پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۳۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 31 مرداد 1396 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 31 فروردین 1396 ناطقان 31 اردیبهشت 1396 ناطقان 31 خرداد 1396 ناطقان 31 تیر 1396 ناطقان 1 شهریور 1396 ناطقان 1 مهر 1396 ناطقان 30 آبان 1396 ناطقان 30 آذر 1396 ناطقان 30 دی 1396 ناطقان 30 بهمن 1396 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 1 مرداد 1396 ناطقان 2 مرداد 1396 ناطقان 3 مرداد 1396 ناطقان 4 مرداد 1396 ناطقان 5 مرداد 1396 ناطقان 6 مرداد 1396 ناطقان 7 مرداد 1396 ناطقان 8 مرداد 1396 ناطقان 9 مرداد 1396 ناطقان 10 مرداد 1396 ناطقان 11 مرداد 1396 ناطقان 12 مرداد 1396 ناطقان 13 مرداد 1396 ناطقان 14 مرداد 1396 ناطقان 15 مرداد 1396 ناطقان 16 مرداد 1396 ناطقان 17 مرداد 1396 ناطقان 18 مرداد 1396 ناطقان 19 مرداد 1396 ناطقان 20 مرداد 1396 ناطقان 21 مرداد 1396 ناطقان 22 مرداد 1396 ناطقان 23 مرداد 1396 ناطقان 24 مرداد 1396 ناطقان 25 مرداد 1396 ناطقان 26 مرداد 1396 ناطقان 27 مرداد 1396 ناطقان 28 مرداد 1396 ناطقان 29 مرداد 1396 ناطقان 30 مرداد 1396 ناطقان 31 مرداد 1396 
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۱:۵۱    
یک پارکینگ زیر زمینی در شهر لندن وجود دارد که ثروتمندان این شهر خودروهای لوکس و گران قیمت خود را که دوست ندارند کسی از وجود آن با خبر باشد در آن نگهداری می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۱:۰۳    
یک متخصص تغذیه گفت: کودکان نباید آبمیوه را به عنوان وعده غذایی همیشه بخورند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۰:۳۳    
صنایع جامع یا مادر صنایعی هستند که با تعداد وسیعی از فناوری ها سروکار دارند، حجم و قطعات مورد استفاده در آنها بسیار است و با صنایع دیگر ارتباطات زیادی دارند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۳    
تری گلیسیرید و LDL اشکال بد کلسترول محسوب می شوند و به رسوب در رگ های خونی تمایل دارند، که می تواند به بیماری قلبی و مشکلات دیگر منجر شود ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۳    
روغن این میوه به قدری پر فایده و جادویی است که به مرور زمان و با پیشرفت علم هر روز یک خاصیت جدید از آن کشف می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد: دهلی نو از استراتژی جدید آمریکا و تصمیم های ترامپ در جنوب آسیا بویژه افغانستان استقبال می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۲    
با حکم دیوان عدالت اداری، مالیات مستقیمی که به نام ابونمان از مشترکان گاز طبیعی دریافت می شد، از قبوض گاز حذف می شود. از اینرو مبلغ نهایی درج شده روی قبوض ارزان تر از گذشته محاسبه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۱    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 96، روز جمعه سوم شهریور ماه 96 در 53 شهرستان مختلف کشور و 118 حوزه امتحانی برگزار می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۰    
یک گروه چهار نفره در آفریقای جنوبی به اتهام خوردن گوشت انسان دستگیر شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۷:۳۲    
طرح ضربتی پلیس پایتخت برای جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر صبح سه شنبه سی و یکم مرداد با محوریت منطقه فرحزاد تهران در سرکلانتری های 1، 2 ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۶:۴۴    
ایمیل به عنوان یکی از پر کاربردترین ابزارهای ارتباطی است که به راحتی می توان از طریق آن به ارسال نامه پرداخت ، این روش را نمی توان با ارسال نامه از طریق پست مقایسه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۶:۱۷    
زن ها در دنیای تجارت توانسته اند با ارائه ایده های نوین بازاریابی و ایده های نوین در دنیای اینترنت در زمره ثروتمندان جهان قرار گیرند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۶:۰۲    
استفاده از سنگ پا دارای خواص و فواید زیادی است؛ استفاده از سنگ پا با تحریک هیپوفیز مغز و تولید هورمون رشد به افزایش قد کمک شایانی می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۵:۱۴    
از غلامحسین خان درویش معروف به درویش خان که از نامدارترین موسیقیدانان ایران و صاحب سبک در زمان سلطنت قاجاریه است، به عنوان نخستین قربانی سوانح رانندگی با اتومبیل در درالخلافه نام می برند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۴:۴۴    
امنیت و حفظ حریم خصوصی "دی. ان. ای" (DNA) افراد، دغدغه ای است که دانشمندان و محققان با آن روبرو هستند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۴:۱۴    
لایه برداری از پوست های مرده کف سر و تقویت فولیک های مو بخشی از مراقبت های مهم برای داشتن موهای زیباست ، با افزودن کمی نمک شامپویی آماده کنید که موجب درمان و رفع قارچ و خارش می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۴:۰۲    
بیماری های عفونی واگیردار انواع مختلفی دارد که برخی از آنها در بیمارستان سراغ شما می آید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۳:۳۲    
استاتین ها برای کاهش کلسترول خون تجویز و مصرف می شوند، اما نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که این داروها همچنین می توانند به مبارزه با بیماری های عفونی مانند حصبه کمک کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۳:۰۲    
عضو انجمن صنفی جراحان عمومی ایران گفت: احساس سوزن سوزن شدن پا از سطح ملایم تا شدید در افراد مختلف مشاهده می شود و علت آن متعدد و مختلف است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۲:۳۲    
یکی از مشکلات زندگی شهرنشینی و به طبع آن کم تحرکی، یبوست است که بخش زیادی از مردم با آن دست به گریبان هستند؛ در این مطلب با خواص شگفت انگیز دانه های ریزی آشنا می شوید که تنها یکی از خواص آن ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۲:۱۷    
بدون شک نیازی نیست که محسن حججی را معرفی کنیم. دیگر همه ایرانیان این شهید بی سر را می شناسند. وقتی پا به دیار این شهید (نجف آباد) می گذارید احساس استواری و صلابتش را بیشتر احساس می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۲:۰۲    
پوشیدن کفش پاشنه بلند برای برخی بانوان جزئی فراموش ناشدنی از زندگی و پوشش روزمره است، اما این کفش های به ظاهر زیبا می توانند خطری جدی برای سلامت بانوان باشند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۱:۴۷    
شنبه نیکولای مولر، بازیکن تیم هامبورگ در خوشحالی بعد از گل ACL پای خود را پاره کرد و دچار آسیب دیدگی شدید شد. در تاریخ ورزش، آسیب دیدگی های دیگری هم وجود داشته اند که به گونه ای مضحک بوده اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۱:۱۴    
سردمزاج ها بهتر است گوشت گوساله، ماهی، عدس، خیار، کاهو، موز و کیوی کمتر بخورند و به جای آن گوشت گوسفند، نبات، نان و عسل، روغن کنجد، سبزی، مغزها و چای دارچین بخورند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۱:۰۲    
برای خرید مکمل سوخت خودرو X-1R حجم 240 میلی لیتر باید به میزان 45 هزار تومان هزینه کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۱۴    
بررسی های جدید ثابت می کند که تماشای چندین ساعته سریال می تواند بر کیفیت خواب تأثیر گذاشته و به تدریج زمینه ساز بی خوابی شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۸    
بر اساس نرخ نامه سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار شهرداری تهران برای خرید هر لیتر روغن تخمه کدو باید به میزان 10 هزار تومان هزینه کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۰    
فضای مجازی و حضور در شبکه های اجتماعی بلای جان پیوندهای خانوادگی شده و اساس روابط زوجین را مورد تهدید قرار داده است، در بسیاری از مواقع اعضای یک خانواده به ویژه همسران ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۲    
زالو جانوری است که خیلی از افراد از آن می ترسند، اما سالیان زیادیست که بسیاری از پزشکان از مفید بودن و خواص درمانی آن ها صحبت می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۴    
یکی از مسائل قابل توجه در رابطه با چهره های شاخص فوتبال ایران شغل دیگر آنها در خارج از میدان فوتبال است ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۲    
برای مقابله با کمردرد می توانید مصرف یک نوشیدنی که در تهیه آن از زردچوبه و زنجبیل استفاده می شود را مد نظر قرار دهید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۷    
31 سال پیش از دریاچه نایوس کشور کامرون گاز دی اکسید کربن منتشر شد که به موجب آن هزارو700 نفر از ساکنین اطراف دریاچه جان خود را از دست دادند تا دریاچه نیوس به نام دریاچه قاتل شهرت پیدا کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۲    
یک متخصص علوم غذایی گفت: مصرف افراطی چای سیاه، ممکن است فرد را دچار اضطراب و تپش قلب کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۳    
پس از منتقل شدن به تهران و چند سال سکونت در شهرری حفاظت سپاه به حاج حمید تأکید کرد که باید دوباره منزل را جابجا کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۱    
آرتور لازدینش، مسیحی اکراینی ساکن در امارات پس از آشنایی با یک خانواده مسلمان، در حرم امام رضا(ع) به دین اسلام مشرف شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۲    
بیماری آسم مانعی برای بارداری محسوب نمی شود زیرا درمان های کنترل آسم بر تکامل جنین تاثیری ندارد و باعث سقط های خود به خودی و یا نقایص مادرزادی در جنین نمی شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۲    
میوه ها و سبزی ها، رنگین کمانی از رنگ ها هستند، از زرد و نارنجی و قرمز و سبز گرفته تا آبی و بنفش. آیا در رژیم غذایی تان این طیف های زیبا به اندازه ی کافی وجود دارند؟
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۱    
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز شامگاه سه شنبه اعلام کرد که ترافیک در محور های ارتباطی این استان سنگین و نیمه سنگین گزارش شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۹    
اشتری ادامه داد: خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی توسط فرماندار، استانداری، مسئولان مربوطه و نیروی انتظامی برای تامین زیرساخت های مذکور صورت گرفته است اما باید بیشتر از این از آمادگی برای استقبال از ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۳    
سرهنگ غضبان احمدی فرد اظهار داشت: متهم 45 ساله در سال 1384 بعد از اینکه با خودرو اقدام به زیر گرفتن سه نفر از بستگان خود که در نهایت منجر به قتل یک نفر از آنان شد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاهای بی پایه گفت با رئیس جمهور روسیه درباره آنچه به گفته وی تثبیت حضور نظامی ایران در سوریه است، گفت وگو خواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۴    
سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر پدیده حاضر نشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۵    
سرمربی استقلال بعد از بازی با پدیده به سمت هواداران این تیم رفت و برای هواداران استقلال دست زد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۲    
یاسمینا باهر و همسرش امیر یل ارجمند به اروپا سفر کرده اند و عکسی سلفی از این سفر خود منتشر کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۳    
هواداران استقلال بعد از گل دوم تیم پدیده علیه سرمربی و بازیکنان این تیم شعار دادند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۹    
باشگاه بارسلونا از ستاره برزیلی چند فصل گذشته خود شکایت خواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۶    
دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پدیده مشهد به سود تیم میهمان به پایان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۷    
رییس جمهور در پیامی به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، انتصاب وی را از سوی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۱    
معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران در ادامه رایزنی ها با مسئولان لبنانی در خصوص مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه و اوضاع لبنان به گفتگو پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۸    
هواداران تیم فوتبال استقلال پس از گل دوم پدیده خواستار جدایی منصوریان شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۵    
زن ها در دنیای تجارت توانسته اند با ارائه ایده های نوین بازاریابی و ایده های نوین در دنیای اینترنت در زمره ثروتمندان جهان قرار گیرند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک، این روز را به جامعه پزشکی ایران تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۹    
طبق اعلام کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال محرومیت مدافع تیم پیکان از سوی کمیته اخلاق برطرف شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۶    
ترکیب تیم فوتبال الاهلی برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۷    
زلزله ای به بزرگی 4.1درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) ساعت 18 و 19 دقیقه و 52ثانیه روز سه شنبه حوالی کلاته خیج شهرستان شاهرود را لرزاند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۷    
پژمان جمشیدی در اینستاگرامش نوشت: فقط خدا می دونه چقدر دوست دارم امشب پرسپولیس ببره و آرزوی ورزشیم در حال حاضر قهرمانی پرسپولیس در آسیاست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۱    
رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام رانندگی، موجب بروز تصادف دو خودرو سواری در بزرگراه شهید یاسینی و مصدوم شدن چهار سرنشین آن شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۶    
ترکیب تیم پرسپولیس برای بازی با الاهلی عربستان اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۰    
مراسم افتتاحیه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ساعت هشت صبح چهارشنبه (اول شهریور ماه) به طور زنده و مستقیم از شبکه پنج سیما پخش می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۸    
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: رینگ قمر بنی هاشم به چندین قطعه تبدیل شد که دو قطعه اصلی آن در مرحله بهره برداری قرار گرفته و باید گفت که با اجرای کامل این طرح کیفیت آب تهران افزایش چشم گیری ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حادثه نشت گاز کلر در خیابان فداییان اسلام خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۲    
ماه ذی الحجه آخرین ماه قمری است که مناسبت های تاریخی بسیاری را در خود جای داده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از شناسایی و دستگیری قاتل فراری خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۴    
تیم فوتبال پرسپولیس امروز سه شنبه به مصاف الاهلی عربستان می رود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۱    
وزارت دفاع ترکیه از کناره گیری هفت ژنرال این کشور از سمت شان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۵    
نائب رئیس شورای ملی زعفران گفت: در حال حاضر حداقل نرخ هر کیلو طلای سرخ با افزایش 3 درصدی 4 میلیون و حداکثر 5 میلیون و 700 هزارتومان است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۵    
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری شرایط و ضوابط تهیه کنندگی فیلم های کارگردانان اول را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۹    
دانشگاه تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد متأسفانه مقارن ظهر امروز یکی از دانش آموختگان دانشگاه در یکی از دانشکده ها فوت کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۳    
نیروهای مردمی عراق به پیشروی های خود ضد تکفیری ها در شرق و شمال شرق تلعفر ادامه دادند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۳    
مدافع چپ استقلال با این تیم قراردادش را تمدید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۰    
وزیر دفاع آمریکا ساعاتی پیش وارد منطقه اربیل شد تا در آنجا با رئیس منطقه کردستان عراق دیدار و گفت وگو کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۱    
نیروهای نظامی ترکیه با ایجاد یک پایگاه نظامی در موگادیشو پایتخت کشور سومالی مستقر شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۸    
تکواندوکار کشورمان، بر سکوی نخست بیست و نهمین دوره بازی های یونیورسیاد 2017 ایستاد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۵    
یک ژاپنی دیوانه وار وقت می گذارد تا چیدمان های متعادل از سکه ها درست کند!
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۲    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی پس از ملاقات با سرمربی تیم روسیه از قطعی شدن دیدار دوستانه برابر این تیم خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۲    
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء در پیامی به امیر موسوی، انتصاب او به عنوان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۳    
عضو شورای شهر پنجم از رایزنی با وزارت کشور برای صدور حکم شهرداری نجفی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه اول شهریور خبر داد و به همین دلیل لزومی برای انتخاب سرپرست شهرداری وجود ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب ایلام از وقوع یک فقره قتل به دلیل اختلافات خانوادگی و خود معرفی قاتل به مراجع انتظامی پس از پشیمانی از وقوع قتل خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۷    
گوگل به جمع شرکت هایی پیوسته که در زمینه تولید محصولات هوشمند تجاری فعال شده اند و در همین راستا قصد تولید یک هدفون هوشمند را دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۱    
یک طراح خوش ذوق ژاپنی چایخانه ای را طراحی کرده که به طور کامل از کاغذ ساخته شده و می توان آن را به راحتی جابجا کرد و از محلی به محل دیگر برد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۱    
مدیر کل دفتر عربی و آفریقایی از افزایش دو برابری صادرات ایران به سوریه در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۲    
جشنواره شب های آرتمیس روزهای چهارم تا شانزدهم شهریور ماه امسال در حاشیه دریاچه خلیج فارس برگزار می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۴    
کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گفت: دقایقی پیش یک نفر دیگر از مصدومان حادثه سرویس کارگران نیرومحرکه قزوین درگذشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۱    
خیزران (سبیکه) مادر امام جواد علیه السلام، از خاندان ماریه قبطیه همسر پیامبر گرامی اسلام (ص) بود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۸    
برنامه باغ ملی شبکه دو سیما امشب جشن عقد و ازدواج یک زوج را به صورت زنده برگزار می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۸    
در آستانه بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان، حریف مقابل در برخورد با عوامل باشگاه و تیم روی دو نکته حساسیت بیشتری نشان می دادند که آقای گل فوتبال ایران، یکی از آنها بود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۹    
عبدالحمید یکی از فرماندهان کلیدی داعش در ولایت شیعه نشین غور توسط گروه طالبان کشته شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۳    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به بستری 27 زائر در بیمارستان مکه گفت: در مراسم حج امسال، 570 نفر به عنوان کادر پزشکی برای خدمت رسانی به زائران در نظر گرفته شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۳    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای دومین بار پیش از دیدار با پدیده البسه جدید بر تن خواهند کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۰    
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم گفت: در ساعت 12:30 دقیقه امروز بر اثر سقوط از ساختمانی واقع درخیابان 30 متری هنرستان یک کارگر 35 ساله جان خود را از دست داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۰    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 12 سنت افزایش به 51 دلار و 78 سنت رسید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۴    
رئیس سازمان اموال و املاک گفت: در ارتباط با خرید سرقفلی یا جایگزینی سرقفلی با مغازه تا کنون درخواستی از طرف کسبه پلاسکو به بنیاد مستضعفان واصل نشده اما درصورت درخواست کسبه آن را در کمیته ساختمان ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۱    
در گشت و گذارهای مجازی خود به عکسی متفاوت از رهبر انقلاب برخوردیم که دیدن آن خالی از لطف نیست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۸    
وجود توده در هر ناحیه از سینه و زیر بغل، تورم در ناحیه زیر بغل، درد یا حساسیت در سینه، مسطح شدن یا فرو رفتگی در سطح سینه، هر گونه تغییر شکل، رنگ و اندازه در سینه، تغییر دمای پوست ناحیه سینه ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۵    
7 نفر روز گذشته بر اثر درگیری مسلحانه در شهرستان معمولان مجروح شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۲    
سرلشکر محمدعلی جعفری در پیامی از نقش آفرینی های سرلشکر صالحی در تقویت اخوت و برادری بین سپاه و ارتش و ارتقای قدرت دفاعی و نظامی کشور قدردانی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۶    
حاتمی با تاکید بر حمایت از محور مقاومت به ویژه سرلشکر قاسم سلیمانی گفت: حمایت های همه جانبه از سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی در حوزه های پدافندی ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۰    
محسن تنابنده در اینستاگرامش تصویری از روزهای پایانی ضبط سریال پایتخت را به اشتراک گذاشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۰    
کارشناس روابط عمومی و مسئول اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: سقوط بالابر ساختمانی در خیابان هنرستان همدان موجب مرگ کارگر ساختمانی شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۹    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: از روز شنبه تمام موسسات اعتباری و بانکها موظف هستند نرخ سود سالانه را تا 15 درصد به طور علی الحساب و کوتاه مدت روزشمار تا 10 درصد تعیین کنند ...
  • ۱