پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۳:۲۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 5 اسفند 1396 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 31 فروردین 1396 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1396 نصر نیوز 31 خرداد 1396 نصر نیوز 31 تیر 1396 نصر نیوز 31 مرداد 1396 نصر نیوز 31 شهریور 1396 نصر نیوز 30 مهر 1396 نصر نیوز 30 آبان 1396 نصر نیوز 30 آذر 1396 نصر نیوز 30 دی 1396 نصر نیوز 30 بهمن 1396 نصر نیوز 1 اسفند 1396 نصر نیوز 2 اسفند 1396 نصر نیوز 3 اسفند 1396 نصر نیوز 4 اسفند 1396 نصر نیوز 5 اسفند 1396 نصر نیوز 6 اسفند 1396 نصر نیوز 7 اسفند 1396 نصر نیوز 8 اسفند 1396 نصر نیوز 9 اسفند 1396 نصر نیوز 10 اسفند 1396 نصر نیوز 11 اسفند 1396 نصر نیوز 12 اسفند 1396 نصر نیوز 13 اسفند 1396 نصر نیوز 14 اسفند 1396 نصر نیوز 15 اسفند 1396 نصر نیوز 16 اسفند 1396 نصر نیوز 17 اسفند 1396 نصر نیوز 18 اسفند 1396 نصر نیوز 19 اسفند 1396 نصر نیوز 20 اسفند 1396 نصر نیوز 21 اسفند 1396 نصر نیوز 22 اسفند 1396 نصر نیوز 23 اسفند 1396 نصر نیوز 24 اسفند 1396 نصر نیوز 25 اسفند 1396 نصر نیوز 26 اسفند 1396 نصر نیوز 27 اسفند 1396 نصر نیوز 28 اسفند 1396 نصر نیوز 29 اسفند 1396 
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۷:۴۵    
نصر: جیب بوْش، قوْناق گلیبدیر اوْن بئش نفر ناهارا/ دردا، که رازِ پنهان، خواهد شد آشکارا
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۳    
نصر: دومین نمایشگاه و بازارچه خیریه تحت عنوان بهار مهربانی از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شیمی دانشگاه تبریز ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۸    
نصر: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت بدنبال تقویت حضور زنان در عرصه های مختلف جامعه و برقراری عدالت جنسیتی است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۸    
نصر: نویسنده و کارگردان نمایش "اوشاخلار ناغیلی" گفت: این نمایش توسط گروه تئاتر اوینار در تبریز اجرا خواهد شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۳    
نصر:شرکت "کاترپیلار" و به اختصار "کت"(CAT)، یک گوشی هوشمند به نام "S61" ابداع کرده است که می تواند وجود "ترکیبات آلی فرار"(VOCs) موجود در فضای اتاق را شناسایی کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۸    
نصر: شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه ای برای اعمال آتش بس 30 روزه در سوریه و ایجاد دسترسی بشردوستانه به مناطق تحت محاصره تصویب کرد با فشار روسیه ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۳    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه همه دستگاه ها باید به ادبیات تأمین مالی، مسلط و مجهز باشند، گفت: با توجه به شرایط مالی دولت، استفاده از روش های مختلف تأمین مالی ضروری است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۳    
نصر: رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: به دلیل نامساعد بودن هوا و با تصمیم خلبان، پرواز حامل وزیر راه در مسیر یاسوج به سمت شیراز تغییر مسیر داد و در فرودگاه این شهر فرود آمد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
نصر: نایب رئیس مجلس گفت: در مجموع 2 هزار و 700 دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی ایران ساخته ایم که از تعداد دانشگاه های چین زیادتر است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۳    
نصر: آن کسی که در بدو ورود به ریاست جمهوری، 7 میلیارد تومان خرج تجملات دفترش می کند و برخلاف دستورات صریح اسلام در خانه دهها میلیارد تومانی زندگی می کند، باید عذر خواهی کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۷:۱۸    
نصر: بر اساس اعلام پلیس آذربایجان شرقی طی سال گذشته در حوادث چهارشنبه آخر سال 460 نفر مصدوم و زخمی شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۷:۱۳    
نصر: سرمربی تراکتورسازی گفت: در حالت کلی ما در 10 روز سه بازی انجام می دهیم و فشار روی تیم ما زیاد است. با این وجود در حالت کلی از تیم مان راضی هستم.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۸    
نصر: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از آتش سوزی در پاساژ امیرکبیر تبریز خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۸    
نصر: پزشکان بیمارستان امام رضا (ع) تبریز در یک عمل جراحی 4 ساعته موفق به خارج کردن یک غده 13 کیلویی از داخل شکم مردی 42 ساله شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۳    
نصر: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ازدحام جمعیت در بازار تبریز روز به روز بیشتر می شود. رضا عادلی؛ سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۳    
نصر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: طرح ساماندهی گورستان های متروکه و قدیمی کلانشهر تبریز اجرا می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۳    
نصر: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در طرح تحول نظام سلامت ورشکست شده است. گرفتار شدن دولت در این طرح از حرکت های خلاف قانون و عدم برنامه ریزی دقیق ناشی شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۸    
نصر: پنج لایحه مرتبط با نظام حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برای ارائه به هیات دولت رونمایی شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۳    
نصر: دیدار تیم های پارس جنوبی جم و تراکتورسازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۸    
نصر: رئیس سازمان امور شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: طرح زوج و فرد در سال آینده بدون هیچ تغییری و مانند امسال اجرا خواهد شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۸    
نصر: مبادلات تجاری ایران با اتحادیه اروپا در سال 2017 روندی رو به رشد داشته، به طوری که کل مبادلات تجاری کشورمان با منطقه یورو با رشد 53 درصدی نسبت به سال قبل از آن به بیش از 21 میلیارد یورو رسیده ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۳    
نصر: فرماندار ورزقان خواستار مشارکت، همراهی و همکاری بیشتر شرکت مس سونگون در ایجاد زیرساخت های این شهرستان در حوزه اشتغال و امکانات زیر بنایی و عمرانی این شهرستان شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
نصر: سرمربی سابق تراکتورسازی گفت: بازیکنان و هواداران تراکتورسازی من را فقط به عنوان مربی نمیش شناختند بلکه من را هم یکی از خودشان می دانستند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۸    
نصر: دستور موقت توقف آزمون استخدامی وزارت نفت با تعهد این وزارتخانه مبنی بر حذف موارد تبعیض آمیز، لغو شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۸    
نصر: مرکز اقامتی ترک اعتیاد بانوان باغ فرشته تبریز در سایه بی توجهی مسئولان در آستتانه تعطیلی قرار دارد. محمد حسین عبدالله زاده؛سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۳    
نصر: دومین نشست کشوری معرفی شرکت های قابل واگذاری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در تبریز در حالی برگزاری شد که لیست 46 شرکت متعلق به شستا جهت واگذاری به بخش خصوصی اعلام شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۸    
نصر: بیمارستان بین المللی 300 تختخوابی میلاد درارومیه به عنوان نخستین بیمارستان هوشمند کشور روز شنبه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به بهره برداری رسید.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۸    
نصر: رییس جمهوری گفت: دولت باید شرایط مساعد را برای پیشرفت علم و پژوهش در کشور فراهم کند. این حرف نادرست است که به اساتید، پژوهشگران و جوانان همیشه مشکوک باشیم ، سخت گیری های بی جا باید کنار برود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۳    
نصر: سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: صریح و شفاف عرض می کنم که یک ساعت هم از اضافه کاری کارگران و کارکنان شهرداری کم نخواهد شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۳    
نصر: ترکیب تیم تراکتورسازی برای بازی مقابل پارس جنوبی جم اعلام شد که در این ترکیب نامی از مدافع کروات و مهاجم اوکراینی این تیم به چشم نمی خورد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۸    
نصر: استاندارآذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه "شستا" بنگاه دار مناسبی نیست، گفت: اکثر بنگاه های مرتبط با "شستا" دچار بحران و مشکلات اقتصادی و مدیریتی هستند و از این رو لازم به بازنگری اساسی دارند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۸    
نصر: رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: باید مقدمات اشتغال پایدار در شرکت های قابل واگذاری، فراهم شده و بعد اقدام به واگذاری کنیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۸    
نصر: برادرم شب قبل از حادثه با خانواده اش تماس تلفنی داشت و گفت که فردا به یاسوج میایم.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۸    
نصر: رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه در استان همانند سایر استان گاهاً مشاهده می شود که معماری ها به سمت غرب حرکت کرده است و برای حل این موضوع تفاهم نامه ای با شهرداری در راستای ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۸    
نصر: رییس سازمان پزشکی قانونی کشور اخبار مربوط به اعلام اسامی اجساد شناسایی شده از سرنشینان هواپیمای مسافربری تهران یاسوج را تکذیب و توضیحاتی را در خصوص عملکرد پزشکی قانونی در این زمینه ارائه کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۸    
نصر: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به اینکه طبق توصیه هایی از جانب شهردار تبریز و تاکیدات شورای شهر، سال آینده 500 دستگاه اتوبوس جدید خریداری خواهد شد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۳    
نصر: مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور گفت: 70 درصد جمعیت دامی کشور به صورت سنتی پرورش می یابند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۳    
نصر: با حکم وزیر کشور فرماندار جدید شهرستان بناب منصوب شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۸    
نصر: نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به بهمن ماه 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به بهمن ماه 1395 معادل 9.9 درصد است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۸    
نصر: نویسنده کتاب "عشق و چیزهای دیگر" گفت: نوشتن کتاب مانند گزارش دادن از روح و ذهن و دریافت هایم از زندگی است و مانند عکاسی روح است که یک سری گزارش از درون فرد را نشان می دهد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
نصر: رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، از برگزاری سمینار دو روزه باز آموزی متخصصان زنان و زایمان در تبریز خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۳    
نصر: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: آیین اختتامیه دومین جشنواره نماز ستون دین با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف برگزار شد و همزمان با این مراسم از برگزیدگان ششمین ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۸    
نصر: معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از تداوم و بررسی مراحل پایانی ثبت ملی "سیلو گندم تبریز"، خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۳    
نصر: معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: فیلم آوازهای مادرم به کارگردانی حسن نجفی برای جمعی از هنرمندان، مدیران فرهنگی و اصحاب رسانه به همراه خانواده هایشان اکران ویژه می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۸    
نصر: فرماندار بناب از ضرب و شتم یک پزشک در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۳    
نصر: شهردار تبریز در پیامی، با گرامی داشت پنجم اسفند، روز مهندس مهندسان را پیشتازان عمران و آبادانی شهر توصیف و تاکید کرد: قابلیت های فنی و پژوهشی مهندسان، پشتیبان توسعه، رفاه و آسایش عمومی است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۸    
نصر: مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: شستا تلاش دارد تا از بنگاهداری به سمت سهامداری حرمت کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۳    
نصر: میانگین مصرف بنزین در سال 96 حدود 80 میلیون لیتر در روز بود که هر چه به روزهای پایانی سال جاری نزدیک می شویم، مصرف این فراورده نفتی افزایش و به اوج خود خواهد رسید.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۸    
نصر: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با یادآوری مصوبه سال گذشته مجلس برای محرومیت برخی افراد از حقوق شهروندی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۳    
نصر: انجمن هنرهای تجسمی اهر، ورکشاپ تخصصی طراحی چهره با مربیگری امین عبدی را برای اولین بار در آمفی تئاتر کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۸    
نصر: مدیر مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز از آغاز پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در مرکز علمی – کاربردی جهاددانشگاهی تبریز برای بهمن ماه سال جاری خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۳    
نصر: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان همزمان با تصویب پرداخت وام 15 میلیون تومانی ازدواج در سال 97 گفت ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۸    
نصر: پژوشگر حوزه آموزش و پرورش حذف آزمون های مدارس خاص ، انقلابی در نظام آموزش و پرورش ایران دانست و گفت: جداسازی دانش آموزان در هیچ جای دنیا به این شیوه صورت نمی گیرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۸    
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۳    
نصر: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در راستای استقبال از چشم انداز تبریز 2018، معرفی توانایی های فرهنگی و اجتماعی شهر و در تداوم فعالیت های فرهنگی و هنری خود ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۴۳    
نصر: رونمایی و جشن امضای کتاب "عشق و چیزهای دیگر" نوشته مصطفی مستور در شهرکتاب تبریز برگزار شد. آیدین تبریزی؛سرویس عکس نصر