پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۲۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 30 دی 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 دی 1394 افق تازه 2 دی 1394 افق تازه 3 دی 1394 افق تازه 4 دی 1394 افق تازه 5 دی 1394 افق تازه 6 دی 1394 افق تازه 7 دی 1394 افق تازه 8 دی 1394 افق تازه 9 دی 1394 افق تازه 10 دی 1394 افق تازه 11 دی 1394 افق تازه 12 دی 1394 افق تازه 13 دی 1394 افق تازه 14 دی 1394 افق تازه 15 دی 1394 افق تازه 16 دی 1394 افق تازه 17 دی 1394 افق تازه 18 دی 1394 افق تازه 19 دی 1394 افق تازه 20 دی 1394 افق تازه 21 دی 1394 افق تازه 22 دی 1394 افق تازه 23 دی 1394 افق تازه 24 دی 1394 افق تازه 25 دی 1394 افق تازه 26 دی 1394 افق تازه 27 دی 1394 افق تازه 28 دی 1394 افق تازه 29 دی 1394 افق تازه 30 دی 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۵    
بدشانسی بیشتر از این نمی شود، وقتی پس از یک نبرد سخت برای مرگ و زندگی از میان آرواره های یک کروکودیل گرسنه فرار کنی اما مرگ آنسوی رودخانه تو را به چنگ بیاورد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۵    
وزیر خارجه عربستان با تکرار ادعای تروریستی بودن فعالیت های شیخ نمر رهبر شیعیان این کشور اعلام کرد که هر کشوری برای خود قانونی دارد که باید به آن احترام گذاشته شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۲    
یکی از روزنامه های اماراتی کینه و بغض خود را با گزارشی بلند علیه فوتبال ایران آشکار کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۲    
پاکستان از موقعیتی خاص در روابط با ایران و عربستان برخوردار است، از این رو شاید کاری که نوازشریف، دیروز و امروز در ریاض و تهران انجام داده و می دهد، از هیچ رئیس جمهور دیگری برنیاید ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۹    
اندیشکده معتبر آمریکایی در مطلبی به عقب نشینی ریاض در خریدهای تسلیحاتی سنگین از روسیه به دلیل فقدان دانش کافی نظامیانش از یک سو و نیز مخالفت واشنگتن از سوی دیگر اشاره کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۷    
کرمان موتور تصمیم دارد پیش فروش اس5 اتوماتیک را از اول بهمن ماه امسال آغاز کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۲    
کانل تلگرام آیت الله هاشمی امروز جمله زیر از وینستون چرچیل را منتشر کرد:
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۲    
دانشجویی فارغ التحصیل از دانشگاهی در ایران که متهم به حمله به شرکت فعال در حوزه آیرودینامیک "ورمونت" بود در جریان تبادل زندانیان ازاد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۹    
فارس نوشت؛ با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گروه های مختلف سیاسی مشغول رایزنی برای تهیه لیست های انتخاباتی خود در سراسر کشور هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۹    
دبیرانجمن شرکت های هواپیمایی خبرداده که تعدادی از شرکت های هواپیمایی معاملاتی را برای خرید و وارد کردن هواپیما در کشور انجام داده اند که این هواپیماهای وارداتی صفر کیلومتر نخواهند بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۹    
سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهید مطهری در مسجد منشور و حوزه مقاومت خواهران 218 ناحیه سلمان تهران بزرگ با مسئولین و اعضاء شورای این پایگاه و حوزه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۷    
آخرین تحقیقات صورت گرفته نسبت به شرایط داعش نشان می دهد این گروه تروریستی به شدت با بحران مالی درگیر است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۷    
عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور افزود: دیروز شخصا خدمت رهبری رسیدم و گزارش های لازم را به ایشان داده و با ایشان مشورت کرده ام.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۷    
این سریال ها به کشورهای مختلف در آسیای میانه، کشورهای بالکان، کشورهای عربی خاورمیانه و همچنین کشورهای آمریکای لاتین صادر شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۰    
پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین تصاویر زیبایی از شهرهای رنگا رنگ جهان منتشر کرد. به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین تصاویری دیدنی را از رنگارنگترین شهرهای ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۸    
مسئولان بیمارستانی در تهران وقتی زنی نتوانست هزینه زایمان دو قلوهایش را پرداخت کند، یکی از نوزادان را 27 روز در بیمارستان نگه داشتند و او را تحویل مادرش ندادند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۰    
تصاویر امروز را با موضوعات آبشار دیدنی فوز دو ایگواکو در برزیل، مراسم تجلی مسیح (ع) در روسیه، خانه آسیب دیده در حملات ترکیه، شرایط سخت مهاجران در مرز مقدونیه خواهید دید. مهر
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۷    
وزیر کشور با اشاره به اینکه در مقطع فعلی بحث تایید صلاحیت ها در هیات های نظارت و اعتراض به این نتایج مطرح است، گفت: من خودم شاید 20 ملاقات در این باره داشته ام.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۶    
دو فرد مسلح کودک هشت ساله را به اشتباه به جای فرزند همسایه از درب منزل می ربایند، این در حالی است که انگیزه آدم ربایی اختلافات مالی با همسایه خانواده ای که فرزند شان ربوده شده بود، عنوان شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تشریح آداب و عناصر تضمین کننده رقابت سالم در انتخابات ، ملت و جمهوری اسلامی ایران را برنده پرافتخار برگزاری یک مسابقه ملی و قوی در عرصه انتخابات خواندند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۳    
حسین فروزان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پی اجرایی شدن برجام، در گفت وگویی به تشریح تاثیرات اجرای برجام در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و منطقه آزاد ماکو پرداخت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۹    
نرخ دلار در بازار آزاد طی یک ماه اخیر بین 3600 تا 3729 تومان در نوسان بود و پس از اجرای برجام هم با تغییر چندانی مواجه نشد و با نرخ 3613 تومان این ماه را به پایان رساند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۸    
آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالیقدر عراق در فتوایی بازی معروف 'کلاش اف کلنز' (clash of clans) را که با عنوان اختصاری کلاش در بین جوانان و نوجوانان شهرت دارد، تحریم کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۲    
شاید یکی از دلایلی که استفاده از نورپردازی های رنگی در زمستان بیشتر کاربرد دارد به این دلیل باشد که زمستان را فصلی بدون رنگ و سرد می دانند و بهره گیری از این رنگ ها در کنار هم می تواند حال و هوای این ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۶    
معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر خارجه کشورمان صبح امروز (چهارشنبه) به منظور شرکت در اجلاس فوق العاده وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی که در جده برگزار خواهد شد، راهی عربستان شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۶    
گزارشگر صدا و سیما که در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده بود، برای دومین بار رد صلاحیت شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۸    
علوش تنها یکی از ده ها تروریست عجیب و غریبی است که در منطقه وجود دارند و همه دنیا به دنبالشان هستند؛ کسانی که میلیون ها دلار جایزه برای سرشان گذاشته شده و پشت پرده بسیاری از ناآرامی ها و کشتارهای سال ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۵    
کسانی می خواهند آدم های خود را بدون رعایت موازین قانونی در مجلس و نهادهای تصمیم گیری نفوذ دهند شروع به هجمه می کنند تا شورای نگهبان منفعل شود و نتواند به تکلیف شرعی خود عمل کند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری فرانسه امروز به نقل از گروه ایتالیایی 'بی تی پی (BTP)' خبر داد که این گروه 29 دی و بلافاصله پس از برداشته شدن تحریم های اقتصادی، برای ساخت پنج بیمارستان در ایران توافق اصولی امضا کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۲    
این نخستین تفاهم نامه همکاری مابین وزارتخانه های علوم جمهوری اسلامی ایران و فرانسه است و بر همین اساس می تواند بستر ساز همکاری های گسترده دو کشور در زمینه های علمی و فناوری باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۲    
سازمان ملل ضمن گزارش در مورد برده داری از سوی جریان تروریستی داعش این گروه را به جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت محکوم کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۹    
همزمان با اجرای بزرگترین طرح اکتشاف نفت و گاز ایران در خلیج فارس، یک مقام مسئول از کشف گاز شیرین در برخی میادین نزدیک به پارس جنوبی در خلیج فارس خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۶    
همچنانکه شرکت خدمات مالی لویدز قرار است حمل محموله های ایران را به عهده بگیرد، شرکت های مونیخ ای ایی، سوئیس آی ایی، توکیو مارین، سامپو ناسکو اینشورنس گروپ ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۳    
همزمانی بررسی لوایح بودجه و برنامه ششم توسعه با انتخابات موجب شده تا مجلس برای تصویب بودجه دو دوازدهم مصر باشد اما تجربه مشابه سال 86 نشان می دهد با اراده نمایندگان تصویب بودجه 95 تا پایان سال ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۰    
نخستین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پس از اجرای برجام و لغو تحریم های ظالمانه از پاریس به تهران صورت گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۷    
مدیرعامل بانک سپه طی نامه ای به دکتر ظریف وزیر امور خارجه، ضمن تشکر از تلاش های ارزشمند دستگاه دیپلماسی برای خروج ایران از تحریم ها و به نتیجه رسیدن برجام گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۷    
طلا در بازار جهانی با ریزش بیشتر بازارهای سهام جهان و قیمت نفت که جذابیت سرمایه گذاری این فلز زرد را افزایش داده است، در سطح بالاتری ایستاد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۴    
در جریان اجرایی شدن برجام تحریم 9 بانک ایرانی شکست، هر چند که سه بانک دیگر همچنان در تحریم باقی ماندند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۱    
مدیرعامل بانک ملی با اشاره به دریافت مجوز فعالیت شعبه بانک ملی در هامبورگ آلمان، گفت: بانک ملی 17 مجموعه در خارج از کشور دارد که برای ارائه خدمات به فعالان اقتصادی آماده می شوند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۱    
حداد عادل گفت: باید مجلسی داشته باشیم که بار خاطر رهبری نباشد در این راستا باید به صورت یکپارچه به میدان بیاییم و مردم را گیج نکنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۵    
خوشبختانه ما امروز شاهد تحولات خوبی در صحنه بین المللی هستیم که بهبود وضعیت اقتصادی کشور را در پی خواهد داشت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۲    
مشتریان بانک صادرات ایران به دلیل تنوع و سرعت در ارایه خدمات هر ماه حدود هفتصد میلیون تراکنش بانکی را از طریق سامانه سپهر به انجام می رسانند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۵    
مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: تعیین دستوری نرخ سود و نبود زیرساخت های کافی در زمینه اعتبارسنجی مشتریان، از مهمترین موانع توسعه کارت اعتباری است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۵    
در راستای استاندارد سازی خدمات به مشتریان و ارائه آموزش های تکمیلی به شعب ، دوره آموزشی بیمه های عمر و سرمایه گذاری ( life insurance underwriting) در بیمه ما برگزار گردید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۹    
بانک مرکزی تغییرات نرخ بانکی ارزها را امروز چهارشنبه برای فروش در مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۶    
عضو شورای پول و اعتبار اعلام کرد: بر اساس رایزنی های انجام گرفته از سوی بنیاد شهید و نمایندگان مجلس با بانک مرکزی، موسسه اعتباری افضل توس که سهامداران آن ایثارگران و خانواده شهدا هستند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۸    
صنعت بین المللی بیمه با هدف پوشش 25 میلیون نفر از مناطق محروم جهان تا سال 2020 با ارائه خدمات بیمه حوادث و فجایع در کشورهای در حال توسعه چون کشورهای هند و فیلیپین ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۰    
طی مراسمی با حضور سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر و محمد رضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، تفاهم نامه همکاری فی مابین دو مجموعه منعقد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۷    
بانک مسکن به مناسبت فرارسیدن هفتادوهفتمین سالگرد تاسیس بانک،تا پایان سال جاری خدمات متنوعی درقالب طرح 77 به مشتریان خود ارایه می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۴    
هیات مدیره جدید بانک پارسیان به علت به تنفس کشیدن مجمع عادی به طور فوق العاده انتخاب نشد و مقرر شد در زمان دیگری این موضوع نهایی شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۵    
یک اقتصاددان گفت: به نظرم دولت بعدها زمینه های لازم را برای تغییر نرخ دلار بودجه 1395 فراهم می کند چون در شرایط کنونی دولت بدهی های زیادی دارد و یکی از منابع تامین بدهی های دولت، منابع ارزی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۵    
با این که مدارس ابتدایی دو روز تعطیل شد و محدودیت های ترافیکی اعمال شده بود، امروز هم هوا ناسالم برای گروه های حساس است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۲    
وزارت کشاورزی به شهروندان سعودی هشدار داد از بوسیدن شتر به دلیل انتقال ویروس کرونا پرهیز کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۹    
جمعی از سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج صبح سه شنبه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۹    
د ر وازه بان تیم فو تبا ل نفت که این روز ها بحث پیوستنش به پرسپولیس مطرح شده بود، می گوید در راه تهران است اما نه برای پیوستن به پرسپولیس. او می گوید جدایی اش از نفت قطعی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۳    
این که شماری از کاندیداها از تایید خود آسوده خاطر باشند ولی شماری از رقیبان آنها تا 24 ساعت مانده به انتخابات ندانند تایید می شوند یا نه با اصل تساوی یا عدالت در تبلیغات و فعالیت انتخاباتی سازگار ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۳    
امام جماعت مسجدی در استانبول با راه دادن گربه های خیابانی به داخل مسجد از آنها در مقابل سرمای زمستان محافظت می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۰    
با راهی شدن لایحه بودجه 95به مجلس و وعده های دولتمردان برای بازگشت دلارهای بلوکه شده، بانک ها در انتظار بازپرداخت بدهی دولت هستند تا از بتوانند بخشی از فشار تامین مالی تولید را جبران کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۸    
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت که هنوز این شورا وارد بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس نشده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۸    
دادستان عمومی و انقلاب تهران بر لزوم جلوگیری نیروی انتظامی از شکل گیری تجمعات غیرقانونی تاکید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۸    
دیده بان حقوق بشر سوریه شب گذشته اعلام کرد: داعش از بین 400 فردی که آنها را ربوده بود 270 تن را آزاد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۸    
افق تازه: رئیس جمهور به نقل از نخست وزیر انگلیس از آغاز به کار بخش صدور ویزای سفارت این کشور در تهران در آینده ای نزدیک خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود با عنوان تحول؛ با تغییر نگرش ، دیدگاهش درباره دوران پسابرجام در حوزه سلامت را تشریح کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۵    
مسئول روابط بین الملل سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به کمبود بین 130 تا 200 هزار پرستار در بخش درمان کشور، گفت: این درحالیست که در حال حاضر هفت هزار پرستار بیکار در کشور داریم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۲    
نایب رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور با بیان اینکه باید مراقب نوسانات نرخ ارز پس از لغو تحریم ها باشیم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۲    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها، خودروسازان داخلی باید نسبت به مشارکت با خودروسازان مطرح جهانی برای افزایش تنوع تولید محصولات خود اقدام کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۲    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان تاکید کرد: برجام ثابت کرد گفت وگو و دیپلماسی هنوز کارایی دارد و راهکارهای مبتنی بر خشونت و زور که متاسفانه در منطقه به طور جنون آمیزی به کار گرفته می شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۲    
نایب رئیس فراکسیون محیط زیست با بیان این که تعداد روزهای هوای پاک امسال نسبت به سال گذشته بیشتر شده است گفت که مجلس در جهت بهبود هوای کشور به دنبال تصویب قانونی است تا مدت معاینه فنی از 5 سال به دو ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۹    
میزان صدور جواز ساخت و ساز نسبت به سال 1392 حدود 80 درصد کاهش داشته و طبیعتا شهرداری یکی از بهترین منابع کسب درآمد خود را از دست داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۹    
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۹    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است: بخشی از افرادی که یارانه آنها قطع می شود قربانی نبود بانک اطلاعات جامعی هستند که دولت در اختیار ندارد و تا زمانی که شیوه مناسبی برای کنترل پرداخت یارانه ها اعمال نشود ...