پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۴۶Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 17 خرداد 1396 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 31 فروردین 1396 ناطقان 31 اردیبهشت 1396 ناطقان 31 تیر 1396 ناطقان 31 مرداد 1396 ناطقان 1 شهریور 1396 ناطقان 1 مهر 1396 ناطقان 30 آبان 1396 ناطقان 30 آذر 1396 ناطقان 30 دی 1396 ناطقان 30 بهمن 1396 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 1 خرداد 1396 ناطقان 2 خرداد 1396 ناطقان 3 خرداد 1396 ناطقان 4 خرداد 1396 ناطقان 5 خرداد 1396 ناطقان 6 خرداد 1396 ناطقان 7 خرداد 1396 ناطقان 8 خرداد 1396 ناطقان 9 خرداد 1396 ناطقان 10 خرداد 1396 ناطقان 11 خرداد 1396 ناطقان 12 خرداد 1396 ناطقان 13 خرداد 1396 ناطقان 14 خرداد 1396 ناطقان 15 خرداد 1396 ناطقان 16 خرداد 1396 ناطقان 17 خرداد 1396 ناطقان 18 خرداد 1396 ناطقان 19 خرداد 1396 ناطقان 20 خرداد 1396 ناطقان 21 خرداد 1396 ناطقان 22 خرداد 1396 ناطقان 23 خرداد 1396 ناطقان 24 خرداد 1396 ناطقان 25 خرداد 1396 ناطقان 26 خرداد 1396 ناطقان 27 خرداد 1396 ناطقان 28 خرداد 1396 ناطقان 29 خرداد 1396 ناطقان 30 خرداد 1396 ناطقان 31 خرداد 1396 
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۶:۱۵    
دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: خوردن مداوم آب سرد مزاج معده و اعضاء مجاور مثل کبد را به سمت سردی می برد و باعث بروز بیماری می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۵:۵۱    
یک فوق تخصص گوارش و کبد، استفراغ و اسهال را عمده علائم مسمومیت غذایی عنوان کرد و افزود: در کنار این علائم، در برخی مسمومیت های غذایی تب، دل پیچه و دل درد نیز مشاهد می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از تعطیلی یک موسسه غیرمجاز پزشکی در این استان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۰    
وزیر بهداشت ضمن تاکید بر پوشش کامل بیمه داروهای وارداتی ام اس، بیمارستان های استاندارد توانبخشی برای بیماران ام اس را انگشت شمار و محدود دانست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۵:۰۲    
حدود یک چهارم ورزشکاران در انگلیس از نوشیدنی های ورزشی استفاده می کنند با این حال محققان معتقدند که نوشیدنی های ورزش بهتر از آب نیستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۹:۴۵    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با محکوم کردن حادثه تروریستی تهران و تسلیت به بازماندگان شهدای این حادثه تاکید کرد: تجربه نشان داده این حوادث در نهایت به تحکیم و تقویت وحدت ملت ایران منجر می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۵:۳۳    
هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی منتشر می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۲:۳۰    
یکی از مهمترین اعضای بدن برای سلامتی دستگاه گردش خون و پاکسازی مواد سمی از بدن طحال است، اما گاهی بدون علائم مشهود این عضو بزرگ شده و باعث مشکلات سلامتی در بدن می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۰:۳۰    
یک دندانپزشک متخصص ترمیمی درباره کاربرد ایمپلنت و اما و اگرهای آن در افراد سیگاری توضیحاتی ارائه داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۰:۲۷    
به نظر می رسد تا چند هفته آینده مراسم ازدواج لیونل مسی و آنتونلا روکوزو در شهر روساریو آرژانتین برگزار خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۰:۰۳    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی تغییرات ماهانه در سطح هورمون های استروژن و پروژسترون را دلیل اصلی تشکیل کیست سینه در زنان دانست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۱۵    
افکار از چنان قدرتی برخوردارند که می توانند سازنده یا ویرانگر باشند، بنابر این باید به خود و فرزندانمان بیاموزیم که افکارمان را هوشمندانه کنترل کنیم تا در زندگی به موفقیت ها و کامیابی های بزرگی دست ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۳۳    
ماموران کلانتری 16 شهر همدان موفق به شناسایی و انهدام باند 10 نفره سارقان زیر 18 سال شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۱:۳۳    
محققان در "موسسه تحقیقاتی اسکریپس"(Scripps Research Institute) موفق به توسعه یک واکسن شدند که پس از مصرف هروئین اجازه نشئگی را به افراد معتاد نمی دهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۰:۴۲    
سخنگوی شورای نگهبان حادثه تلخ تروریستی دیروز در تهران را تسلیت گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۰:۳۶    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن وقت اضافه ، تاکسی قرمز ، آخرین گره خورشید ، کلاف فرش باد ، یکشنبه طولانی نامزدی و... پنج شنبه و جمعه 18 و 19 خرداد از شبکه های سیما روی آنتن می رود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۰:۳۳    
حداد عادل با انتشار پستی در تویتر به حمله تروریستی روز چهارشنبه داعش در تهران واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۱    
وزیر اطلاعات در پیامی تأکید کرد: ان شاءالله فرزندان امت سلحشور در وزارت اطلاعات و سایر دستگاه های نظامی و انتظامی به زودی درس عبرتی به یاد ماندنی به تروریست های مزدور و حامیان آنها خواهند داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۹:۳۶    
سیامک نعمتی به عنوان سومین خرید پرسپولیسی ها معرفی شد؛ بازیکنی که توانایی بازی در چند پست را دارد و می تواند گزینه های برانکو ایوانکوویچ برای انتخاب ترکیب تیمش را افزایش دهد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۹:۲۴    
روابط عمومی مجلس در بیانیه ای با اشاره به حادثه تروریستی دیروز (چهارشنبه) در مجلس که منجر به شهادت 12 نفر و مجروح شدن 42 نفر شد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۹:۱۲    
تصویری از دفتر کار یکی از نمایندگان مجلس پس از حادثه تروریستی دیروز چهاشنبه را می بینید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۸:۵۷    
این هشدار حزب الله یک روز پس از آن مطرح شد که نیروهای آمریکایی نیروهای طرفدار دولت سوریه را در شرق این کشور هدف قرار دادند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۷:۴۲    
روحانی گفت: مطهری ها و بهشتی ها کشته فکر و آزاداندیشی خود بودند و ملت ما اگر امروز در کنار مرقد مطهر امام راحل و آموزگار مردم سالاری و یا در کنار خانه ملت، شهیدانی را تقدیم می کند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۷:۳۰    
عصر دیروز چهارشنبه (17 خردادماه) مراسم ضیافت افطار و دیدار اصحاب فرهنگ و هنر با رییس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۷:۰۳    
یک روانشناس با بیان اینکه بیشترین بازده یادگیری مطالب به ویژه در فصل امتحانات، مطالعه 30 تا 45 دقیقه ای است و باید پس از این مدت مطالعه، 15 تا 20 دقیقه استراحت کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۶:۳۰    
این یک واقعیت غم انگیز است که درهر شرایطی که درگیری های مسلحانه به وقوع می پیوندند، بیشترین اعضای آسیب پذیر جامعه که کودکان شمرده می شوند، تحت تأثیر عواقب جنگ قرار می گیرند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۶:۰۳    
یک متخصص آسیب های دهان، فک و صورت بیان کرد: روزه داران می توانند با شست و شوی دهان بعد از وعده افطار و سحر از بوی بد دهان در طی روزه داری خودداری کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۵:۳۳    
شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با شب ضربت خوردن امام علی(ع)، اعمال و مناجاتی خاص خود دارد که به شرح زیر است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۵:۳۳    
یافته های مطالعه ای جدید نشان می دهد زمان مناسب برای جدا کردن محل خواب نوزادان از اتاق والدین در شش ماهگی است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۵:۰۰    
بلوغ به خودی خود، خانواده ها را نگران می کند، بحران بلوغ، آشفتگی های بلوغ، بی نظمی ها، مشکلات خواب، مشکلات اشتها، بدقلقی ها و .. ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۴:۳۳    
شرکت چینی CRRC جوجیو برای اولین بار قطار بدون نیاز به ریل را برای شهرهای کوچک و فاقد زیرساخت های ریلی تولید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۴:۳۰    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که دردهای مداوم و پی در پی ممکن است قدرت حافظه را تحلیل ببرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۳:۳۳    
یک مسئول حوزه سلامت کشور به جزئیات چگونگی مصرف فرآورده های ضد آفتاب پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۳:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا در شوخی با داماد خود به مشهور شدن وی انتقاد کرد؛ شوخی ای که پیش از این با رئیس اخراج شده اف بی آی از سوی وی شده بود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۳:۱۸    
مالزی کشوری است اسلامی در جنوب شرق آسیا با 30 میلیون نفر جمعیت که 60 درصد جمعیت آن را مسلمانان تشکیل می دهند و بقیه از اقوام چینی و هندی هستند با مذاهب متنوع.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۲:۱۵    
در اطراف ما اشخاصی زندگی می کنند که به رغم موفق بودن و درخشیدن در کار و زندگی شخصی، در درون احساس شادی ندارند و در واقع این افراد از نوعی افسردگی موسوم به "افسردگی خندان" رنج می برند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۲:۳۰    
احساس می کنم خیلی بی کس هستم ، همه از من متنفرند ، من حتی خودم هم از خودم متنفرم. چگونه می توانم از این چاه نکبت خلاص شوم ، نمی توانم درس بخوانم ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۱:۳۱    
اسید معده می تواند به سرعت کپک را از بین ببرد. با این وجود، هنگامی که کپک استنشاق می شود می تواند سلامت انسان را در معرض خطر قرار دهد. این مساله برای هاگ های کپک و مایکوتوکسین ها نیز صادق است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۱:۳۱    
دختر رئیس جمهور آمریکا که به تجمل گرایی شهرت دارد، این بار یک لباس ارزان قیمت 35 دلاری به تن کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۱:۱۰    
براساس اطلاعات منتشر شده آمازون در حال ساخت گوشی جدیدی به اسم یخ (Ice) است. البته این شرکت در گذشته تبلت ها و گوشی هایی با اسم آتش (Fire) راهی بازار کرده بود و حالا قصد دارد گوشی ّهای جدید خودش را با ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۰:۴۶    
حتی فکر کردن به کلماتی مثل بی نظمی، آشفتگی و به هم ریختگی هم باعث افزایش استرس می شود. هیچ کس نمی تواند این موضوع را انکار کند؛ همه به نحوی با آن سروکار داشته اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۰:۲۵    
با استفاده از این پیامک ها می توانید به دوستان و آشنایان خود شهادت امام علی (ع) را تسلیت بگویید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۰:۰۲    
متخصص تغذیه گفت: استفاده از زولبیا و بامیه شروعی خوبی برای افطاری کردن در ماه رمضان به شمار نمی رود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۳:۴۷    
شرکت اپل با معرفی یک اسپیکر هوشمند اسپیکرهای هوشمند شرکت های آمازون و گوگل را به چالش کشید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۳:۳۲    
طبق آمارهای ارائه شده تا پایان نیمه اول سال 1395 رتبه ایران در واردات مواد شوینده 85 و در صادرات آن 81 بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۳:۲۳    
پدر و مادری جوان در استرالیا دختر دو ساله خود را با بنزین آتش زدند و به قتل رساندند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۳:۰۲    
خورشت ترش واش یک غذای محلی در استان گیلان به شمار می رود که به سادگی قابل تهیه است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۲:۵۳    
در ماه رمضان برنامه ورزشی و برنامه تغذیه باید طوری باشند که به بدن فشاری وارد نکنند و بدن بتواند از فایده ورزش بهره مند شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۲:۳۲    
عوارض اضافه وزن و تغذیه نامناسب روی سلامتی مسئله ای جدی است؛ چون باعث ایجاد مشکلاتی مانند افزایش خطرات بیماری های قلبی، دیابت نوع 2، سکته مغزی و مشکلات دیگر می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۲:۳۲    
هیوندای سانتافه . فول نیوفیس . اتوپارک 2017 با قیمت 235 میلیون تومان بفروش می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۲:۰۲    
اگر با وجود تمام تلاش هایتان موفق به کوچک کردن شکمتان نمی شوید باید به دنبال دلایلی باشید که مانع از صاف شدن شکمتان می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۲:۰۲    
معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که سراب نیلوفر از حالت طبیعی خود خارج و به یک سراب مصنوعی تبدیل شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۱:۳۲    
هنگامی که یک حساب کاربری یا Account در گوگل می سازید، به سرویس های گوگل مانند YouTube، Google+، Gmail و... دسترسی پیدا می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۱:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای درباره حادثه تروریستی امروز تهران فرمودند: ملت ایران دارد حرکت می کند و پیش می رود؛ این ترقه بازی هایی هم که امروز شد، در اراده ی مردم تأثیری نخواهد گذاشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۱:۱۷    
نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی صبح امروز در مجلس و حرم امام (ره) گفت: ایران یعنی یکپارچکی در عین گوناگونی، کشور ما را فارس ها، اعراب، کردها، لرها ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۰:۵۳    
هافبک جدید سرخپوشان تهرانی گفت که سرمربی کروات این تیم در تمامی پست های هافبک روی او حساب باز کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۰:۳۲    
تعداد مجروحین حادثه تروریستی امروز تهران 46 نفر بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۰:۲۶    
وزیر خارجه عربستان در اظهاراتی به حوادث تروریستی امروز چهارشنبه در تهران واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۰:۲۰    
برای خرید جک هیدرولیک خودرو در بازار باید از حدود 56 هزار تومان تا بیش از 339 هزار تومان هزینه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۰:۱۷    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرده است ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی گذارد و همانطور که امروز نیز با کمک نیروی انتظامی تمامی این تروریست ها را به هلاکت رساند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۰:۱۱    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که ساعتی پیش برای دیدار با مقامات ترکیه ای وارد آنکارا شده بود، با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۰:۰۲    
مدافع تیم فوتبال سپیدرود قراردادش را با این تیم تمدید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۶    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران با حفظ اتحاد خود در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستاده، گفت: دشمنان این مملکت بدانند هرگز از خون شهدایمان نخواهیم گذشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۳    
همه ما با هم متفاوت هستیم و باید وزن متفاوتی نیز داشته باشیم. اینکه تناسب اندام داشته باشید و چند کیلو وزن کم کنید کمک زیادی به اعتماد به نفس و سلامتی تان خواهد شد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۰    
محمد جواد ظریف با هشتگ "همه در کنار هم هستیم" به جمع محکوم کنندگان حملات تروریستی تهران در فضای مجازی پیوست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۹:۳۲    
نماینده ارومیه از شهادت حمید امدادی مسئول دفترش در جریان حادثه تروریستی امروز مجلس خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۹:۲۹    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن محکومیت حادثه تروریستی امروز در مجلس شورای اسلامی و نیز حرم مطهر امام خمینی( ره) با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای تشییع شهدای حادثه ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۹:۲۳    
سخنگوی رسمی دولت اردن حملات تروریستی صبح روز چهارشنبه در تهران را محکوم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۹:۲۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از مجروحین حادثه تروریستی امروز مجلس عیادت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۹:۲۰    
معاون وزیر خارجه کشورمان حملات تروریستی تهران را شلیک های کور و بی هدف و اوج سردرگمی و استیصال تروریست های داعش و اربابانشان دانست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۷    
مسئولان برگزارکننده بازی های زمستانی 2018 قیمت بلیت مسابقات را اعلام کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۱    
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پیکان با عقد قراردادی رسما به جمع سرخ پوشان تهرانی اضافه شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۱    
وزارت امور خارجه چک حملات تروریستی روز چهارشنبه تهران که به کشته شدن 14 تن و زخمی شدن بیش از 40 تن انجامید را محکوم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۸    
اعضای تشکل های دانشجویی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۸    
برگزارکنندگان کنسرت فروغ ، به منظور همدردی با شهدای حادثه تروریستی 17 خردادماه در تهران، برگزاری این کنسرت را به زمان دیگری موکول کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۵    
امیر کویت که روز گذشته در تلاش برای حل و فصل تنش بوجود آمده بین قطر با چند کشور عربی به ریاض سفر کرده بود، دقایقی قبل عازم دبی شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۲    
با توجه به حوادث پیش آمده در تهران و لزوم جلوگیری از حوادث احتمالی، نمایشگاه قرآن و عترت مشهد امروز تعطیل است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۹    
محمد حسین عین افشار به تیم سیاه جامگان پیوست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۶    
وزیر امور خارجه هند در گفت وگو با محمدجواد ظریف حادثه تروریستی روز چهارشنبه در تهران را محکوم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۶    
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اقدامات تروریستی در مجلس و حرم امام گفت: تروریست های داعش باید بدانند، این ترورها خللی در اراده ملت ایران برای افزایش امنیت در خاورمیانه ایجاد نخواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۳    
در پی حوادث تروریستی اخیر در تهران، سرگی لاوروف وزیر خارجه سوریه به صورت تلفنی با ظریف گفت وگو کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۰    
جمعی از سیاستمداران با انتشار پست هایی در توییتر به حادثه امروز ترور تهران واکنش نشان دادند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۴    
جانشین سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه آمریکایی ها و رژیم سعودی برای انجام اقدام تروریستی در تهران دستور داده بودند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۱    
مدیرکل انتقال خون استان تهران درباره ذخایر خونی برای مجروحان تهران توضیحاتی ارائه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۳۸    
سرمربی تیم یوونتوس قرارداد خود را با این تیم تا سال 2020 تمدید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۳۵    
پخش فصل دوم سریال شهرزاد از روز دوشنبه ( 29 خرداد ماه) در شبکه نمایش خانگی آغاز خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهور عراق حملات تروریستی صبح روز چهارشنبه به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) را محکوم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۳۲    
مهدی یاغی یک برادر به نام علی دارد که همانند خودش سالهاست در خط مقاومت اسلامی در کنار حزب الله مبارزه را انتخاب کرده است؛ اما حالا بعد از گذشت 4 سال از شهادت مهدی، خبر شهادت علی هم آمد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۲۹    
باشگاه نفت تهران مراتب اعتراض خود به فسخ قرارداد یکطرفه از سوی برخی بازیکنان را به سازمان لیگ اعلام داشته و انتظار دارد فدراسیون فوتبال نیز براساس مقررات در این باره مانع از تضییع حق و حقوق باشگاهها ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۲۶    
وزارت خارجه قطر طی بیانیه ای حملات تروریستی امروز تهران را محکوم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۲۳    
وزیر خارجه ایران با رئیس جمهور ترکیه دیدار می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۲۰    
یکی از نشریات ورزشی معروف کشور پرتغال ادعای عجیبی را درباره پیشنهاد چند باشگاه برای خرید بهترین بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید مطرح کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۱۷    
صدر اعظم آلمان با وجود خارج کردن نیروهایش از پایگاه اینجرلیک ترکیه خواستار تداوم گفتگوها با آنکارا شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۱۴    
شعار هفته جهانی فضا در سال جاری، "کاوش جهان جدید در فضا" نامیده شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۱۱    
سید حسن خمینی به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنانمان توسط تروریست ها پیام تسلیتی منتشر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۸    
تمرینات تیم فوتبال فولاد طبق اعلام قبلی از شنبه هفته آینده آغاز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۸    
تیلرسون بجای محکوم کردن حادثه تهران، ایران را مجدداً به حمایت از گروه های تروریستی متهم کرد!
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۲    
رئیس اقلیم کردستان عراق حملات تروریستی صبح روز چهارشنبه در تهران را محکوم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۷:۵۳    
حجت الاسلام تقوی مدیرعامل سابق خبرگزاری ایکنا شهید شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۷    
رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان حملات تروریستی تهران در روز چهارشنبه را محکوم کرد.