پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۷:۵۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 3 مهر 1395 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 31 فروردین 1395 ناطقان 31 اردیبهشت 1395 ناطقان 31 خرداد 1395 ناطقان 31 تیر 1395 ناطقان 31 مرداد 1395 ناطقان 31 شهریور 1395 ناطقان 30 آبان 1395 ناطقان 30 آذر 1395 ناطقان 30 دی 1395 ناطقان 30 بهمن 1395 ناطقان 1 اسفند 1395 ناطقان 1 مهر 1395 ناطقان 2 مهر 1395 ناطقان 3 مهر 1395 ناطقان 4 مهر 1395 ناطقان 5 مهر 1395 ناطقان 6 مهر 1395 ناطقان 7 مهر 1395 ناطقان 8 مهر 1395 ناطقان 9 مهر 1395 ناطقان 10 مهر 1395 ناطقان 11 مهر 1395 ناطقان 12 مهر 1395 ناطقان 13 مهر 1395 ناطقان 14 مهر 1395 ناطقان 15 مهر 1395 ناطقان 16 مهر 1395 ناطقان 17 مهر 1395 ناطقان 18 مهر 1395 ناطقان 19 مهر 1395 ناطقان 20 مهر 1395 ناطقان 21 مهر 1395 ناطقان 22 مهر 1395 ناطقان 23 مهر 1395 ناطقان 24 مهر 1395 ناطقان 25 مهر 1395 ناطقان 26 مهر 1395 ناطقان 27 مهر 1395 ناطقان 28 مهر 1395 ناطقان 29 مهر 1395 ناطقان 30 مهر 1395 
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۶    
مدیرکل دفتر حقوقی و امور مالکیت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دادگاه بدوی روز شنبه (سوم مهرماه) به نفع فیلم سینمایی رستاخیز رای داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۴    
موزه ی لوور چند ماه است بخش اسلامی ایرانی خود را با کاشی های تاریخی مربوط به شهرها و دوره های تاریخی ایرانی تزئین کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۶    
هیئت دولت در جلسه امروز اساسنامه صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و حق عضویت ایران در مجامع بین المللی و تشکیل کارگروه ملی را تصویب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۶    
رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: بررسی و جمع بندی نمره آزمون های کتبی و شفاهی داوطلبان از امروز شروع شده و نتایج حداکثر تا آخر هفته اعلام می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۷    
با اعلام رضا افتخاری تعدادی از بازیکنان گران قیمت و نیمکت نشین آبی پوشان در نیم فصل از این تیم جدا خواهند شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۸    
انفجار گوشی های هوشمند موضوع تازه ای نیست. اما طی هفته های اخیر و همزمان با انتشار خبرهایی درباره مشکل آفرینی گوشی های گلکسی نوت 7 سامسونگ، این موضوع به خبری داغ در اکثر رسانه ها تبدیل شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۲    
در ماه هایی که فیش های حقوقی هیاهویی در فضای مجازی و افکار عمومی به راه انداخته اند، به تازگی از سیاست به سینما هم کشیده شده و بحث دستمزدهای نجومی مجریان صدا و سیما داغ شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۳    
داعش جنایت جدیدی را علیه غیرنظامیان عراقی انجام داد و 25 نفر را در کشتارگاه نینوا سر بُرید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۰    
دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات گفت: خیابان جزو اماکن عمومی قانون ممنوعیت استعمال دخانیات نیست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۴    
پخش سریال در قصه ها زندگی می کنند به تهیه کنندگی محمدهادی پروین و کارگردانی داود بیدل از شنبه 3 مهرماه در شبکه دو سیما آغاز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۵    
یک فوق تخصص آسم و ایمونولوژی عنوان کرد: مگس های سفید یا سفید بالک ها، به دلیل بزرگی نمی توانند از مجاری تنفسی عبور کنند، به همین دلیل وارد ریه نمی شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۲    
شاید این مصاحبه می توانست یک جنجال بزرگ در فوتبال ایران ایجاد کند اما سرمربی سابق ذوب آهن روش دیگری را در پیش گرفته است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۳    
اپل اختراعی را به ثبت رسانده که حاوی یک کیف جادویی برای حمل ابزارهای خریده شده از فروشگاه اپل خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۰    
همسر کاپیتان مرحوم پرسپولیس گلایه هایی از مسئولان سازمان لیگ فوتبال کشورمان داشت که بخشی از این گلایه ها را به زبان آورد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۴    
افزایش قد و بلندی قامت همواره یکی از موضوعات مورد علاقه انسانها بوده است. در این نوشتار ضمن شرح مختصر رشد و افزایش قد به معرفی عوامل موثر بر افزایش قد می پردازیم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۱    
یک دختر جوان با ضربات چاقو و توسط فردی که عاشقش بود در جلوی چشم عابران پیاده به قتل رسید و
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۳    
مسئول کمیته توانبخشی فدراسیون پزشکی ورزشی از بازگشت احسان حدادی دارنده مدال نقره بازی های المپیک لندن به میادین ورزشی طی سه ماه آینده خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۷    
مدیرعامل استقلال ضمن انتقاد از نحوه قراردادهای بازیکنان این تیم اعلام کرد که این تیم در نیم فصل سبک خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۱    
به نقل از بی بی سی، سخنگوی کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد: از 26 مارس 2015 تا 22 سپتامبر 2016، 3890 غیرنظامی در یمن کشته و 6909 تن دیگر نیز زخمی شده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۵    
آیا می دانستید تفاوت رنگ تخم مرغ قهوه ای و سفید به ژنتیک مرغ تخم گذار برمی گردد؟
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۹    
آیا دچار خشکی و خارش چشم هستید؟ آلودگی هوا، آلرژی و آب و هوا مظنونین معمول این مشکل چشمی هستند. اما به غیر از این موارد، دلایل دیگری نیز وجود دارند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۶    
امداد پنج شنبه در کلمبیا بزرگترین موفقیت تاریخ فوتسال ایران رقم خورد. همه کسانی که تا ساعت 5 بامداد بیدار ماندند، شاهد پیروزی حماسی ایران مقابل برزیل، یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی جام جهانی بودند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۳    
آریل شارون نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در سال 2005 در نامه ای به عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه وقت سعودی ابراز امیدواری کرده بود که عربستان در راستای تقویت گروه های به اصطلاح میانه ور در منطقه تلاش ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۷    
شهردار تهران درباره برگزاری نمایشگاه های مختلف در داخل شهر و همچنین برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مصلی تهران عنوان داشت: براساس مذاکرات صورت گرفته با وزیر صنعت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۴    
قاضی محمد بخشی محبی ضمن انتقاد از رفتار مردم در مواجهه با صحنه تصادفات رانندگی و حوادث از مجازات برای عدم کمک به مصدومین خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۸    
الهام فتاحی کارشناس نوجوانان ، جوانان و مدارس معاونت بهداشتی گفت: در زمان خرید کوله پشتی دقت نمایید لبه بالایی کوله پشتی همسطح شانه قرار گیردو عرض کوله پشتی نباید بیش ازفاصله دوشانه باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۵    
بنابر اعلام یک مقام عالی رتبه فدراسیون جهانی وزنه برداری، این رشته ورزشی در خطر حذف از المپیک قرار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۲    
رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران و کنیا در مبارزه با تروریسم نگاه مشترکی دارند، گفت: نگاه و عزم دو کشور برای مبارزه با گروه های تروریستی بسیار نزدیک است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۶    
دوچرخه سوار معلول ایرانی که در پارالیمپیک ریو براثر حادثه جاده جان باخت، امروز در شیراز به خاک سپرده شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۴    
استرامبلاپلس در توئیتر نوشت: بسیاری از شما گزارش آدمکشی در خانه اجاره ای من در لس آنجلس را دیده اید. مقتول یکی از دوستان خوب من بود که در نبود من در خانه می ماند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۸    
ویتامین های ب 6، فولیک اسید، ب 12 و بتاین (ترکیبی که در اسفناج به مقدار زیاد یافت می شود) از جمله ویتامین هایی هستند که از ابتلا به کبد چرب پیشگیری می کنند و...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۹    
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره حضور رییس جمهور و هیات همراه در هفتادویکمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: این حضور نشان دهنده اقتدار و جایگاه بالای ایران بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۳    
رئیس پلیس راه استان زنجان از واژگونی مینی بوس کارناوال عروس در بامداد امروز خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۴    
مادر روانی در اقدامی جنون آمیز سر پسر دو ساله اش را در شهرستان هیرمند با چاقو برید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۱    
استاندار یزد با اشاره به ضرورت همبستگی در راستای ارتقای سطح آموزشی گفت: اعتبارات فرهنگیان در دولت تدبیر و امید بیش از 80 درصد افزایش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۱    
براساس فیلم ها و تصاویری که از سوی پنتاگون منتشر شده است می توان گفت، نیروهای آمریکایی در جنگ خود علیه داعش از تسلیحات دارای فسفر سفید استفاده می کنند با این حال هنوز روشن نیست که دقیقاً این ماده ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۵    
عضو انجمن تولیدکنندگان فرآورده های گوشتی گفت: وجود لکه های پراکنده (سیاه، سبز روشن یا قهوه ای) نشان دهنده رشد و فعالیت میکروارگانیسم ها می باشد که در اکثر موارد به دلیل شرایط نامناسب نگهداری ایجاد می ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۷    
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: فصل پیش رئیس مادرید از من خواست برگردم و مادرید را به یک تیم پاک تبدیل کنم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۱    
سازمان تعزیرات حکومتی برنامه جدیدی را با استناد به ماده 4 قانون تعزیرات در دستور کار قرار داده که بر اساس آن با صورتحساب های ساختگی، خودارجاعی و اجرت نامشروع پزشکان و موسسات پزشکی برخورد می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۴۵    
کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد برای عمل جراحی بر روی پای مصدومش به آلمان خواهد رفت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۹    
پخش اینترنتی کلاه قرمزی منتفی شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۶    
در حالی که حدود یک هفته از عرضه آیفون 7 به بازار می گذرد، گمانه زنی در مورد امکانات و ویژگی های آیفون 8 از هم اکنون آغاز شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۳    
متخصصان اطفال هشدار داده اند که کدئین عوارض جانبی کشنده ای برای کودکان دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۸    
اتحادیه جهانی کشتی با توجه به اقدام عجیب و جنجالی مربیان مغولستان در المپیک ریو، جریمه آنان را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۲    
یک متخصص گوش، حلق و بینی گفت: عفونت گوش پس از سرماخوردگی رایج ترین بیماری در کودکان است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۶    
عربستان سعودی تایید کرده است که پیشنهاد فریز کردن تولید نفت خود را بررسی کند، اما این تصمیم را مشروط بر این دانسته که تولیدکننده رقیب این کشور یعنی ایران، سطح تولید خود را در سال جاری محدود کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۶    
دورهمی شب گذشته میزبان بازیگر سریال تلویزیونی پایتخت بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۸    
تحقیقات اداره تحقیقات فدرال آمریکا نشان می دهد هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری این کشور به هنگام سفر به روسیه به عنوان وزیر امور خارجه اسناد محرمانه را در یک هتل در مسکو جا گذاشته ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۲    
دادگاه عالی سازمان ملل اعلام کرده است، تصمیم خود در پرونده جزایر مارشال که سه کشور هند، پاکستان و بریتانیا را به دلیل عدم توقف رقابت تسلیحات هسته ای در بر می گیرد، اوایل ماه آتی میلادی اعلام می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۹    
رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به حادثه آتش گرفتن یک خودرو پراید در محور شوشتر – اهواز و مرگ 4 نفر در این حادثه گفت: علت حادثه هنوز مشخص نشده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۶    
مدیر تنظیم بازار و محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به وجود آرامش در بازار شکر گفت: با آغاز فعالیت کارخانجات قند آرامش بیشتری در بازار شکر حاکم می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۳    
یکی از وکلای پرونده ستایش گفت: قاتل ستایش دختری که چندی پیش به قتل رسیده بود محکوم به دوبار اعدام شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۷    
شعب بانک ملی ایران نسبت به ثبت درخواست های مشتریان و اعتبارسنجی های لازم درخصوص دریافت کارت های اعتباری بانک مرکزی در سه نوع طلایی، نقره ای و برنزی اقدام می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۸    
هافبک میانی استقلال احتمالا در هفته جاری به تمرینات این تیم اضافه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۵    
وزیر خارجه کره شمالی تهدید کرد که اگر آمریکا به پرواز بمب افکن هایش بر فراز کره جنوبی ادامه دهد با عواقبی غیرقابل تصور روبرو خواهد شد .
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۹    
معاون کل نهاد سیاست جمهوری گفت: نمی گوییم همه شاخص های کشور خوب شده است، اما به قطع تاکید می کنیم که از گذشته بهتر شده و دولت برای بهبود تمام شاخص ها برنامه های مهمی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۶    
از 32 مدل خودروی سواری تولیدی در ایران 14 مدل خودرو در حداقل کیفیت قرار دارند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۴    
منابع محلی در یمن از کشته شدن یکی از فرماندهان القاعده و چهار تن از همراهانش در حمله یک پهپاد آمریکایی در استان مأرب خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۱    
رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر لزوم وجود فضایی باز در مدارس اظهار کرد: دانش آموزان باید بتوانند آزادانه در کلاس های خود هر پرسشی را مطرح کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۵    
گر صاحبان رسانه و یا کارگزاران رسانه ای به حداقلی از اخلاق حرفه ای در حوزه رسانه قائل نباشند، بی تردید مقبولیت و مشروعیت آنان نیز در بین مخاطبان عام و خاص، به مخاطره خواهد افتاد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۹    
نرخ رشد اقتصادی از مهم ترین شاخص های عملکردی اقتصاد کلان است که دولت روحانی توانست با اجرای اقدامات و سیاست های مناسب، رشد منفی 8/5 درصدی را به 4/4 درصد برساند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۳    
برای انجام هر فعالیتی، چه در محیط کار و چه کارهایی دیگر مانند درس خواندن برای اینکه به بهترین نتیجه برسیم نیاز به تمرکز داریم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۳    
تندیس رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان ساخته می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۰    
پلیس فتا به دانشجویان در خصوص ترفند جدید کلاهبرداری های اینترنتی هشدار داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۷    
لابی های صهیونیستی روز جمعه به سخنرانی رئیس جمهور ایران در هفتاد و یکمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان دادند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۱    
رایزن نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در پاسخ به نتانیاهو با بیان اینکه تروریست های داعش در بیمارستان های اسرائیل پذیرش و درمان می شوند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۱    
رئیس مجمع نمایندگان تهران گفت: به نظرم این عذرخواهی دیرهنگام بود؛ در عین حال قابل تقدیر است و می تواند الگویی برای موارد دیگر باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۲    
پژو پارس سال ،به قیمت 37 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۶    
دلایل مختلفی برای شکل گیری بوی بد دهان وجود دارند که از بهداشت ضعیف دهان و دندان تا استفاده از برخی داروها یا ابتلا به بیماری های مشخص، حضور بیش از حد باکتری ها ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۰    
مطالعات اخیر در دانشگاه میشیگان نشان داده است که هوش و نه فقط تمرین بسیار زیاد، نقش اساسی در مهارت شطرنج ایفا می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۷    
کارشناسان میراث فرهنگی با کم دانشی شان نسبت به عرصه و حریم مجموعه ی نیاوران، مجوز ساخت مجتمع تجاری را در عرصه مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران دادند و حالا زمین در کاخ صاحبقرانیه و برخی بخش های مجموعه ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۱    
یک فعال رسانه ای گفت: روسای جمهور ایران تاکنون از حضور در سازمان ملل به عنوان یک فرصت برای بیان دیدگاه های نظام استفاده کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۸    
رئیس جمهور گفت: بخش بزرگی از بودجه دولت در سال جاری در سایه اجرای برجام تأمین شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۲    
دانشمندان تاریخچه زندگی دایناسورها را از 100 میلیون سال قبل تاکنون بررسی کردند و متوجه شدند آنها پیش از برخورد سنگ بزرگ آسمانی از بین رفته اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۶    
جمعی از اهالی سینما روز جمعه در تهران گردهم آمدند تا از مردی تجلیل کنند که بیش از نیم قرن برای اعتلای سینما و تئاتر ایران تلاش کرد و به افتخار سینمای ایران معروف شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۳    
شرایط باشگاه العربی به گونه ای است که امکان دارد اشکان دژاگه مجددا در این تیم مشغول بازی شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۰    
شهر جهانی به شهری گفته می شود که نقش مهمی در نظام اقتصاد جهانی دارد و اصفهان، نخستین شهر ایران بود که به ثبت در فهرست یونسکو رسید و شهر جهانی صنایع دستی لقب گرفت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۷    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرتهران گفت: با بازسازی اتوبوس های فرسوده و ورود اتوبوس های نو به ناوگان امیدواریم با کاهش انتظار مسافران روبرو خواهیم بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۶    
در درمان ریزش مو، هنگامی که ویتامین های B با روی جفت می شوند نتایج چشمگیری به همراه دارند. روی و ویتامین های B می توانند تولید دی هیدرو تستوتسترون (DHT) را مهار کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۰    
مرحله اول سرشماری سال 1395، از امروز آغاز شد و افراد می توانند با شرکت در این مرحله از سرشماری که به صورت الکترونیکی انجام می شود در قرعه کشی 1000 جایزه یک میلیونی نیز شرکت کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۷:۴۰    
باقری بنابی با کنایه به سفرهای کم رونق رئیس جمهور سابق به سازملان ملل گفت: مدعیان هاله نور در راهروهای سازمان ملل بدنبال پیدا کردن مسئولان کشورهای ذره بینی برای سلام و علیک بودند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۷:۲۳    
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۷:۱۸    
مانور آزادسازی گروگان و مقابله با حوادث غیرمترقبه در سینما ساحل اصفهان توسط نیروهای پلیس ویژه نوپو برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۷:۰۶    
وزیر امور خارجه ایران در جمع اعضای اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا گفت: ایران بعنوان یک طرف توافقنامه برجام به تعهدات هسته ای خود پایبند بوده اما در خصوص آمریکا به عنوان طرف دیگر ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۶:۵۴    
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح بیمار یابی و مبارزه با مالاریا در این شهرستان 200 بیمار شناسایی و درمان آنان آغاز شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۶:۵۴    
وزیر دفاع آلمان روز جمعه پس از دیدار با 'مسعود بارزانی' رئیس اقلیم کردستان عراق در جمع خبرنگاران گفت که برلین 10 میلیون یورو به نیروهای پیشمرگ کرد کمک نظامی کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۶:۵۱    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در جامعه پزشکی نیز آلودگی هایی وجود دارد و بی اخلاقی مهمترین تهدید کنونی کشور است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۶:۴۸    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا، قانونی را که به خانواده های قربانیان حملات 11 سپتامبر در آمریکا اجازه می داد از عربستان شکایت کنند، وتو کرد.