سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۶:۵۲Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 1 بهمن 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 30 مهر 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 بهمن 1398 ناطقان 2 بهمن 1398 ناطقان 3 بهمن 1398 ناطقان 4 بهمن 1398 ناطقان 5 بهمن 1398 ناطقان 6 بهمن 1398 ناطقان 7 بهمن 1398 ناطقان 8 بهمن 1398 ناطقان 9 بهمن 1398 ناطقان 10 بهمن 1398 ناطقان 11 بهمن 1398 ناطقان 12 بهمن 1398 ناطقان 13 بهمن 1398 ناطقان 14 بهمن 1398 ناطقان 15 بهمن 1398 ناطقان 16 بهمن 1398 ناطقان 17 بهمن 1398 ناطقان 18 بهمن 1398 ناطقان 19 بهمن 1398 ناطقان 20 بهمن 1398 ناطقان 21 بهمن 1398 ناطقان 22 بهمن 1398 ناطقان 23 بهمن 1398 ناطقان 24 بهمن 1398 ناطقان 25 بهمن 1398 ناطقان 26 بهمن 1398 ناطقان 27 بهمن 1398 ناطقان 28 بهمن 1398 ناطقان 29 بهمن 1398 ناطقان 30 بهمن 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۸    
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس)، امروز دوشنبه 7 بهمن 98 در صرافی های بانکی، برای فروش 13400 تومان و برای خرید 13150 تومان است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۸:۲۵    
در جدول زیر قیمت آپارتمان در منطقه شهرک غرب را مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۷:۰۳    
خرما به عنوان یک میوه بسیار مفید دارای خواص مختلفی بوده و در درمان بیماری های گوارشی، اختلالات روده ای، کم خونی، سرطان های ناحیه شکم، رفع یبوست و اسهال ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۸:۱۱    
سومین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی از 30 دی لغایت 5 بهمن 1398 در کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۴:۱۳    
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: افرادی که برای تعویض کارت قدیمی معافیت و پایان خدمت اقدام نکرده اند، فقط تا پایان سال جاری برای هوشمند سازی کارت خود فرصت دارند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۸:۰۳    
علل مختلفی مانند فردی، عاطفی، اجتماعی و محیطی وجود دارند که زمینه را برای اعتیاد به دخانیات در افراد فراهم می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۶:۰۳    
غذا هایی که می خوریم علاوه بر اینکه در تناسب اندام ما تاثیر بسزایی دارند بلکه در هوش و تقویت حافظه نیز بسیار موثر هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۳:۳۳    
پیاده روی برای کاهش وزن بسیار عالی است اما مزایای آن بسیار فراتر از این مسئله است. از افزایش انرژی، بهبود خلق وخو گرفته تا کاهش استرس، افزایش خلاقیت و بسیاری موارد دیگر.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۲۳:۵۱    
در این مطلب راهکارهایی برای داشتن زندگی شادتر ارائه شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۶    
فقط یک لیوان از این معجون می تواند رگهای های مسدود شده شما را باز کند و فشار خون را کنترل کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۷:۵۳    
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق منزلی با مشخصات مختلف خبر داد و گفت: این زن سارق در پوشش نظافتچی از منزل مالباخته یک میلیارد ریال طلا سرقت کرده بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۸    
رؤسای جمهوری آمریکا و افغانستان در حاشیه مجمع اقتصادی داووس دیدار کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۸    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: میزان شیوع کبد چرب در دنیا حدود 25 درصد و در ایران نیز حدود 20 تا 30 درصد است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۱    
عضو هیات رئیسه مجلس از احتمال پرداخت یارانه نقدی75 هزار تومانی به تمامی مردم و خلق منابع جدید برای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۵    
سالن های میزبان جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۳    
آن قدر لبخند خیابانی یک زن در وجودم رخنه کرده بود که حتی به نصیحت های دلسوزانه پدر و مادرم نیز توجهی نداشتم و تنها به هوس های شیطانی خودم می اندیشیدم
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۱    
کرملین از تشکیل دولت جدید روسیه با ریاست میخائیل میشوستین خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۶    
برحی منابع به دیلی بیست اعلام کرده اند که مقامات امنیتی در جلسه توجیهی با دونالد ترامپ گفته بودند که سفارت های آمریکا تنها یکی از نقاط احتمالی تحت هدف ایرانیان هستند و هیچ تهدید قریب الوقوعی علیه این ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی شورای نگهبان برخی از دلایل رد صلاحیت 92 نفر از نمایندگان مجلس را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۷    
پیست اسکی فریدون شهر در فاصله 180 کیلومتری شهر اصفهان قرار دارد و مرتفع ترین پیست اسکی ایران است که با بارش مناسب برف در این منطقه میزبان علاقه مندان به تفریحات برفی است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۱    
مصرف بعضی از مواد غذایی حتی به صورت ناشتا می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها موثر باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۶:۲۲    
دانه های شاهدانه دارای خواص تغذیه ای فراوان و منبع خوبی از اسیدهای چرب ضروری است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۳:۵۷    
بلند کردن پاها یک تمرین چالش برانگیز است که عضلات مرکزی و پشت شما را هدف قرار می دهد. شما می توانید این تمرینات را در هر نوار کششی که به اندازه کافی بالا باشد انجام دهید ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۵    
برای دختردار شدن چه دعایی بخوانیم؟ ما بچه دختر می خواهیم و دختر دوست داریم. چکار کنیم که بچمون دختر بشه؟ چرا دعا برای پسر دارشدن هست ولی برای دختر دار شدن نیست؟
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۲:۴۵    
یکی از مشکلات رایج در مورد بیماری های مادرزادی قلب مراجعه دیرتر بیمار به دلیل نداشتن علامت بالینی می باشد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۱:۴۳    
رانیتیدین به عنوان یکی از مهم ترین دارو های مربوط به درد و یا ترشح اسید معده شناخته می شود، اما باید به این نکته توجه کرد که مصرف بدون تشخیص پزشک می تواند عوارض جدی همچون خطر ابتلا به ذات الریه را ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۵    
در ادامه ناآرامی های بغداد، معترضان عراقی امروز دو پل شرق بغداد را مسدود کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۹    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی همچنین بیان کرد: هم اینک 251 نقطه حادثه خیز حاد در کشور وجود دارد که از این تعداد 11 نقطه آن در استان فارس است و اگر مجموعه این نقاط حادثه خیز ایمن سازی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
قیمت خودرو امروز (سه شنبه) در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش متوسط 850 هزار تومانی همراه است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۵    
رئیس انجمن تغذیه البرز گفت:یک رژیم غذایی متعادل با مواد مغذی مناسب می تواند به رشد مو کمک کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۸    
وزیر نیرو اجرای طرح برقی کردن موتورسیکلت ها را در کاهش میزان آلاینده ها موثر دانست و گفت: اجرای این طرح تا قبل از پایان سال در وزارت نیرو و سازمان های دولتی عملیاتی خواهد شد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۸    
عضو اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: امروز متوسط قیمت هر کیلو مرغ آماده به طبخ 12 تا 13 هزار تومان است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: فقدان نظارت در طول دوره نمایندگی از جمله آسیب هایی است که مجلس با آن روبرو است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۵    
یک روزنامه پرتغالی به پیشنهاد انگلیسی مهدی طارمی، مهاجم تیم ریوآوه واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تیم های استقلال و شهرخودرو به جای ایران باید در امارات مقابل نمایندگان کویت و بحرین میزبانی کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۱    
آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران حاکی از کاهش قیمت 10 قلم محصول نظیر گوجه فرنگی، موز و انواع کلم در میادین میوه و تره بار است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۵    
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح از امضای تفاهمنامه نیروهای مسلح و وزارت علوم خبر داد و گفت: امکان ادامه تحصیل سربازان در طول خدمت فراهم شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۱۸    
رئیس جمهور ترکیه از همتای روسی خود خواست نگذارد ارتش سوریه در منطقه کاهش تنش ادلب پیشروی کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۱    
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 77 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور کشف و ضبط شده که این میزان نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۵    
وزیر خارجه فرانسه در سفر به الجزیره مورد استقبال صبری بوقادوم همتای الجزایری خود قرار گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۹    
نخست وزیر پیشبرد امور عراق امروز سه شنبه در دیدار با وزیر دفاع ایتالیا بر اهمیت احترام کشورها به حاکمیت عراق و امنیت و ثبات آن تاکید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۳    
مشاور رییس جمهور و نماینده ایشان در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در خصوص شایعات هدفمند منتشر شده در خصوص فشار دولت و شخص ایشان در تعطیلی یا تغییر وضعیت برخی برنامه های تلویزیون، اطلاعیه ای صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۳    
نتایج آزمون تشریحی (ویژه دانشگاهیان) تصدی منصب قضاء سال 1398 از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به مشکلات شبکه فاضلاب اهواز گفت: 2 هزار 300 کیلومتر شبکه فاضلاب در اهواز وجود دارد که عمر حدود یک هزاروصد کیلومتر این شبکه سپری شده و باید تعویض شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۸    
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: هیات ایرانی چهارشنبه شب تهران را به مقصد کوالالامپور ترک خواهد کرد و پنج شنبه با دبیرکل ای اف سی دیدار خواهند کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۹    
خبرنگار شبکه روسی راشاتودی از انفجار یک خط لوله در منطقه ذی قار در جنوب عراق خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۰    
وزرای دفاع ترکیه و روسیه در تماسی تلفنی درباره لیبی و سوریه رایزنی کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۱۸    
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال تیم بزرگی است و این شرایط اصلا مناسب نیست. فرهاد مجیدی به حق نگران مصدومیت بازیکنان است و ما باید زمین تمرین مناسب داشته باشیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۶    
ترامپ و رئیس کمیسیون اروپا در حاشیه اجلاس داووس در سوئیس دیدار کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۳    
رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس مطالعات دانشگاهی و نهادهای مرتبط به شهرداری 25 سناریو برای منشا بوی نامطبوع پایتخت شناسایی شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۷    
نماینده آمریکا در کنفرانس خلع سلاح در واکنش به تهدید تهران برای خروج از معاهده ان پی تی در صورت اقدام اروپا برای ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت گفت: این، حامل پیامی بسیار بسیار منفی است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۴    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 99 از مصوبه این کمیسیون در مورد افزایش 15 درصد حقوق کارمندان در سال 99 و تعیین مبلغ دو میلیون و 800 هزار تومان به عنوان حداقل حقوق در سال آینده خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: چرا که رئیس یک دانشگاه مانند پدر یک خانواده می ماند. به همین جهت ما خودمان را در این حادثه دردمند می دانیم و اینگونه تصور نشود که خانواده این افراد یک طرف و ما نیز ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۰    
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به شایعه شیرهای آلوده به آفلاتوکسین گفت: تمام محصولات غذایی توسط وزارت بهداشت کنترل می شود و نمی دانم چرا برخی افراد به خود اجازه می دهند جامعه را بی دلیل نگران ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۰    
یک مقام کره شمالی گفت در صورت تداوم سیاست های خصمانه آمریکا علیه کشورش، خلع سلاح اتمی در شبه جزیره کره هرگز میسر نمی شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۶    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت:حجم سیلاب اخیر این استان 3.5 برابر سیلاب استان گلستان بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۳    
متخصص قلب و عروق گفت:استرس بالا، نوع رژیم غذایی، تمایل به مصرف فست فود، غذا های چرب، مصرف نمک و شیرینی جات، کم تحرکی و استعمال دخانیات و.. ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۴    
زمان حضور مهاجم مدنظر تیم فوتبال پرسپولیس در ایران مشخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۱    
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دیروز (دوشنبه، 30 دی ماه) با 53 سنت افزایش نسبت به روز جمعه به 66 دلار و 11 سنت رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۸    
لیست اولیه 159 نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۵    
تیم فوتبال استقلال تاجیکستان حریف الاهلی عربستان در مرحله دوم مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۲    
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جرد کوشنر مشاور دونالد ترامپ و داماد وی روز چهارشنبه به تل آویو می رود تا با مسئولان رژیم صهیونیستی گفتگو کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۳    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: طی 9 ماه ابتدای سال افزایش 150 درصدی در حوزه پرونده های پولشویی داشتیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۳    
پارلمان عراق از مسؤولان این کشور خواست در کنفرانس اقتصادی داووس از دیدار با مسؤولان آمریکایی خودداری کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۵    
تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که سرمربی این تیم از کیفیت زمین عصبانی و ناراحت بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
نیروهای مسلح روسیه و سوریه در بندر طرطوس رزمایش دریایی مشترک برای حفاظت از فعالیت اقتصادی بین المللی دریایی برگزار کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۷    
یک منبع آگاه در سازمان برنامه و بودجه کشور از تعیین تکلیف میزان عیدی کارکنان تا 20 بهمن خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۴    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز به تدریج زبانه های سامانه بارشی جدید به استان وارد و در بعضی ساعات عصر و شب بارش پراکنده برف و گاهی باران در تمام نواحی پیش بینی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۱    
رقیب اصلی سردار آزمون در خط حمله زنیت روسیه از این تیم جدا شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۲۵    
وزیر خارجه عمان با وزیر خارجه کشورمان دیدار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با عنوان این مطلب که پیش بینی می شود ایرانی ها 300 میلیون دندان پوسیده دارند، از نحوه پوشش بیمه ای خدمات دندانپزشکی در کشور انتقاد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۳    
باشگاه استقلال با انتشار پیامی به برخی از شایعات در فضای مجازی واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۰    
هر قطعه سکه بهار آزادی در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت 4 میلیون و 860 هزار تومان، داد و ستد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۰    
نماینده تهران در مجلس گفت: به اروپایی ها اعلام می کنم قطعا شما نمی توانید کاری در مورد حل اختلاف انجام دهید زیرا پادویی شما برای آمریکا بی فایده خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۲    
نرخ تورم سالانه دی ماه 1398 برای خانوار های کشور به 38,6 درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، 1.4 واحد درصد کاهش نشان می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۵    
رییس جمهوری اظهارداشت: این کارت ملی هوشمند درست شده که دیگر کپی مدارک از مردم نخواهند و با یک شماره کارت ملی همه اطلاعات مورد نیاز، قابل دسترس باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۲    
رژیم غذایی نقش مهمی در تنظیم انرژی جسمی و روانی و همچنین خُلقیات دارد که به نوبه خود بر تمرکز ذهنی تأثیر می گذارد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش 10 درجه ای دمای هوا در برخی مناطق کشور طی روزهای جمعه و شنبه (4 و 5 بهمن) گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۶    
وزارت امور خارجه سوئد امروز (سه شنبه) سفیر چین در این کشور را به منظور توضیح او در خصوص انتقادات مکرر وی و دولت متبوعش از دولت استکهلم و ارعاب رسانه های سوئدی احضار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۰    
رئیس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با انتقاد به واردات بی رویه برخی از کالاهای نامرغوب و بعضا تقلبی چینی به صنعت نفت در شرایط تحریم ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۴    
معاون وزیر خارجه کویت با اشاره به اهمیت تلاش های قطر برای آرام سازی اوضاع منطقه، از توافق کویت و عراق در این باره خبر داد
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۸    
نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان کاتالیست با اشاره به پایان رسیدن انحصار شرکت یو.او.پی آمریکا در تامین نیازهای کاتالیستی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ایران ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۸    
وزیر نیرو گفت: موتورسیکلت های موجود با صرفه اقتصادی برای صاحبان قابل برقی شدن هستند و موتورسیکلت های جدید برقی هم به بازار خواهد آمد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۷    
وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد، عمران خان قرار است از 21 تا 23 ژانویه در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس سوئیس شرکت کند و در جریان حضورش در آنجا با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۴    
مسؤول معاملات نفتی و گازی گروه تروریستی داعش در جریان عملیات مشترک آمربکا با نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) در شهر دیرالزور سوریه کشته شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۵    
فلوشیپ بیماری های قرنیه و خارج چشمی در چهارمحال و بختیاری انجام ورزش، اقدام برای بارداری و بلند کردن اجسام سنگین را برای فردی که عمل لیزیک چشم انجام داده، بلامانع دانست و گفت: یکی از عوارض این عمل ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۹    
نخست وزیر موقت عراق امروز (سه شنبه) هدف قرار دادن سفارت آمریکا در بغداد با سه موشک را محکوم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۱    
یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مصوبه اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا در لغو میزبانی ایران ضمن بیان این که ایران امن ترین نقطه جهان است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان مالیاتی را مکلف کردند بابت خروج هر مسافر ایرانی به جز در موارد استثنای ذکر شده از مرزهای هوایی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۳    
برخی از سرمربیان مشهور جهان در دوران حرفه ای خود برای خرید بازیکن بیش از یک میلیارد یورو خرج کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۹    
طرح بخشودگی 100 درصدی جرایم بیمه شخص ثالث از امروز (اول بهمن ماه) برای همه وسایل نقلیه آغاز شده که برای خودروها تا یک ماه و موتورسیکلت ها تا سه ماه ادامه دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۸    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مفصل پروژه ادامه همت به جاده چالوس تا 10 اسفند به پایان می رسد و با این اوصاف به نظر می رسد مسافران نوروزی بتوانند از اواخر اسفند از این مسیر تردد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۴    
رئیس جمهور آمریکا در توئیت هایی به تمجید از عملکرد اقتصادی دوران ریاست جمهوری خود پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۱    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از افزایش میزان جرائم در حوزه اقتصادی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۰    
معاون رییس جمهوی و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم آزاد راه شهید همت را تا ماه آینده به بهره برداری برسانیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۷    
شاخص بورس تهران بعد از رکورد شکنی بزرگ خود در روزهای گذشته و ورود به کانال 400 هزار، امروز و در پی روند روز قبل کاهشی بود و تا 4000 واحد ریزش را تجربه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۱    
بنیاد حامیان دانشگاه تهران دانشجویان این دانشگاه که در جریان وقوع سیل آسیب دیده اند را بورسیه می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۸    
رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم با تاکید بر اینکه فراخوان جذب هیات علمی از 22 بهمن ماه جاری اعلام خواهد شد، گفت: متقاضیان تا سوم اسفند فرصت دارند در این فراخوان ثبت نام کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۲    
احمد حمزه در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: من به نیابت از مردم کرمان اعلام می کنم که همه کرمانی ها سرباز حاج قاسم هستند و اگر همه ما شهید شویم هیچ ابایی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۹    
در شرایطی که کشور بدلیل تحریم های ظالمانه دشمنان، روزهای دشواری را به لحاظ تامین منابع مالی پشت سر می گذارد ...
  • ۱