چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۶:۱۰May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 24 دی 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 30 مهر 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 دی 1398 ناطقان 2 دی 1398 ناطقان 3 دی 1398 ناطقان 4 دی 1398 ناطقان 5 دی 1398 ناطقان 6 دی 1398 ناطقان 7 دی 1398 ناطقان 8 دی 1398 ناطقان 9 دی 1398 ناطقان 10 دی 1398 ناطقان 11 دی 1398 ناطقان 12 دی 1398 ناطقان 13 دی 1398 ناطقان 14 دی 1398 ناطقان 15 دی 1398 ناطقان 16 دی 1398 ناطقان 17 دی 1398 ناطقان 18 دی 1398 ناطقان 19 دی 1398 ناطقان 20 دی 1398 ناطقان 21 دی 1398 ناطقان 22 دی 1398 ناطقان 23 دی 1398 ناطقان 24 دی 1398 ناطقان 25 دی 1398 ناطقان 26 دی 1398 ناطقان 27 دی 1398 ناطقان 28 دی 1398 ناطقان 29 دی 1398 ناطقان 30 دی 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۵:۱۱    
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "چابهار"، جوان 33 ساله پس از 20 روز اسارت از چنگال آدم ربایان رها شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۲    
بزرگداشت مجاهد شهید ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی عراق همرزم و همراه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۱:۱۳    
در این گزارش می خواهیم از فواید شیر زردچوبه برای شما بگوییم تا شما بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که این نوشیدنی را به برنامه غذایی روتین و سالم در زندگی خود اضافه کنید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۱:۴۳    
برای سوزاندن چربی های اضافی خود بهتر است اصول و روش صحیح آن را به کار ببندید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۸:۳۱    
فشار خون بالا خطر ابتلا به حمله قلبی، سکته مغزی، دیابت، نارسایی قلبی، بیماری کلیوی، کاهش بینایی و سندرم متابولیک را افزایش می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۸:۱۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: اصفهان آلوده ترین کلانشهر در بین هشت کلانشهر کشور است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۲    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برآوردهای اولیه خسارت سیلاب اخیر تاکنون هزار و 100 میلیارد تومان به بخش های کشاورزی، شهری و راه های این استان خسارت وارد کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۹    
نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، اظهار کرد که این مجلس روز چهارشنبه برای ارجاع کیفرخواست علیه دونالد ترامپ به مجلس سنا رأی خواهد داد تا راه را برای استیضاح رئیس جمهوری آمریکا هموار کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۴    
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق نتایج بررسی های کمیته تحقیق درباره عملیات تروریستی دولت آمریکا علیه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهیدابومهدی مهندس را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۱    
اداره اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در ارزیابی تازه خود ادامه برنامه هسته ای ایران را تلاش برای ساخت بمب اتم توصیف کرده و مدعی شده است که ایران ظرف یک سال به مواد غنی شده کافی برای یک کلاهک اتمی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۸:۲۵    
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۸:۰۱    
مینا قابل رؤیت ترین قسمت دندان است که ماده کاملاً سختی است و برای تاب آوردن در مقابل جویدن و گاز گرفتن، طراحی شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۷:۰۱    
محققان دریافتند سیگارکشیدن بر سلامت روان تاثیر گذاشته و با افسردگی ارتباط دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۶:۰۳    
پا از ابزار های تشخیصی شگفت انگیز است که دکتر می تواند به طور بالقوه از آن به عنوان سرنخ مشکلات بهداشتی استفاده کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۵:۰۴    
شاید به عنوان یک مادر جوان و فردی که اولین فرزند خود را به دنیا می آورد به راهنمایی برای بزرگ کردن کودک نیاز داشته باشید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۵۲    
این بار تصمیم گرفته ایم به دعاهایی بپردازیم که در زمینه دعای رسیدن به معشوق است. این دعاها به افرادی که عاشق هستند کمک می کند بتوانند به عشق خود رسیده و رابطه ای محکم و پایدار که همان ازدواج با معشوق ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۳۷    
داشتن بازوهای بزرگ ممکن است باعث خجالت و یا از بین رفتن اعتماد به نفس خانم ها گردد . اگر داشتن بازوهای بزرگ شما را آزار می دهد. تمرینات دمبل را در برنامه های ورزشی خود قرار دهید ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
رئیس سازمان غذا و دارو به لزوم کاهش مصرف آنتی بیوتیک ها و کنترل آن در کشور اشاره کرد و گفت: آمار مصرف این دارو ها در کشور نگران کننده است و باید مداخلات بسیاری برای کاهش مصرف آن ها انجام شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۳    
نیرو های مسلح مصر از سقوط یک جنگنده و کشته شدن خلبان آن خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۰    
یکی از مواردی که ممکن است برای کودکان اتفاق بیفتد، ریزش مو است. که باعث نگرانی بسیاری از والدین شده است و دنبال چرایی و همچنین راه درمان برای ریزش موی فرزندشان هستند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۶    
بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: جان باختگان ایرانی سانحه هواپیمای اوکراینی در حکم شهید محسوب می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۰:۳۱    
به دلیل این که سیب زمینی، انرژی بالایی را در بدن تولید می کند، بنابراین در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از مصرف می تواند باعث افزایش دمای بدن کودک شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۲    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: امروز سکه و طلا در بازار نسبت به روز گذشته، افزایش جزئی قیمت داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۹    
صدراعظم آلمان به منظور شرکت در کنفرانس لیبی در 19 ژانویه در برلین فراخوان صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۳    
سفیر عراق در بروکسل در دیدار با دبیر کل ناتو به بررسی همکاری میان بغداد و ناتو در سایه تصمیم دولت عراق برای اخراج نظامیان بیگانه از خاک این کشور پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۴    
وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدیدی را علیه کره شمالی اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۴    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که ارسال بندهای استیضاح رئیس جمهور این کشور به مجلس سنا روز چهارشنبه به رأی گذاشته خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۷    
یکی از اساسی ترین نیازهای هر فرد، تامین مسکن مناسب است؛ اجاره بهای خانه اعم از آپارتمان مسکونی یا منازل ویلایی، هر ساله با توجه به نرخ تورم، درصدی اضافه شده و به کرایه سال قبل افزوده می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۰    
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه با بررسی های حادثه قصورهای احتمالی را نمی توان ترمیم کرد اما می توانیم از تکرار این مسئله در آینده جلوگیری کنیم تصریح کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در اجلاس گفت وگوی بین المللی رایسینای هند وارد دهلی نو شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۰    
به دنبال تیراندازی مرگبار در پایگاهی در ایالت فلوریدا، آمریکا 21 کارآموز نظامی سعودی را از کشورش اخراج کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۳    
بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی ویژه هواشناسی دریایی، طی سه روز سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه ( 24، 25 و 26 دی ماه ) شاهد افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر بین 1.5 تا 2 ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۷    
رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به آیت الله رئیسی خواستار پیگرد قضایی نمایندگانی شد که توسط شورای نگهبان به دلایل انحراف مالی و سوء استفاده از جایگاه رد صلاحیت شده اند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۱    
شایعه وقوع سیل مرگبار در 72 ساعت آینده، توسط رئیس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی کشور تکذیب شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۵    
میودراگ رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۹    
مقامات فیلیپین اعلام کردند: از دهانه آتشفشانی که سه روز پیش فوران کرده بود، هنوز به طور مداوم گدازه، خاکستر و بخار خارج می شود و این شرایط می تواند نشانه ای برای فورانی بزرگ تر و خطرناک تر باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۰    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: طی 24 ساعت گذشته راه های 190 روستا را در استان سیستان و بلوچستان بازگشایی کردیم و تردد در این مناطق آغاز شده است و تا 48 ساعت آینده دیگر راه های ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۱    
فصل جدید سریال از سرنوشت از شنبه (28 دی ماه) روانه آنتن می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۱    
وزیر خارجه انگلیس متعاقب اقدام تأمل برانگیز تروئیکای اروپایی در فعال کردن مکانیسم ماشه مدعی شد: می خواهیم برجام را زنده نگه داریم!
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۰    
رهبر جریان صدر در پیامی از عراقی ها خواست که علیه نیروهای متجاوز و اشغالگر دست به شورش زنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۵    
اسپر همچنین تصریح کرد که ترامپ همچنین طبق قانون اختیارات استفاده از نیروی نظامی (AUMF) که کنگره بعد از حملات 11 سپتامبر 2001 به تصویب درآورد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۱    
قیمت طلا در معاملات امروز به کمترین میزان دو هفته گذشته رسید زیرا تمایل برای ریسک کردن آمارهای اقتصادی بهتر از انتظار چین و امضای قرارداد اولیه آمریکا و چین تهییج شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۱    
وزیر خارجه انگلیس در اظهارات تهدیدآمیز گفت در صورتی که ایران خواسته های کشورهای غربی را نپذیرد، با انزوای سیاسی و اقتصادی فزاینده روبرو می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۷    
حشمت الله فلاحت پیشه ادامه داد: توصیه من به کشورهای اروپایی این است که کار را به جایی نرسانند که پروژه موشکی شهاب چهار در دستور کار قرار گیرد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۴    
اسحاق جهانگیری با بیان اینکه سوال های متعددی در باره این حادثه تاسف بار وجود دارد، افزود: باید ابعاد مختلف این اتفاق مشخص و جزئیات آن به مردم اطلاع رسانی شود پدر و مادر و اعضای خانواده این جانباخته ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۱    
بنا بر اعلام مدیربرنامه های بشار رسن این هافبک عراقی امشب وارد تهران می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۸    
مهاجم یوونتوس از رژیم غذایی غنی استفاده می کند تا صد درصد روی فرم باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۳    
مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، در خصوص آخرین وضعیت آب و برق مناطق سیل زده جنوب کشور توضیحاتی را ارائه داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۳    
بررسی آمار نشان می دهد که تعداد مخاطبان سینما در روزهای گذشته کاهش چشمگیری داشته و میزان افت فروش به رقم 50 درصد رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۹    
موسوی آغاز فرآیند حل و فصل اختلافات در برجام از سوی 3 کشور اروپایی را اقدامی انفعالی و از موضع ضعف برشمرد و تصریح کرد: به بدعهدی و اقدامات غیرسازنده 3 کشور اروپایی با جدیت و قاطعیت پاسخ می دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۳    
در حالی برای بار دومین بار سفر روحانی به استان ایلام لغو می شود که طرح های بزرگی در استان ایلام منتظر سفر رئیس جمهور است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۳    
تعداد پیکرهای شناسایی شده جان باختگان هواپیمای اوکراینی به 100 تن رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۵    
در دوازده بانک خصوصی و دولتی افغانستان اکنون فقط ده درصد جمعیت تخمینی 32 میلیونی این کشور حساب بانکی دارند. با توجه به اینکه فعالیت بانک ها در دوران جنگ های داخلی این کشور نیز متوقف نشده.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۲    
سلطان جدید عمان در دیدار ولید المعلم وزیر خارجه سوریه که برای عرض تسلیت به مسقط رفته است، از بشار اسد تشکر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۹    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در زمین هما، محل انجام بازی تدارکاتی سرخپوشان حضور یافت و در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم شرکت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۳    
در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد: در صورت موافقت شورای عالی امنیت ملی، اعزام زمینی زائران ایرانی به عتبات از سرگرفته خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۰    
تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه تمرین نخواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۰    
یک زن در کره شمالی به جرم نجات کودکانش از آتش، به جای خارج کردن عکس رهبر این کشور، مجرم شناخته شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۸    
حجت الاسلام و المسلمین منتظری بیان کرد: این حضور و هدایت عده ای هنجارشکن که شاید عده ای از آنها دچار غفلت و احساسات شده بودند بهترین دلیل و نشانه است که نشان می دهد مدیریت تلاش برای ایجاد آشوب های ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۱    
قتل فرمانده انتظامی شهرستان فسا در شرق استان فارس، قتل یک مرد 43 ساله توسط شوهرخواهر 29 ساله اش را در این شهرستان تایید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۱    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 از مصوبه این کمیسیون برای پرداخت وام ازدواج 50 میلیون تومانی به هر یک از زوج ها در سال آینده خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۱    
قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت زیرا سرمایه گذاران بر امضای توافق اولیه توافق تجاری میان آمریکا و چین و انتظار کاهش ذخایر نفت آمریکا متمرکز شدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۱    
رییس مرکز اطلاع رسانی ناجا از برقراری امنیت کامل در مناطق سیل زده خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۱    
تصویر برداری فصل دوم سریال نون. خ به کارگردانی سعید آقا خانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی در کرمانشاه به پایان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۷    
کابیه عربستان نسبت به عملیات انقام جویانه ایران علیه پایگاه آمریکایی در عراق واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۱    
بررسی روند انتقال یحیی گل محمدی به پرسپولیس نشان می دهد، این باشگاه چیزی حدود 9 میلیارد تومان برای سرمربی جدیدش باید پرداخت کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۷    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که کشورش مصمم است در صورت لزوم از آنچه آن را "نقض آتش بس" توسط دولت سوریه در ادلب خوانده ، ممانعت کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۷    
بهای معاملات نفت بازار جهانی روز سه شنبه در آستانه امضای قرارداد تجاری میان آمریکا و چین که انتظار می رود تقاضا برای نفت را تقویت کند، بالا رفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۷    
محمدجواد شکوری، مدیرعامل آپارت، با انتشار توییتی اعلام کرد: متأسفانه به دلیل اعمال تحریم های بین المللی از طرف شرکت ثبت کننده ی دامنه، آپارات بدون اطلاع قبلی ناگهان از دسترس خارج شد
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۰    
هافبک سرخ پوشان پایتخت با وجود آنکه طلبش را از این باشگاه دریافت نکرده اما تاکید کرد که در این تیم می ماند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۷    
یوگا یکی از ورزش هایی است که تاثیر بسیار زیادی روی کاهش وزن، سلامتی و حتی ریزش مو های تان دارد. به راحتی با چند حرکت یوگا می توانید از ریزش مو های تن جلوگیری کنید
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۱    
طبق آنچه دولت برای پرداخت یارانه معیشتی معیار قرار داده است، درآمد بالاتر از چهار میلیون تومان در خانوار تک نفره و متوسط درآمد هشت میلیون تومان برای خانوار پنج نفره و بیشتر مشمول دریافت این کمک نمی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۳    
وزیر امور خارجه آمریکا در جدیدترین اظهارات خود در توجیه ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران مدعی شد که ترور سپهبد سلیمانی بخشی از راهبرد بزرگتر بازدارندگی ترامپ علیه ایران بو
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۸    
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در رابطه با اینکه چه تعداد افراد جدید می توانند در این لیست اضافه شوند گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۷    
انگلیس، فرانسه و آلمان با انتشار بیانیه ای از آغاز روند اجرای مکانیسم ماشه در برجام خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی سپاه با اشاره به تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی، گفت: وقتی پیکر سردار را به کشور آوردند در پنج شهر، اهواز، مشهد، تهران ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۷    
چای سبز منبع غنی از آنتی اکسیدان است و به دلیل خواصی از جمله تنظیم فشار خون، کمک به عملکرد بهتر قلب و کاهش وزن محبوبیت بسیاری در میان خانم ها دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۹    
رئیس جمهور ترکیه با تهدید به انجام اقدام نظامی علیه دولت سوریه، مدعی شد با این کار قصد دارد مانع نقض آتش بس در ادلب شود
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۵    
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درحاشیه مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان شهید او با بیان اینکه ما هم جان و هم آبروی مان را برای انقلاب می گذاریم ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۲    
چاووش اوغلو تاکید کرد: ترکیه وظیفه خود را برای برقراری آتش بس در لیبی انجام خواهد داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۴    
روند رو به رشد شاخص بورس در ساعات ابتدایی معاملات امروز تندتر بود اما این روند به مرور کندتر شد و در نهایت شاخص کل این بازار در پایان معاملات امروز 3874 واحد رشد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۱    
معاون اول رییس جمهور به موضوع رد صلاحیت های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: داوطلبانی که رد صلاحیت شده و احساس می کنند این رد صلاحیت حق آنها نبوده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۱    
رئیس شورای شهر اسلامی تهران درباره سخنان خواهرش که توسط یکی از رسانه های بیگانه منتشر شد، بر لزوم حمایت از مقام معظم رهبری تاکید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۴    
ایران خودرو در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید تاکنون 50 قطعه از محصولات خود را توسط 31 سازنده داخلی بومی سازی کرده که براساس شمارگان یک سال تولید حدود 48 ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: سفیر انگلیس اخراج شود بالاترین محبت در حق اوست؛ سفیر انگلیس باید تکه تکه شود ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۷    
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این تسهیلات در یک میلیون و 357 هزار و 635 فقره و در قالب عقود مضاربه، مشارکت مدنی، فروش اقساطی، جعاله، خرید دین، قرض الحسنه و... تخصیص داده شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شهادت سرلشکر سلیمانی و ابومهدی المهندس با بیان اینکه شهادت دو قهرمان مبارزه با تروریسم و مدافع اسلام و قرآن پیوند ملت های ایران و عراق را مستحکم تر کرد تصریح ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۱    
احتمالا می دانید که ورزش می تواند چه تاثیر قابل توجهی بر شرایط سلامت و تندرستی شما داشته باشد که از بهبود سلامت قلبی - عروقی تا تقویت استخوان ها و عضلات و افزایش قدرت مغز را دربرمی گیرد اما شاید شگفت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۹    
سخنگوی دولت عراق در سخنانی گفت که بغداد هیچ گونه توافق جدیدی برای ابقای نیروهای آمریکا در این کشور امضا نخواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۶    
رئیس کانون سراسری انبوه سازان کشور با بیان اینکه پرداخت تسهیلات مسکن با نرخ سود 18 درصد کمکی به روند ساخت و ساز نخواهد کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۳    
آخرین وضعیت کالاهای گروه (4) دپو شده در گمرک نشان می دهد که تا مرز 70 میلیون دلار از این کالاها که یرضروری و مصرفی هستند در گمرکات و بنادر مانده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۹    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هنوز به طور قطع نمی دانیم پهپاد ترورکننده سردار سلیمانی از پایگاه کدام کشور منطقه به پرواز درآمده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۷    
بنابر اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور، تعداد پیکرهای شناسایی شده حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی تا صبح امروز (سه شنبه 24 دی ماه) به 61 تن رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۵    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با تشریح مشخصه های نوع B ویروس آنفلوآنزا، با تاکید بر آنکه این ویروس هنوز به حالت همه گیر درنیامده ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۲    
وزیر دفاع سوئد افزایش بودجه دفاعی این کشور را در حالی مطرح کرده که مورد حمایت احزاب دولت هم واقع شده است چون سوئد به دنبال احیای نیروی ارتش دوران جنگ سرد است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۹    
توقیف خودرو توسط پلیس راهنمایی و رانندگی امکان پذیر است.دلایل متفاوتی می تواند علت توقیف خودرو باشد
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات پس انداز مسکن یکم از سوی وزارت راه و شهرسازی به بانک مرکزی ارایه شده و منتظر اعلام نتیجه هستیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت متهم پرونده سکه ثامن به 15 سال حبس خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۷    
نماینده کارگران در کمیته دستمزد شورای عالی کار با تشریح جزییات پنجمین جلسه کمیته دستمزد از ارائه گزارش نماینده مرکز آمار درباره اقلام پرهزینه سبد معیشت کارگران خبر داد و گفت ...
  • ۱