جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۰:۳۹Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 28 اسفند 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 1 اسفند 1394 افق تازه 2 اسفند 1394 افق تازه 8 اسفند 1394 افق تازه 9 اسفند 1394 افق تازه 10 اسفند 1394 افق تازه 11 اسفند 1394 افق تازه 12 اسفند 1394 افق تازه 13 اسفند 1394 افق تازه 14 اسفند 1394 افق تازه 15 اسفند 1394 افق تازه 16 اسفند 1394 افق تازه 17 اسفند 1394 افق تازه 18 اسفند 1394 افق تازه 19 اسفند 1394 افق تازه 20 اسفند 1394 افق تازه 21 اسفند 1394 افق تازه 22 اسفند 1394 افق تازه 23 اسفند 1394 افق تازه 24 اسفند 1394 افق تازه 25 اسفند 1394 افق تازه 26 اسفند 1394 افق تازه 27 اسفند 1394 افق تازه 28 اسفند 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۲    
نسترن پس از مصرف هروئین حالش بد شد، من که بسیار ترسیده بودم در تماس با یکی از دوستانم از وی کمک خواستم و دوستم به من گفت که اگر به نسترن آبلیمو تزریق کنم، حالش خوب می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
خبرگزاری اسپوتنیک فارسی در تحلیلی با عنوان چطور است که هیچ ایرانی عضو داعش نیست؟ به بررسی این موضوع پرداخت که چرا گروه تروریستی داعش در بین مردم ایران از جایگاه و طرفداری برخوردار نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۶    
سخنگوی اورژانس کشور از تصادف 17 خودرو در اتوبان آزادگان خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۶    
غار یخی در غرب ایسلند صف توزیع غذا در کمپ پناهجویان در آتن یونان طبیعت بهاری سرینگر کشمیر اجرای مراسم مذهبی از سوی کشیش ارتدوکس روسی پیش از پرتاب ماهواره سایوز روسی از پایگاه فضایی بایکونور ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۳    
افق تازه - گلناز پرتوی مهر: غم نان، قاچاق انسان، تجارت کثیف، تصور آینده ای بهتر برای فرزند برای پدیده ای به نام فروش نوزادان به ثمن بخس بسیار دردآور است تاریخ و سوابقی را نمی توان برای پدیده شوم فروش ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۰    
افق تازه -حدیثه حقیقی: پیشگیری همیشه بهتر از درمان بوده است امری که اگر در مورد آسیب های اجتماعی بدان توجه نشود می تواند آثار زیانباری برای کشور به همراه داشته باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۱    
وزارت خارجه آلمان اعلام کرد که به دنبال احتمال وقوع حملات تروریستی علیه هیأت های دیپلماتیک این کشور در ترکیه، دفاتر و مدارس آلمان در استانبول و آنکارا تا اواخر هفته (شنبه و یکشنبه) تعطیل است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۸    
اگر اهل سفر هستید پس چمدان ها را ببندید و با هواپیما و کشتی و خودروی شخصی و قطار و حتی پای پیاده راهی شوید که نوروز، زمان بکری برای سفر در دل سرزمینی با قدمتی چند هزار ساله چون ایران است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۵    
آزاده باقری: بی شک وقتی درباره یک وزیر پرکار و پر انرژی صحبت می شود بعید است نام دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت در دولت یازدهم از ذهنتان عبور نکند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۲    
مخاطبان نوروزی رسانه ملی می توانند با سریال های تدارک دیده شده قصه های اجتماعی سال جدید را در فضایی مفرح و عیدانه به تماشا بنشینند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۶    
"گیدو وستروله" که از چند سال پیش به سرطان مبتلا بود در سن 54 سالگی چشم از جهان فرو بست. او تنها وزیر خارجه غربی بود که در دوران زمامداری احمدی نژاد غیرداطلبانه به تهران سفر کرد تا مقدمات آزادی دو ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: متاسفانه در این حادثه همراه وی فوت شده و قاضی سابق کرج نیز بر اثر اصابت چهار گلوله مجروح شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۳    
امام جمعه اصفهان گفت: نوروز به معنی بازگشت به اصالت خویش یعنی خدا شناسی است. نوروز به این معنی نیست که عده ای دور هم جمع شوند و مانند گوسفند بالا و پایین بپرند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۳    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: شهروندان می توانند از طریق دو نرم افزار و اپلیکیشن موبایل زمین سبز و تهران سبز که قابلیت دانلود در کافه بازار را دارد در این مسابقه شرکت کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۳    
مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد. پس از پایان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مشخص شدن تیم های صعود کننده امروز مرحله یک چهارم نهایی قرعه کشی شد و هشت تیم صعودکننده رقبای ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۳    
مصرف زردچوبه فواید درمانی زیادی دارد که ازجمله آنها می توان به کمک به هضم غذا، کاهش التهاب، کمک به سلامت قلب، پیشگیری از ابتلا به سرطان و سلامت مغز اشاره کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۴    
نتایج یک مطالعه جدید حاکی از آن است: مصرف قرص استامینوفن برای تسکین درد آرتروز یا بهبود عملکرد مفاصل گزینه مناسبی نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۸    
بازیکنان تیم ملی جشن تولد جالبی برای مدافع راست پرسپولیس گرفتند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از 3 اقدام مهم در جهت افزایش سرعت و کیفیت شبکه ارتباطی کشور در ایام نوروز 95 خبر داد و گفت: افزایش سرعت اینترنت، عیدی ما به کاربران است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۲    
فدراسیون جهانی فوتبال برای اولین بار میزان حقوق رئیس سابق این نهاد را فاش کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۲    
انسان با تمام پیشرف های علمی و دانستن خود به عنوان باهوش ترین مخلوقات، به مسائلی اعتقاد دارد که اصلا منطقی به نظر نمی رسد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۶    
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: هواپیما فرانسوی به منظور سوخت گیری در فرودگاه کرمان به زمین نشست و فرود اضطراری صحت ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۶    
آیت الله سید حسن ابطحی صبح امروز، جمعه، دار فانی را وداع گفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۳    
فهرست خودروهای مجاز وارداتی در سال 95 منتشر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۳    
عربستان سعودی در نشستی که با حضور اوپک و غیر اوپک ماه آینده در دوحه برگزار می شود شرکت می کند تا وزنه توافق برای اجرای طرح فریز نفت را سنگین تر کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۰    
چشمه های آبگرم محلات از نوع آب های گرم عمقی هستند که از بخار خمیره سنگ های سوزان درون پوسته زمین بوجود آمده و به سطح زمین می رسند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۰    
در بازار امروز (پنج شنبه) سکه تمام طرح جدید بدون تغییر نسبت به روز گذشته یک میلیون و 13 هزار تومان فروخته می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۰    
پیشتر حزب دموکراتیک خلق ها که در پارلمان ترکیه موضع حمایت از کردها را دارد درخواست برگزاری مراسم نوروز در شهرهای بزرگ و مناطق کردنشین ترکیه داده بود اما دولت با آن موافقت نکرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۷    
وزیر صنعت و تجارت خارجی مالزی گفت: ما می دانیم یک یا دو کشور دیگر در منطقه جنوب شرق آسیا با تلاش فراوان درصدد شناسایی فرصت های موجود در بازار ایران هستند که برای بار دیگر به اقتصاد جهانی بازگشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۷    
برانکو بارها گفته که با امضای قرارداد خوشحال خواهد شد و مدیرعامل پرسپولیس هم از مذاکرات مثبت خبرداده است. اما اعضای هیات مدیره می گویند که اصلا چنین دستورجلسه ای را تا به حال ندیده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۷    
رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی با صدور بیانیه ای گفت که موشک پرتاب شده از ساحل شرقی پیونگ یانگ 800 کیلومتر مسافت پیمود و نهایتا در دریا افتاد. کره شمالی هنوز در این رابطه اظهارنظری نکرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۷    
اولین عامل بازداشت شده گروه تروریستی داعش در آمریکا به جرم تلاش برای عضو گیری برای این گروه تروریستی در دادگاه حاضر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی شرکت لاکهید مارتین اعلام کرد: پس از سال ها انتظار، جایگزین هواپیمای شناسایی افسانه ای SR71 به زودی آماده پرواز می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۷    
پرسپولیس و استقلال نزدیک به 150 میلیارد تومان بدهکارهستند. طبق آخرین آمار اعلام شده در مورد بدهی تیم های سرخابی تهران پرسپولیس 75 میلیارد تومان بدهکار است و استقلال 70 میلیارد تومان.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۷    
وزیر خارجه آمریکا اقدامات داعش در عراق و سوریه علیه ایزدی ها، شیعیان، مسیحیان و دیگر اقلیت های این کشورها را نسل کشی خواند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۷    
وزیر دفاع آمریکا در سخنانی جدید مدعی شد ایران با اقدامات خود منطقه را بی ثبات کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۲    
حمید سوریان دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک در رقابت های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قزاقستان با شکست برابر حریف ژاپنی از کسب سهمیه المپیک در وزن 59 کیلوگرم بازماند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۲    
این دو که برای نخستین بار به صورت رسمی و با حضور در یک یک ازدواجشان را رسانه ای می کنند، در سال 94 با یکدیگر ازدواج کرده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۲    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از استقرار19 فروند بالگرد در استان های کشور خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۹    
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مساله جمع آوری کارت های سوخت گفت: به نظر می رسد دولت و وزارت نفت در انجام این کار عجله نکنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۹    
دور جدید فعالیت های اکتشاف نفت و گاز ایران با مشارکت دو شرکت روسی لوک اویل و روس ژئولوژیا در صنعت نفت ایران آغاز شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۶    
انتشار اطلاعات مربوط به کاهش فعالیت های کارخانه های چین، رشد تولید نفت اوپک، برگزاری جلسه چهارم دسامبر اوپک و به توافق نرسیدن اعضا بر سر کاهش تولید ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۰    
سال 94 با تمام تلخ و شیرینی هایش به پایان رسید اما در این سال چهره های با دنیای مادی وداع کردند که جای شان در میان مردم و خانواده های شان خالی است، نفراتی که یادشان هم باعث تاثر خاطر می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۷    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با بیان اینکه حدود 43 هزار تن پرتقال و نزدیک به 19 هزار تن سیب درختی برای تنظیم بازار عید توزیع می شود، گفت: عرضه این میوه ها تا 15 فروردین ادامه دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۷    
دستیار ویژه رییس جمهوری بامداد امروز از بخش های مختلف فرودگاه امام خمینی(ره) بازدید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۷    
'محمدجواد ظریف' وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، روش غرب در رفتار با ایران را نادرست دانست و گفت: ما دوست نداریم از زور علیه ایران استفاده کنند .. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۴    
نام گذاری هر سال توسط رهبر انقلاب با نگاهی به گذشته و آینده و به منظور تسریع روند پیشرفت کشور انجام می پذیرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۴    
یک شبکه لبنانی از دیدار هیأت حماس که بهمن ماه به تهران آمد با سردار قاسم سلیمانی خبر داد و گفت که وی اعلام کرده که اگر تحریمها علیه ایران دهها برابر هم شود، ایران دست از حمایت فلسطین برنخواهد داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۴    
چندی پیش معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از نصب و راه اندازی ایستگاههای ثابت اندازه گیری تشعشعات غیریونساز تا 18 گیگا هرتز در شهر تهران خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۴    
علی ربیعی وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی ازتامین کسری بودجه جهت پرداخت حقوق بازنشستگان خبر داد وگفت : کلیه بازنشستگان کشوری می توانند ازصبح فردا (جمعه) با مراجعه به بانک ها حقوق اسفند ماه خود را ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۴    
رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تبلیغات فرهنگی در کاهش تصادفات رانندگی موثر است، گفت: هدف از اعمال جریمه رانندگی بازدارندگی است و قرار نیست از افزایش جریمه ها پولی نصیب کشور شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به تولید ملی باید محور اصلی برنامه های اقتصادی دولت و مجلس در سال 1395 قرار گیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۱    
ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی در اظهاراتی عجیب مدعی شد که اگر ایران "نیروهای خود را از سوریه خارج کند"، عربستان آماده مذاکره مستقیم با ایران خواهد بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۱    
عماد افروغ در گفت وگو با سالنامه اعتماد حرف های جالبی از انتخاب سال 88 و تیم احمدی نژاد عنوان کرده.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاثیر لایحه کنگره آمریکا بر حضور مهمانان خارجی جشنواره های داخل ایران را زیاد جدی ندانست.