شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۵۳Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 24 تیر 1399 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1399 ناطقان 31 خرداد 1399 ناطقان 1 مرداد 1399 ناطقان 1 شهریور 1399 ناطقان 1 مهر 1399 ناطقان 30 آبان 1399 ناطقان 30 آذر 1399 ناطقان 1 دی 1399 ناطقان 1 بهمن 1399 ناطقان 30 اسفند 1399 ناطقان 1 تیر 1399 ناطقان 2 تیر 1399 ناطقان 3 تیر 1399 ناطقان 4 تیر 1399 ناطقان 5 تیر 1399 ناطقان 6 تیر 1399 ناطقان 7 تیر 1399 ناطقان 8 تیر 1399 ناطقان 9 تیر 1399 ناطقان 10 تیر 1399 ناطقان 11 تیر 1399 ناطقان 12 تیر 1399 ناطقان 13 تیر 1399 ناطقان 14 تیر 1399 ناطقان 15 تیر 1399 ناطقان 16 تیر 1399 ناطقان 17 تیر 1399 ناطقان 18 تیر 1399 ناطقان 19 تیر 1399 ناطقان 20 تیر 1399 ناطقان 21 تیر 1399 ناطقان 22 تیر 1399 ناطقان 23 تیر 1399 ناطقان 24 تیر 1399 ناطقان 25 تیر 1399 ناطقان 26 تیر 1399 ناطقان 27 تیر 1399 ناطقان 28 تیر 1399 ناطقان 29 تیر 1399 ناطقان 30 تیر 1399 ناطقان 31 تیر 1399 
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۱    
از بین غذاهایی که می توان با بادمجان تهیه کرد “دلمه بادمجان حصیری” یک پیشنهاد عالی و مناسب برای کسانی است که به دنبال غذای سبک برای وعده شام هستند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۷    
هر کیلو بازوی کبابی ساده در میادین میوه و تره بار به قیمت 21 هزار و 800 تومان به فروش می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۶:۰۳    
برای تقویت مغز لزومی ندارد حتما خوراکی های بسیار گران قیمت مصرف کنید بلکه با مصرف برخی خوراکی های سالم و کم قیمت تر می توان به تقویت مغز کمک کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۰۷    
اگر دچار پتوز ناشی از یک بیماری زمینه ای (مانند میاستنی گراویس) هستید ، باید این بیماری درمان شود. معمولاً این حالت افتادگی را بهبود می بخشد یا حداقل تثبیت می کند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۱    
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 31 ارز افزایش، 4 واحد پولی کاهش و دلار و 11 ارز دیگر نیز ثابت اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۰:۰۶    
انجام مداوم حرکات ورزشی جوان ماندن شما را تضمین می کند ، برای این هدف نیاز نیست حتما به سراغ رشته ها و حرکات ورزشی بسیار سخت و حرفه ای بروید بلکه راههای ساده تری هم وجود دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۴    
شایع ترین علت اسهال در کودکان ویروس ها هستند که با تغذیه مناسب می توان آن را درمان کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۳    
در دوره کرونا هر رفتار پرخطری که به شیوع بیشتر ویروس کمک کند رفتاری ضد ارزش محسوب می شود؛ حتی اگر آن رفتار به جای آوردن یکی از فروع مهم دینی مثل حج و زیارت باشد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۳:۰۳    
ریزش تعداد کمی از مو در طول روز امری طبیعی است اما کچلی و ریزش مو بیش از حد نگران کننده می باشد، مصرف برخی از دارو ها می تواند باعث ریزش بیش از حد مو شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۳:۵۲    
هنگامی که یک تخمک در طول چرخه قاعدگی یک زن بالغ می شود، فولیکول شکسته می شود و تخمک را از تخمدان برای لقاح احتمالی آزاد می کند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۳۶    
خانم ها در دوران شیردهی ممکن است در هر روز حدود 3 لیوان و حتی 4 لیوان شیر تولید کنند بنابراین لازم است در مقایسه با افراد دیگر 3 تا 4 لیوان بیشتر آب بنوشند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۱    
رشک و یا حسادت احساسی است که بسیاری از افراد به دلیل حس کمبود از خود بروز می دهند که در برخی موارد این حس به صورت بیمار گونه خود را نشان می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۳    
فتاح با تاکید بر اینکه زندان، جای محکومان چند صد میلیاردی و هزار میلیاردی است گفت: زندان، جای چنین محکومانی است و نباید زندان برای این افراد به گونه ای شود که بگویند هتل زندان ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۴    
قیمت برخی از لوازم خانگی را در این گزارش گردآوری کرده ایم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۰    
معلوم نیست که چقدر می شود روی هم تیمی بودن حساب کرد؛ بخصوص وقت هایی مثل اینکه چیزهایی مثل وزن کشی و مقایسه پیش می آید و دیگران بی رحمانه به عملکرد فنی شما نمره می دهند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۲    
عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه عصر امروز در راس هیاتی به کابل می رود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۳    
احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ از ابتلای خود به کرونا خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۱    
فال روزانه شما در روز چهارشنبه 25 تیر 1399 بر اساس ماه تولدتان و هر آنچه از صبح تا شب بر شما خواهد گذشت .
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۰    
پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا ادعا کردند افراد سیگاری بیشتر در معرض نوع حاد کرونا قرار دارند وجوانی نمی تواند از ابتلای افراد جلوگیری کند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۱    
5 نفر از برگزارکنندگان عروسی در شرایط کرونا، در رشتخوار بازداشت شدند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۵    
سقف های جدید نرخ سود علی الحساب سپرده های سرمایه گذاری بانکی، توسط شورای پول و اعتبار تعیین شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۰    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از تعطیلی یک هفته ای برخی صنوف پر تردد و پر ریسک به دلیل موج دوم شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: تعطیلی این صنوف از امروز 24 تیرماه آغاز شده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۶    
معاون کل وزارت بهداشت، گفت: در کشورهایی که استفاده از ماسک را اجباری کرده اند، شاهد کاهش بیماری بوده اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۸    
محمدباقر قالیباف در گفت وگوی تلویزیونی نظارت قوه مقننه را ارجح بر قانون گذاری دانست و تاکید کرد: ما به دنبال مچ گیری نیستیم و نمی خواهیم چوب لای چرخ دولت بگذاریم بلکه می خواهیم به دولت کمک کنیم اما ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۵    
بارش شدید باران شب گذشته در روستای سجیران اشکور رحیم آباد گیلان موجب سیلاب و مسدود شدن راه اهالی این روستا شده بود صبح امروز با حضور راهداری شهرستان رودسر پس از پاکسازی، بازگشایی شد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۰۲    
یک کارآگاه حوزه جنایی و استاد دانشگاه در خصوص در هم تنیدگی جرائم حوزه جنائی و مواد مخدر گفت: در اکثر جرائم ما رد مواد مخدر را میبینیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۰۲    
یک روانپزشک گفت: استرس و اضطراب خود دارای دو نوع خوب و بد است که در افراد مختلف اشکال گوناگونی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۴:۴۴    
رنگ مو ها حاوی مقدار زیادی ترکیبات شیمیایی هستند که استفاده بیش از حد آنها ممکن است سلامت پوستتان را تهدید کند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۳۸    
بسیاری از موارد اسهال به دلیل یک عفونت در دستگاه گوارش رخ می دهند. میکروب های مسئول این عفونت شامل باکتری ها، ویروس ها و ارگانیزم های انگلی می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۱۸    
فرآیند بهره برداری از اینستکس یک فرآیند تدریجی است و نباید از همان روز اول و تبادل نخست انتظار داشت که همه حوزه های تجاری را شامل شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۳۴    
مطالعه ای که در نشریه Cell Reports Medicine منتشر شده است، نشان می دهد که کروناویروس جدید می تواند سلول های قلب را آلوده کرده و عملکرد آنها را تغییر دهد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۰۲    
استاندار تهران با بیان اینکه از امروز با واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قاطعانه صورت خواهد گرفت ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۹    
بر اساس اعلام شب گذشته وزارت خزانه داری آمریکا کسری بودجه فدرال این کشور در ماه ژوئن به 864 میلیارد دلار رسیده است و این در حالی است که در زمان مشابه سال گذشته این عدد تک رقمی بود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۹    
بازیکنانی که طی روزهای اخیر مبتلا به کرونا شده اند امروز با وجود حضور در محل تمرین موفق به شرکت در برنامه های گروهی نشدند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۶    
معاون شهردار تهران از ابتلای 668 نفر در شهرداری تهران به کرونا خبر داد و گفت: فردا دستورالعمل جدیدی برای کاهش تراکم کارکنان در محیط کار ابلاغ خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۰    
آیت الله احمد جنتی گفت: اگر از چند سال گذشته که رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تأکید داشتند، همت شایسته و بایسته ای از سوی مسئولان در این خصوص صورت می گرفت، شاهد برخی مشکلات اقتصادی امروز نبودیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۴۱    
رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: تا پایان معاملات امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار به یک میلیون و 8 هزار تومان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۳۸    
رییس ستاد کرونای تهران در نامه ای به استاندار تهران خواستار حضور حداقلی کارکنان آسیب پذیر در محل کار شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۳۲    
فرانسه از ثبت نخستین مورد تأییدشدهٔ انتقال بیماری کووید-19 از رحم مادر به نوزاد خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۲۴    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در قرارگاه کاهش تصادفات، گفت: تردد خودروها در پایتخت در مقایسه با دو هفته پیش 20 درصد کاهش داشته است که شدت گرفتن شیوع کرونا در این اتفاق تأثیرگذار بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۱۶    
روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی درپی اجرای حکم 2 تروریست، باصدور اطلاعیه ای اعلام کرد: عوامل شهادت 12نفر از هم وطنان کرد و آذری زبان آذربایجان غربی به سزای اعمال خود رسیدند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۹    
مدیر بنیاد مسکن مراغه گفت: 217 خانه روستایی در مراغه براثر سیل خسارت دیده است .
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۳    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی(Ph.D) در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه 10، 11 و 12 مرداد برگزار خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۰    
سازمان امنیت فدرال روسیه از بازداشت 5 تروریست داعشی در منطقه روستوف این کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۰    
با شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا تعداد نمایندگان مبتلا به این ویروس افزایش پیدا کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۰    
وزارت بهداشت عربستان به موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور اشاره کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۲    
خبرنگار المیادین اعلام کرد، جنگنده های روسیه امروز (سه شنبه) 9 حمله به مواضع گروه های تروریستی در روستاهای حومه ادلب واقع در شمال غرب سوریه داشتند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۴۳    
در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس موضوع روند اجرای طرح بازآفرینی شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۴۰    
به علت نگرانی در مورد افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان و تنش های جدید آمریکا و چین که سبب جذابیت طلا شد، قیمت طلا در معاملات امروز بالای 1800 دلار ماند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۴۰    
اتحادیه وارد کنندگان نهاده های دام و طیور یا ارسال نامه ای به وزارت صمت اعلام کرد: بانک مرکزی صدور هرگونه تاییدیه بابت هر نوع ثبت سفارش مبنی بر قرار گرفتن در صف تخصیص و یا تأمین ارز را ممنوع نموده که ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۴۰    
در حالیکه تعداد مبتلایان به کرونا در افغانستان به 34 هزار و 740 نفر نزدیک شده است؛ شمار جان باختگان بر اثر این ویروس هم به یک هزار و 64 نفر رسید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۳۲    
منابع خبری گزارش داده اند در بازه زمانی دو ماه گذشته دست کم هفت جنگنده آمریکایی شامل اف 15، اف 16، اف 18 و اف 35 دچار سانحه شده و سقوط کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۲۸    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:لایحه ساماندهی سهمیه های ورود به مقاطع مختلف آموزش عالی از سوی وزارت علوم و بهداشت به هیأت دولت رفت، در این لایحه سهمیه های کنکور از 19 به 3 مورد کاهش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۲۳    
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از رشد 30 درصدی خرید گندم مازاد برمصرف کشاورزان این استان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۲۰    
پایگاه میدل ایست آی نوشت: توافق ایران-چین در صورتی که اجرایی شود، اقتصاد ایران را احیا کرده و سیاست این کشور را باثبات می کند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۱۷    
منصور گروسی از چهره های شناخته شده رشته شنا و واترپلوی ایران درگذشت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۱۴    
فرمانده نیروی قدس سپاه در واکنش به حادثه آتش سوزی ناو آمریکایی خطاب به دولت امریکا، یادآور شد: هنوز روزهای خوشی های شماست روزهای بسیار سخت و حوادث سختی پیش روی شما و رژیم صهیونیستی است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۱۴    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست امروز کمیسیون آموزش، از تلاش شرکت های دانش بنیان برای کشف واکسن کرونا تا آذرماه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۰۶    
وزارت بهداشت مغولستان روز سه شنبه از فوت نخستین مورد مبتلا به طاعون بوبونیک در استان گوی-آلتای در غرب این کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۰۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی 5 سالگی برجام، "بزرگترین دستاورد دیپلماتیک دهه اخیر" را گرامی داشت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۷    
جلسه هماهنگی خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با حضور وزیر ورزش و جوانان و با هدف بررسی آخرین وضعیت دو باشگاه برای واگذاری سهام به بازار بورس برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۴    
جهانپور گفت: ماسک زباله عفونی تلقی می شود و در روز های کرونایی باید با ماسک مانند زباله عفونی بیمارستانی رفتار شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۴    
وزیر آموزش و پرورش گفت: قطعاً شروع سال تحصیلی 15 شهریور ماه است، اما اینکه در 15 شهریور آغاز سال تحصیلی را چگونه برگزار کنیم، بستگی به شرایط دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۴    
چین یک شرکت بزرگ تسلیحاتی آمریکایی را به علت فروش موشک به تایوان هدف تحریم قرار داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۴۳    
تارنمای انگلیسی "قلب آسیا"ی افغانستان، روز سه شنبه گزارش داد که آمریکا نیروهای خود را در افغانستان به 8 هزار و 600 تن کاهش داده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۳۷    
حضور دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تمرین تیم نساجی منتفی شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۳۲    
انفجار یک مین به جا مانده از زمان اشغال مناطقی از استان درعا در جنوب سوریه، دو کودک را کشت و دو غیرنظامی دیگر را زخمی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۲۸    
ترکیب تیم فوتبال استقلال همانند دیدارهای گذشته به دلیل مصدومیت و غیبت چند بازیکن برای دیدار با صنعت نفت آبادان دچار تغییراتی خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۲۲    
راه حل فیلم جوکر برای اصلاح سیستم، استفاده از خشونت و درگیری های خیابانی است و حالا این فیلم در کشورمان که پتانسیل آشوب های خیابانی در آن بالا رفته، با مجوز دولت در سینماها به اکران درآمده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۱۶    
مرکز آمار اعلام کرد: تولید گوشت قرمز در ماه خرداد 1399 در کشتارگاه های رسمی کشور به 30,4 هزار تن رسید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۱۳    
قیمت نفت در انتظار افزایش تولید اوپک پلاس و احتمال ایجاد محدودیت های جدید کرونایی در آمریکا و آسیا به 42.36 دلار در هر بشکه کاهش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۱۳    
پوشیدن ماسک در مغازه ها و سوپرمارکت ها در انگلیس از 24 ژوئیه اجباری می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۱۰    
در روزهایی که خیلی از اهالی سینما و تئاتر از عدم حمایت و شرایط نامناسب کاری و معیشتی خود در پی شیوع کرونا گله دارند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۷    
شهردار منطقه یک تهران گفت: آمار تصادفات به منجر به فوت در معابر شمال پایتخت 36 درصد کاهش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۶    
هومن افاضلی در یک قدمی هدایت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز قرار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۳    
رئیس اتاق اصناف تهران از محدودیت های جدید برای فعالیت اصناف در تهران در پی انتشار سریع ویروس کرونا خبر داد و گفت: واحدهای متخلف بلافاصله پلمپ می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۳    
با افزایش غلظت آلاینده ازن در هوای پایتخت، وضعیت هوای پایتخت مرزهای آلودگی برای گروههای حساس را گذراند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۳۲    
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به دنبال استخدام چهارمین سرمربی فصل خود است .
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۳۲    
کتابخانه ملی ایران برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به مدت 10 روز تعطیل شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۶    
در نیمه نخست سال 2020 صادرات چین به آمریکا نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8.1 درصد کاهش داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۲۵    
نمایندگی روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی در پیامی به مناسبت پنجمین سالروز امضای توافق هسته ای ایران، آن را غیر قابل جایگزین دانست.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۰    
3 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با رفع مصدومیت می توانند مقابل فولاد خوزستان حضور یابند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۰    
احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ به کرونا مبتلا شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۷    
وزارت صمت اعلام کرد: آن دسته از صادرکنندگانی که ظرف مدت سه ماه از صدور پروانه صادراتی، اقدام به بازگشت ارز نمایند از معافیت ده درصدی در بازگشت ارز صادرات خود برخوردار خواهند شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۷    
تست کرونای تمامی اعضا تیم فوتبال پرسپولیس منفی شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: 25 استان کشور در روز سه شنبه در وضعیت قرمز و هشدار کرونایی قرار دارند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۸    
وزیر نفت شایعه افزایش قیمت گازوییل را جنگ روانی دشمنان علیه مردم ایران عنوان کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه جدال لفظی با رقیب انتخاباتی خود، به تمجید از عملکردش در زمینه اقتصاد پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۰۸    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به 262 هزار و 173 نفر رسید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۰۲    
در پی مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، شهرداری تهران محدودیت های یک هفته ای جدید برای شهر تهران به دنبال اوج گیری کرونا در پایتخت و قرار گرفتن تهران در وضعیت هشدار را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۳    
هالیوودسینماهای ایالت کالیفرنیا به عنوان بزرگترین بازار سینمایی آمریکا به دلیل افزایش موراد ابتلا به ویروس کرونا دوباره تعطیل شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۱    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:لایحه ساماندهی سهمیه های ورود به مقاطع مختلف آموزش عالی از سوی وزارت علوم و بهداشت به هیأت دولت رفت، در این لایحه سهمیه های کنکور از 19 به 3 مورد کاهش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۸    
سردار سلامی با تاکید بر اینکه سختی ها را دور می زنیم و از میان آن ها عبور می کنیم، اما در مقابل آنها زانو نمی زنیم و متوقف نمی شویم، گفت: قرارگاه با وجود مردانی که تخصص، پاکی، ایمان ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۵    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در حاشیه حضور در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۹    
شبکه خبری سی ان ان گزارش داد: به علت تشدید همه گیری ویروس کرونا، آمریکا بار دیگر تعطیل شد؛ نشانه ای دیگر از سوء مدیریت دولت ترامپ که هنوز ادامه دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۵    
علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران داخلی و خارجی، با تأکید بر اینکه برجام نتوانسته انتظارات اقتصادی مردم را برطرف کند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۸    
سخنگوی دستگاه قضایی در ادامه و در خصوص آخرین وضعیت پرونده مهدی جهانگیری گفت: دادگاه برگزار شد و به اتمام رسید؛ همچنین حکم صادر شد و محکومیت هایی مطرح شده است که در برخی از اتهامات که غیر قطعی است ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۵    
زمان نهایی برگزاری برخی آزمون های وزارت بهداشت که به دلیل شیوع کرونا ویروس مجدد تغییر کرده بود، اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۹    
حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با اشاره به اجرای سیاست ها و برنامه های ویژه از سوی دولت در حد مقدورات برای گذر از مشکلات کنونی ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۹    
اگر برای شما هم جذاب است که بدانید کدام یک از بازیگران ایرانی همسرانی خارجی دارند تا پایان این مطلب از چهره ها همراه ما باشید.
  • ۱