پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۵۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اخبار شیروان 7 خرداد 1397 - newssh.ir

اخبار شیروان 30 اسفند 1395 اخبار شیروان 27 اسفند 1396 اخبار شیروان 31 فروردین 1397 اخبار شیروان 1 اردیبهشت 1397 اخبار شیروان 1 خرداد 1397 اخبار شیروان 5 خرداد 1397 اخبار شیروان 6 خرداد 1397 اخبار شیروان 7 خرداد 1397 اخبار شیروان 8 خرداد 1397 اخبار شیروان 12 خرداد 1397 اخبار شیروان 18 خرداد 1397 اخبار شیروان 19 خرداد 1397 اخبار شیروان 20 خرداد 1397 اخبار شیروان 23 خرداد 1397 اخبار شیروان 24 خرداد 1397 اخبار شیروان 26 خرداد 1397 اخبار شیروان 27 خرداد 1397 اخبار شیروان 28 خرداد 1397 اخبار شیروان 29 خرداد 1397 اخبار شیروان 30 خرداد 1397 اخبار شیروان 31 خرداد 1397 
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با طرح این سوال که تا چه زمان می خواهیم از ورود خودرو به کشور جلوگیری کنیم، گفت: این فروش خودرو نیست، ما به زور خودرو را به خورد مردم می دهیم.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۸    
وزیر اقتصاد در یادداشتی با بیان اینکه گاهی سهم خودمان در عدم موفقیت ها را نادیده می گیریم، نوشت: همه می دانیم که اقتصاد ایران نیازمند اصلاحات ساختاری و بهبود فضای کسب وکار است ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۵۹    
کنگر یکی از نوبرانه های فصل بهار است که برای آن خواص درمانی بسیاری ذکر شده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۸    
وزیر خارجه هند در دیدار با همتای ایرانی خود تاکید کرد که دهلی نو از تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران پیروی نمی کند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۹    
حسن اجتهادی، از شاعران بنام کشور بر اثر سکته مغزی در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۱۴    
مهدی و نقی معلولان فراموش شده ای که سرپرستی آن ها را مادری بیمار برعهده دارد و از داشتن خانه ای مناسب محروم هستند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۱۴    
برخی کارشناسان مسکن معتقدند، سیاست های پولی و بانکی دولتمردان، موجب رکود و گرانی در بازار مسکن شده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۳    
فرارو - درخواست های آمریکا از ایران، غیرمعقول و غیرقابل مذاکره هستند. به گزارش فرارو، اخیرا مایک پومپئو، وزیر خارجه آمریکا ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۹    
در حالی کمیسیون عمران مجلس از برنامه مجلس برای راه اندازی سامانه تعیین قیمت مسکن خبر داده بود که مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی ضمن مخالفت با این طرح آنرا عاملی برای افزایش قیمت ها ارزیابی کرده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۴    
با گرم شدن هوا شاهد حضور قابل توجه کودکان کار و خیابانی بر سر چهارراه ها هستیم و این در حالی است که قرار بود سازمان های همانند بهزیستی و شهرداری تهران تمهیداتی را برای رفع این پدیده انجام دهند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۲۸    
این ائتلاف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شدت بیشتری به خود گرفت؛ به طوری که امریکا و اروپا از جمله مهم ترین محرکان رژیم بعث عراق در دوران جنگ تحمیلی علیه ایران بودند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۱    
کارشناس نجوم از وضعیت تعیین قبله بر اساس تابش خورشید خبر داد و گفت: امروز راس ساعت 13 و 48 دقیقه به وقت تابستانی ایران، خورشید دقیقا بر کعبه عمود می تابد که می توان قبله را دقیق، مشخص کرد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۳    
فرهنگ تلویزیون - مسابقه دوستانه تیم های ملی ترکیه و ایران، دوشنبه (هفتم خرداد) به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۸    
ورزش فوتبال ملی - تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه ای به وزیر ورزش خواهان پیگیری لیست تیم ملی فوتبال ایران شده اند!
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۰۳    
جامعه سلامت - ایسنا نوشت: مدیرکل دفتر مدیریت خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران از اجباری شدن پذیرش بیماران در حوزه بستری از طریق سامانه استحقاق سنجی و با حذف دفترچه بیمه از تیر ماه خبر داد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۶    
پایگاه خبری عراقی از تشکیل فراکسیون اکثریت پارلمانی تا پیش از عید فطر خبر داد و اعلام کرد که در این فراکسیون ائتلاف های الفتح، دولة القانون و دو حزب کردی حضور دارند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۲    
اساتید، دانشجویان، محققان و دانشمندان تاجیک بدون اجازه مقامات رسمی این کشور نمی توانند به خارج از کشور سفر کنند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۵    
براساس نتایج به دست آمده از تازه ترین تحقیقات، زمانی که افراد به گوشی های هوشمند و تبلت های خود در تاریکی نگاه می کنند، طول موج کوتاه نور آبی منجر به تأخیر در ترشح ملاتونین می شود و پیرو آن ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در برخی از مواقع سلبریتی های درجه چندم تخلفاتی را برای کمک به درمان بیماران انجام می دهند که باید مراجع قضایی این موضوع را پیگیری کنند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۷    
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: واقعا برای جای من سؤال است چرا در یک برنامه تلویزیونی در صدا و سیما در خصوص بودجه 43 میلیاردی سپاهان صحبت می شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۱    
سریال شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی این روزها در حال ضبط است و قصه ای درباره یک موقعیت اشتباهی را رقم می زند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۱    
آخرین شاخص های مهم بخش ارتباطات کشور تا پایان سال 96 منتشر شد. برمبنای این آمار، بیش از 53 میلیون ایرانی از اینترنت موبایل استفاده می کنند و ضریب نفوذ موبایل به 110 درصد رسیده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تدوین طرح تحقیق و تفحص از شرکت بازرگانی دولتی خبر داد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۱    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه شأن مدیرعامل مذاکره با یک بازیکن در یک کشور دیگر نیست، گفت: ادعای تیام مبنی بر مانع تراشی برای او در باشگاه را بررسی می کنیم.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۰۲    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از دوتابعیتی ها در توضیم جمع آوری اطلاعات دوتابعیتی ها، گفت: بخش کوچکی از گزارش به موجب استعلامات و بخش اصلی از طریق فراخوان کمیته جمع آوری شده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۴۷    
رایزنی های گروهها و جریان های سیاسی عراق برای تشکیل بزرگترین فراکسیون پارلمانی و تشکیل دولت آینده در این کشور همچنان ادامه دارد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۴    
کرمان - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از کشف 650 انواع سکه های تقلبی در این استان طی سال جاری خبر داد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۹    
پزشکیان گفت: من مشکل مملکت را در تفرقه و اختلافات می بینم، نه رابطه لاریجانی و روحانی. ما اگر بخواهیم در مقابل آمریکا بایستیم، تنها چیزی که ما را شکننده کرده است ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۷    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداری را به معنای رفع و دفع خطر از انقلاب در تمامی عرصه ها توصیف و گفت: عمق بخشی ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۷    
یکی از اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از ریاست دوره ای حزب اعتماد ملی در این شورا خبر داد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۵    
یک عضو مجلس خبرگان رهبری معتقد است: برخی تلاش دارند از طریق چهره سازی، همتاسازی و نیز تبلیغات رسانه ای برای امام (ره) مفسر و مکتب درست کنند ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۰    
جانباز غیور اسلام حاج حسین فیض اردکانی از یاران شهید محمد بروجردی معروف به مسیح کردستان و از یادگاران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۵    
براساس اعلام مقامات سومالیایی، در اثر بارندگی های سنگین اخیر در این کشور، دست کم 800 هزار نفر آواره و 21 تن دیگر جان باختند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۹    
فناوری اطلاعات اینترنت - با اجرای قانون موسوم به مقررات حفاظت از اطلاعات عمومی / GDPR، بسیاری از سایت های آمریکایی ازجمله سایت های خبری در اروپا ازدسترس خارج شدند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۴    
رئیس کمیته داوران و مسابقات گفت: با شرایطی که به وجود آمده، آینده خوبی را برای بسکتبال سه نفره می بینم و این رشته به زودی رونق خوبی خواهد گرفت.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۲    
وزارت خارجه چین ضمن هشدار به آمریکا به خاطر ورود غیر قانونی 2 کشتی جنگی این کشور به نزدیک جزایر تحت مالکیت خود، از بیرون راندن کشتی های متجاوز خبر داد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۷:۵۵    
آیا مسؤولان اعتقاد دارند اگرچه با انجام تعهدات هسته ای تحریم های بانکی برداشته نشد ولی این بار اگر تعهدات مالی و بانکی را انجام دهیم، مشکلات حل می شود؟
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۲    
بیشتر انرژی بدن باید با خوردن سحری تامین شود. پس افطار را سبک بخورید تا شکم سنگین نشود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۸    
رادیو ایران در برنامه نود درجه به بررسی مسایل سیاسی- اجتماعی روز می پردازد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد اقتصاد سیاسی - سال گذشته بیش از 12 میلیون نفر ایرانی به سفر خارجی رفتند که در قیاس با 9 نیلیون سفر خارجی ایرانیان در سال 1395، رشدی چشمگیر و قابل توجه را نشان می دهد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۱    
رئیس جمهور ازبکستان خواستار تأسیس دانشگاه روزنامه نگاری و ارتباطات در این کشور شد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۱۹    
وزیر خارجه ایران گفت که دوشنبه بعدازظهر در ملاقات کاری مفصل با وزیر خارجه هند درباره برجام و خروج آمریکا، نحوه تامین منافع اقتصادی تهران و دهلی نو و فراهم سازی شرایط برای گسترش همکاریها گفتگو می کند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۸:۰۴    
دوسال از آغاز به کار دهمین دوره مجلس می گذرد. در این مجلس 18 تقاضای تحقیق و تفحص در صحن علنی پارلمان مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد 13 پرونده به تصویب رسیده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۷:۴۹    
سمنان - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان سمنان بابیان اینکه طی سال گذشته 236 شکارچی در استان دستگیر شدند، گفت: وقوع جرائم محیط زیستی 25 درصد کاهش داشت.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۴۶    
قزوین- رئیس دادگستری شهر محمدیه گفت: 28 زندانی جرائم مالی در شهر محمدیه در صورت کمک 13 میلیارد ریالی خیرین از زندان آزاد می شوند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۴    
ورزش لیگ برتر - شایان مصلح مدافع چپ و بازیکن نیمکت نشین پرسپولیس امیدوار است با توجه به جدایی صادق محرمی و بازگشت حسین ماهینی به پست اصلی اش یعنی دفاع راست، بتواند به ترکیب اصلی برگردد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۹    
رئیس سازمان محیط زیست ارزیابی 170 پروژه معطل مانده در این سازمان را بهانه ای برای جذب نیروهای غیرمتخصص عنوان می کند درحالیکه سه ماه پیش معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست خبر از اتمام و تعیین ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۴    
بر اساس این کنوانسیون تروریسم به گونه ای تعریف شده است که شامل اقدامات ضد اشغال گری، ضداستعماری و فعالیت های گروه های مقاومت همچون حزب الله لبنان و گروه هی جهادی فلسطینی می شود و ایران در زمینه تعریف ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۷    
مسئولی که وظیفه داشته به وضعیت ایمنی و امور دیگر ساختمان پلاسکو رسیدگی کند و اجازه نداشته است که در برابر حضور برخی از فعالیت های غیرمجاز در ساختمان سکوت کند ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۲    
بیرجند_ زلزله ای به بزرگی 3.4 ریشتر اسلامیه از توابع شهرستان فردوس را تکان داد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۷    
شادگان - شهردار شادگان گفت: آتش سوزی نیزارهای تالاب شادگان پس از 30 دقیقه عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان ایستگاه شماره دو این شهرداری مهار شد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۴    
اهواز - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: ورود کامیون به محدوده شهری اهواز فقط در موارد خاص مجاز است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۳۹    
نایب قهرمان وزن 77 کیلوگرم رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: هنوز در وزن جدید جا نیافتاده ام و نیاز به زمان و تلاش بیشتری دارم.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۷    
جامعه قضایی - روزنامه جام جم نوشت:پشت دیوارهای بلند زندان، پشت آن درهای آهنی بزرگ که نفوذناپذیر به نظر می رسد، پشت این ساختمان ها که خفه اند و دلگیر و پُر یاس، یک عده دارند زندگی می کنند ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۲    
بین الملل خاورمیانه - یک کارشناس مسائل ترکیه، وضعیت اقتصادی و سیاسی این روزهای ترکیه و چشم انداز انتخابات ریاست جمهوری در این کشور را برای خبرآنلاین تشریح کرده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۷    
به تلافی حملات سعبانه رژیم بعث عراق به مناطق مسکونی، ایران با موشک، هواپیما و توپخانه بغداد و 20 شهر عراق را در هم کوبید.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۰    
اردن یکی از کشورهایی است که در قبال بحران سوریه، رفتارهایی دوگانه از خود بروز داده است. مرور این رفتارها و علل و مولفه های اصلی دخیل در تصمیم گیری سیاست خارجی اردن درباره سوریه موضوع یادداشت زیر است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۵    
بررسی آسیب شناسانه ی حزب به عنوان یک نهاد اجتماعی می تواند ضمن شفاف نمودن مضرات و فواید این پدیده، ما را با کارکردهای اساسی این نهاد آشنا نماید.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۰    
میکروب رجعت یا ارتجاع ، دشمن بزرگ هر انقلاب است که به درون جوامع انقلابی نفوذ کرده و در آن رشد می یابد و دشمن نیز با آگاهی از این حقیقت ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۳    
راهپیمایی های بازگشت ایستگاهی از ایستگاه های مبارزات مستمر ملت فلسطین در طول سالیان گذشته و امتداد حالت رویارویی و نبرد با اشغالگران اسرائیلی و نیز فرصتی برای احیای روحیه عربی در قبال مسئله محوری و ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۸    
تعداد قابل توجهی از منابع کسب درآمدی یمنی ها نیز در سایه تجاوزگری های بیش از سه ساله سعودیها و هم پیاله های آنها به کلی از دست رفته است و میلیون ها یمنی امروز در سایه همین شرایط با فقر و تنگدستی نیز ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۱    
مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) امسال نیز در بازارچه تولیدات خود در جشن رمضان محصولات متنوعی را عرضه کرده اند ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۲۴    
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه در خصوص سهمیه اضافی طرح ترافیک خبرنگاران با شهردار جدید صحبت کردیم، گفت: افشانی قول پیگیری داد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۹    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به استقبال مردم برای سفر به عتبات هم زمان با شب های قدر، گفت: هزینه سفر به عتبات در شب های قدر 20 درصد کاهش یافته است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۹    
طی سال های اخیر، واردات گسترده، ذائقه مردم را به مصرف چای خارجی سوق داده و این در حالی است که چای ایرانی یکی از مرغوب ترین چای های دنیاست.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۶    
این سه کودک شکنجه دیده ماهشهری حالا چند روزی است که راحت زندگی می کنند. فاطمه به خانه مادربزرگش رفته؛ علی اکبر و بنین هم با عمویشان زندگی می کنند. ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۱    
حجاریان درباره رئیس جمهوری آینده نیز که به نظر وی فردی نظامی- روحانی(!) خواهد بود، می گوید: هرکس بخواهد درون نظام بیاید و رئیس جمهور شود، وضعیتی بهتر از روحانی نخواهد داشت و شاید وضعیتش بدتر شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۹    
جامعه حوادث - ایران نوشت:از اواخر سال گذشته گزارش سرقت های سریالی از رانندگان مسافربر با شیوه خوراندن آبمیوه مسموم به پلیس افزایش یافت.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۴    
یکی از شطرنج بازان برتر جهان، تابستان امسال برای کمک به شطرنج بازان کشورمان به ایران سفر خواهد کرد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۹    
جامعه میراث فرهنگی و گردشگری - جمشید بایرامی،عکاس در مصاحبه با روزنامه شرق، اطلاعات جالبی در باره جزیره هرمز در خلیج فارس داده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۷    
با روی کار آمدن مدیریت جدید شهری خط هفت متروی تهران به سرعت متوقف شد ولی به همان سرعت هرگز افتتاح مجدد نشد و هر روز وعده ای جدید برای افتتاح داده می شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۲    
مطالعه این سند نشان می دهد که چرا صدام حسین گفت اگر ایرانی ها بتوانند خرمشهر را بازپس بگیرند، کلید بصره را به آن ها تقدیم خواهم کرد
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۷    
منتقدان می فهمند که امروز باید بیش از هر زمان دیگری در کنار دولت باشند و با وجود تمام انتقادات، یک خنده جناب ظریف را به تمام دنیای آمریکا، روسیه، چین و اروپایی ها نمی دهند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۷    
مسئله ی هسته ای نیز یکی از شاخص های پی جویی عزت در سیاست خارجی است؛ چراکه در پی این عزت جویی، ایران تحت شدیدترین تحریم های یکجانبه و چندجانبه ی قدرت های بزرگ و ملل متحد قرار گرفت.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۲    
نکته مهم بیانیه کمسیون مشترک برجام تاکید بر تلاش های فعلی اروپایی ها به موازات اعضای دیگر در برجام بر پایه سود بردن کشورهای اروپایی از ایران در سایه برجام است و آنچه مورد بحث است برای ماندن ایران ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۷    
یکی از نمایندگانی که در نطق های خود به فضای شعر و شاعری ورود کرده، مصطفی کواکبیان است. مصطفی کواکبیان در جلسه علنی چهارشنبه ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۴    
رسول اکرم صلی الله علیه و آله: هر روز فرشته ای در قبرستان به اهل قبور خطاب می کند، غبطه چه کسانی را می خورید؟ آنها می گویند اهل مساجد... روزه می گیرند و ما توان انجام آن را نداریم.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۹    
مهمترین ویژگی جلسه نیمه ماه رمضان شعرا با رهبر انقلاب اسلامی را باید مرور شاعرانه آرمان های انقلاب تعبیر کرد و نسبت دادن عنوان تحویل سال نو شعر انقلاب به این جلسه نیز چنین تفسیری داراست.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۴    
زاهدان - فرمانده نیروی انتظامی از کشف 7تن انواع مواد مخدر و تعدادی سلاح و مهمات سنگین و نیمه سنگین از قاچاقچیان مسلح در 24 ساعت گذشته در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۲    
سیاست احزاب و شخصیت ها - حسن روحانی 365 روز اول پس از انتخاب مجدد خود به عنوان رییس جمهور ایران را با هر سختی ای که بود از سر گذراند ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۷    
روند واسپاری امور به تشکل های نشر امسال در نمایشگاه کتاب بازهم ادامه داشت و برخی کمیته ها به صنف واگذار شد و یکی از آنها کمیته تبلیغات و بازرگانی بود
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۷    
وزارت خارجه چین اعلام کرد که ماه آینده میلادی (ژوئن)، در یکی از شهرهای ساحلی چین، میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۰    
برخی از واژگان قرآن هرچند جزء واژگان غریب به شمار نمی آیند، ضروری است به خاطر کاربرد در معانی یا مصادیق گونه گون، به صورت دقیق و جامع بررسی شوند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۰    
جامعه سرگرمی - روزنامه شهروند نوشت:در کره شمالی، دولت ادعاهایی را در مورد رهبران این کشور منتشر می کند که باعث می شود آنها خداگونه یا فرا انسان نشان داده شوند ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۰    
به گزارش شهروند، در کره شمالی، دولت ادعاهایی را در مورد رهبران این کشور منتشر می کند که باعث می شود آنها خداگونه یا فرا انسان نشان داده شوند ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۰    
عضو کمیسیون آموزش مجلس درباره تعطیلات زمستانی مدارس توضیحاتی ارائه کرد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۸:۱۱    
کرمانشاه- مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: سیزدهمین طرح حمایت غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان در کرمانشاه از در حال اجرا است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۷:۵۶    
استخدام گروه فشار در کنگره پرحاشیه حزب اعتماد ملی؛ دعوای احزاب اصلاح طلب بر سر چیست؟
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۷:۴۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس سه روش خروج ارز از کشور را تشریح کرد.