شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۳۴Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 23 تیر 1399 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1399 ناطقان 31 خرداد 1399 ناطقان 1 مرداد 1399 ناطقان 1 شهریور 1399 ناطقان 1 مهر 1399 ناطقان 30 آبان 1399 ناطقان 30 آذر 1399 ناطقان 1 دی 1399 ناطقان 1 بهمن 1399 ناطقان 30 اسفند 1399 ناطقان 1 تیر 1399 ناطقان 2 تیر 1399 ناطقان 3 تیر 1399 ناطقان 4 تیر 1399 ناطقان 5 تیر 1399 ناطقان 6 تیر 1399 ناطقان 7 تیر 1399 ناطقان 8 تیر 1399 ناطقان 9 تیر 1399 ناطقان 10 تیر 1399 ناطقان 11 تیر 1399 ناطقان 12 تیر 1399 ناطقان 13 تیر 1399 ناطقان 14 تیر 1399 ناطقان 15 تیر 1399 ناطقان 16 تیر 1399 ناطقان 17 تیر 1399 ناطقان 18 تیر 1399 ناطقان 19 تیر 1399 ناطقان 20 تیر 1399 ناطقان 21 تیر 1399 ناطقان 22 تیر 1399 ناطقان 23 تیر 1399 ناطقان 24 تیر 1399 ناطقان 25 تیر 1399 ناطقان 26 تیر 1399 ناطقان 27 تیر 1399 ناطقان 28 تیر 1399 ناطقان 29 تیر 1399 ناطقان 30 تیر 1399 ناطقان 31 تیر 1399 
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۰۸:۰۲    
ممکن است که لیموناد و مرغ لیمویی دوست داشته باشید، اما پوست و مویتان، بیشتر به لیمو علاقه دارند! لیمو دارای مزایای زیبایی شگفت انگیزی است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۷    
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 17 ارز نسبت به روز قبل افزایش، 22 واحد پولی کاهش و دلار و 7 ارز دیگر نیز ثابت بود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۳    
دعای سیفی صغیر، معروف به دعای قاموس، از جمله ادعیه عظیم الشانی است که علما خاصه اهل عرفان بر قرائت آن مدامت داشته اند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۲    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی سه ماهه ابتدای سال 99 به بخش های اقتصادی مبلغ 2247 هزار میلیارد ریال بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل معادل 50.5 درصد افزایش داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۱    
امروز و فردا شاهد عرضه اولیه نماد بگیلان در فرابورس و عرضه اولیه نماد غزر در بورس خواهیم بود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۳:۵۱    
مطالعات متعدد نشان داده اند که یک رژیم غذایی سرشار از چربی های ترانس به تضعیف حافظه، زوال شناختی، و خطر بیشتر ابتلا به بیماری آلزایمر منجر می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۳:۲۴    
دانشمندان آمریکایی دارویی موثر و بدون عوارض برای دیابت نوع 2 ساختند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۸:۴۹    
پنجمین روز ازمفقودشدن دختری 27ساله درارتفاعات جهان نمای شهرستان کردکوی میگذردوتلاشها برای یافتن وی بااستفاده از گروههای محلی،پهبادهاوگروههای جستجو و نجات ادامه دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۹    
مسئول کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران گفت: انتخابات کانون مداحان مستمر استان تهران برگزار می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۶:۰۲    
در بسیاری از مواقع این امکان وجود دارد که از یک ماسک چند بار استفاده شود؛ لذا روش های ضدعفونی کردن ماسک ها را در این گزارش بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۳:۳۱    
تصور می شود فلاونوئیدها فواید سلامت مختلفی را ارائه کرده و به پیشگیری از بیماری قلبی، دیابت و بیماری های دیگر کمک می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۱:۰۶    
یک روانشناس گفت: انجام ورزش منظم یکی از راه های جلوگیری از مضرات و معایب بی حرکتی و فعالیت نکردن طی دوران قرنطینه خانگی به دلیل شیوع ویروس کرونا است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۵۲    
بر اساس قانون برای تغییر نام و نام خانوادگی نیازی به مراجعه به دادگاه نیست و در یک کمیته مخصوص این کار انجام می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۴۱    
در این مطلب طرز تهیه دمپخت سیر شیرازی را به شما آموزش می دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۲۶    
مولود چاووش اوغلو وزیرخارجه ترکیه، امروز (سه شنبه)، در اظهاراتی اتحادیه اروپا را تهدید کرد و گفت در صورتی که این اتحادیه تحریم های بیشتری علیه ترکیه اعمال کند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۱۵    
ویروس کرونا باعث شده است تا زمان برگزاری کنکورهای سراسری برای چند بار تغییر کند؛ از این رو آخرین وضعیت برگزاری آزمون ها را گردآوری کرده ایم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۴    
بررسی جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار نشان می دهد قیمت سکه تمام بهار طرح جدید امروز نسبت به روز گذشته اندکی افزایش داشت همچنین در جریان معاملات امروز بازار ارز هم نرخ فروش دلار و یورو ثابت ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۷    
امروز (24 تیر) قیمت سکه تمام بهار آزادی 10 میلیون و 640 هزار تومان و نیم سکه 5 میلیون و 350 هزار تومان و قیمت دلار 22 هزار و 750 تومان و نرخ یورو 25 هزار و 50 تومان است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۴    
داده های مرکز آمار ایران نشان می دهد استان لرستان با نرخ بیکاری 21 درصد به عنوان بیکارترین استان ایران در بهار امسال شناخته شده است
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۷    
اصلی ترین گزینه حزب دموکرات آمریکا برای مقابله با ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 اعلام کرد: ترامپ مایه شرمندگی مردم آمریکا است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۷    
برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز سه شنبه 24 تیر ماه 99 فال روزانه سایت را بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۲    
همه دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها و همچنین سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۶    
ارتش اسرائیل اعلام کرد بیش از 12 هزار سرباز مشکوک به ویروس کرونا در قرنطینه قرار دارند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۷    
عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر شورای نگهبان در گفتگو با تهران برنامه تهران 20 گفت: بیشترین رد صلاحیت های در انتخابات مجلس یازدهم مربوط به سوءاستفاده های مالی و اقتصادی بوده است ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۷    
درکنار مسجد جامع وکیل بازار بزرگی است که به دستور کریم خان زند و در مرکز شهر شیراز ساخته شده است.بازار وکیل توسط سازمان میراث فرهنگی در تیر 1315 به ثبت رسیده است ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۷    
بولتون در مصاحبه با شبکه پی بی اس گفت: یکی از نتیجه گیری های من این است که ترامپ، جمهوری خواه محافظه کار نیست. منظورم از این حرف این نیست که او یک لیبرال دموکرات است. این هم نیست ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۴:۴۱    
یک متخصص تغذیه گفت: به طور معمول در مراحل اولیه ی بیماری کبد چرب، علامتی را در افراد مبتلا مشاهده نمی کنیم اما به مرور زمان علامت های عمومی بیماری نمایان می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۳:۳۲    
پوشیدن کفش مناسب در فصل تابستان همچون لباس برای محافظت از پا ها که به عنوان قلب دوم شناخته شده است، اهمیت دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۲:۲۷    
نتایج تحقیقات متخصصان ایتالیایی نشان می دهد که بیش از 80 درصد از جوانان آلوده به کرونا ویروس، علائمی از بیماری ندارند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۲:۱۰    
چای بادام یکی از چای هایی است که دارای خواص بی نظیری است. ابداع چای بادام شیرین توسط چینی ها صورت گرفته است. در ادامه با 2 روش متفاوت آن آشنا شوید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۲:۰۲    
در بسیاری از مواقع پیش می آید که صورت مان جوش می زند و هرچقدر تلاش می کنیم که کاری به کار آن نداشته باشد، موفق نمی شویم ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۰:۰۰    
متخصص بیماری های عفونی و عضو کمیته ملی کشوری ستاد مبارزه با کرونا از وضعیت وخیم ابتلا به کرونا و مراجعات بسیار زیاد به بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۰:۳۲    
در این مطلب قصد داریم روش تهیه پای چوپان را به شما عزیزان آموزش دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۱۹    
عصر امروز بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال تست PCR کرونا دادند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۰:۰۳    
آخرین قیمت ها از بازار سکه، طلا و ارز حاکی از این است که قیمت سکه در محدوده نزدیک به 10 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت دلار در محدوده 22 هزار و 750 تومان در نوسان است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۷    
نرخ بیکاری در استان تهران با کاهش، به رقم 8.8 درصد رسید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۴    
مهاجم استقلال تهران پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود در تمرین این تیم شرکت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۵۳    
دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم و استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حین طبابت مبتلا به کرونا شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۱    
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به پیشنهاد اجرای محدودیت های جامع در پایتخت به دلیل شیوع کرونا گفت: مترو در لیست 10 نقطه پرخطر ابتلا به کرونا نیست و طرح ترافیک ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۱    
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: تا کنون 450 نفر از رانندگان تاکسی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد 35 نفر فوت کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۴۲    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 14 هزار کیلومتر خط ریلی اصلی و فرعی داریم، گفت: 14 هزار کیلومتر خط ریلی هم در دست ساخت و مطالعه است و تا 5 سال آینده به رقم 28 هزار کیلومتر خط ریلی می رسیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۳۹    
سخنگوی سازمان انتقال خون با تأکید بر اینکه به همه گروه های خونی نیاز داریم، گفت: از بهبودیافتگان کرونا می خواهیم جهت اهدای پلاسما به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۳۳    
حجت الاسلام حسن روحانی گفت: در جلسه ای رهبر معظم انقلاب با تاکید بر ضرورت آمادگی و هماهنگی همه ارکان کشور در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن فرمودند که فرمانده این جنگ باید رئیس جمهور باشد و سایر قوا نیز ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۳۰    
مثبت شدن تست کرونای برخی از اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان برگزاری بازی این تیم مقابل پرسپولیس را در هاله ای از ابهام برده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۲۷    
مبتلایان به بیماری کووید-19 مصونیت در برابر این بیماری را پس از چند ماه از دست می دهند و برهمین اساس احتمال آلوده شدن مجدد فرد به کروناویروس وجود دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۱۹    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، در ارتباط با استفاده از کیسه های پلاستیکی و آسیب هایی که برای محیط زیست به دنبال دارد، توصیه هایی را متذکر شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۰۴    
یک سایت بلژیکی ضمن اشاره به حضور علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران در بلژیک، حضور او در تیم آنتورپ را نتیجه توصیه و سفارش مارک ویلموتس عنوان کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۰۱    
یک رسانه صهیونیستی نوشته اسرائیل دلایل زیادی برای نگران شدن از توافق 25 ساله ایران و چین دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۰۱    
رسانه های آمریکایی به نقل از مقامات نیروی دریایی این کشور از افزایش تعداد مجروحان حادثه آتش سوزی در یک فروند ناو رزمی نیروی دریایی آمریکا در بندر سن دیگو به دست کم 57 نفر خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۵۰    
بررسی برگزاری آنلاین پنج جشنواره مهم سازمان سینمایی در حالی در دستور کار قرار گرفته که این سوال مطرح می شود که آیا جشنواره ملی فیلم فجر هم، به شرط برگزاری، قرار است آنلاین شود؟
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۴۴    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : انتخاب با خود شماست، ماسک ساده را برای مقابله با کرونا انتخاب می کنید یا می خواهید از ماسک اکسیژن بیمارستان ها یا لوله های تنفسی استفاده کنید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۴۱    
اسفندماه که به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا تمام مراکز فرهنگی تعطیل شد، آمار روزانه مبتلایان و درگذشتگان بر اثر این بیماری بیشتر از امروز نبود ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۹    
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران وارد بلژیک شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۹    
استاندار سمنگان افغانستان اعلام کرد که با کشته شدن مهاجمان، حمله به مقر اداره امنیت ملی این استان که طی آن 10 نفر کشته و 54 تن دیگر زخمی شدند، پایان یافت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۳    
دانشمندان دریافتند جدیدترین نسخه ویروس کرونا به صورت مستقیم به بافت های قلبی حمله کرده و سلول های قلب را آلوده می کند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۳    
سخنگوی شورای شهر تهران، از اجرای محدودیت های حداقلی در پایتخت خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۱۵    
نیکی هیلی سند همکاری ایران و چین را آغازگر شراکتی میان دو کشور تعبیر کرد که به پایان انزوای ایران منجر خواهد شد این همکاری، حضور چین در بخش های بانکی، مخابرات، بنادر ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۹    
سازمان عفو بین الملل گزارش کرد بیش از 3000 نفر از کادر درمانی در جهان بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۶    
انواع لوازم خانگی ارزان قیمت را در این گزارش گردآوری کرده ایم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۰۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، ابتلای سنین پایین به کرونا ویروس را یکی از تغییر رفتارها این بیماری دانست و گفت: هم اکنون تعدادی از کودکان و نوجوانان در بیمارستان های بابل بستری هستند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۰    
کارشناس مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اعضای چهارمین مورد مرگ مغزی استان قم که مربوط به یک کودک هشت ساله است، اهدا شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۵۷    
سرهنگ رجبی درباره آسیب های بازی های رایانه ای برای کودکان در سنین مختلف به خانواده ها هشدار داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۵۷    
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلاهبرداری با ترفند برنده شدن در قرعه کشی همراه اول، خودرو، باطل شدن بن کالا و .. ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۵۷    
افراد مبتلا به دیابت باید به مصرف میوه خود توجه داشته باشند اما به طور کلی، میوه همچنان بخش مهم و سالمی از هر رژیم غذایی برای مدیریت دیابت محسوب می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۴۹    
وزارت بهداشت عربستان از شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا طی ساعات گذشته در این کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۷    
معاون سیاسی وزیر امورخارجه گفت: سازوکار حل اختلاف برجام را فعال کرده ایم تا کمیسیون مشترک در جریان نقض تعهدات 3 کشور اروپایی قرار گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۷    
رئیس سازمان سنجش درباره جزئیات برگزاری کنکور سراسری در کشور های خارجی با توجه به شیوع کرونا و محدودیت های تردد، توضیحاتی داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۴۰    
رؤسای جمهور ترکیه و روسیه در تماسی تلفنی درباره لیبی، سوریه و دیگر موضوعات مهم منطقه ای رایزنی کردند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۷    
نظرسنجی جدید صداوسیما نشان می دهد، شبکه های سه، یک، خبر و آی فیلم پرمخاطب ترین شبکه های تلویزیون در بهار 99 بوده اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۷    
دستگاه امنیت فدرال روسیه از شناسایی یک گروهک وابسته به داعش در این کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۶    
رئیس سازمان بهزیستی کشوربا اشاره به طرح جامع حمایت از فرایند مستقل شدن فرزندان تحت پوشش این سازمان، از حضور 10 هزار فرزند بی سرپرست در کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۰    
وزرای خارجه اتحادیه اروپا از ترکیه به دلیل جستجوی منابع انرژی در دریای مدیترانه و تغییر کاربری ایاصوفیه از موزه به مسجد انتقاد کردند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۷    
سخنگوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تمدید دو هفته ای ثبت نام برای تسهیلات کرونایی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۴    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، نسبت به عواقب ماسک نزدن مردم در مقابله با کرونا، هشدار داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۱    
یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون و همسر منوچهر هادی به کرونا مبتلا شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۰۸    
رسانه های محلی گزارش کردند، پلیس در جامو و کشمیر تحت اداره هند، یک چهره ارشد مقاومت کشمیر را تحت بازداشت قرار داده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۰۲    
بررسی روند تغییرات نرخ بیکاری حاکی از آن است که این شاخص، نسبت به فصل مشابه در سال گذشته؛ 1.1 درصد کاهش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۵۳    
ده ها دانشگاه آمریکایی با ثبت یک سند از شکایت دو دانشگاه دیگری که به دنبال بلوکه کردن فرمان ممنوعیت دونالد ترامپ علیه تداوم اقامت دانشجویان خارجی در خاک آمریکا در صورت عدم برگزاری کلاس های حضوری ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۵۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد با بیان اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلو میلگرد به بیش از 11 هزار تومان رسیده است ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۷    
مشاور معاون آموزشی وزیر بهداشت از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت در تاریخ های 10 تا 12 مرداد ماه سال جاری خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۹    
با شیوه پیشنهادی برای برگزاری لیگ برتر فوتسال، احتمال اضافه شدن تیم فوتسال استقلال به مسابقات وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۹    
وزیر خارجه الجزایر درباره تجزیه لیبی هشدار داد و آنرا خطری برای همه به ویژه کشورهای مجاور آن دانست و گفت: ما خواستار اتحاد لیبی هستیم و تجزیه این کشور را نمی خواهیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۹    
کیفر خواستی برای شهیندخت مولاوردی صادر شده که در آن اتهامات سنگین تشویق به فساد و فحشا و ارائه اطلاعات طبقه بندی شده تایید شده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۱    
پزشکان برزیلی آزمایش واکسن کرونا بر روی انسان را آغاز کرده و از عوارض ناچیز این واکسن درعین توان ایجاد مصونیت بالا در افراد در برابر این ویروس خبر داده اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۵    
در روزهایی که شیوع ویروس کرونا، رویدادهای فرهنگی را بیش از پیش به طرف فضای مجازی می برد، برخی از مسئولان از برگزاری مجازی رویدادی جایگزین برای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر می دهند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۹    
رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران با بیان اینکه میزان زباله های عفونی از زمان شیوع کرونا پنج برابر شده است ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۹    
منابع عراقی از سفر قریب الوقوع وزیر امور خارجه کشورمان به بغداد خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۶    
آژانس اطلاعات وابسته به وزارت کشور عراق امروز (دوشنبه) اعلام کرد، طرحی "تروریستی" برای هدف گیری شهروندان عراقی را خنثی کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۳    
با وجود کاهش سرعت رشد ماهانه قیمت مسکن در تیرماه، شواهد و قرائن حاکی از آن است که بازار در سردرگمی قیمتی به سر می برد و اختلاف فاحشی بین نرخ های پیشنهادی وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۳۹    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی در خصوص گرانی های اخیر تاکید کرد: مساله مهم، خونسردی مسئولان است! که با وعدۀ حل مشکلات و مسئولیتی که دارند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۴    
فارن پالسی در گزارشی به رابطه لبنان با آمریکا و چین در بحبوحه تنزل اقتصادی این کشور پرداخته است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2هزار و 349 بیمار جدید کووید19 در کشور و فوت 203 تن از بیماران طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۹    
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی به دلیل کرونا درگذشت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۹    
گالیلئو گالیله , ریاضیدان اخترشناس و فیزیکدان ایتالیایی است که در پیدایش روش علمی جدید و کشف قانونهایی برای شرح نتایج مشاهده و آزمایش تاثیر بسزایی داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۷    
بانک ملی ایران در پی تماس های مکرر مشتریان درباره نحوه واریز مبالغ حاصل از فروش سهام عدالت، توضیحات تازه ای ارائه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۴    
سید عباس موسوی در ابتدای نشست خبری امروز در پاسخ به سوالی در ارتباط با آتش سوزی ایجاد شده در یکی از ناوهای آمریکایی در کالیفرنیا گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۷    
پالایشگاه آسیایی برای بارگیری ماه آگوست را کاهش داد. عربستان حجم نفت صادراتی به 4 پالایشگاه آسیایی را کاهش داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۴    
استفاده از سیستم عامل اندروید در گوشی موبایل، قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد، اما اگر امکان استفاده از سیستم عامل اندروید در تلویزیون وجود داشته باشد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۱    
معاون راهداری مازندران با اشاره به ریزش کوه و سیلاب در محور کندوان و هراز گفت: این محورها با تلاش راهداران بازگشایی شده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: همه کنکورهای 99 حتما در تابستان امسال برگزار می شود.
  • ۱