پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۳۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اخبار شیروان 28 خرداد 1397 - newssh.ir

اخبار شیروان 30 اسفند 1395 اخبار شیروان 27 اسفند 1396 اخبار شیروان 31 فروردین 1397 اخبار شیروان 1 اردیبهشت 1397 اخبار شیروان 1 خرداد 1397 اخبار شیروان 5 خرداد 1397 اخبار شیروان 6 خرداد 1397 اخبار شیروان 7 خرداد 1397 اخبار شیروان 8 خرداد 1397 اخبار شیروان 12 خرداد 1397 اخبار شیروان 18 خرداد 1397 اخبار شیروان 19 خرداد 1397 اخبار شیروان 20 خرداد 1397 اخبار شیروان 23 خرداد 1397 اخبار شیروان 24 خرداد 1397 اخبار شیروان 26 خرداد 1397 اخبار شیروان 27 خرداد 1397 اخبار شیروان 28 خرداد 1397 اخبار شیروان 29 خرداد 1397 اخبار شیروان 30 خرداد 1397 اخبار شیروان 31 خرداد 1397 
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۹    
مسئولان شرکت نایکی، این شرکت در زمینه ارائه کفش به بازیکنان تیم ملی ایران حق انتخابی نداشته است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۱    
یک متخصص کلیه گفت: کرفس حاوی آنتی اکسیدان ها و ترکیبات شناخته شده برای افزایش تولید ادرار است؛ اضافه کردن کرفس به وعده های غذایی به طور منظم می تواند به کاهش احتمال ابتلا به سنگ کلیه کمک کند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۲۹    
معمولا وقتی صحبت از افزایش دریافتی کلسیم است، افزایش مصرف شیر به ذهن بسیاری از ما خطور می کند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۴    
دستیار کارلوس کی روش کلید موفقیت تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا را عدم دادن فرصت برای فکر کردن به بازیکنان حریف می داند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۵۳    
بهشتی با اشاره به هنر ایرانی که در طول تاریخ فتح دل می کرد تا فتح زمین،پافشاری بر مدیریت متمرکز در کشور را برخلاف روح تنوع فرهنگ ایران و عامل بحرانهای موجود دانست و گفت ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۵۸    
دو اتفاق عجیب در دو نقطه از جهان جریان دارد که از قضا، شباهت های عجیبی هم با هم دارند؛ تحولات غزه و الحدیده یمن. در هر دو نقطه مسلمانان مظلومی ساکنند که اشغالگران موی دماغشان شده اند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۲    
سومین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال ایران با حضور تمام لژیونرهای شاغل در اروپا بعد از ظهر دوشنبه در تالار هندبال تهران آغاز شد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۵۳    
اقتصاد اقتصاد سیاسی - روزنامه اطلاعات در یادداشتی نوشت:در تحریم هایی که با اولین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران در سال 2006 صادر شد در اثر اعمال دیپلماسی ناکارآمد ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۶    
ورزش فوتبال جهان - فیلیپ کوتینیو معتقد است نیمار باید به این وضعیت عادت کند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۹:۴۳    
حوزه مدیریت اقتصادی عمدتاً در قوه مجریه متمرکزشده، اما میان چند وزارتخانه و سازمان تقسیم شده و ساختار هایی مانند شورای اقتصاد یا نتوانسته اند نقش هماهنگی لازم میان نهاد های مختلف را ایفا کنند یا برای ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۴۷    
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با هماهنگی مسئولان سازمان بیمه تامین اجتماعی حقوق بازنشستگی رانندگان تا 1 میلیون و 700 هزار تومان افزایش یافت.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۰    
بین الملل آسیا - مهر نوشت: وزیر خارجه کره جنوبی از امیدواری سئول برای توافق با پیونگ یانگ برای اعلام پایان رسمی جنگ 2 کره در سال میلادی جاری خبر داد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۳۷    
مجید عنان پور از قاریان جوان قرآن کریم است که در این گزارش تلاوتی از وی در آستان امامزاده ابوالحسن(ع) تقدیم می شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۳۷    
دبیر علمی همایش انقلاب اسلامی در منظومه فکری امام خمینی گفت: بازشناسی اندیشه های امام با حضور پژوهشگران داخلی و خارجی بحث و تجزیه و تحلیل می شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۳۴    
سد معبر و دستفروشی در شهرهای کردستان و به خصوص سنندج به یک معضل بزرگ اجتماعی تبدیل شده است که پیاده روی خیابان ها را تسخیر کرده اند و تا زمانی که بند آن به ناف اشتغال بسته شده است و با روند لاک پشتی ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۳۱    
دروازه بان و کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان گفت:بازی با سوئد و کره برای آلمان در حکم مسابقه انتخابی است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۳۱    
عضو جامعه مدرسین با اشاره به اقدام برخی از اصلاح طلبان و گرا دادن به دشمن گفت: باید به عنوان ستون پنجم با این افراد برخورد شود؛ چراکه وقتی ترامپ و آمریکا نتوانستند علیه کشور ما غلطی کنند ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۲۸    
پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: از یک طرف مهاجری، از یک طرف خطیبی و از یک طرف توشاک بازیکن جذب می کنند ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۲۵    
در این مطلب، 8 دمنوش کاهنده "قند خون" معرفی شده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۴۵    
عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: فعلا اصلاح طلبان در قدرت حضور دارند و ائتلاف با اعتدالگرایان گام سوم است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۴۵    
رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی از برگزاری دومین همایش همکاری های بین المللی اقتصادی و فناوری ایران و اروپا در بروکسل خبر داد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۴۲    
مدیران عامل عضو شورای هماهنگی بانکها به وزارت اقتصاد برای افزایش حقوق و همسان سازی حقوق بازنشستگان شبکه بانکی کشور نامه نوشتند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۳۹    
قزوین- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : در راستای حمایت از مشاغل زنان روستایی و همچنین تولید 33 صندوق خرد زنان روستایی در استان قزوین راه اندازی شده است .
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۳۶    
معاون شهردار زنجان با اشاره به تحویل زمین این کارخانه به انگلیسی ها گفت: طبق توافق صورت گرفت با سرمایه گذاری 115 میلیون دلاری با صرف روزانه 300 تن زباله اقدام به تولید برق کند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۳۳    
جامعه حوادث - ایسنا نوشت: زنی که پس از مسموم کرن همسرش با شیر موز او را در بشکه ای به آتش کشیده و رویش سیمان ریخته بود، دستگیر شد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۳۰    
پردیس- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: نظارت اصولی بر کیفیت کالاهای ایرانی از سوی متخصصین وجود دارد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۷    
نیروهای مقاومت فلسطین در پی حملات هوایی سحرگاه امروز رژیم صهیونیستی به چندین موضع حماس در غزه، چندین فروند موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کردند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۷    
بعد از قطع کلیه خطوط پشتیبانی شبه نظامیان ائتلاف سعودی در حمله به جنوب الحدیده یمن، سخنگوی انصارالله تاکید کرد که دشمن تصور نمی کرد، این گونه گرفتار شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به مسئولان رسانه های این دانشگاه گفت: با راه اندازی"شبکه دانشجویی خبرنگار" می توانید اخبار اقصی نقاط کشور را به صورت آنلاین توسط دانشجویان به دست آورید.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۱    
میزان بارش های کشور از ابتدای سال آبی در ابتدای مهرماه تاکنون به 166 میلیمتر رسیده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 26.5 درصد کاهش داشته است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۱    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم افزایش تعداد مراکز نوآوری، گفت: این مراکز باید با حمایت بخش خصوصی و در دانشگاه ها ایجاد شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۸    
رئیس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با رئیس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی بر اهمیت پایبندی طرف های لیبی به اجرای توصیه های نشست پاریس تأکید کرد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۵    
روزنامه مشهور هلندی به تمجید از عملکرد داور بین المللی کشورمان در دیدار آلمان با مکزیک پرداخت و او را جزو بهترین های جام جهانی معرفی کرد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۵    
چندی پیش خبری در خصوص حمله یک قلاده پلنگ به دام های مردم ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه منتشر شد؛ هرچند وجود این گونه جانوری را مقامات محلی تائید نکردند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۲    
پیشکسوت مطرح فوتبال کشورمان تماشاگر ویژه دیدار تیم ملی ایران مقابل اسپانیا خواهد بود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۹    
شماری از سازمان های حامی صلح در آلمان با برگزاری تظاهراتی، ضمن انتقاد از وجود تسلیحات هسته ای آمریکا در آلمان، از مقامات کشورشان خواستند تا این تسلیحات را از آلمان خارج کنند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۹    
ترکیب تیم ملی پومسه مردان کشورمان برای حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا مشخص شد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۶    
معاون صادراتی وزیر صنعت با بیان اینکه هیچ نرخی به جز دلار 4200 تومانی برای واردات و 3800 تومانی برای واردات کالاهای اساسی رسمیت ندارد ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۳    
دبیرکل حزب موتلفه گفت: این کار نوعی افسادطلبی و رو در روی منافع ملت ایستادن است، البته ما بین این جماعت غافل و وطن فروش با اصلاح طلبان واقعی تفکیک قائل هستیم.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۳    
داوران ایرانی تنیس در مسابقات معتبر ویمبلدون حضور پیدا می کنند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۰    
نماینده ایران در اوپک گفت: سه عضو اوپک با طرح افزایش تولید مخالفت می کنند.هیچ تغییری در عوامل بنیادین بازار رخ نداده است هرچند که اداره اطلاعات انرژی آمریکا و آژانس بین المللی انرژی تلاش می کنند چیز ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۵۷    
مرکز نوآوری نصیر وابسته به دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس این دانشگاه آغاز به کار کرد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۸    
مقامات امنیتی افغان در ولایت ننگرهار اعلام کردند که حمله یک عامل انتحاری به تجمع نیروهای طالبان و مردم در مرکز این ولایت دستکم 22کشته و 65 زخمی برجا گذاشت.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۵    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد زنان مسنی که مستعد چاقی هستند باید ورزش کنند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۲    
روزنامه مشهور اسپانیایی اعلام کرد که 15 هزار هوادار ایرانی عازم کازان هستند تا بازی تیم ملی کشورشان با اسپانیا را تماشا کنند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۹    
زن غربی مظهر مصرف، آرایش، جلوه گری در مقابل مردان و وسیله ی هیجان جنسیِ نوع مرد و جنس مرد است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۶    
بر اساس آمار گمرک در سال 96 بیش از 21 میلیون دلار قوطی بدون درز آلومینیومی از 9 کشور دنیا برای انواع نوشابه و نوشیدنی وارد ایران شده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۳    
هنوز کمتر از دو ماه از افزایش قیمت لوازم خانگی نمی گذرد که برخی از تولیدکنندگان و واردکنندگان لوازم خانگی به دنبال افزایش مجدد قیمت با شیوه ای جدید هستند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۳    
بوی تعفن و نشت خون آبه از بشکه ای بزرگ روی پشت بام خانه ای در خیابان اسکندری تهران، پرده از راز جنایتی هولناک برداشت.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۰    
رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران گفت: امکان حذف مگس های سفید وجود ندارد و همیشه این آفت بوده است ولی با اقدامات صورت گرفته تعداد آن محدودتر شده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۲۷    
پیگیری ها حکایت از آن دارد که ارسال نامه درخواست ملاقات از سوی رئیس سازمان محیط زیست با رئیس صداوسیما، جهت اقناع وی در تائید تولید محصولات تراریخته صحت دارد اما این دو با یکدیگر دیداری نداشته اند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۲۴    
طنز و کاریکاتور طنز - من نمیخرم عنوان شعر طنز سحر بهجو در روزنامه قانون است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۲۱    
جامعه آسیب ها - ایسنا نوشت: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل خوزستان از کاهش موارد قتل های ناموسی در استان در پی رایزنی با سران عشایر خبر داد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۲۱    
جامعه حوادث - ایسنا نوشت: رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار یک دستگاه موتورسیکلت در تونل توحید خبر داد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۱۸    
جامعه سلامت - ایرنا نوشت: نماینده مردم شهرستان های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون پزشکی دانش آموزان شین آبادی فردا (سه شنبه) برگزار و در مورد اعزام آنان به خارج از کشور جهت ادامه ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۱۵    
کارشناسان در یک برنامه تلویزیونی عنوان کردند، بازار خودرو کشور در انحصار همه جانبه تولید، عرضه و قیمت گذاری است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۱۵    
جامعه شهری - ایلنا نوشت: عضو شورای شهر در واکنش به احضار الهام فخاری به دادگاه در پی تصویب طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری، ضمن ابراز تعجب گفت: این اتفاق نادری است که فقط در کشور ما می افتد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۰۹    
یک روزنامه سوری نوشت، مذاکرات مسکو با آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر جنوب سوریه هیچ نتیجه ای در پی نداشته و با توجه به پاسخ منفی افراد مسلح به درخواست مصالحه، آغاز عملیات نیروهای سوری نزدیک شده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۰۶    
تیم ملی اسپانیا اولین تمرینش را پیش از دیدار با ایران در جام جهانی 2018 روسیه انجام داد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۰۳    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شده که کره شمالی سال گذشته میلادی در صدد ایجاد یک کانال ارتباطی مخفیانه با جرد کوشنر داماد ترامپ از طریق یک سرمایه گذار آمریکایی بوده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۰۰    
رئیس جمهور پاکستان به منظور شرکت در کنفرانس بین المللی آب برای رشد پایدار در سال های 2018-2028 به دوشنبه پایتخت تاجیکستان سفر می کند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۵۷    
نماینده خاکی پوش می گفت: حفظ تمامیت ارضی مان را مدیون افرادی هستیم که ملبس به آن بودند، این لباس نماد یک فرهنگ است که اگر ما بخواهیم کشور را از هر لحاظ به رشد وتعالی برسانیم، نیاز به این فرهنگ داریم.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۵۷    
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برای حضور در رقابت های جهانی کرواسی از امروز آغاز می شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۵۱    
کیوان قنبرزاده در حالی در اردوی اروپایی به سر می برد که رکوردهایش برای بازی های آسیایی بسیار ناامیدکننده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۳    
محمد پورغلامی بعنوان رئیس هیات ژوری مسابقات ووشوی بازی های آسیایی 2018 انتخاب شد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۳    
مربی سابق تیم ملی و پیشکسوت فوتبال گیلان گفت: زمان به اندازه کافی برای سپیدرود از دست رفته و حالا که کریمی جدا شده بیش از این نباید درنگ کرد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۳    
مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: ترکیب فرنگی کاران اعزامی به بازی های آسیایی 15 روز مانده به این مسابقات اعلام می شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۳    
رئیس جهاد دانشگاهی گفت: برای حل مشکلات امروز نیازمندیم که بازگشت مجدد به اندیشه های امام خمینی (ره) داشته باشیم.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۳    
دانش پزشکی - ایرنا نوشت: محققان آمریکایی موفق به شناسایی زیر مجموعه جدیدی از سرطان پروستات شده اند که در 7 درصد از بیماران مبتلا به سرطان پیشرفته رخ می دهد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۳    
سیاست مجلس - ایسنا نوشت: یک عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه شبکه های داخلی به اصطلاح رقیب تلگرام اشتهای صدمیلیاردی و کمک دولتی پیدا کرده اند گفت ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۳    
حمله طالبان به بخشهایی از ولایت فراه افغانستان منجر به کشته شدن 7 نیروی امنیتی این کشور شد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۳    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اکران 40 مسابقه فوتبال و و الیبال جام جهانی در ایوان شمس خبر داد و گفت: 36 مسابقه فوتبال و 4 مسابقه والیبال در ایوان شمس به نمایش در می آید.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۳    
تبریز-مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در دیدار با رئیس شورای هیئات تبریز گفت:نقش آفرینی هیئت های مذهبی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی باید نهادینه شده و منصه ظهور رسد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۳    
شب گذشته جنگنده های ائتلاف غربی، پایگاه نیروهای کتائب حزب الله عراق را در شهرک الهری در جنوب شهر راهبردی البوکمال بمباران کردند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۵۷    
پنجمین روز از رقابت های فوتبال جام جهانی 2018 امروز (دوشنبه) با برگزاری سه دیدار پیگیری خواهد شد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۵۴    
در روزی که همه انتظار برد آسان آلمان و برزیل را مقابل حریفانشان داشتند، اتفاقات جالبی رخ داد و هر دو تیم در کسب برد ناکام ماندند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۵۱    
رسول گرامی اسلام در سخنی ارزشمند فرموده اند شهید تنها کسی است که پس از مرگ در خیر و خوشی است اما دوست دارد به دنیا بازگردد تا کشته شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۵۱    
در روز دیدار برابر مراکش، عادل فردوسی پور که همیشه گزارشگری معقول و با استاندارد بود، رفتاری عجیب و انتقادبرانگیز را به نمایش گذاشت.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۰:۲۴    
جامعه قضایی - ایران نوشت:متهم ردیف دوم پرونده قتل بنیتا کوچولو در دومین جلسه محاکمه در شعبه دهم دادگاه کیفری به یک سال حبس محکوم و از سرقت مقرون به آزار تبرئه شد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۰:۱۸    
روزنامه های ورزشی دوشنبه 28 خرداد
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۴    
ولنگاری سیاست های اقتصادی به گونه ای رخ نموده که عوامل حامی تولید، خود به عوامل ضد تولید تبدیل شده اند و سیستم بانکی که در اصل قرار بود حامی تولید باشد، در حال حاضر با سوداگری و واسطه گری ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۴    
شاگردان دست آموز غربی ها قادرند همزمان در فضاهای مختلف به چندزیستی خود ادامه دهند، بدون آنکه عاقبت معلوم شود شتر بوده اند یا مرغ؟!
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۱۸    
گفت و گوی منتشرنشده مادر رهبر انقلاب درباره حضرت امام(ره) و عادت های غلط ما ایرانی ها؛ از جمله پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۱۸    
حمایت از مستضعفین و مظلومان جهان، بخش مهمّی از ماهیّت نظام جمهوری اسلامی ایران است. سیاستی که از روز اول استقرار نظام به عنوان عنصر جدّی سیاست خارجی مطرح بوده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۱۵    
شرایط موجود اقتصادی نشان از ضعف سیاستگذاری دولت دارد که بدون منطق و دلیل کافی قیمت ها روند فزاینده به خود گرفتند و هیچ کسی هم در این زمینه پاسخ نمی دهد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۱۲    
پربازدیدترین اخبار سیاسی در 24 ساعت گذشته را در این گزارش بخوانید.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۹    
50 نفر مجموعاً 380 هزار قطعه سکه خریده اند و نمایش ناشیانه آبی صهیونیست ها؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۶    
یکسال پیش و در چنین ایامی سپاه پاسداران در پاسخ به حلات تروریستی تهران با 6 موشک، مواضع تروریست های داعش در استان دیرالزور سوریه را هدف قرار داد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۳    
طارمی قواعد سلبریتی بودن را به هم نزد، او خود را از زمینی که دشمنان برای بازی سلبریتی های ما تعریف کرده اند خارج کرد و حالا باید تاوان انقلابی بودن را بدهد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۰    
به موجب بخشنامه جدید آموزش وپرورش، قطع کمک هزینه عائله مندی زنان مجرد از مهر سال 96 اجرا خواهد شد در همین باره رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس معتقد است برای این کسر از حقوق معلمان در شرایطی که اوضاع ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۰    
یک فعال و مخالف سعودی با اشاره به اینکه سران سعودی کاملا نهاد قضایی و امنیتی را تحت سلطه خود دارند، گفت: این نهادها مجری دیکته های نظام حاکم هستند
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۷    
عضو سابق شورای شهر تهران گفت: بی شک جا به جایی مدیران شهرداری در نه ماه گذشته شهر را در حالت بلاتکلیفی عمیقی فرو برده بنحوی که آثار زیان بار آن تا ماه ها شاید سالها نمودار باشد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۴    
10 خبر پربازدید اقتصادی تسنیم در 24 ساعت گذشته را ببینید.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۴    
صربستان موفق شد پس از پایان بازی های گروه E صدرنشین شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۱    
کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی یکی از کمیسیون های تخصصی پارلمان است که وظیفه محول شده به قوه مقننه در اصل نودم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را پیگیری می کند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۳۳    
خوشبختانه، مکمل ویتامین سی را می توانید به راحتی در خانه بسازید که نسبتا ارزان هم است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۳۳    
به گفته یک متخصص طب سنتی، افرادی که سیستم گوارشی ضعیفی دارند بهتر است به جای انگور تازه از کشمش و مویز استفاده کنند زیرا انگور تا حد زیادی نفاخ است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۳۳    
کی روش در حضور وزیر ورزش و جوانان گفت: در این 36 سال تجربه کاری ام تاکنون با چنین بازیکنانی با این پایبندی کار نکردم.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۳۳    
از جمله غذاهایی که از آن ها به عنوان منابع غنی نیاسین می توان یاد کرد می شود به ماهی، مرغ، تخم مرغ و سبزیجات سبز، آجیل، چغندر و گوشت های با میزان چربی کم اشاره کرد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۳۳    
چنانچه مضطرب هستید، احساس تشویش یا استرس دارید، یک لیوان چای بابونه بنوشید، زیرا به تسکین این موارد کمک شایانی می کند.
  • ۱