سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۷:۴۱Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 1 مهر 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 مهر 1398 ناطقان 2 مهر 1398 ناطقان 3 مهر 1398 ناطقان 4 مهر 1398 ناطقان 5 مهر 1398 ناطقان 6 مهر 1398 ناطقان 7 مهر 1398 ناطقان 8 مهر 1398 ناطقان 9 مهر 1398 ناطقان 10 مهر 1398 ناطقان 11 مهر 1398 ناطقان 12 مهر 1398 ناطقان 13 مهر 1398 ناطقان 14 مهر 1398 ناطقان 15 مهر 1398 ناطقان 16 مهر 1398 ناطقان 17 مهر 1398 ناطقان 18 مهر 1398 ناطقان 19 مهر 1398 ناطقان 20 مهر 1398 ناطقان 21 مهر 1398 ناطقان 22 مهر 1398 ناطقان 23 مهر 1398 ناطقان 24 مهر 1398 ناطقان 25 مهر 1398 ناطقان 26 مهر 1398 ناطقان 27 مهر 1398 ناطقان 28 مهر 1398 ناطقان 29 مهر 1398 ناطقان 30 مهر 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۵۲    
سلبریتی صفحات اینستاگرام توسط دادسرای ارشاد بازداشت شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۰:۴۲    
نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است که همه افراد حتی آن هایی که الکل مصرف نمی کنند، در معرض ابتلا به بیماری های کبد هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۰    
رییس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با اعلام اینکه مساحت دریاچه ارومیه به 2 هزار و 814 کیلومترمربع رسیده ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۱    
محورآمل –تهران (هراز-محدوده چلاو) کیلومتر 22 الی 400+22 به علت اجرای عملیات احداث زیرگذرچلاو از تاریخ 98/07/02 الی 98/012 ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۳    
در حالی در روز جاری نرخ 47 ارز از سوی بانک مرکزی اعلام شد که نرخ 23 ارز با کاهش مواجه شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۱    
امروز بانک مرکزی نرخ 47 ارز بین بانکی را اعلام کرد که بر این اساس نرخ 13 ارز بین بانکی ثابت ماند، 10 ارز افزایش و 24 ارز کاهش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۷:۱۹    
متخصص تغذیه گفت: مصرف مواد غذایی سبز و قرمز مانند خیار، هویج، انگور و گوجه فرنگی در وعده صبحانه می تواند باعث شادابی و نشاط کودکان شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۳:۰۷    
سال هایی که کودک در مدرسه ابتدایی می گذراند، از نظر تغذیه، دوره مهمی به شمار می رود زیرا رشد کودک در این سنین ادامه دارد؛ اگر چه سرعت رشد او کمتر از سال های نخست زندگی است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۲:۴۹    
یک متخصص ارتوپد گفت: شکستگی های باز، آسیب های مفصلی، حوادث ترافیکی و گاهی جراحی های غیرایمن باعث ایجاد عفونت استخوان و مفاصل می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۹    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: برای هر مشمول دارای یک میلیون تومان سهام حدود 175 هزار تومان سود از محل عملکرد سال مالی 1396 واریز شده است که این مقدار در سال 1395 حدود 150 هزار تومان بوده است و این ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۲    
درحالی که نرخ نامه جدیدی درباره نان منتشر شده که رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد، نرخ نامه جدیدی به اتحادیه نانوایان ابلاغ نکرده است که آنها به نانوایی ها ابلاغ کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی ستاد اجرایی تبصره 14 بودجه 98 گفت: حذف یارانه شهریور افرادی که پیامک حذف یارانه دریافت نکرده اند به علت بروز اختلال در سامانه سازمان هدفمندی یارانه ها بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۶:۰۸    
حدیث امام صادق (ع) درباره کلید و رمز طول عمر را در اینجا بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۹    
محمدباقر قالیباف در انتقادی همه جانبه به ارکان کشور گفت: این ناکارآمدی که در کشور وجود دارد تنها در قوه مجریه نیست، بلکه در همه قوا این مشکلات هست که باید تلاش کنیم برطرف شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۶    
علی اصغر مونسان اظهارکرد: با کشورهای هدف اقدامات روانسازی ورود گردشگران را انجام داده ایم و در کشورهای منطقه ای رشد قابل ملاحظه ای داشته ایم به طوریکه 450 هزار گردشگر ورودی از کشور ترکیه به ایران ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۷:۱۸    
پژوهشگران "دانشگاه نیوکاسل" انگلستان در مطالعه اخیرشان ادعا کرده اند که می توانند نوع زوال عقل یک فرد را از روی راه رفتن وی دریابند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۶:۴۳    
با گسترش فناوری و صنعتی شدن جوامع، سبک زندگی فعال افراد به سبک زندگی بی تحرک تغییر پیدا کرده است. این بی تحرکی عوارض و پیامدهای منفی بسیاری دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۴:۲۲    
رییس هیات مدیره انجمن دیابت ایران، همزمان با بازگشایی مدارس ضمن اشاره به علایم دیابت و افت قند خون در دانش آموزان ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۰:۴۲    
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی توصیه ها و هشدارهایی را به دانش آموزان ارائه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۷    
یک روانشناس گفت: اگر شریک زندگی فردی مغرور است مشکلاتی در روابط زناشویی به وجود خواهد آورد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۲:۵۰    
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که استرس می تواند موجب تهوع به ویژه در دانش آموزان شود ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۱    
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری گفت: آمریکا مرکز تروریست پروری است و با هدف ضربه زدن به اسلام، داعش را ایجاد کرد هدف اصلی آمریکا اسلام هراسی در دنیا است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۴    
مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با رد شایعه تغییر تاریخ مندرج بر جعبه برخی داروها، گفت: نرخ دارو های موجود در داروخانه ها و بازار بررسی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۵    
طبق نرخنامه سازمان میادین ذرت خشک وارداتی 900 گرمی به قیمت 10 هزار تومان و جوبلغور 900 گرمی به قیمت 5 هزارو 200 تومان به فروش می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، گفت: سازمان بهشت زهرا(س) سازمان خدمات رسان و بدون تعطیلی است که واجب کفایی مردم را انجام می دهد و روزانه 170 متوفی را پذیرش می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۱    
وزیر امورخارجه کشورمان تاکید کرد که ایران تنها در شرایطی با آمریکا مذاکره خواهد کرد که آنچه به دست می آید، دائمی باشد نه اینکه بعد از مدتی نامعتبر شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۴    
مدیرعامل شرکت ساز و کار مالی ایران و اروپا از تعیین یک بانک اروپایی برای تسویه مبادلات مالی اینستکس خبر داد و اعلام کرد که دومین بانک نیز در شرف انتخاب است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۷    
حسین ذوالفقاری در واکنش به برخی حاشیه سازیها پیرامون تدارک دولت برای راهپیمایی اربعین گفت: در کشور ما هر جا هزینه ای صورت بگیرد، مشکلی پیش نمی آید ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و دبیرکل سازمان ملل ضمن دیدار با یکدیگر درباره ایران و برجام گفت وگو کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۲    
معاون دانشجویی دانشگاه علامه با اعلام نرخ 3 گروه غذایی دانشجویی، از افزایش سطح استانداردها در کیفیت غذا و همچنین سرویس حمل و نقل دانشجویان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۸    
وزیر کشور اعلام کرد که با توجه به بازگشایی مرز خسروی و حذف روادید، پیش بینی می کنیم امسال حدود 3 میلیون زائر وارد کشور عراق شوند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۰    
ذبیح الله خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به زمین خواری در سواحل مکران با مجوزهای قانونی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۰    
رئیس کلانتری جوادیه از شلیک چند تیر هوایی در محدوده خیابان الله اکبر برای دستگیری دو سارق تحت تعقیب خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۰    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: سربازان موارد بدرفتاری را به شماره 147 اطلاع دهند؛ دفتر ویژه فرماندهی موارد منعکس شده را به طور ویژه پیگیری می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۲    
تهران برنامه های هفته گردشگری را که از پنجم تا 12 مهر برگزار می شود، اعلام کرد که تخفیف 15 درصدی در مراکز اقامتی و پذیرایی منتخب و برپایی نمایشگاه های صنایع دستی با 15 درصد در عرضه آثار هنری ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۲    
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی پلیس ایران برای همکاری با چین به منظور انتقال تجارب و استفاده از مراکز آموزشی و دانشگاهی و برخورد با جرایم سازمان یافته خبرداد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۶    
با اقدامات به موقع عملیاتی و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از بزرگترین پرونده های زمین خواری در کشور کشف شد
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۶    
نیروهای امنیتی مصر در درگیری با تروریست ها در شبه جزیره سینا، 15 نفر از آنها را کشته و سلاح هایشان را به غنیمت گرفتند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۵    
رئیس جمهوری ونزوئلا امروز (دوشنبه) در مصاحبه ای با روسیا 24 گفت، ایالات متحده در حال طراحی راه هایی برای تضعیف انتخابات پارلمانی 2020 ونزوئلاست.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۶    
پسر 17 ساله ای در فردیس در حال نصب پرده منزل دچار برق گرفتگی شده و از بلندی سقوط می کند و در حال انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۶    
رئیس جمهور فرانسه درباره احتمال دیدار حسن روحانی و دونالد ترامپ در نیویورک گفت که فرصت انجام گفت وگوهایی وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۰    
استاندار تهران اعلام کرد که تاخیر حضور کارکنان دستگاه های اجرایی تا ساعت 9 صبح، تا 15 مهر مجاز است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۶    
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی گفت: اگر شما امروز می بینید که دشمن حرم مطهر عسکریین را تخریب می کند برای این است که این بارگاه انسان ساز است و یک انسان با روحیه جهادی و دشمن ستیزی می سازد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۶    
معاون هماهنگ کننده سپاه در واکنش به ادعای عضو سازمان منحله مجاهدین انقلاب مبنی بر شناسایی دو جاسوس در دفتر سردار نقدی با رد این ادعا ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۵    
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به نام نویسی حدود 900 هزار زائر اربعین در سامانه سماح، از سایر زائران نیز خواست بدون توجه به برخی فضاسازی ها در این سامانه ثبت نام کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۲    
مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اینکه تاکنون 96 درصد مشترکان برق اطلاعات خود را به منظور حذف قبوض کاغذی برق ثبت کرده اند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۹    
براساس آمار وزارت کار در سال 97، 24 درصد درآمد خانواده های شهری صرف هزینه های خوراکی و دخانیات شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۶    
سید عباس موسوی بیان کرد: اگرچه نیازی به قیاس با کشورهای منطقه نیست اما در بسیاری از حوزه ها، وضعیت حقوق زنان و به طور کلی حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران با اختلاف زیادی از مرزهای منطقه فراتر رفته ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۵    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با قیمت 4 میلیون و 10 هزار تومان، سکه طرح قدیم 3 میلیون و 990 هزار تومان داد و ستد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۶    
معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی با اعلام جزئیات ثبت نام هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی توسط سازمان سنجش و آموزش گفت که این آزمون ها از دوم مهرماه آغاز خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۶    
رئیس جمهور قزاقستان به منظور شرکت در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل وارد نیویورک آمریکا شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۳    
کاپیتان تیم استقلال تهران به اظهارات معاون سابق این باشگاه واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۰    
فرمانده دریابانی استان بوشهر از توقیف سه فروند شناور تجاری در آب های خلیج فارس خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۸    
عضو شورای شهر دلایل خروج تهران از لیست شهر های ایمن جهان را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۲    
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان رسما اعلام کرد که تمامی زیرساخت و امکانات ورزشگاه آزادی برای ورود زنان کامل شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۷    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران تشکیل تعاونی های مسکن کارگری و واگذاری خانه های مسکن مهر تکمیل شده به کارگران را خواستار شد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۷    
قیمت دلار در صرافی ملی بدون تغییر نسبت به روز قبل یازده هزار و 400 تومان اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۱    
رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: پاداش بازنشستگان امسال تا پایان هفته جاری به طور کامل پرداخت می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۵    
فدریکا موگرینی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در نیویورک دیدار و گفت وگو کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۳    
چین 2 ماهواره از سیستم ماهواره ای سامانه ناوبری بیدو را امروز به فضا فرستاد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۹    
در بهار امسال متوسط قیمت هر متر خانه در نقاط شهری ایران حدود 82 درصد افزایش داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۹    
در حالی مهلت تعیین شده برای ثبت نام دستگاه های کارتخوان توسط صنف پزشکان به پایان رسیده است که آمارها گویای ثبت نام فقط 30 درصد از پزشکان در این طرح بوده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۳    
مقامات کره جنوبی اعلام کردند: در پی وقوع یک طوفان قدرتمند در جنوب این کشور 26 نفر مجروح و حدود 27 هزار و 790 خانه نیز با قطعی برق مواجه شده اند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۰    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با کنار گذاشتن اختلاف ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۴    
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در یک مصاحبه ضمن انتقاد از مواضع مداخله جویانه آمریکا در امور دیگر کشورهای جهان، به واشنگتن درباره توانایی ارتش روسیه برای مقابله با ناوهای هواپیمابر آمریکا هشدار داده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: نتایج آزمون دوره های کوتاه مدت گردشگری شامل دوره راهنمایان گردشگری و مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی بند ب اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۵    
معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران آزمون های کیفیت بنزین را امیدوارانه توصیف و اعلام کرد که در نیمه اول سال جاری میانگین میزان گوگرد در بنزین به 24.9 پی پی ام رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۲    
معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان های سازمان دانش آموزی فهرست 18 قلم مواد غذایی غیرمجاز و هفت گروه مواد غذایی قابل عرضه در پایگاه های تغذیه سالم را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۹    
طوفان در ژاپن 30 مصدوم برجا گذاشت و موجب قطعی برق 60 هزار خانوار شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۷    
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ آخرین وضعیت کودک مفقود شده در قلعه نو را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۶    
علی ربیعی در مورد توییت کریستین امانپور، گفت: اگر آمریکا آماده توقف تحریم ها و بازگشت به برجام باشد راه برای تصمیم گیری باز است؛ آن وقت ما تصمیم می گیریم هیچ تعارضی در داخل در این باره وجود ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۸    
عربستان حمله به مینی بوس زائران که روز جمعه در استان کربلای معلی رخ داد، محکوم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۸    
در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال سرمربی این تیم از بازیکنانش به شدت انتقاد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۵    
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: 30 درصد مدارس کشور نیاز به بازسازی دارد ولی مجموعاً به لحاظ فیزیکی در سطح کشور با کمبود خاصی مواجه نیستیم و بازسازی و نوسازی مدارس در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۶    
تخمین زده می شود رئیس جمهور امریکا خانه هایی به ارزش بیش از 122 میلیون دلار داشته باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۶    
شورای سیاست گذاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران زمان برگزاری این رویداد فرهنگی را تعیین کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۷    
رئیس جمهور همزمان با آغاز سال تحصیلی 99-98 در پرسش مهر امسال از دانش آموزان خواست تا نظر خود را درباره محیط مدرسه مطرح کنند و بگویند که دولت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۱    
بانک ملی ایران در سال 98 بالغ بر دو میلیارد و 700 میلیون ریال برای کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد ناشی از دیه تخصیص داده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۸    
تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که مدیرعامل باشگاه هم حضور داشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۵    
رسولی گفت: پیش فروش بلیط اربعین به صورت اینترنتی از 3 مهر ساعت 10 آغاز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۵    
بر اساس معاملات انجام شده امروز در بازار آزاد خودرو قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با ثبات نسبی همراه است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۹    
برای خرید واحد 100 متری با عمر 3 ساله در منطقه فلاح به سرمایه یک میلیارد تومانی نیاز است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۳    
مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و نظارت بر برون سپاری سازمان امور مالیاتی گفت: طبق فراخوان صورت گرفته تا شب گذشته 35 درصد کارتخوان پزشکان در سامانه مالیاتی ثبت شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۴    
مایک پمپئو با متهم کردن وزیر خارجه ایران به دروغگویی گفت: تعجب می کنم که چرا همه به ظریف توجه می کنند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۱    
شهردار تهران با تاکید بر لزوم توسعه استفاده از دوچرخه و اسکوتر در شهر گفت: باید با همکاری پلیس راهور، مسیرهای دوچرخه را برای دوچرخه سواران امن کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۵    
مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته کمتر از 15 درصد کودکان استان تهران به مهد کودک می روند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۵    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 122 قرار دارد و هوای تهران ناسالم است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۵    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر تلاش سرمایه گذاران برای داشتن شفافیت بیشتر در خصوص مذاکرات تجاری آمریکا و چین کاهش پیدا کرد اما تنش های ژئوپلیتیکی از قیمت این فلز ارزشمند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۶    
پلیس پاکستان از وقوع سانحه رانندگی در شمال غرب این کشور و کشته شدن دست کم 22 تن در این حادثه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۶    
معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان سقف قیمت مدیریتی انواع دفترچه دانش آموزی با ارز ترجیحی را 4200 تومان اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۶    
رئیس پلیس پایتخت از شناسایی چند تماشاگرنما خبر داد که در شهرآورد روز گذشته اخلال ایجاد کرده بودند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۸    
سناتور مستقل آمریکایی در پاسخ به سوالی درباره ویژگی که به خاطرش رئیس جمهور را تحسین می کند، با اکراه گفت: واقعا تحت تاثیر رنگ موهای ترامپ قرار گرفتم!
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۲    
قاسم احمدی لاشکی فروش صندلی در دانشگاه ها را خیانت به علم و کشور دانست و تاکید کرد که در صورت صحت این موضوع کمیسیون با جدیت ورود کرده تا برخورد جدی با متخلفان صورت گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۹    
بر خلاف گزینه نظامی که هزینه آن هم از نظر اقتصادی و هم از نظر سیاسی بالاست، به علاوه ممکن است شانس موفقیت انتخاب مجدد ترامپ را به خطر بیندازد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۰    
حجت الاسلام حسن روحانی ادامه داد: در مسئله آرامکو، بیش از آنچه که خسارت وارد شد، آمریکایی ها تبلیغ می کنند و خسارت هایی که ممکن است در دو هفته جبران شود را می گویند در یک ماه هم نمی توان جبران کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۷    
سال تحصیلی 98 - 99 در شرایطی آغاز شده است که امسال 14 میلیون و 600 هزار دانش آموز به مدرسه می روند که افزایش حدود 500 هزار نفری را نسبت به سال گذشته نشان می دهد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۴    
بانک های ایرانی قرار است تا پایان سال جاری بر اساس میزان تحقق حاکمیت شرکتی و بانک داری دیجیتال رتبه بندی شوند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۱    
خبرنگار شبکه سی ان.ان در دو پیام توییتری به بخش هایی از گفت وگوی وزیر امور خارجه ایران با این شبکه اشاره کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۸    
مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی از ارائه خدمات ویژه در سه خط 1 و 2 و 7 بی آر تی (سامانه اتوبوس تندرو تهران) خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۸    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از فعالیت 73 درصدی ناوگان تاکسیرانی در پوشش سرویس مدارس خبر داد.
  • ۱