جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 29 اسفند 1397 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 1 فروردین 1396 نسیم آنلاین 31 فروردین 1397 نسیم آنلاین 31 اردیبهشت 1397 نسیم آنلاین 31 خرداد 1397 نسیم آنلاین 31 تیر 1397 نسیم آنلاین 1 مرداد 1397 نسیم آنلاین 31 شهریور 1397 نسیم آنلاین 1 مهر 1397 نسیم آنلاین 30 آبان 1397 نسیم آنلاین 30 آذر 1397 نسیم آنلاین 30 دی 1397 نسیم آنلاین 30 بهمن 1397 نسیم آنلاین 1 اسفند 1397 نسیم آنلاین 2 اسفند 1397 نسیم آنلاین 3 اسفند 1397 نسیم آنلاین 4 اسفند 1397 نسیم آنلاین 5 اسفند 1397 نسیم آنلاین 6 اسفند 1397 نسیم آنلاین 7 اسفند 1397 نسیم آنلاین 8 اسفند 1397 نسیم آنلاین 9 اسفند 1397 نسیم آنلاین 10 اسفند 1397 نسیم آنلاین 11 اسفند 1397 نسیم آنلاین 12 اسفند 1397 نسیم آنلاین 13 اسفند 1397 نسیم آنلاین 14 اسفند 1397 نسیم آنلاین 15 اسفند 1397 نسیم آنلاین 16 اسفند 1397 نسیم آنلاین 17 اسفند 1397 نسیم آنلاین 18 اسفند 1397 نسیم آنلاین 19 اسفند 1397 نسیم آنلاین 20 اسفند 1397 نسیم آنلاین 21 اسفند 1397 نسیم آنلاین 22 اسفند 1397 نسیم آنلاین 23 اسفند 1397 نسیم آنلاین 24 اسفند 1397 نسیم آنلاین 25 اسفند 1397 نسیم آنلاین 26 اسفند 1397 نسیم آنلاین 27 اسفند 1397 نسیم آنلاین 28 اسفند 1397 نسیم آنلاین 29 اسفند 1397 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۲:۰۷    
تهران- ایرنا- مرکز مدیریت راه های کشور از مسدود بودن 31 مسیر برون شهری به علت نبود ایمنی، تا اطلاع بعدی خبرداد و اعلام کرد: در شبانه روز گذشته تردد در محورهای برون شهری 40 درصد افزایش یافته است..
نسیم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۶:۵۸    
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2286 تردد شمار فعال در محور های برون شهری، نسبت به روز قبل 2.8 درصد افزایش را نشان می دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
فراخوان جشنواره عکس و فیلم موبایلی با موضوع جزیره کیش منتشر شده و امکان ارسال اثر تا پایان فروردین مهیاست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۹    
امین کاویانی نژاد و مهدی ابراهیمی به دیدار پایانی رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال آسیا راه یافتند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۱:۱۱    
محمد مطیع بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در آخرین روز از سال 97 دار فانی را وداع گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۱:۰۵    
فوتبال جهان - اسطوره تیم رم سفیر دوره آینده جام ملت های اروپا نام گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۴    
فرمانده نیروی زمینی سپاه از آزادی تعدادی از مرزبانان ربوده شده توسط گروهک جیش الظلم به زودی خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۲    
همزمان با آخرین روز سال 97، مراسم معنوی اعتکاف همچون سال های گذشته در مساجد کل کشور با حضور چشمگیر جوانان آغاز شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۲    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پامپئو ، وزیر خارجه آمریکا بعد از دیدار با بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی با وی کنفرانس خبری مشترک برگزار کرد. ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۲    
بیش از پنجاه هزار کاربر از روز 27 اسفندماه تا امروز با شرکت در نظرسنجی انتخاب مهمترین جمله سال 97، سه جمله ی را به عنوان مهمترین و به یادماندنی ترین جملات رهبر انقلاب در سالی که گذشت، برگزیدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۹    
سفیر اتریش در تهران، با انتشار عکس زیر، تاب آوری ایرانیان در برابر تجدید شرایط سخت اقتصادی را ستود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۹    
مراسم خداحافظی نصیر احمد نور، سفیر کبیر و نماینده فوق العاده جمهوری اسلامی افغانستان در تهران با کارمندان و دیپلمات های سفارت کبرای جمهوری اسلامی افغانستان با حضور احمد هاورن نجم پور ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۵    
دختران پینگ پنگ باز ایران با دو پیروزی و 10 شکست به کار خود در روز نخست مسابقات بین المللی تنیس روی میز عمان پایان دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۸    
در رده بندی جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سید دوم آسیا برای جام جهانی 2021 قرار گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۶    
مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی گفت: با حمایت شهروندان تهرانی 3300 هزار بسته غذایی به همراه سبزی پلو با ماهی برای نیازمندان شهر تهران توزیع شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۳    
مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت در مدیریت کاهش خطر بلایا، همزمان با وقوع سیل در نقاطی از کشورمان، اقدامات لازم برای کاهش صدمات و خسارات حین وقوع سیل را تشریح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۳    
استاندار تهران گفت: اگر امروز در پایتخت شاهد کاهش حضور معتادین متجاهر در جامعه هستیم این امر ناشی از ورود علمی تخصصی و مسئولانه ناجا به این حوزه بوده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۳    
معاون عمرانی وزیر کشورگفت: جاذبه های گردشگری استان سیستان و بلوچستان که برخی از آنها نظیر مجموعه شهرسوخته در نوع خود منحصر بقرد است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۳    
در ایام نوروز شبکه کودک برنامه های جذاب و متنوعی را برای خردسالان و کودکان در نظر گرفته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۰    
تیم فوتبال امید آخرین تمرین خود در سال 1397 را برگزار کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۰    
یک روزنامه روسی معتقد است تیم ملی فوتبال این کشور در آستانه بازی انتخابی جام ملت های اروپا 2020 به یک سردار آزمون نیازمند است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۸    
منابع فلسطینی از بازداشت دو جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در جنوب شرقی شهر قدس اشغالی خبر دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید مردم وجود ندارد و قیمت و بازار شکر که طی روزها و هفته ها با نوساناتی همراه شده بود کنترل شد و هم اکنون آرامش بر ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
وزیر امورخارجه کشورمان همزمان با روز ملی شدن صنعت نفت تاکید کرد که ایرانی ها هرگز اجازه نمی دهند که دیگران درباره سرنوشتشان تصمیم بگیرند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه تغییر و تحولات کنونی در جمهوری قزاقستان و انتقال قدرت در این کشور را در چارچوب قانون اساسی قزاقستان اعلام کرد و گفت ایران همزمانی تصمیم نظربایف با عید نوروز و ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
رئیس جمهور ترکیه در پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن نوروز، برای شهروندان خود و دیگر اقشار دارای فرهنگ مشترک برکت و کنار گذاشتن اختلاف ها را آرزو کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۳    
راننده ای در میلان ایتالیا پیش از آتش زدن دانش آموزان خود بازداشت شد؛ اما 14 نفر بر اثر استنشاق گاز روانه بیمارستان شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۳    
نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق در واکنش به سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به بغداد گفت که سفر مقامات آمریکایی به بغداد در مرحله کنونی پاسخی به نشست سه جانبه تهران-بغداد- دمشق وهمچنین سفر رئیس ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۳    
وزیر امورخارجه آمریکا با تکرار ادعاها علیه کشورمان گفت که اختلاف در شورای همکاری خلیج (فارس) تلاش ها برای مقابله با ایران را با مانع روبرو کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۳    
مجموعه اتفاقات مهمی در صنعت خودرو و حمل ونقل جهان در سال 1397 رخ داده است که از جمله آنها می توان به قرارداد همکاری میان ایران و هند برای مدیریت و توسعه بندر چابهار ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۳    
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از آمادگی پاسخگویی وزارت راه و شهرسازی در تمام ساعات شبانه روز در ایام نوروز به شهروندان خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۳    
سازوکار تجارت و تأمین مالی ایران و اروپا (STFI) به عنوان نهاد ایرانی متناظر با اینستکس اروپایی به ثبت رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۴    
فرمانده نیروی انتظامی با تبریک حلول سال نو تاکید کرد: رجاء واثق دارم آینده ای روشن و باعظمت و توأم بااقتدار و سربلندی برای ملت فهیم و مقاوم کشورمان رقم خواهد خورد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۴    
معاون عملیات راه راهور ناجا با بیان اینکه شاهد افزایش ترددها به خصوص در محورهای خروجی تهران هستیم، گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۱    
صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک موافقت کرد در راستای حمایت همه جانبه از تیم امید ایران مبلغ 200 میلیون تومان به این تیم تعلق بگیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در سال 1397 بارها هواداران مان را خوشحال کردیم و امیدوارم در آینده هم همین کار را انجام دهیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۱    
فدراسیون فوتبال درگذشت بازیگن سابق نساجی مازندران را تسلت گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۷    
فوتبال جهان - ژوزه مورینیو می گوید بعد از ترک منچستریونایتد از سه چهار تیم پیشنهاد مربیگری دریافت کرده اما حاضر به پذیرش آنها نشده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۷    
قرعه کشی هفت وزن مسابقات کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی آسیا برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۷    
دروازه بان اسپانیایی تا سال 2021 در پورتو خواهد ماند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۷    
یک رسانه یونانی به تحلیل شرایط کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی تیم ناتینگهام فارست انگلیس و تمایلش برای بازگشت به سوپر لیگ یونان پرداخت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۰    
مدیر کل زندانهای استان و نایب رییس هیات امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران از آزادی قدیمی ترین زندانی بدهکار غیر عمد استان پس از تحمل 20 سال حبس با کمک خیرین در شب میلاد مولی الموحدین (ع ) و در ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۰    
استفاده از فناوری های پیشرفته برای تولید کلاه های ایمنی مورد استفاده دوچرخه سواران رو به افزایش است و یک شرکت آمریکایی محصول تازه ای در همین راستا عرضه کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۰    
مصرف بنزین کل کشور در روز گذشته به 116 میلیون لیتر رسید که این رقم در مقایسه با پارسال 0.3 درصد کاهش داشته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۰    
رئیس انجمن نفت ژاپن اعلام کرد: پالایشگاه های ژاپنی در صورتی به واردات نفت ایران پس از آوریل ادامه خواهند داد که توکیو معافیت جدیدی از تحریم های واشنگتن علیه تهران دریافت کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۰    
تهران - ایرنا - 'کارن اوهلن بک' (Karen Uhlenbeck) آمریکایی جایزه آبل 2019 که به عنوان نوبل ریاضی شناخته می شود را از آن خود کرد و به نخستین زنی در تاریخ بدل شد که به دریافت این جایزه مفتخر می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۰    
یک منبع دیپلمات عراقی در دمشق اعلام کرد که احتمال می دهد گذرگاه البوکمال- القائم در ماه میلادی آتی گشوده شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷    
پژوهشگر و استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در انقلاب اسلامی ایران از نهضت آزادی تا چپ و راست، لیبرال ها و انقلابی های داغ همه با نظارت استصوابی شورای نگهبان به قدرت رسیده اند، گفت: دیکتاتور ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷    
صفحه اینستاگرام منتسب به سردار قاسم سلیمانی همزمان با 13 رجب روز بزرگداشت مقام پدر ویدئویی از بیانات رهبر معظم انقلاب را به اشتراک گذاشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۸    
رئیس دستگاه اطلاعات ملی آمریکا برای ارزیابی آخرین تحولات مرتبط با کره شمالی و اشتراک گذاری اطلاعاتی در این زمینه وارد سئول شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۸    
رئیس جمهور چک در اظهاراتی اعلام کرد: ترکیه متحد عملی داعش است؛ آنکارا بخش های مهمی از عراق و سوریه را اشغال کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۸    
تهران - ایرنا - وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین روز چهارشنبه اقدام مجارستان در بازگشایی دفتر تجاری در قدس اشغالی را به شدت محکوم کرد و از این کشور خواست برای حفظ مناسبات دو جانبه ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۸    
یک وبگاه خبری عربی نوشت، عربستان سعودی در شمال و امارات در جنوب یمن، متحدان خود را از دست داده اند و فشارهای داخل آمریکا برای توقف حمایت نظامی از ریاض و اعتراض یمنی ها هر روز بیشتر می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۳    
رئیس پارلمان مراکش مدعی شد که غیبت ایران در چهاردهمین نشست بین المجالس اتحادیه اسلامی به دلیل عدم احترام و پایبندی این کشور به برخی شروط است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۳    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتشگفت: همه دلخوشی های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب شما جوانان هستید چرا که به زودی تمام مسئولیت ها به دست شما سپرده خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۳    
سفیر انگلیس در تهران در پیام تبریکی به مناسبت نوروز گفت که این سفارتخانه از هر موقعیتی در راستای بهبود روابط با ایران همراه با مذاکرات صادقانه و احترام متقابل استفاده خواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار کتبی به دو شرکت هواپیمایی خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۳    
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از خدمات شرکت ها و تاکسی ها زیر ذره بین بازرسان فرودگاهی در ایام نوروز خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۳    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه عرضه مرغ گرم و مرغ منجمد در سراسر کشور در حجم گسترده ادامه دارد، گفت: میانگین کشوری نرخ مرغ با کاهش مواجه بوده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۳    
تهران- ایرنا- آخرین محموله گوشت قرمز گرم برای تنظیم بازار این محصول بامداد امروز (چهارشنبه) با پرواز هواپیمایی هما از فرودگاه پیام وارد کشور شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۹    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه 103 میلیارد ریالی متخلفان در 21 روز نخست اجرای طرح نظارت نوروز 98 خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)گفت: به مناسبت تحویل سال نو، امشب درهای بهشت زهرا(س) تا صبح باز است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۸    
دختر پینگ پنگ باز ایران نفر هفتم جوانان جهان را در مسابقات بین المللی عمان شکست داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۸    
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اجرای طرح راهوند در نوروزگاه های تهران خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۸    
سخنگوی سازمان امداد و نجات از مصدومیت 7 مسافر به دلیل واژگونی سواری پژو در اراک خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۵    
فکر می کنم در شرایط فعلی بیشتر نفع مالی برای عوامل سریال ها مهم است، تلاش دارند کاری بسازند و پولی دریافت کنند اما به فکر کیفیت نیستند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۵    
اسماعیل شفیعی سروستانی گفت: در کتاب خیر البریه که توسط عبدالرحیم مبارک نگاشته شده، اوصاف حضرت امیرالمومنین علی (ع) از زبان مشایخ اهل سنت بیان شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۵    
او بخشنده تر از ابرهای پرباران بهاری بود و در این میدان نیز هماوردی برای او نمی توان سراغ کرد. شعبی در این باره گفته است: علی(ع) بخشنده ترین مردمان بود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۲    
در برنامه سکانس صدا ناصر ممدوح از زندگی شخصی و هنری خود برای مخاطبان سخن می گوید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۱    
رئیس کمیته هسته ای مجلس از تدوین 2 گزارش نحوه اجرایی شدن برجام در این کمیته خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۰    
محور کرج چالوس محدوده پیچ سرهنگ به علت ریزش بهمن مسدود شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۰    
مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، برنامه های ویژه نوروز 98 را در این مجموعه تشریح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۰    
آژانس فضایی اروپا درشبکه اجتماعی خود در اینستاگرام تصاویری به منظور آغاز لحظه اعتدالین منتشر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۰    
برنامه شبخند که مدتی است از شبکه شما روی آنتن رفته است در شب تحویل سال 98 ویژه برنامه ای را با بخش های متنوع و جذاب روی آنتن خواهد فرستاد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۰    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اینکه دشمنی دشمنان با ما به دلیل ولایت است گفت: اگر روزی این ولایت را نداشته باشیم دشمن با ما کاری نخواهد داشت ضمن اینکه مسلمان ولایت پذیر در خط ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۰    
الهام چرخنده بعد از 6 سال ویژه برنامه تحویل سال شبکه افق را اجرا می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
تفاهم نامه میزبانی خورستان از رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی با حضور استاندار خوزستان به امضاء رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
تیم پرسپولیس تهران با کسب 3405 امتیاز در رتبه 181 جهان و همچنان رتبه اول ایران قرار گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف و باران در جاده های 4 استان خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۶    
مدیر روبین کازان از حل بسیاری از مشکلات مالی این تیم با فروش زمستانی سردار آزمون، مهاجم ایرانی خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۶    
یک مقام رسمی کاخ ریاست جمهوری فرانسه بر این باور است که پاریس آماده وتوی هرگونه درخواست غیر منطقی بریتانیا برای تاخیر در روند برگزیت خواهد بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۶    
قوری هوشمندی ساخته شده که تنظیمات مختلف دارد و می تواند انواع چای را دم کند. همچنین مجهز به حسگری است که با قرار گرفتن انگشت کاربر روی آن اطلاعات سلامتی و زمان دم کشیدن چای را نشان می دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۰    
منابع آمریکایی از مرگ چهارمین مهاجر طی کمتر از چهار ماه اخیر در بازداشت نیروهای مرزبانی آمریکا در ایالت تگزاس خبر دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش در نمایشگاه راهیان نور این نیرو در خرمشهر گفت: 8 سال دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر 40 سال اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۶    
نخست وزیر لبنان از تصمیم عربستان مبنی بر لغو ممنوعیت سفر اتباع خود به لبنان استقبال کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۱    
موسسه مودیز اعلام کرد که در سال 2019 اقتصاد ترکیه 2 درصد کوچکتر خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۱    
درحالی که اتحادیه تعاونی های سواری کرایه بین شهری کشور اعلام کرده بود افزایش 20 درصدی قیمت بلیت اتوبوس در سال 1398 به صورت یکپارچه اعمال خواهد شد و کاهش قیمتی پس از نوروز در کار نیست ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۸    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در گفتگو با همتای ترکیه ای خود گفت:همکاری های دو جانبه در منطقه در راستای مبارزه با گروه های تروریستی، قاچاقچیان مواد مخدر ضروری است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:یکی از مقاطع درخشان در مسیر آزادی خواهی و مقاومت ملی مردم ایران در برابر استعمار، بدون تردید مبارزه برای ملی کردن صنعت نفت است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۵    
زاهدان- ایرنا- رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برخورد یک دستگاه وانت حامل سوخت قاچاق و یک دستگاه وانت حامل اتباع بیگانه غیرمجار در مسیر سراوان - اسفندک 13 کشته و هشت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۵    
رئیس اورژانس کشور گفت: تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته 65 درصد کاهش داشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
فوتبال جهان - کاپیتان سابق منچستریونایتد به انتقاد مهاجم پیشین این تیم از ستاره های دهه 90 شیاطین سرخ پاسخ داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
یونس دلفی بازیکن تیم شالروای بلژیک برخلاف قوانین فیفا از حضور در اردوی تیم ملی امید به بهانه مصدومیت خودداری کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
دومین تمرین تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال کشورمان در مغولستان برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
حجت الاسلام والمسلمین عباس حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت که راهیان نور سرزمینی است که با حضور در آن می توان روح و جان خود را صیقل داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
برنامه های مستند، ترکیبی و گفتگو محور مختلفی برای پخش از شبکه افق طی نوروز 98 در نظر گرفته شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
پخش بر سر دوراهی سریال نوروزی شبکه دو به کارگردانی بهرنگ توفیقی از پنجشنبه اول فروردین آغاز می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
امام علی(ع) جانشین پیامبر(ص) بودند، لذا سزاوار است خداوند از آغاز ولادت و هم به جهت شناساندن جایگاه والای ایشان توجه ویژه داشته باشد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل، برف و کولاک در 27 استان کشور، گفت: 55 نفر به دلیل حوادث جوی مصدوم و 2 نفر جان خود را از دست داده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان گفت: سامانه ثبت اعتراض به نتایج مرحله اول المپیادهای علمی تا 5 فروردین ماه سال آینده باز است.
  • ۱