پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۵۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 10 مهر 1395 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 31 فروردین 1395 ناطقان 31 اردیبهشت 1395 ناطقان 31 خرداد 1395 ناطقان 31 تیر 1395 ناطقان 31 مرداد 1395 ناطقان 31 شهریور 1395 ناطقان 30 آبان 1395 ناطقان 30 آذر 1395 ناطقان 30 دی 1395 ناطقان 30 بهمن 1395 ناطقان 1 اسفند 1395 ناطقان 1 مهر 1395 ناطقان 2 مهر 1395 ناطقان 3 مهر 1395 ناطقان 4 مهر 1395 ناطقان 5 مهر 1395 ناطقان 6 مهر 1395 ناطقان 7 مهر 1395 ناطقان 8 مهر 1395 ناطقان 9 مهر 1395 ناطقان 10 مهر 1395 ناطقان 11 مهر 1395 ناطقان 12 مهر 1395 ناطقان 13 مهر 1395 ناطقان 14 مهر 1395 ناطقان 15 مهر 1395 ناطقان 16 مهر 1395 ناطقان 17 مهر 1395 ناطقان 18 مهر 1395 ناطقان 19 مهر 1395 ناطقان 20 مهر 1395 ناطقان 21 مهر 1395 ناطقان 22 مهر 1395 ناطقان 23 مهر 1395 ناطقان 24 مهر 1395 ناطقان 25 مهر 1395 ناطقان 26 مهر 1395 ناطقان 27 مهر 1395 ناطقان 28 مهر 1395 ناطقان 29 مهر 1395 ناطقان 30 مهر 1395 
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۴    
داشتن پوست حساس گاهی باعث آزار می شود. راه حل هایی برای تشخیص نشانه های داشتن پوست حساس وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۸    
شاگردان برانکو ایوانکوویچ امروز در حالی اولین تمرین خود را بعد از شکست مقابل قشقایی و حذف از جام حذفی برگزار کردند که به شدت بابت این اتفاق ناراحت بودند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۲    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با نشریه لوموند تأکید کرد که تهران به طور کامل به تعهدات خود در برجام پایبند بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۶    
تیم استقلال با حساب دو بر صفر از سد ملوان نوین انزلی گذشت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۰    
یافته های محققان ایتالیایی نشان داده که مسکن های رایج ایبوپروفن و کتورولاک ممکن است تا 83 درصد خطر ابتلا به نارسایی قلبی را افزایش دهد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۷    
سعید عبدولی امشب به دورهمی می آید
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۸    
مدیر ملی کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار گفت: منشاء طوفان های گرد و غباری روزهای اخیر در جنوب کشور، کانون خارجی است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۲    
رییس جمهور در پیامی به همایش تکریم منزلت سالمندان: گفت: تلاش دولت فراهم کردن جامعه ای مناسب برای زندگی همه ایرانیان و از جمله سالمندان است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۲    
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اعلام اینکه در انتخابات آینده نامزد حزبی داریم، گفت: ما در ائتلاف اصولگرایان تسلیم عقل جمعی هستیم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۹    
اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان بزودی تشکیل جلسه خواهند داد تا مدیرعامل جدید این باشگاه را انتخاب و معرفی کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۴    
رسانه های ژاپنی امروز در حالی از احتمال وقوع قتل های سریالی بیماران یک بیمارستان در منطقه یوکوهاما خبر داده اند که تحقیقات گسترده پلیس جنایی برای کشف این معما آغاز شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۸    
رئیس پلیس فتا استان فارس خبر داد: با تلاش ماموران پلیس فتا فارس فردی که از طریق فضای مجازی اقدام به فروش اجناس ممنوعه و غیرمجاز می نمود شناسایی شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۲    
بسیاری از مردم دوست دارند هنگام خواب روی شکم باشند چون احساس راحتی می کنند اما پیامدهای خطرناک آن را نمی دانند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۹    
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: پیش نویس لایحه قانون بانکداری توسط بانک مرکزی تهیه و در کارگروه ویژه دولت متشکل از نمایندگان وزارتخانه ها در حال بررسی است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۶    
دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تقدیر از استقبال گسترده و پرشور مردم ولایتمدار استان قزوین از کاروان دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: این استقبال ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۰    
شهاب حسینی به برخی حواشی که در فضای مجازی برایش ایجاد شده است،واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۸    
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: حضور بانوان وزنه برداری با حجاب در مسابقات بین المللی در دستور کار ماست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۱۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد اظهارات اخیر سخنگوی سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا توصیه کرد: اتحادیه اروپایی لازم است با درک دقیق تری از روندهای قضایی در ایران، از تکرار اظهارات غیرمتعارف خودداری کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۱۰    
حزب اعتدال و توسعه خبر انتصاب مرتضی بانک به عنوان رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را تکذیب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۷    
چانگان بنی به عنوان یک خودرو هاچبک شهری هم اکنون به داخل سایپا آمده و پلاک تبلیغاتی سایپا بر روی آن نصب شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۱    
پاشنه ها هر روز بلندتر و بلندتر می شوند. پاشنه ی بلند کفش موجب بیماری های مختلف از پیچ خوردن پا گرفته تا دردهای مزمن دیگر می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۹    
وزیر امور خارجه با بیان این که نکته قابل توجه در همه انتقادها این است که به سمت بهبود شرایط و سازندگی حرکت کنیم و در روش انتقادها ، منافع کشور حفظ شود گفت: من تحملم در انتقاد بد نیست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۳    
وزیر امور خارجه ایران به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره اجرای برجام نامه نوشته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۸    
منابع خبری فلسطین مدعی شدند منزل رئیس تشکیلات خودگردان که به دلیل مشارکت در مراسم تشییع جنازه رئیس سابق رژیم صهیونیستی مورد سرزنش واقع شده، هدف تیراندازی قرار گرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۹    
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری داندان پزشک قلابی در بیرجند خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۵    
کچلی سکه ای اتفاق شایعی است که گاهی بدون دلیل و بی توجه به اینکه زن هستید یا مرد سراغ تان می آید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۰    
مدیر کل عتبات سازمان حج نسبت به خطر دلالها و دفاتر غیرقانونی در صدور روادید (ویزا) اربعین حسینی هشدار داد و گفت: این دلال ها و دفاتر غیرقانونی قصد ارائه ویزای جعلی دارند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۰    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان اظهار کرد: سه نفر در چاه روستای سلطان آباد دچار گازگرفتگی شده و فوت شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۰    
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: گزارشی دال بر عملیات انتحاری داعش در نماز جمعه تهران نداشتیم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۴    
ثبات نسبی امروز بر بازار ارز حاکم است و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش 900 تومانی و نیم سکه با 1000 تومانی افزایش قیمت مواجه است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۵    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اقدامات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: مسائلی نظیر املاک نجومی که در جامعه مطرح است تماما در این ستاد در حال پیگیری است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۳    
جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: ستادهای ترخیص خودرو تهران در هفته نیروی انتظامی تا ساعت 16 فعال هستند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۰    
زائران کربلا در اربعین امسال می توانند از طریق سرویس صوت روی وای فای بدون پرداخت هزینه رومینگ بین الملل از طریق اینترنت با هر شماره ای در ایران و کشورهای رومینگ اپراتور مربوطه تماس بگیرند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برای پاسخ به سوال های دو نماینده اصولگرا در جلسه علنی روز یکشنبه (فردا) مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۲    
دروازه بان جوان استقلال این روزها از شرایط خود در این باشگاه اصلا راضی نیست تا جایی که حتی این احتمال وجود دارد در نیم فصل از این تیم جدا شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۹    
کارگردان سرشناس سینمای ایران که مدتهاست به دنبال ساخت قسمت دوم سنتوری است، در اظهار نظری درباره تازه ترین وضعیت تولید این اثر دوباره به محسن چاوشی تاخت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۳    
ما افراد را بررسی می کنیم. کاری نداریم چه کسی آن ها را پیشنهاد می کند. احمدی نژاد حزبی ندارد که حزبش میان اصولگرایان کرسی داشته باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۰    
جدیدترین پهپاد رزمی ساخته شده توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام صاعقه رونمایی شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۴    
شمس الوارا شمس الوارایف، ملی پوش سابق کشتی آزاد آذربایجان پس از پیوستن به داعش در حمله هوایی در خاک عراق کشته شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۱    
یکی از وکلای اولیای دم ستایش قریشی از ابلاغ حکم پرونده موکلش در هفته گذشته خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۸    
محمدرضا باهنر با اشاره به برنامه اصولگرایان برای انتخابات آتی ریاست جمهوری، می گوید: علاوه بر انتخابات 96 که قطعاً اصولگرایان همه تلاش خود را برای پیروزی خواهند کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۲    
یک مسئول گمرک شهید رجایی استان هرمزگان امروز بازداشت شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۲    
آمریکا مکرر روسیه، چین و ایران را به انجام حملات سایبری علیه مراکز دولتی و شرکت های آمریکایی متهم کرده و روسیه را مظنون اصلی در حملات اخیر به سامانه های کامپیوتری انتخابات می داند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۷    
یکم تا سی و یکم اکتبر، به منظور آگاهی از روش های پیشگیری، علایم و درمان سرطان سینه، ماه آگاهی از سرطان سینه نام گرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۴    
عملکرد مالیاتی و درآمدی دولت در چهارماهه نخست امسال بر این نظریه که کارکنان بخش عمومی بیشترین پرداختی را در بخش مالیات بر درآمد به دولت دارند، صحه می گذارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دستیابی به دولت الکترونیک و دولت همراه را دو اولویت مهم برنامه های امسال وزارت ارتباطات عنوان کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه گفت: اکنون با رکود و بیکاری دست به گریبان هستیم که این موضوع ریشه در گذشته دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۸    
یک جامعه شناس گفت: استفاده بیش از حد از شبکه های اجتماعی موجب از بین رفتن عواطف انسانی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۹    
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ننگ و نفرین بر کسانی که در خلوت های خود و در فضای مجازی می گویند مدافعان حرم برای پول می روند؛ در حالی که این عزیزان به غیر از حقوق مصوب سازمانی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۱    
معاون اول رییس جمهوری گفت: مردم در دولت یازدهم به آینده امیدوارتر شدند و احساس کردند که سرنوشت خوبی پیش روی آنها است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۲    
پانزدهمین مجمع بین المللی انرژی در الجزایر با توجه به پیشنهاد فریز نفتی توسط عربستان، با ابهامات و فراز و نشیب های زیادی آغاز شد و درحالی که کمتر کسی انتظار نتیجه مثبت از این مجمع را داشت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۳    
گشت ویژه مجموعه ای است که در 10 قسمت 45 دقیقه ای از امشب ساعت 22 و 20 دقیقه به مناسبت هفته نیروی انتظامی از شبکه اول سیما روی آنتن می رود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۷    
با منع رهبری درباره کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، گمانه زنی تا برای جایگزین وی به شدت داغ شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۴    
کی روش در روزهای اخیر علاوه بر اینکه نشست خصوصی و بدون واسطه با امیر حسین پیروانی – سرمربی تیم ملی جوانان داشت دیروز هم از نزدیک بازی دوستانه تیم ملی جوانان با نفت تهران را به تماشا نشست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تقدیم لایحه بانکداری بدون ربا در یک ماه آینده به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۵    
نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم در عرصه های مختلف صبح امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۲    
دریابان شمخانی با تاکید بر اینکه راه پاسدارای از انقلاب و کشور "تولید قدرت" است، گفت: امروز ما با حداقل منابع مالی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۳    
محققان به این نتیجه رسیدند که خوردن چیزبرگر، شکلات تلخ، ادویه تند و گوشت قرمز در پایان شب می تواند اختلالات خواب را باعث شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مرکز آمار ایران بر محرمانه بودن اطلاعات مردم در سرشماری نفوس و مسکن تأکید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۴    
در میان محصولات پرتئینی بازار گوشت قرمز از ثبات نسبی در مقایسه با روزها و هفته های گذشته برخوردار است و برخی اقلام نیز با روند و شیبی کند تا حدودی کاهش قیمت داشته اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۸    
فرمانده ناجا گفت: در بحث قمه زنی و عزاداری های نامتعارف پلیس طبق قانون با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۹    
وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود تاکید کرد که مسکو از ادامه گفتگوها با واشنگتن در مورد حل بحران سوریه استقبال می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۰    
بنیانگذار شرکت اسپیس ایکس اعلام کرد که نخستین مسافر مریخ باید آمادگی مرگ را داشته باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۹    
انجام جراحی های لاغری برای بسیاری از افراد با توجه به سن و شرایط فیزیکی انها توصیه نمی شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۰    
جدیدترین فیلم محمدرضا گلزار پس از دو روز اکران در سینماها به فروش بیش از یکصد میلیون تومان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۷    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه شرایط پرسپولیس به گونه ای شده که این تیم بیش از اندازه به بازیکنان ملی پوشش متکی شده است و اگر آنها نباشند به مشکل می خورند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۱    
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز - شنبه - در سامانه اطلاع رسانی و سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت نام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۵    
مرد 20 ساله به جرم قتل یک زوج جوان در مقابل محل کارشان بازداشت شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۹    
رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی گفت: 20 درصد از هزینه سفر به 7 مقصد گردشگری در قالب یارانه سفر پرداخته می شود تا گردشگران بیشتری به مناطق کمترشناخته شده سفر کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۶    
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور نسبت به سالمندان مبتلا به آلزایمر در خانه ها ابراز دغدغه و نگرانی کرد و گفت: با توجه به کوچکی خانه های امروزی و همچنین مشکلات شکاف نسلی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۴    
در پایان معاملات هفته گذشته قیمت نفت برنت دریای شمال به 50 دلار و 19 سنت رسید که این رقم نسبت به روز قبل از آن 38 سنت و نسبت به پیش از نشست اوپک حدود 4 دلار افزایش داشته است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۲    
رعایت اخلاق رسانه ای مبحثی است که این روزها به شدت در جامعه مورد تاکید قرار گرفته و برخی از آن به عنوان حلقه ی مفقوده ای یاد می کنند که جامعه بیش از گذشته نیازمند آن است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۳    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به واگذاری هایی که در دوازدهم مهرماه سال 1395 انجام خواهد شد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۰    
باشگاه العربی به همکاری خود با اشکان دژاگه پایان داد و یک بازیکن فلسطینی را به جای او جذب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۸    
معاون وزیر تعاون از کاهش 10 درصدی سهم بخش تعاون در برنامه ششم خبر داده و می گوید: تعاونی ها با شرایط فعلی در یک دوره 10 ساله به سهم 25 درصدی می رسند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۹    
چرا انتخابات آمریکا می تواند برای ایران اهمیت داشته باشد؟
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۳    
بدن انسان به دریافت چربی ها از مواد غذایی نیازد دارد زیرا یک منبع اصلی برای انرژی محسوب می شود. چربی به جذب برخی ویتامین ها و مواد معدنی در بدن انسان کمک می کند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۰    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 14 امروز شنبه 10 مهر از طریق سایت www.azmoon ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۱    
داعش گوش 25 تن از عناصر وابسته اش را به جرم فرار از مقابل نظامیان ارتش عراق در درگیری های نینوا برید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۸:۲۸    
مسئولان ترکیه امروز (جمعه) اعلام کردند که اسرائیل 20 میلیون دلار بابت غرامت حمله به کشتی مرمره آبی به آنکارا پرداخت کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۲    
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۷:۱۶    
رئیس جمهور در برخی از ابعاد گام های بسیار خوبی برداشته و موفق بوده است. به طور مثال روحانی در برجام گام های بسیار موفق آمیزی برداشته است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۷:۰۷    
آیین تشت گذاری که یکی از قدیمی ترین سنتها و مناسک مردم ترک زبان ایران است ، با نزدیک شدن به ایام عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) در آستارا و اردبیل برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۶:۵۸    
منتظری افزود: منتظری افزود: خواهشمندم با معاونت قضایی جرایم رایانه ای دادستانی کل و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه همکاری کنیم و با رصد شبکه های هنجارشکن و رسانه های ضدانقلاب آنها را به دادستانی کل ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۶:۵۲    
دویچه وله گزارش داد: تا یک هفته دیگر برنده جایزه صلح نوبل 2016 اعلام می شود و رئیس جمهور کلمبیا و رهبر گروه شورشی این کشور و همچنین روسای هیات مذاکره کننده ایران و آمریکا در پرونده هسته ای از نامزدان ...