پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۶:۵۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 31 تیر 1396 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 31 فروردین 1396 ناطقان 31 اردیبهشت 1396 ناطقان 31 خرداد 1396 ناطقان 31 مرداد 1396 ناطقان 1 شهریور 1396 ناطقان 1 مهر 1396 ناطقان 30 آبان 1396 ناطقان 30 آذر 1396 ناطقان 30 دی 1396 ناطقان 30 بهمن 1396 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 1 تیر 1396 ناطقان 2 تیر 1396 ناطقان 3 تیر 1396 ناطقان 4 تیر 1396 ناطقان 5 تیر 1396 ناطقان 6 تیر 1396 ناطقان 7 تیر 1396 ناطقان 8 تیر 1396 ناطقان 9 تیر 1396 ناطقان 10 تیر 1396 ناطقان 11 تیر 1396 ناطقان 12 تیر 1396 ناطقان 13 تیر 1396 ناطقان 14 تیر 1396 ناطقان 15 تیر 1396 ناطقان 16 تیر 1396 ناطقان 17 تیر 1396 ناطقان 18 تیر 1396 ناطقان 19 تیر 1396 ناطقان 20 تیر 1396 ناطقان 21 تیر 1396 ناطقان 22 تیر 1396 ناطقان 23 تیر 1396 ناطقان 24 تیر 1396 ناطقان 25 تیر 1396 ناطقان 26 تیر 1396 ناطقان 27 تیر 1396 ناطقان 28 تیر 1396 ناطقان 29 تیر 1396 ناطقان 30 تیر 1396 ناطقان 31 تیر 1396 
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۷    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-تهران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۴    
در بازار امروز - شنبه - دلار آمریکا قیمتی معادل 3800 تومان دارد و سکه تمام بهار طرح جدید به مبلغ یک میلیون و 219 هزار تومان رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۳:۳۳    
اگر در تلاش برای کاهش وزن خود هستید، مصرف سفیده تخم مرغ به جای تخم مرغ کامل ممکن است روشی آسان برای کاهش کالری های دریافتی باشد، اما این کار در بلند مدت ممکن است به روند کاهش وزن شما کمک نکند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۳۱    
عضو انجمن طب سنتی استان همدان برای رهایی از گرمازدگی شربت سنکجبین را معرفی کرد و گفت: عناب و شکر، خاکشیر یخ زده و شربت آبلیمو، تخم شربتی، به لیمو ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۱    
همزمان با اختتامیه نمایشگاه دیدار نقش مینا و زر نخستین نشست هنر های بومی ایران و جهان برگزار می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۷    
نزدیک به سه سال توسط داعش به اسارت گرفته شده بود، اسارتی که برای او توام با بردگی بوده است، و حالا با پاک سازی عراق از داعش به خانه بازمی گردد .
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی هشدار داد: چنانچه دریاچه ارومیه احیا نشود، بیش از 14 میلیون نفر جانشان در خطر خواهد بود و انواع بیماری ها آنها را تهدید می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۶    
مشاور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: یکی از بزرگترین معضلات درباره کودکان رهاشدگی در نت است که در خانواده و مسوولان نگرانی ایجاد کرده و به دلیل حساسیت و پیچیدگی خاص آن شورایعالی فضای ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۸    
دبیر شورای اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: قاتل شهید 'بهرام حنیفی' محیط بان اسکویی که به قصاص محکوم شده بود ، پس از 13 سال بخشیده شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۷:۳۸    
انواع جنگنده ها و تیم های آکروجت هوایی در روز عمومی نمایشگاه ماکس 2017 (Maks 2017)، در آسمان ژکوفسکی به اجرای برنامه های متنوع پرداختند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۷:۳۲    
وزیر خارجه عراق روز شنبه در دیدار معاون آفریقا و عربی وزارت امور حارجه کشورمان در بغداد، از حمایت های ایران از عراق در دوران مبارزه علیه صدام ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۷:۲۳    
یونسی با تاکید بر اینکه حجت الاسلام علوی واقعا حامی دولت و رئیس جمهوری بوده است، گفت: وی همیشه از گفتمان دکتر روحانی طرفداری کرده است و مصلحت هم این است در پست وزارت اطلاعات تقویت و ابقاء شده و به ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۷:۰۲    
مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: افراد برای اهدای خون باید شرایطی داشته باشند که این شرایط از سوی پزشک پیش از اهدای خون مورد بررسی قرار می گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۵:۳۲    
دزد خودرو وقتی ماشین را از مقابل پارکینگ می ربود، نمی دانست که دختر 8 ماهه داخل خودرو است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۵:۰۲    
امام علی (ع)در این حکمت های به موضوعات اخلاق، معنوی، اجتماعی و تربیتی می پردازد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۴:۳۲    
کارشناسان سلامت برای افزایش نرخ امید به زندگی رعایت سه نکته را به افراد توصیه می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۴:۰۲    
سازمان جهانی بهداشت برای موفقیت ایران در نظام ثبت مرگ در نظام مراقبت سلامت، جمهوری اسلامی ایران را مورد تقدیر قرار داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۳:۰۲    
گاهی اوقات برای ایجاد تغییری مثبت در زندگی نیاز به برداشتن قدم های بزرگ نیست. در اینجا به شما می گوییم که با کاهش تنها 5 درصد از وزن بدنتان به چه میزان، تغییر مثبت در سلامتی تان ایجاد می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۲:۳۲    
عضو انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران، گفت: مراجعه به دندانپزشک، استفاده منظم از مسواک و نخ دندان و کاهش مصرف مواد قندی و شیرینی، مهمترین موارد پیشگیری از پوسیدگی دندانها است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۲:۰۲    
در سوره اسراء بلافاصله بعد از خداپرستی موضوع پدر و مادر و احترام به آنها مطرح شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۱:۳۲    
متخصصان مغز و اعصاب در انگلیس دریافته اند که افسردگی می تواند به تغییر در ساختار مغز منجر شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۱:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه حملات لفظی خود علیه رسانه های این کشور، این بار نیویورک تایمز را عامل شکست آمریکا در هلاکت سرکرده گروه تروریستی داعش توصیف کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۰:۳۲    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از متلاشی شدن بیش از 1100 باند قاچاق کلان و سازمان یافته در سال قبل خبر داده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۰:۰۸    
اجرای حکم و دستور دادگاه ها و مراجع قضایی از مهمترین مراحل دادرسی به شمار می رود زیرا اگر صدور حکم، پشتوانه اجرایی نداشته باشد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۲    
"ام صالح" ملقب به "عزرائیل زنان" یکی از زنان داعشی است که پس از اشغال نینوا، به این گروه تروریستی پیوست و به ایجاد رعب و وحشت در این مناطق پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۲    
طعم شیر بلال تازه را می توانید با چاشنی های بامزه تغییر دهید و آن را سِرو کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۲    
مواد غذایی که مصرف می کنید، علت اصلی احساسات شما نیستند، ولی می توانند بر شدت و چگونگی این احساسات به طور کامل تاثیر بگذارند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۲    
گوینده رادیو و تلویزیون برای رفتن به خانه سوار یک دستگاه پراید عبوری شد اما در دام دو سارق شیشه ای گرفتار شد و ساعت گران قیمتش به سرقت رفت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: به نظر می رسد که بعضی ها از نتیجه انتخابات خیلی عصبانی هستند و رفتاری می کنند که گویا مایل نیستند منتخب مردم موفق ظاهر شود و همان تیترها و مطالب تخریبی 4 سال گذشته را در ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۴    
وزارت اطلاعات در پی انتشار برخی اظهار نظرهای خلاف واقع درخصوص تفاوت دیدگاه وزارت اطلاعات با ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در باره برآورد حجم قاچاق سالانه کالا اطلاعیه ای صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در خصوص افشاگری های انجام شده در خصوص دادستان کل این کشور واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۳    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از اعزام تیم بهداشتی از وزارت بهداشت به مکه و مدینه خبر داد و گفت: این تیم رابط بین هیات پزشکی حج و وزارت بهداشت است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۷    
شماره پیراهن بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای لیگ هفدهم اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۴    
پس از انتشار خبر شکایت کاوه رضایی از استقلال تهران مسئولان این باشگاه درصددند تا این موضوع را به شکلی حل کنند که محرومیتی آن ها را تهدید نکند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۱    
کارگردان فیلم سینمایی مرداد گفت: کار صداگذاری و ساخت موسیقی خیابان دیوار به طور موازی انجام می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۷    
کدخدایی در پاسخ به سئوال خبرنگار گفت:باید بگویم شورای نگهبان به کسی التماس نمی کند و به دنبالش نمی افتد که بگوید بیایید دلایل رد صلاحیت تان را بگوییم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۱    
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی با بیان اینکه رییس جمهور پیشنهاداتی را به حجت الاسلام ناطق نوری ارائه کرده اما او قبول نکرده است، گفت: آقای ناطق نوری کار اجرایی قبول نمی کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۵    
برخی منابع از درگیری نیروهای تیپ 44 حشد شعبی با داعشی ها در مرزهای مشترک سوریه-عراق و انهدام دو خودروی بمب گذاری شده داعش در این درگیری ها خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۶    
این روزها قیمت تخم مرغ روند افزایشی داشته که بنا به گفته تولیدکنندگان این محصول علت آن خلأ دوماهه در تولید و از بین رفتن 30 درصد از گله های مرغ تخم گذار در 6 ماه گذشته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۷    
هافبک آبی پوشان برای بازی مقابل صنعت نفت مشکلی ندارد و می تواند در آبادان برای استقلال به میدان برود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۴    
روسیه تا سال 2025 میلادی منطقه آزاد پروازی خود را به بهره برداری می رساند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۵    
تنها شناگر حاضر تیم ملی ایران در مسابقات شنای قهرمانی جهان تمرینات خود را در بوداپست آغاز کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۹    
با حکم دکتر میرباقری، معاون رییس سازمان در امور سیما دکتر محمد احسانی به عنوان دبیر جشنواره تلویزیونی جام جم منصوب شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۱    
مدیر پیشین روابط عمومی تراکتورسازی، قائم مقام این باشگاه شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۰    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به برقراری هوای صاف و آفتابی در غالب نقاط کشور طی سه روز آینده ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۴    
مدیرعامل سایپا دیزل گفت: کامیون های فرسوده کشور بیش از 30 برابر خودروهای روز جهان آلایندگی دارند و مطابق گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO) خسارت های ناشی از آلودگی ها در ایران سالیانه بیش از 16 میلیارد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۸    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از آغاز ثبت نام موتورسیکلت های شهر تهران برای اخذ مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۶    
اکنون مدتی است که کارشناسان اقتصادی نسبت به بالا بودن نرخ سود بانکی هشدار می دهند و معتقدند شرایط سود بانکی برای فعالیت اقتصادی مقرون به صرفه نیست با این حال نظام بانکی هم تمایل چندانی برای کاهش نرخ ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۳    
در این گزارش بیوگرافی کوتاهی از روشنک عجمیان و چگونگی آشنایی او با همسرش را بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۷    
آتش سوزی آشپزخانه یک واحد مسکونی در جنوب تهران، با حضور آتش نشانان به خیر گذشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۴    
نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد تقریبا نیمی از اسرائیلی ها معتقدند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی فاسد است اما گمان می کنند که او مناسب ترین فرد در این سمت باشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۹    
سری جدید برنامه اینترنتی سی وپنج که پخش آن از شنبه هفته گذشته با اجرا و سردبیری فریدون جیرانی به صورت زنده آغاز شد، امشب (31 تیرماه) در دومین قسمت میزبان جواد عزتی خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۶    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به واکنش ها نسبت به اظهار نظر پیشین خود درباره حادثه تیراندازی در ایستگاه متروی شهر ری گفت که لازم بود با توجه به نقل های مختلف از این حادثه ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۷    
استاندار اردبیل از کارمند شدن پدر آتنا در یک شرکت دولتی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۴    
به دعوت رسمی وزیر دفاع کشورمان، سرلشکر عرفان محمود عبدالغفور عبدالله الحیالی وزیر دفاع جمهوری عراق در صدر یک هیئت دفاعی وارد تهران شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۸    
خالد العبیدی وزیر دفاع عراق و هیئت همراه درسفر به تهران با امیر دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقه و روابط دفاعی میان دو کشور گفت وگو خواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۹    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران به نوید مشجری آنالیزور تیمش ماموریت ویژه داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۷    
رئیس آژانس اطلاعات ملی آمریکا اعلام کرد: اگرچه رهبر کره شمالی رفتارهای نگران کننده ای از خود نشان می دهد اما وی تصمیم های عقلانی برای حفظ رژیمش می گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۱    
تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) در غیاب کاپیتان خود، اولین تمرین بعد از قهرمانی سوپر جام را انجام داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۸    
نشریه گاردین انگلیس در مقاله ای هشدار داد، شکست های گروه تروریستی داعش در موصل و در آینده در رقه صرفا باعث مهار موقت این گروه تروریستی شده و داعش می تواند هرگونه خلأ قدرت جدید را پر کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۵    
شهردار تهران با بیان اینکه تغییرِ اساسی در نحوه کنشِ جریانِ اصول گرایی جزو مطالبات امروز است، تاکید کرد که باید حرکت در راستایِ نو اصول گرایی هرچه سریع تر آغاز شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۳    
رییس هیات اجرایی تهران بزرگ در هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی از ادامه شمارش آرا خبر داد و گفت: در این دوره در کل تهران و در گروههای شش گانه ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۰    
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول گفت: با توجه به اظهارات یکی از نجات یافتگان حادثه دز در خصوص احتمال وجود نشانی از مفقودان در سواحل غربی رودخانه، عملیات جستجو در سواحل اندیمشک آغاز شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۷    
آتش سوزی در یکی از هتل های خیابان امام رضا (ع) مشهد (هتل روتانا).
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۱    
32اثر به بخش مسابقه فیلم های داستانی کوتاه و نیمه بلند ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر راه یافتند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۸    
نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه های آسیا با بردی قاطعانه در اولین بازی برای رقیبانش خط و نشان کشید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر مشهد از وقوع حریق در یک مجتمع اقامتی در حال ساخت در خیابان امام رضا (ع) خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۶    
ستاره فرانسوی با تجربه بایرن مونیخ توصیه های مهمی به دو هموطن خود در این تیم آلمانی داشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۳    
فرماندار شهرستان مانه و سملقان با تایید خبر آتش سوزی کارخانه رب دشت بهار آشخانه گفت: این حادثه خسارت جانی نداشته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۰    
مردم تیمور شرقی امروز (شنبه) در انتخابات پارلمانی شرکت کردند. این نوپاترین دموکراسی آسیا، 15 سال بعد از استقلال از اندونزی با چالش های اقتصادی مبارزه می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۴    
تغییرات روند سرمایه گذاری در بانک ها از کاهش سرعت سپرده گذاری حکایت دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۱    
از اجرای حدود مجاز معاینه فنی جدید از فردا خبر داد و گفت: با اجرای این حدود مجاز سختگیرانه 9 تا 10 درصد از میزان آلودگی - که مربوط به عدم کارکرد صحیح خودروها در چرخه مصرف است- کاهش می یابد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۲    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: ایجاد مهدکودک در زندان ها گامی مثبت در راستای غنای عاطفی مادران زندانی است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۹    
هفدهمین دوره لیگ برتر در حالی از هفته آینده آغاز می شود که تیم های زیادی دچار تغیییر شده اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۶    
10فیلمنامه نویس درباره سریال شهرزاد و فصل دوم آن که تاکنون چهار قسمت آن عرضه شده است به اظهار نظر پرداختند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۰    
مدیرواحد پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش دما از ناسالم شدن کیفیت هوای پایتخت برای گروه های حساس خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۱    
سید عباس عراقچی با اشاره به دیدار دو جانبه هیات ایرانی با هیات آمریکایی در حاشیه برگزاری هشتمین نشست کمیسیون برجام در وین اظهار کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۸    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که در جریان یک نزاع خانوادگی برادرش را به قتل رسانده بود، خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۵    
حزب الله که با هماهنگی سوریه عملیات خود در ارتفاعات عرسال را از دیروز آغاز کرده، موفق به آزادسازی مناطق دیگری در این منطقه شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۲    
قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از افزایش سرویس دهی در خط 7 مترو تهران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۹    
جدیدترین آثار جورج کلونی ، گیلرمو دل تورو و استفن فریرز و ... به احتمال فراوان در هفتادوچهارمین جشنواره فیلم ونیز رونمایی می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۶    
یک منبع نزدیک به خاندان سلطنتی سعودی جزئیات بیشتری درباره برکناری محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان از این سمت در ماه گذشته فاش کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۰    
رشد صدور پروانه های ساختمانی در زمستان قبل و افزایش ساخت و ساز در بافت فرسوده طی دو ماه ابتدای سال جاری علامت تغییر در معادله ساخت مشارکتی به نفع مالکان زمین را نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۰    
باشگاه پدیده، هافبک مصدوم خودش را جریمه نمی کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۴    
هرکیلو زیتون کنسروی مغزدار وارداتی با قیمت 29 هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۴    
شرکتی که پیش بینی عرضه اوپک را رصد می کند، برآورد کرد تولید نفت این سازمان در ژوییه 145 هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت که نشان دهنده پایبندی کمتری به توافق کاهش تولید است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۵    
معاون کنسولی و امور مجلس وزیر امور خارجه، با تاکید بر اینکه این وزارتخانه متولی امور حج نیست و این وظیفه برعهده سازمان حج و زیارت است، گفت: امیدواریم فرآیند همکاری ها ادامه داشته باشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۹    
مدیرکل دفتر غلات وزارت جهاد کشاورزی از آغاز برداشت برنج در استان های شمالی و کاهش تدریجی قیمت این محصول خبر داد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۹    
مسوولان محلی یکی از شهرهای چین برای متخلفان قوانین راهنمایی و رانندگی نوع خاصی از جریمه را در نظر گرفته اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۳    
مشکلی در اجرای این قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی وجود ندارد و پرداخت های آنها، وارد سیستم مالی ایران نمی شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۷    
در پی شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس و رأی کمیته انضباطی، در نهایت کمیته استیناف حق را به سرمربی پیشین پرسپولیس داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۴    
خانواده یک کارگر 23 ساله استادیوم المپیک توکیو که چند ماه پیش خودکشی کرده بود، اعلام کردند که فرزند آنها به دلیل کار بسیار زیاد و اضافه کاری این کار را انجام داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۸    
رئیس اورژانس اجتماعی کشور گفت: کودکان باید قدرت ابراز وجود و نه گفتن در مقابل آزارهای جنسی را بیاموزند و باید آموزش داده شوند تا در صورت آزار جنسی بدون ترس از تهدیدات ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۸    
رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: هنوز نظریه تکمیلی پزشکی قانونی پیرامون علت تامه قتل آتنا به دست مان نرسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۲    
یک گروه از حامیان حقوق حیوانات در کره جنوبی از نجات 149 قلاده سگ پیش از آنکه کشتار شوند، خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۹    
آنگولا در نظر دارد تا شش فروند هواپیمای سوخوی 30 از روسیه بخرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۶    
طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران ورود و استعمال دخانیات در تمامی ورزشگاه های کشور ممنوع شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۳    
وزیر خارجه عربستان در کنفرانس مطبوعاتی با همتای ایتالیایی خود بار دیگر ایران را حامی تروریسم خواند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در خصوص شرایط برگزاری حج آینده ابراز نگرانی کرد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۴    
این هم سؤال خیلی خوبی است. من فکر کنم 8، 9 سال پیش، نمی دانستم که وزیر می شوم. آن موقع دنبال ماشین می گشتم. ماشین پرادو داشتم، ولی پرادوها زود چپ می کرد ...
  • ۱