پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۱:۲۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 22 آبان 1396 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 31 فروردین 1396 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1396 نصر نیوز 31 خرداد 1396 نصر نیوز 31 تیر 1396 نصر نیوز 31 مرداد 1396 نصر نیوز 31 شهریور 1396 نصر نیوز 30 مهر 1396 نصر نیوز 30 آذر 1396 نصر نیوز 30 دی 1396 نصر نیوز 30 بهمن 1396 نصر نیوز 3 اسفند 1396 نصر نیوز 1 آبان 1396 نصر نیوز 2 آبان 1396 نصر نیوز 3 آبان 1396 نصر نیوز 4 آبان 1396 نصر نیوز 5 آبان 1396 نصر نیوز 6 آبان 1396 نصر نیوز 7 آبان 1396 نصر نیوز 8 آبان 1396 نصر نیوز 9 آبان 1396 نصر نیوز 10 آبان 1396 نصر نیوز 11 آبان 1396 نصر نیوز 12 آبان 1396 نصر نیوز 13 آبان 1396 نصر نیوز 14 آبان 1396 نصر نیوز 15 آبان 1396 نصر نیوز 16 آبان 1396 نصر نیوز 17 آبان 1396 نصر نیوز 18 آبان 1396 نصر نیوز 19 آبان 1396 نصر نیوز 20 آبان 1396 نصر نیوز 21 آبان 1396 نصر نیوز 22 آبان 1396 نصر نیوز 23 آبان 1396 نصر نیوز 24 آبان 1396 نصر نیوز 25 آبان 1396 نصر نیوز 26 آبان 1396 نصر نیوز 27 آبان 1396 نصر نیوز 28 آبان 1396 نصر نیوز 29 آبان 1396 نصر نیوز 30 آبان 1396 
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۳    
نصر: روزنامه کیهان به مدیر مسئولی حسین شریعتمداری پس از دو روز توقیف انتشار خود را از سر گرفت و به روی دکه روزنامه فروشی ها آمد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۳    
نصر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با استفاده بهینه از منابع طبیعی و افزایش دانش کشاورزان، دستیابی به توسعه پایدار در این بخش امکان پذیر است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۸    
نصر: تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی با پاس طلایی وحید امیری و ضربه تمام کننده علیرضا جهانبخش تیم ملی فوتبال ونزوئلا را از پیش روی برداشت.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۳    
نصر: وزیر امور خارجه با ارسال نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد وضعیت یمن را در نتیجه تجاوز، کشتار غیرنظامیان و محاصره همه جانبه این کشور وخیم و نگران کننده دانست و از جامعه بین المللی خواست با اقدام ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۸    
نصر: معاون بنیاد مسکن کشور گفت: 12 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در زلزله شب گذشته در غرب کشور به طور 100 درصد تخریب شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۳    
نصر: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آوارگان زلزله شب گذشته استان کرمانشاه ازامروز اسکان داده می شوند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۸:۰۸    
نصر: مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا گفت: با توجه به زلزله شب گذشته در منطقه غرب کشور که متاسفانه منجر به خسارات جانی و مالی به هموطنان گرانقدرمان شد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۷:۴۸    
نصر: حسام الدین نراقی رئیس هیأت مدیره انجمن امداد ایرانیان یکی از کسانی است که تجربه حضور در زلزله ورزقان در استان آذربایجان شرقی را داشته و می توان از تجربیات و آموخته هایش درخصوص کمک به زلزله زدگان ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۷:۱۸    
نصر: هیات دولت با صدور اطلاعیه ای، فردا (سه شنبه) 23 آبان ماه جاری را در کشور عزای عمومی اعلام کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۰:۴۶    
نصر: شهروندان نوع دوست تبریزی از صبح امروز به منظور اهدای خون خود به مصدومان مناطق زلزله زده غرب کشور در مراکز انتقال خون تبریز صف کشیده اند. رضا عادلی؛ سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۰    
نصر: رییس جمهوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: حادثه تلخ زلزله در غرب کشور و استان کرمانشاه و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان، همه ملت ایران را غم زده و ناراحت کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۴۵    
نصر: مدیرکل مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور از اولیا متوفیات حادثه زلزله اخیر درخواست کرده تا برای حفظ حقوق قانونی جان باختگان و بازماندگان ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۴۰    
نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: "ایران تک" ظرفیت نهادینه شدن در میان گروه های صنعتی را دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۳۵    
نصر: شمار کشته ها ومصدومان براساس اعلام مسئولان تا این لحظه، در استان کرمانشاه 407 کشته و6 هزار و700مصدوم است واکنون مسئولان برای بررسی وضعیت و برنامه ریزی در منطقه حضور دارند .
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۲۵    
نصر: رئیس جمهوری به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و اقدامات صورت گرفته در این منطقه به مناطق زلزله زده سفر می کند .
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۵    
نصر:شهروندان تبریز به یاری هموطنان زلزله زده شتافتند. فیلم از رضا عادلی
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۰    
نصر: رئیس دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه تبریز آماده هر گونه همکاری بین المللی در خصوص مسائل زیست محیطی است و با ایجاد پژوهشکده محیط زیست در این دانشگاه این روند به یقیین شتاب بیشتری خواهد داشت.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۵    
نصر: رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی، گفت: طبق آمار به دست آمده، هفت درصد از تصادفات کشور به تصادفات رخ داده در تبریز، اختصاص دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۰    
نصر: نماینده تبریز در مجلس گفت: با توجه به مصوبه مجلس و ضرورت های اجرایی در نظر گرفته شده، اگر دستگاهی از افراد بازنشسته در مجموعه خود استفاده کند مجازات 6 ماه انفصال از خدمت برای آنها در نظر گرفته ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۵    
نصر: نماینده مردم شبستر و تسوج در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت گران و سرمایه گذاران باید ققنوس وار، وارد افکار جوانان شوند و از سوختن هراسی نداشته باشند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۵    
نصر: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از ساماندهی و استقرار 9 پایگاه قرنطینه ای بین استانی و شهرستانی دامپزشکی جهت پیشگیری از شیوع بیماریهای دام و طیور در این استان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۵    
نصر: شهردار منطقه 5 تبریز گفت: ساماندهی و زیباسازی بستر مهرانه رود در فاز اول بزرگراه دوکمال با 30میلیارد ریال اعتبار آغازشده که این روند طبق زمانبندی درحال اجرا شدن است. .
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۰    
نصر: دومین روز پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد.عکس ها از زهرا اسماعیلی / سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۵    
نصر: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی استان های آذربایجان شرقی و قم ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۵    
منطقه شمال غرب کشور همواره با اتکا به قدرت لایزال الهی، ایمان، عزم ملی و کوشش برنامه ریزی شده به عنوان یکی از پیشکوستان عرصه صنعت کشور مطرح بوده است،
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۵:۵۵    
نصر: نشست خبری پلیس راهور آذربایجان شرقی امروز با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد. محمد حسین عبدالله زاده؛سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۵:۵۰    
نصر: مدیرکل مرکز انتقال خون آذربایجان شرقی از کافی بودن موجودی ذخایر خون آذربایجان شرقی خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۰    
نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: در فقه اسلام پس از عبادت به موضوع معامله و مکاسب تاکید زیادی شده و اصناف استان باید بر اخلاق و فقه کسب و کار بیشتر توجه کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۵    
نصر: به دنبال وقوع زلزله شدید در منطقه مرزی کشور با عراق واقع در استان کرمانشاه برخی از مناطق غربی کشورمان لرزیدند که در پی آن تعدادی از هم وطنانمان جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز زخمی شده اند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۴    
نصر: مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز از برند جدید محصولات شرکت پالایش نفت تبریز که در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی رونمایی شد، خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۳:۰۴    
نصر: تجربه عملی و نظر بیشتر صاحبنظران گواه بر این است که در دنیای به هم وابسته و پیوسته کنونی، پیشبرد منافع ملی منوط به رویکرد تعاملی و مصالحه جویانه و دوری از سیاست های واگرایانه است ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۳:۰۴    
نصر: در پی وقوع زلزله 7.3 ریشتری شب گذشته در مناطق غربی کشور، دست کم 210 تن کشته و 2530 تن دیگر مجروح شدند. در تصاویر زیر مصدومان و جانباختگان زلزله در کرمانشاه را مشاهده می کنید.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۳:۰۴    
نصر: فصل پاییز در جنگل های ارسباران در اطراف شهر کلیبر در استان آذربایجان شرقی مناظر سحرانگیزی را به نمایش می گذارد. عکس ها از مهر
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۵۹    
نصر: توسط سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اولین سالگرد درگذشت جانباختگان حادثه قطار برگزار می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۴۹    
نصر: شهردار تبریز با صدور پیامی، درگذشت شماری از هم وطنان را در استان های غربی کشور تسلیت گفت.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۴    
نصر: رئیس مرکز لرزه نگاری آذربایجان شرقی گفت: زلزله ی ازگل کرمانشاه تاثیری در گسل تبریز نداشته است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۹    
نصر: شهردار سردرود با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018 و نیز انتخاب سردرود به عنوان پایتخت تابلوفرش جهان ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۹    
نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از آماده باش کامل تمامی نیروهای امدادی و مدیریت بحران استان خبر داد و گفت: اکیپ های هلال احمر به استان کرمانشاه اعزام شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۴    
نصر: مدیر عامل هلال احمر آذربایجان شرقی از اعزام 12 تیم کامل و 12 دستگاه خودرو به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۹    
نصر: محققان دانشگاه علوم پزشکی تبریز موفق به طراحی و ساخت سیستم های حسگر جدید بر پایه نقاط کوانتومی برای تشخیص و اندازه گیری دقیق داروهای ضد صرع در نمونه های بیولوژیکی شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۴    
نصر: وضعیت نا مناسب مردم و منازل تخریب شده در غرب کشور بعد از زلزله دیشب
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۹    
نصر: وزیر کشور گفت: خواهشمندم به اخبار و گزارشات غیر رسمی درباره زلزله که اکنون هم حجم آن زیاد است توجه نشود و تلاش ما این است که اخبار مربوطه را از طریق ستاد و دستگاه های تخصصی هر حوزه اعلام کنیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۴    
نصر: مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه از وقوع حدود 94 پس لرزه از شب گذشته تاکنون خبر داد و گفت: به نظر می رسد که زلزله اصلی همان زلزله 7.3 ریشتری شب گذشته (21 آبان) بوده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۸:۳۹    
نصر: مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: با استفاده از فرصت های توسعه پایدار و مداوم فضای سبز تبریز و استفاده از ظرفیت های درون شهری، تبریز را می توان بار دیگر به باغ شهر تبدیل کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۹    
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۷:۴۴    
نصر: وزیر کشور از سپاه و ارتش خواست نسبت به ساخت بیمارستان صحرایی و آواربرداری مناطق زلزله زده اقدام کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۷:۴۴    
نصر: شامگاه یکشنبه به دنبال وقوع زمین لرزه در غرب کشور، تعداد زیادی از استان ها تکان خوردند، مسئولان از آغاز کار آواربرداری خبر داده اند و آمار فوتی ها در حال افزایش است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۰:۱۳    
نصر: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن تکذیب شایعه تعطیلی مدارس اظهار داشت: مدارس تبریز در دو شیفت صبح و ظهر در تمامی مقاطع دایر است.