سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۹:۴۲Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 13 مهر 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 مهر 1398 ناطقان 2 مهر 1398 ناطقان 3 مهر 1398 ناطقان 4 مهر 1398 ناطقان 5 مهر 1398 ناطقان 6 مهر 1398 ناطقان 7 مهر 1398 ناطقان 8 مهر 1398 ناطقان 9 مهر 1398 ناطقان 10 مهر 1398 ناطقان 11 مهر 1398 ناطقان 12 مهر 1398 ناطقان 13 مهر 1398 ناطقان 14 مهر 1398 ناطقان 15 مهر 1398 ناطقان 16 مهر 1398 ناطقان 17 مهر 1398 ناطقان 18 مهر 1398 ناطقان 19 مهر 1398 ناطقان 20 مهر 1398 ناطقان 21 مهر 1398 ناطقان 22 مهر 1398 ناطقان 23 مهر 1398 ناطقان 24 مهر 1398 ناطقان 25 مهر 1398 ناطقان 26 مهر 1398 ناطقان 27 مهر 1398 ناطقان 28 مهر 1398 ناطقان 29 مهر 1398 ناطقان 30 مهر 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۱    
نخست وزیر لبنان در سفری رسمی و به منظور دیدار با ولیعهد ابوظبی به امارات سفر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۳:۱۰    
یک ارولوژیست گفت: این عارضه معمولاً هیچ علامت و نشانه ای ندارد و به طور اتفاقی از طریق معاینه تشخیص داده می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۱:۵۰    
اسپینل سنگی سفت و شیشه ای است که قرن ها به عنوان سنگ جواهر استفاده و از گذشته ها اغلب به جای یاقوت سرخ اشتباه گرفته می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۱    
وزارت ارتباطات نرخ مکالمه و اینترنت ویژه زائران اربعین 98 را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: از روز گذشته تاکنون بیش از 71 هزار زائر از مرز بین المللی مهران عبور کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۶    
صبحگاه مشترک مأموران ناجا، به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبح شنبه 13 مهر 1398 در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۶    
اسحاق جهانگیری با تاکید بر لزوم توجه به ابعاد مختلف یک تصمیم گیری در کشور به ویژه نتایج این تصمیم بر اقشار ضعیف جامعه اظهار کرد: پولدار ها برای آرامش کشور باید برای مستضعفان هزینه کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۷:۲۱    
مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر عنوان می کنند بخش زیادی از متقاضیان خرید مسکن که عمدتا خانه اولی ها هستند در بازار به دنبال آپارتمان هایی با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۶:۴۸    
یک روانشناس گفت: افسردگی پس از زایمان یک نوع افسردگی است که بطور متوسط 10 تا 15 درصد مادران جهان را هر سال درگیر می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۶:۱۸    
شاید تشخیص و درمان بیماری خشکی چشم در آینده، با یک سیستم تصویربرداری جدید انجام شود که بررسی را به صورت غیرتهاجمی انجام می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۵:۴۶    
سندرم مارفان از جمله بیماری های ژنتیکی است که بافت های همبند در بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۵:۰۷    
اگر عصبانیت و پرخاشگری هر از گاهی به سراغتان می آید، جالب است بدانید برخی موادغذایی در بروز این رفتارها نقش دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۳:۴۸    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از درمان سریع و غیر جراحی ترومبوز شریانی اندام تحتانی در بیمارستان امام حسین(ع) خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۴:۲۶    
میر ابراهیمی درخصوص مجوز رستوران گفت: هم اکنون مکان تجاری، یکی از اقدامات مهم در خصوص مجوز رستوران است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۳:۱۸    
اگر به دنبال لذت بردن از مطالعه هستید خواندن این بسته دانستنی تحصیلی را به شما توصیه می کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۲:۳۳    
یک محقق و پژوهشگر گفت: مشکلات روده ای با عوارضی مانند خستگی، کم خونی، کاهش وزن و درد استخوان همراه است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۱:۱۷    
مطالعات اخیر محققان دانشگاه کویینزلند در استرالیا نشان می دهد زنانی که قبل از پنجاه سالگی دچار یائسگی می شوند، در معرض بیماری های قلبی عروقی قرار دارند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۶    
دبیر علمی طرح ملی درمان سکته های حاد قلبی در ایران گفت: بیشترین آمار مرگ ومیر ایرانیان ناشی از سکته های حاد قلبی است که با آموزش مناسب می توانیم این آمار را کاهش دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۸    
در حال حاضر برای پی بردن به میزان مواد مخدر موجود در جریان خون هر انسان انجام یک آزمایش خون اجباری است، اما به زودی این کار با کنترل تنفس ممکن است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۶    
سلول های سرطانی تفاوت هایی با سلول های عادی دارند و شناسایی این تفاوت ها برای حمله به این سلول ها ضروری است، محققان مولکولی را با قابلیت درک این تفاوت ها شناسایی کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۲    
دروازه بان فرانسوی تاتنهام به دلیل مصدومیت شدید در بازی برابر برایتون زمین مسابقه را ترک کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۹    
طبق آمار رسمی تا پایان سال 1396 از حدود 24 میلیون خانوار ایرانی بیش از شش میلیون خانوار در محل سکونت خود به اینترنت دسترسی نداشتند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۰۱    
حجت از افزایش 2 تا 3 درصدی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز متوسط قیمت هر کیلو مرغ گرم 13 هزار و 300 تا 14 هزار تومان است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۶    
فرماندار ویژه میناب گفت: در بامداد امروز یک جوان 24 ساله مینابی که در مزرعه پرورش میگو در حال کار بود براثر صاعقه جان باخت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۱۰    
سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت گفت: خودروی جایگزین پراید مشخص شده و پس از تکمیل زنجیره تأمین قطعات، اعلام خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۱    
نفت برنت طی هفته گذشته 5.7 درصد و نفت خام امریکا 5.5 درصد از ارزش خود را از دست داد. این کاهش برای هر دو نوع نفت بیشترین کاهش هفتگی از ماه جولای به شمار می رود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۷    
حشمت الله فلاحت پیشه درباره ی پشت پرده اتفاقات اخیر برای تحت الشعاع قرار دادن مراسم اربعین گفت: واقعیت آن است که راهپیمایی اربعین باعث ناکام ماندن بسیاری از سیاست های تفرقه آمیز در داخل عراق و بین ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۱    
طبق اعلام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، تعداد 96 هزار دستگاه خودروی ناقص در کف کارخانه، اکنون به 25 هزار دستگاه رسیده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۵۲    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به شکست این تیم برابر شهرخودرو گفت: تیم ما عملکرد خوبی داشت اما در دقیقه آخر غافلگیر شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۶    
مشاور پارلمان شهرداری تهران از ارجاع ماده 9 تا 12 لایحه مالیات بر ارزش افزوده به کمیسیون اقتصادی خبر داد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۳    
مدیر مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا و دوشنبه افزایش دما بین 4 تا 6 درجه در سواحل شمالی کشور، شمال شرق کشور و اردبیل خواهیم داشت که با وزش باد شدید همراه است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۴    
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که سه دوره این تیم را قهرمان کرد، از رفتاری که مسئولان باشگاه با وی داشتند دلخور است. این درحالی است که صحبت هایی مبنی بر بازگشت وی مطرح شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۳    
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس) در جریان معاملات امروز شنبه 13 مهر 98 در صرافی های بانکی به 11450 تومان و یکصد دینار عراق به 1070 تومان رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۴    
14 مهر روز تهران است و بیش از 200 سال از عمر پایتخت شدن این شهر می گذرد. مدیران شهری و اعضای شورای شهر نوید از خبرهای خوش به همین مناسبت دارند و موزه ها و خانه های تاریخی پذیرای شهروندان شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۳    
متهم ایروانی با بیان اینکه طی 30 سال فعالیت سبب ایجاد رونق اقتصادی شدم، افزود: خداوند شاهد است که در این سال ها برای دور زدن تحریم ها چه رشادت هایی انجام داده ام و در مدت 9 ماه بازداشت مشکلات زیادی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با همکاری سایر کشورها، فضانورد ایرانی به فضا می فرستیم و این نوع تفکر و نگاه به صنعت فضایی ایران، حسادت آمریکا را برمی انگیزد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: حدود 170 هزار خانوار یعنی 700 هزار نفر از اقشار متمکن که ضریب خطای کمتری دارد در مرحله اول در دستور حذف قرار گرفتند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۶    
فرمانده عملیات بغداد از بازداشت چند تن از خرابکاران در میان معترضان عراقی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۱    
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: در حال حاضر 5 درصد از افراد جامعه که حدود 4 میلیون نفر از سن 15 سال تا 65 سال می شوند درگیر اعتیاد هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۹    
در شرایطی که طبق آمار رسمی قیمت مسکن نسبت به دو ماه قبل 690 هزار تومان کاهش یافته و اندک معاملات در گروه فایل های به قیمت انجام می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۹    
در پی انفجار نارنجکی در شهری واقع در جنوب کشمیر هند، 10 تن از جمله یک افسر پلیس راهنمایی و رانندگی و یک خبرنگار زخمی شده اند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۳    
صادرات غیرنفتی کشور طی 6 ماه نخست امسال 70 هزار و 9 تن کالا به ارزش 20 میلیون و 948 هزار دلار بوده که از نظر ارزشی 10.55 درصد کاهش و از نظر وزنی 22.5 درصد افزایش داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۷    
دبیرکل حزب مردم سالاری با رد این گزاره که تشکیل پارلمان اصلاحات برای عبور از محمد خاتمی است، گفت: ما حتی پیشنهاد کرده بودیم که رییس شورای مرکزی پارلمان اصلاحات را رییس دولت اصلاحات بر عهده بگیرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۴    
رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی ضمن اشاره به حضور 3600 نیروی درمانی و به کارگیری تجهیزات کامل اورژانس در مرزها جهت ارایه خدمت به زائران اربعین حسینی، گفت: همچنین بر اساس تفاهم نامه با عراق ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۴    
رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه اثرات تغییر اقلیم در ایران گسترده تر از متوسط جهانی است،گفت: اکثر مرجان های خلیج فارس به همین دلیل مرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۴۳    
در بین صرافی بانک ها، صرافی بانک شهر دینار عراق توزیع می کند و اغلب صرافی ها و صرافی بانک ها معادل 100 یورو، دلار یا یورو به زائران می فروشند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۴۰    
دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند از گشایش مرز تجاری شلمچه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۷    
سعید نمکی اظهار داشت: متاسفانه چند روز پیش از سوی یکی از مقامات محلی به صورت غیرکارشناسی ادعا شد که سرنگ آلوده عامل شیوع ویروس HIV در این روستا بوده که قطعا با مستندات بسیار دقیق و کارشناسی که داریم ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۴    
رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی با بیان اینکه 4 قرارگاه سلامت در کشور عراق مستقر شده است، گفت: 160 تیم بهداشت محیط سلامت مواد غذایی و آشامیدنی را کنترل خواهند کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۱    
تابستان سال جاری در حالی سپری شد که آمپر مصرف آب در تهران به بالاترین حد خود در تاریخ رسید. درواقع تابستان امسال رکورد مصرف آب با روزانه 3 ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۱    
شریعتمداری افزود: خیلی خنده دار است که دشمن چیزی را به عنوان " لولو" در مقابل ما قرار داده که آرزوی ماست ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۰    
حدود 86 سال پیش حدود 50 هزار قطعه الواح هخامنشی به صورت امانت به موسسه شرق شناسی دانشگاه شیکاگو کاملا واگذار شد ولی بازگشت این امانتی قسطی شده و هر چند سال یکبار بخشی از آن را باز می گردانند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۱    
رب 800 گرمی 16 هزار و 500 تومانی مصوب سازمان صمت در حالی در بازار بیش از 22 هزار تومان قیمت دارد که گوجه فرنگی تولید شده در دست کشاورزان آذربایجان شرقی مانده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۸    
محمد جواد آذری جهرمی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: توصیه می کنم تا چند روز آینده داده های ماهواره هایت را در مسیر نجف به کربلا رصد کنی چرا که سرانجام تو همانی است که بر یزید رفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک دستگاه جرثقیل سنگین در اتوبان بسیج خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۵۷    
مشاور عالی رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: تاکنون نزدیک به 54 میلیون نفر یعنی 86.5 درصد مردم برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده و همچنین برای 46 میلیون نفر کارت هوشمند صادر شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۸    
سامانه اخلالگر گنبدی و جهتی شاهد جدیدترین دستاورد کشورمان برای مقابله با ریزپرنده ها است که با دستیابی به این سامانه، ایران جزو معدود سازندگان سامانه های پدافند گنبدی در دنیا خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۲    
بانک مرکزی در خصوص خدمات بانکی در ایام اربعین اطلاعیه ای صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۹    
فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: مرز خسروی همچنان است و تا شرایط در آن سوی مرز فراهم نشود، زوار باید از سه مرز دیگر عبور کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۹    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مشکلی در پروازهای اربعین به مقصد فرودگاه های عراق نداریم، اعلام کرد که به دلیل فروش بلیت جعلی اربعین ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۹    
یک کارشناس بازار کار با اعلام راهکار شناسایی کارگران فاقد بیمه در کشور گفت:جمع زیادی از دستفروشان، افراد شاغل در بخش های کشاورزی و روستایی و کارگرانی که در واحدهای کوچک و زیرزمینی فعالیت می کنند با ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۱    
برنامه نگاه یک امشب 13 مهر میزبان سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۸    
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان گفت: امسال در بحث اعزام دانش آموزان المپیادی برای مسابقات، چون پسران المپیادی مشمول خدمت سربازی بودند باید وثیقه پرداخت می کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۸    
رئیس کل بانک مرکزی درباره راه اندازی سامانه ثبت اموال و دارایی مدیران و مسؤولان، گفت: برای ثبت اموالم هنوز فرصت نکرده ام.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۰    
لیست تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با کامبوج و بحرین اسامی جدید را در خود گنجانده است که می تواند نشانه هایی از تغییر نسل با مارک ویلموتس دانست.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: امسال، سال پاکسازی پایتخت از معتادین متجاهر است و تاکنون 25 هزار نفر معتاد متجاهر را جمع آوری کرده ایم که بعضی از آنها نیز شاید 10 بار بازداشت و ساماندهی شده باشند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۶    
مهرداد لاهوتی اظهار کرد:احزاب مستقل در قالب اعتدال فعالیت می کنند، شخصیت اعتدالیون هم استقلال است ولی اگر بنا باشد ائتلافی صورت گیرد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۳    
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت مسافربری چهارمحال و بختیاری گفت: نرخ بلیط اتوبوس برای زائران اربعین به سمت مرزها نسبت به سال گذشته افزایش نداشته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۳۸    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، افزایش ذرات معلق طی امروز و فردا (13 و 14 مهر) کاهش کیفیت هوا را در پایتخت به دنبال دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به به تداوم سامانه بارشی در کشور طی دو روز آینده گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۲۵    
مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران ضمن اشاره به چالش های کودکان اوتیسم در مدارس عادی و لزوم توانمندسازی معلمان برای چگونگی برخورد با این کودکان، بر ضرورت تاسیس مدارس ویژه برای آنها تاکید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۲۵    
انتخابات پارلمانی تونس فردا (یکشنبه) با رقابت 15 هزار نامزد از احزاب ، ائتلاف ها و چهره های مستقل این کشور برای کسب 217 کرسی آغاز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۷    
بانک ملی ایران اقدامات گسترده ای را در راستای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم انجام داده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۷    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی با بیان اینکه داخلی سازی قطعات خودرو نتیجه اقدامات رییس جمهور آمریکا است، گفت: از ترامپ به دلیل اقداماتش متشکریم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۵    
محسن رفیق دوست گفت:قبل از انقلاب بنز سوار می شدم حالا هم لکسوس شاسی بلند که به درد تردد در فاصله های طولانی رفت و آمد می خورد، سوار می شوم ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۱    
برای خرید واحد 100 متری با عمر 2 سال در یافت آباد به سرمایه 700 میلیون تومانی نیاز است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۵۳    
بازیکنان تیم تراکتور در تعطیلات لیگ برتر به مدت 3 روز استراحت می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۴۷    
فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که هیچ دستوری درباره استفاده از خشونت وجود ندارد و اوضاع در تمامی استان ها تحت کنترل است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۴۱    
بهای معاملات نفت روز جمعه روند کاهشی هشت روزه را متوقف کرد و در سطح بالاتری بسته شد اما تحت تاثیر نگرانی ها نسبت به تقاضای جهانی، با بزرگترین کاهش هفتگی در دو ماه و نیم گذشته مواجه شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۱    
فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی اعلام کرد که مرز خسروی همچنان بسته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۱    
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا تاکید کرد، رئیس جمهوری کنونی آمریکا پس از اظهاراتی که درباره نقش وی در اخراج یک دادستان اوکراینی مطرح کرد، در حقیقت خودش را لو داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۳۰    
این روز ها بازار میوه های لوکس در سایت های اینترنتی و فضای مجازی داغ شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۴    
دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین بابیان اینکه تسهیل سازی سفر اربعین از اولویت های مهم این ستاد است، گفت: هزینه پارکینگ برای هر خودروی زائران اربعین روزانه 25 هزار تومان است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۱    
قرار است به زودی بخشی از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن پرداخت شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۵    
حدیث امام باقر (ع) درباره ثواب و فضیلت صله رحم را در اینجا بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محور هراز خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۹    
دبیر شورای ملی توسعه و نظارت بر مراکز پذیره نویسی سلول های بنیادی خونساز و بانک خون بند ناف وزارت بهداشت ضمن تشریح فرآیند اهدای سلول های بنیادی خون ساز ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۳    
دریاچه الندان ساری در نزدیکی ازنی از توابع بخش چهاردانگه شهرستان ساری قرار دارد و نام خود را از این روستا گرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۱    
:زنی در شهریار در سال 96 به مأموران خبر داد شوهرش در خانه کشته شده است. این زن به نام نازگل به مأموران گفت که من و شوهرم شیرعلی 20 روز است که با هم ازدواج کرده ایم ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۵۴    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه تردد زائران در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه به صورت عادی و روان در حال انجام است، گفت: هر زمان شرایط بغداد هم عادی شد، تردد از خسروی انجام می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۸    
با وجود ثبت آمار بسیار خوب بازار کار، دلار در برابر همتایانش عقب نشست.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۵    
4 بازیکن تراکتور با تیم ملی دعوت شدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۲    
حسام عقبایی با اشاره به تفاوت قیمت در ایران و کشورهای همسایه اظهار داشت: متوسط قیمت مسکن در ترکیه کمتر از متوسط قیمت در تهران است البته در تهران مناطقی داریم که حتی از گران ترین منهتن آمریکا و ونکوور ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۱    
مراسم تشییع پیشکسوت تیم های شاهین و پرسپولیس در باشگاه شاهین برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۵    
کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان با ارسال احضاریه به کاخ سفید، به ترامپ تا 16 مهرماه فرصت داد درخصوص پرونده اوکراین گیت شواهدی را به این مرجع قانون گذاری ارائه کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۶    
اربعین جهانی تر خواهد شد؛ آغاز تولید هپکو از دو ماه آینده؛ مردم هوشمند عراق فتنه سعودی- صهیونیستی را خنثی می کنند؛ ایران پنجمین کشور مشتاق برای سفر به مریخ و 30 درصد مدارس کشور خطرآفرین هستند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۶    
نخست وزیر عراق در واکنش به اظهارات نماینده آیت الله سید علی سیستانی درباره وضعیت کنونی این کشور تاکید کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۶    
بهرام پارسایی با بیان اینکه تحریم ها نشان داد خودروی ملی یک شعار است، گفت: ما خودروی ملی نداریم و این صرفا یک فضاسازی برای سوء استفاده بود ...