز تاثیری در روند اجرای عدالت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۰    
رسانه های خارجی از انفجار دو خودرو در شهر اشغالی اشدود خبر دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۷    
دقایقی پیش مهاجمان مسلح به ساختمان تلویزیون خصوصی شمشاد در شهر کابل حمله کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۷    
وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه اعلام کرد، هدف گیری ریاض با موشک های بالستیک انصارالله، تحول مهمی است که باعث می شود پرداختن به این گروه در اولویت قرار گیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۷    
ناو هواپیمابر آمریکایی یو اس اس رونالد ریگان رزمایش سه روزه ای را با یک فروند ناوشکن ژاپنی و دو ناو جنگی هندی برگزار کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۴    
روحانیون مسلمان از سراسر جهان در استانبول دیدار و بر انجام اقداماتی برای تقویت قدرت جامعه مسلمانان تاکید کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۴    
آمریکا همزمان با سفر رئیس جمهوری این کشور به آسیا، در اقدامی نادر و با هدف به رخ کشیدن توان نظامی واشنگتن علیه پیونگ یانگ، 3 ناوگروه هواپیمابر خود را به رزمایش در غرب پاسیفیک وا می دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۴    
یک وکیل روس که حین کمپین ریاست جمهوری آمریکا با پسر ارشد دونالد ترامپ دیدار داشت، تاکید کرد که او وعده داد که اگر پدرش در انتخابات پیروز شود می توان در قانون تحریم ها علیه روسیه تجدیدنظر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۴    
یکی از نمایندگان حزب مردم جمهوری خواه ترکیه اعلام کرد، نخست وزیر ترکیه باید درباره اتهامات مطرح شده در اسناد "پارادایز" مبنی بر وجود هشت شرکت وابسته به نزدیکان ییلدیریم در جزیره مالتا ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۱    
مدیرکل سازمان منع تسلیحات شیمیایی اعلام کرد، 25 مورد از 27 تاسیسات تسلیحات شیمیایی در سوریه تخریب شده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۱    
مقامات پلیس رژیم صهیونیستی از انفجار یک خودرو در شهر اشدود خبر می دهند؛ انفجاری که دلیل آن هنوز مشخص نشده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۸    
نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش گسترده به نقاط مختلف کرانه باختری 13 شهروند فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۸    
رئیس جمهور زیمباوه در اقدامی که زمینه را برای به قدرت رسیدن همسرش فراهم می کند، معاون خود را برکنار کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۵    
رئیس جمهوری آمریکا درحالی در کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی مورد استقبال قرار گرفت که در نامه ای به کنگره درخواست تازه ای را مطرح کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری آسوشتیدپرس فاش کرد که عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن هم اکنون در عربستان در بازداشت خانگی به سر می برد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۵    
بر اساس اعلام نیروی دریایی ژاپن، ناو هواپیمابر آمریکایی یو.اس.اس رونالد ریگان برای مدت سه روز رزمایشی را با یک ناوشکن ژاپنی و دو کشتی جنگی هندی در دریای ژاپن برگزار کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۲    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن نمایشگاه سامانه های موشکی دریایی این کشور را که همه ساخت داخل هستند، افتتاح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۲    
دولت ترکیه بزرگترین مرکز آموزش دفاعی خود را در قطر افتتاح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۲    
سفر غیرمنتظره رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به عربستان به درخواست محمد بن سلمان صورت گرفته و ارتباط مستقیمی با تنش در روابط میان ریاض و تهران دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۹    
سید صادق موسوی، آرش رصافی و سعید پوراسماعیلی مدیرعامل و مدیران بخش های مختلف انجمن سینمای جوانان درباره برنامه های این انجمن سخن گفتند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۹    
اسامی فیلم های بخش مستند پرتره یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۹    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، به دنبال انفجار مین توسط تروریست ها در یکی از محله های مسکونی شهر دیرالزور چهار روزنامه نگار و پنج نظامی روس زخمی شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۹    
عدم ثبت سابقه کیفری عامل تیراندازی تگزاس توسط نیروی هوایی آمریکا توجه رسانه ها را به خود معطوف کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۶    
بنا بر آمار، استقبال از پیاده روی اربعین نسبت به دهه 80، با رشد 50 برابری همراه بوده است. موضوعی که بستر خوبی برای خلق آثار ادبی در ین حوزه شده است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۶    
فراخوان جشنواره عکس و کارتون خودرو نما که بهمن امسال برگزار می شود، منتشر شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۶    
انیمیشن سینمایی رهایی از بهشت ساخته علی نوری اسکویی موفق به کسب جایزه از جشنواره گلود مووی لندن شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۲    
مدیر اداره مطالعات و مقررات بانک مرکزی ضمن تشریح جزئیات بازنگری دستورالعمل ناظر بر ضمانت نامه های بانکی از اعمال تغییراتی در دریافت وثایق و سپرده ها خبرداد که ازکاهش وثیقه های نقدی و امکان صفر شدن ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۲    
سرمربی تیم دوومیدانی نابینایان و کم بینایان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی امارات، شرایط تیم جوانان را برای حضور در این بازیها بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۲    
در آستانه اکران عمومی، پوستر و لوگوی جدید فیلم سینمایی انزوا به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی رونمایی شد.