پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۹:۲۱Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 9 دی 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 دی 1394 افق تازه 2 دی 1394 افق تازه 3 دی 1394 افق تازه 4 دی 1394 افق تازه 5 دی 1394 افق تازه 6 دی 1394 افق تازه 7 دی 1394 افق تازه 8 دی 1394 افق تازه 9 دی 1394 افق تازه 10 دی 1394 افق تازه 11 دی 1394 افق تازه 12 دی 1394 افق تازه 13 دی 1394 افق تازه 14 دی 1394 افق تازه 15 دی 1394 افق تازه 16 دی 1394 افق تازه 17 دی 1394 افق تازه 18 دی 1394 افق تازه 19 دی 1394 افق تازه 20 دی 1394 افق تازه 21 دی 1394 افق تازه 22 دی 1394 افق تازه 23 دی 1394 افق تازه 24 دی 1394 افق تازه 25 دی 1394 افق تازه 26 دی 1394 افق تازه 27 دی 1394 افق تازه 28 دی 1394 افق تازه 29 دی 1394 افق تازه 30 دی 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۳:۴۱    
وزیر ارشاد در سخنان صریحی در جمع نخبگان هرمزگانی، موضع وزارتخانه متبوعش را در زمینه فعالیت سایت های بدون مجوز، سیاست های ابلاغی دولت در زمینه ی فرهنگ و بحث ممنوع التصویری رییس دولت اصلاحات، اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۴    
درپی احضار حسین مرعشی و کمیجانی، دو عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان به نهادهای امنیتی که منجر به بازداشت کمیجانی شد، برخی شنیده ها از احضار محمدرضا خاتمی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۴    
عکس های شخصی سوشا مکانی در تلگرام دست به دست می شود و او در عین استیصال چاره ای ندارد جز اینکه دست به دامن پلیس فتا شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۴    
نجات الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت افراد در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: هر گونه پیشگویی بی اثر و بی فایده است و ما مواضع خود را در مورد صلاحیت ها در زمان قانونی رسما اعلا می ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۱    
آلمان در سال 2015 پذیرای نزدیک به یک میلیون و صد هزار پناهجو بوده است که یک رکورد محسوب می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۱    
یک منبع در شرکت روس اتم اعلام کرد که اورانیوم غنی سازی شده ایران در مکان های مختلف و صرفا برای اهداف مسالمت آمیز استفاده خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۱    
یک دادگاه نظامی در روسیه در چارچوب بررسی پرونده تیمی از زنان داغستانی متهم به حمایت مالی از گروهک تروریستی داعش از طریق تولید صابون، دو دختر را به اتهام حمایت از تروریسم به زندان محکوم کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۸    
چندی پیش رییس جمهوری ترکیه و همراهان وی هنگام بازگشت از نماز جمعه موفق شدند مردی را که قصد خودکشی از روی پل بسفر داشت، نجات دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۵    
وزیر نیرو گفت: با توجه به افزایش 35 درصدی بارندگی در سال جاری نسبت به سال های گذشته امیدواریم در سال آینده نیازی به جیره بندی آب نباشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۵    
شرکت چند ملیتی فن آوری های اینترنتی 'گوگل' در واکنش به اظهارات 'دانالد ترامپ' قمارخانه دار و نامزد ریاست جمهوری آمریکا برنامه ای را در اختیار کاربران اینترنتی قرار داده است که از طریق آن می توانند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۵    
شهرداری تهران از علاقمندی برای در اختیار گرفتن دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال برای رفع مشکلات آنها خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۹    
دبیر شورایعالی مناطق آزاد گفت: اشخاصی که در باره ناکارآمدی دولت و فساد در آزاد سخن می رانند، سه سال تاخیر دارند زیرا ما این مسائل را گفتیم و آنها فراموش کرده اند که ریل گذاری برای تغییر مسیر توسعه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۱    
وزارت خارجه انگلیس کاردار جدید این کشور در تهران را معرفی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۵    
رئیس صندوق بین المللی پول گفت سال 2016، برای رشد اقتصاد جهان، سالی ناامیدکننده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۲    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تمسخر اعتقادات مردم به امام زمان (عج) و آسیب رساندن به جایگاه ولایت فقیه را از نتایج دولت قبل دانست و گفت: بلایی که آن زمان بر سر کشور آمد از خسارات جنگ بدتر و عمیق تر بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۹    
وزیر امور خارجه عراق با تقدیر از حمایت کشورهای عربی از حاکمیت ملی عراق، تاکید کرد که اگر مجبور شویم برای حفظ حاکمیت ملی کشور با ترکیه وارد جنگ می شویم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مذاکره با کمپانی های خارجی برای طراحی و ساخت ماهواره ملی مخابراتی و ماهواره سنجش از دور تا سال آینده خبر داد و گفت: ماهواره مصباح را پس می گیریم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۱    
پدیده ال نینو یکی از عوامل موثر در تبدیل سال 2015 به گرمترین سال ثبت شده در تاریخ بود؛ پدیده ای که محققان نگران افزایش احتمال شیوع قحطی و بیماری در اثر آن در بین ده ها میلیون انسان در سال 2016 هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۱    
معاون نخست وزیر روسیه امروز در یک مصاحبه تلویزیونی از ادامه روند ارسال سامانه دفاع هوایی اس-300 به ایران خبر داد و تحویل آن را به مثابه مسیری به سوی همکاری های گسترده تر میان دو کشور دانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۱    
رای گیری هشتاد و هشتمین دوره مراسم اسکار آغاز شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۴    
آزمون کتبی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، 15 دی ماه برگزار می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۴    
یک ناو هواپیمابر آمریکایی نزدیک تنگه هرمز از نیروی دریایی ایران هشدار دریافت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۲    
یک وکیل پایه یک دادگستری با بیان اینکه دادگاه می تواند قرار بازداشت موقت زنجانی را به قرار وثیقه تبدیل کند گفت: اگر قاضی به میزان دو برابر مبلغ ادعای شکات قرار صادر کند تازه به اصل مطلب می رسد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۳    
یک عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با اشاره به کسری بودجه دولت در سال جاری گفت: در یکی دو ماه اخیر حقوق کارمندان به موقع پرداخت نشده و این نگرانی بوجود آمده که دولت در ماه های آخر سال نیز با کمبود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۰    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با انتقاد از اینکه خودروی نو تا 5 سال براساس قانون موجود که مصوب مجلس در سال های قبل است، نیازمند معاینه فنی نیست و در واقع برگه مربوطه آن معتبر است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۰    
در این گور دست جمعی به جز اجساد نیروهای امنیتی عراق، اجساد غیر نظامیانی هم وجود دارد که به دستور مقامات امنیتی جهت تعیین هویت به پزشکی قانونی انتقال داده شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۸    
بورس تهران در معاملات آخرین روز هفته بعد از مدتها روند نزولی و فشار فروش، برای اولین بار با تقاضای پر حجم خرید در برخی نمادها مواجه شد و سهامداران را سورپرایز کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۳    
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فتنه 94 پیچیده تر از فتنه 88 است گفت: دشمن به دنبال افرادی است که با رهبر معظم انقلاب زاویه دارند و از این ها سربازگیری کرده و نیرو جذب می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۹    
مدیر بخش مستند جشنواره فیلم فجر از رسیدن نسخه نهایی 80 فیلم مستند به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر خبر داد و یادآور شد که برخی از صاحبان آثار برای اولین نمایششان در جشنواره فیلم فجر آثار خود را ارایه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۶    
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان سینمای ایران تقدیر خواهد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۴    
مدیر عامل بانک صادرات ایران با تاکید بر استمرار سیاست های مشتری مدارانه این بانک گفت: برای هر موسسه و بنگاه به ویژه بانک صادرات به عنوان یکی از مهمترین بانک های کشور جلب اعتماد مشتریان است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۲    
معاون وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه کشت کلزا در سال جاری نسبت به سال قبل دو برابر شده است، گفت: امسال می توانیم بیش از 120 درصد نسبت به سال قبل کلزا تولید کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۳    
کره شمالی به عنوان یکی از معدود کشورهای تحت سلطه حکومتی تمامیت خواه در جهان، همواره شاهد شایعات و گمانه زنی های فراوانی درباره وضعیت کشورداری بوده است اما برخی حقایق کمتر شناخته شده درباره این کشور ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۰    
معمولا هنگامی که آلودگی هوا به صورت مداوم وجود داشته باشد سولفاتی که در هوا باقی می ماند با باران ترکیب شده و موجب اسیدی شدن آن می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال امید ایران دو هفته مانده به اولین دیدار ایران در مرحله نهایی انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو در کمال امیدواری به صعود تیمش ایمان دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۹    
دستگاه های اطلاعاتی استکبار به طور علنی از کشورهای منطقه استفاده می کنند که در این میان جنسیت و پول را به عنوان طعمه خود قرار داده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۶    
تحقیقات انجام شده در شرکت سیتی اند گیلدز انگلیس که در زمینه سنجش توانایی های حرفه ای مردم فعالیت می کند نشان داده است که آرایشگری شادترین شغل دنیاست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۳    
با حضور مدیرعامل، معاون برنامه ریزی و توسعه و مدیر امور شعب و نمایندگان، آیین معارفه سرپرست جدید استان بوشهر برگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۴    
شاید برای شما هم پیش آمده که در یک تصادف رانندگی، به علت جزئی بودن خسارت و بی حوصلگی برای مراجعه به بیمه و برآورد خسارت یا حس نکردن آسیب جسمی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری آزمون کتبی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان در روز 15 دیماه خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۱    
رقه یکی از شهرهای کشور سوریه و مرکز استان رقه است. شهر رقه در شمال شرقی سوریه و در ساحل فرات قرار دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان که به دهلی نو پایتخت هند در راس هیاتی بلند پایه سفر کرده است، رایزنی های گسترده ای را با نخست وزیر، وزیر خارجه و سرمایه گذاران هندی داشت .
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۱    
یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به شرکت ترنسپرت در منطقه Perth استرالیا بر اثر آتش سوزی به طور کامل از بین رفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۵    
به اهتمام روابط عمومی شرکت حفاری شمال، مراسم جشن میلاد حضرت رسول(ص) و تقدیر از خادمان و فعالان عرصه فرهنگی نماز در روز دوشنبه مورخ 94/10/07 برگزار گردید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۲    
بیمه ما تندیس اولین جشنواره ملی رضایت مندی مشتری را در حوزه بانک و بیمه دریافت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۲    
ابوسیاف یکی از رهبران ارشد درباره مسایل مالی این گروه بود که در اردبهشت ماه سال جاری در حمله نیروهای آمریکایی به خودرویش در شرق سوریه کشته شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۹    
رییس جمهور با تأکید بر لزوم تلاش برای رفع کامل نگرانی مردم در خصوص آلودگی هوا، اعلام کرد که در هیات دولت برای رفع آلودگی هوا تصمیمات فوری و کوتاه مدت اتخاذ شد که همه دستگاه های ذیربط باید اجرای جدی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۲    
شبکه بانکی در هشت ماهه سال جاری بالغ بر 219 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده که 6.3 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۶    
اخبار بانک: مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام داشت : این بانک آمادگی کامل دارد برای توسعه اقتصادی استان سیستان و بلوچستان اقدامات اساسی و اثرگذار انجام دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۱    
ارتش عراق که به تازگی شهر رمادی را از چنگال داعش بیرون آورد اکنون تلاش می کند تا شهر فلوجه و مناطق مجاور رود فرات را نیز به طور کامل پاکسازی کند تا راه برای آغاز عملیات موصل هموار شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر طی شده در مذاکرات هسته ای عقلایی بوده و نتیجه آن باقی ماندن دانش هسته ای ایران، شکسته شدن تحریم ها، حرکت هسته ای در آینده و زمینه سازی برای تسریع در رشد اقتصادی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۱    
کاهش تولید فولاد ایران در پی کاهش تولید جهانی، رکودی که این صنعت در آن گرفتار شده را بیش از پیش نشان می دهد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۸    
قراردادهای جدید صنعت نفت که توسط هیئت دولت به تصویب رسید قرار است به زودی در هیئت تطبیق قوانین مورد بررسی قرار گیرد که پس از بررسی، اجرایی خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۳۴    
دختر و پسر دانشجو به جرم داشتن روابط نامشروع در "آچه" اندونزی در ملاءعام شلاق خوردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۳۱    
مخدر شیشه گران شده است. آبان امسال قیمت شیشه در خرده فروشی و عمده فروشی بالا کشید. شیشه بعد از تریاک دومین مخدر پرمصرف میان معتادان ایرانی است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۳۱    
حسن عباسی درباره اقدامات اورژانس تهران در پی تشدید آلودگی هوا، گفت: اورژانس تهران در میادین انقلاب، آزادی، صادقیه، تجریش و میدان اصلی شهر ری مقابل فرمانداری، از صبح امروز ساعت 8 مستقر شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۵    
شلیک قایق های تندرو ایرانی ها نزدیک ناو آمریکایی ترومن، خبری است که فوری مخابره شد و در صدر اخبار رسانه های غربی قرار گرفت؛ خبری که هم زمان انتشار آن و هم نحوه انتشار آن در رسانه های غربی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۲    
آقای دولتی مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران طی پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت محمد (ص) را تبریک گفت .
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۶    
ورود خودروهای خارجی مدل 2016 به بازار باعث افزایش قیمت برخی خودروها در بازار شد به طوری که قیمت خودروهای خارجی جدید در مقایسه با مدل 2015 تا 18 میلیون تومان افزایش یافته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۶    
رئیس سابق اتاق بازرگانی تهران معتقد است سیستم اقتصادی کشور نیاز به جراحی داشته و بی هزینه نیست اما برخی جریان های ذی نفع اجازه اصلاح ساختار اقتصادی را نمی دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۳    
مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: با وجود اینکه منابع قرض الحسنه بانک های کشور در مردادماه سال جاری 2.9 درصد کاهش یافته، اما منابع قرض الحسنه بانک قرض الحسنه مهر ایران 19 درصد رشد داشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۰    
معاون سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در جریان آزادسازی نرخ بلیت هر مسیر برای هر ایرلاین متفاوت است، گفت: اگر بنا باشد نرخ های بلیت هواپیما سقف داشته باشد آزادسازی معنایی ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۱    
صنعت ساخت گوشی تلفن همراه در جهان امسال برای اولین بار یک رشد تک رقمی داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۹    
هواپیمایی ملی هند اعلام کرده که از این پس در پروازهای داخلی کوتاه مدت خود به مسافران بخش اکونومی غذای غیرگیاهی نخواهد داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۳    
به منظور ارزیابی عملکرد اولین مجتمع قضائی ویژه تصادفات رانندگی اهواز، جلسه ای مشترک روز گذشته با حضور مدیرکل پیشگیری های قضایی و معاونت اجتماعی و پیشگری از وقوع جرم قوه قضاییه ، دبیر کل ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۰    
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که بررسی کتاب در وزارت ارشاد محتوایی است می گوید: طبعا بررس ها به شکل مونتاژی از کارخانه نیامده اند و در نوع نگاه به تطبیق قانون با مصداق تفاوت هایی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۰    
مدیرعامل بانک ملت و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشستی مشترک، بر تقویت همکاری های میان دو سازمان تاکید کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۰    
انگار تهران چنارستان و اقاقیاهای گل دار را برده اند و به جای آن شهری دود زده و خسته و شتابان و پر سر و صدا آورده اند! شهری که دارد از انبوه جمعیت منفجر می شود...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۰    
در جریان دستگیری شیخ زکزکی چند نفری که سعی داشتند از او محافظت کنند از جمله یکی از رهبران جنبش اسلامی نیجریه و سخنگوی این جنبش کشته شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۷    
با وجود تمام گمانه زنی های انجام شده در طول ماه های گذشته درباره احتمال وارد کردن هواپیماهای روس از سوی چند ایرلاین داخلی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۷    
با وجودی که به گفته مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری بالغ بر 80 درصد نیازمندان مسکن در بافت های ناکارآمد زندگی می کنند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۱    
امروز در مرکز مبادلات ارزی چراغ 38 ارز سبز و قرمز شد و فقط یک ارز خاموش ماند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۸    
بانک مرکزی بانک ها را مکلف کرد تا با تغییر مبنای ثبت حسابداری جریمه ناشی از تاخیر در پرداخت اقساط وام(وجه التزام)، سودهای خود را کیفی کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۵    
جلسه هماهنگی و تبادل نظر بانک ها به منظور بررسی چالش ها و اقدامات ضروری برای آمادگی در شرایط پس از تحریم با حضور پناهی عضو هیئت مدیره بانک و زعفرانی مدیرعامل ملی بانک PLC لندن و معاونین و مدیران ارشد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۲    
در آیین رو نمایی از نام جدید موسسه اعتباری ملل، احمد خزایی مفرد برنده جایزه 50میلیون تومانی شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۶    
استاندار استان آستاراخان روسیه طی نامه ای از دکتر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران در رابطه با فعالیت های اثربخش میربیزینس بانک تشکر و قدردانی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۶    
تندیس طلایی روابط عمومی دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و سیزدهمین همایش روابط عمومی برتر ایران به مدیر روابط عمومی بیمه پارسیان اهدا شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۰    
تولید خودروسازان در 9 ماهه امسال کمتر از برنامه تولید پیش بینی شده برای سال جاری بوده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۰    
در سفر مدیرعامل بانک شهر به استان زنجان، تفاهم نامه همکاری با شهرداری این شهر امضاء شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۷    
گزارش گمرک ایران از تداوم سقوط تجارت خارجی کشور در نه ماهه اول امسال حکایت دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۶    
فرهنگ تلویزیون - پیکر معصومه ذباح خالق قصه های شب بخیر کوچولو و قصه ظهر جمعه در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۳    
بیماری آنفلوآنزا در مناطق معتدل نیمکره شمالی از آبان تا فروردین و در نیمکره جنوبی از فروردین تا شهریور شیوع دارد اما در مناطق گرمسیر بیماری دارای الگوی فصلی نبوده و درتمام طول سال دیده می شود ولی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۳    
برنامه خبری 20:30 در پوشش اخبار انتخاباتی، با اتخاذ رویکردی جناحی، ضمن بی توجهی به اخبار جریانات اعتدالی و اصلاح طلب، تنها اخبار جریانات اصولگرا را پوشش داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۳    
اوایل آذر ماه سال جاری عملیات جذب و انتقال زنان معتادان متجاهر شهر تهران به مرکز شفق بنابر دستور استاندار ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۰    
دولت باکو که از حدود یک ماه پیش تاکنون با استقرار پنج هزار نفر از قشون وزرات کشور، نارداران را به یک زندان نظامی تبدیل کرده است، با حذف نام امام حسین (ع) از میدان مرکزی ناردارن ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۰    
لیگ برتر فوتبال در حالی پنج شنبه و جمعه این هفته و همزمان با شروع سال نو میلادی، آغاز می شود که هفته شانزدهم تحت تاثیر آلودگی شدید هوای پایتخت دستخوش تغییرات جنجال برانگیز شده بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۷    
وزرای خارجه انگلیس و آلمان از انتقال ذخایر اورانیوم غنی شده ایران به روسیه استقبال کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۷    
قالیباف با بیان اینکه اگر از من سوال کنید مشکل عدم اجرای قانون چیست؟ می گویم تنها ضعف مدیریت است و بس ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۵    
پرستاران به مدت یک هفته بر روی روپوش خود، روبان مشکی می زنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۲    
مدیرکل سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه گفت: مرغوب ترین و بیشترین حجم ذخایر اورانیوم (کیک زرد) پس از انقلاب در تبادل اورانیوم میان ایران و روسیه وارد کشور شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۹    
دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران از جمع بندی راهکارهای تضمین وام خرید کالای کارگران خبردادوگفت: سهام عدالت و یارانه؛ دو راهکار عملی تضمین استفاده اقشار کم درآمد از این تسهیلات است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۷    
روزنامه لس آنجلس تایمز روز یکشنبه در مطلبی به آمریکایی هایی که قصد دارند تعطیلات سال نو میلادی را در سفر بگذرانند پیشنهاد کرده که به ایران رفته و از جاذبه های گردشگری آن بازدید کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۷    
معاون وزیر نفت از پیشنهاد 12 میلیارد یورویی شرکت های آلمانی برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران خبر داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۰    
آیین رونمایی از گواهی ثبت جهانی فرش ساروق ایران با حضور فعالان فرش در زیارتگاه 72 تن این منطقه برگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۴    
روزنامه وطن امروز" در شماره امروز چهارشنبه خبر سخن آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری را تحریف کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۴    
ناراحتی و احساس افسردگی معمولا از نشانه های پر کاری تیروئید است. تولید مقدار پایین هورمون تیروئید روی میزان ترشح سروتونین در مغز که احساس خوبی را به همراه دارد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۴    
مردانی که هر هفته حدود یک سوم فنجان کاکائوی تلخ مصرف می کنند در مقایسه با مردانی که اصلا کاکائو نمی خور ند، 17 درصد کمتر به بیماری های قلبی مبتلا می شوند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۱    
پرونده طویل و دراز آسیب های احتمالی امواج رادیویی آنتن های مخابراتی برای همیشه در شورای شهر تهران بسته شد و بعید است شهرداری دلیل دیگری برای ساز مخالف زدن با شرکت های مخابراتی جهت توسعه سایت ها داشته ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۱    
ماجرای دیزل گیت شرکت فولکس واگن و رشوه خواری های سب بلاتر، رئیس سابق فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا از بزرگترین رسوایی های مالی جهان در سال 2015 بوده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۸    
با وجود گزارش های دولت از کاهش نرخ تورم و قرار گرفتن این نرخ در آستانه تک رقمی شدن، اما خانوارهای کم درآمد می گویند چنین احساسی ندارند و قیمت برخی اقلام مهم مصرفی تا 55درصد هم رشد داشته است.
  • ۱