یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۵:۱۶Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 31 خرداد 1399 - ofoghetaze.com

افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 فروردین 1395 افق تازه 29 اسفند 1396 افق تازه 29 اسفند 1397 افق تازه 29 اسفند 1398 افق تازه 31 فروردین 1399 افق تازه 1 اردیبهشت 1399 افق تازه 31 تیر 1399 افق تازه 1 مرداد 1399 افق تازه 31 شهریور 1399 افق تازه 30 مهر 1399 افق تازه 1 آبان 1399 افق تازه 2 آذر 1399 افق تازه 30 دی 1399 افق تازه 1 بهمن 1399 افق تازه 29 اسفند 1399 افق تازه 1 خرداد 1399 افق تازه 2 خرداد 1399 افق تازه 3 خرداد 1399 افق تازه 5 خرداد 1399 افق تازه 6 خرداد 1399 افق تازه 7 خرداد 1399 افق تازه 8 خرداد 1399 افق تازه 9 خرداد 1399 افق تازه 10 خرداد 1399 افق تازه 11 خرداد 1399 افق تازه 12 خرداد 1399 افق تازه 13 خرداد 1399 افق تازه 14 خرداد 1399 افق تازه 15 خرداد 1399 افق تازه 16 خرداد 1399 افق تازه 17 خرداد 1399 افق تازه 18 خرداد 1399 افق تازه 19 خرداد 1399 افق تازه 20 خرداد 1399 افق تازه 21 خرداد 1399 افق تازه 22 خرداد 1399 افق تازه 23 خرداد 1399 افق تازه 24 خرداد 1399 افق تازه 25 خرداد 1399 افق تازه 26 خرداد 1399 افق تازه 27 خرداد 1399 افق تازه 28 خرداد 1399 افق تازه 29 خرداد 1399 افق تازه 30 خرداد 1399 افق تازه 31 خرداد 1399 
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۳۲    
سکه گران تر شدهر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (دوشنبه) با رشد 161 هزار تومانی به نرخ هشت میلیون و 215 هزار تومان فروخته شد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۲    
به جز من هیچکس دیگر تاب حرف زدن ندارد. همسرم و شوهرخواهرم مثل مرده متحرک شده اند. با هیچ کس حرف نمی زنند، خواهرم هم به زور قرص و آمپول چند ساعت می خوابد. این حادثه زندگی ما را زیرورو کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۷    
خودروها نمی توانند حرف بزنند، اما می دانند چگونه باید مشکلات خود را به صاحب شان اعلام کنند!. روشن شدن چراغ چک خودرو که در پشت آمپر قرار داد، نشان از یک یا چندین مشکل اساسی در خودرو دارد ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۷    
باشگاه شهرخودرو نیز همانند 3 باشگاه نساجی، ماشین سازی و تراکتور برای حضور در ادامه لیگ نوزدهم 2 شرط گذاشت.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۷    
مدیر تیم های ملی تکواندو گفت: کی روش واقعاً یک دلال بزرگ بود که مثل یک رئیس جمهور در ایران 8 سال سرمربی بود و فقط دلار گرفت و رفت؛ هیچ کاری برای فوتبال ایران نکرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۲    
ابتلای سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران به کروناسخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به کرونا مبتلا شد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۲    
باشگاه خبرنگاران نوشت:کولر خودرو در فصل تابستان یکی از بهترین گزینه ها و امکانات یک خودرو به شمار می رود ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۲    
مشرق نوشت:در پی تماس شهروندان با پلیس 110 مبنی بر درگیری و ضرب و جرح در یکی از روستاهای بخش "خورگام" شهرستان رودبار، بلافاصله مأموران انتظامی برای رسیدگی به موضوع در محل حاضر شدند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۲    
مقامات پکن در حال انجام گسترده آزمایش "اسید نوکلئیک" روی تمامی پیک ها، مسئولین ارسال و بسته های غذایی در این شهر هستند تا مانع شیوع موج دوم بیماری در پایتخت چین شوند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۷    
تسنیم نوشت:سربازان گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه ساوجبلاغ با همکاری پلیس امنیت این شهرستان در اقدامی مشترک موفق به دستگیری اعضای باند پارتی مختلط شبانه در این شهرستان شدند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۷    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: پاداش بازنشستگان در سال 98 حداکثر تا مهرماه امسال پرداخت خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۷    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه تلاش برای ترمیم وجهه مخدوش خود گفت: اگر در انتخابات شکست بخورم، همه آمریکا هرج ومرج می شود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۲    
علیرضا بیرانوند که برای ورود به بلژیک با مشکل روبرو بود با ویزای کار راهی این کشور می شود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۲    
خبرنگار رادیو اروپای آزاد در رومانی جزئیات جدیدی از مرگ منصوری را منتشر کرده است. رادیو اروپای آزاد اولین رسانه ای است که خبر کشف جسد قاضی منصوری را منتشر کرده بود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۷    
مردم ایران برای انتخاب رئیس جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن 58 تا خرداد 96، دوازده بار پای صندوق های رای رفتند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۷    
محققان چینی اعلام کردند سه واکسن از پنج واکسن ویروس کرونا که در این کشور در دست تولید است، دو مرحله از سه مرحله آزمایش های بالینی را طی کرده و اکنون وارد مرحله نهایی شده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۷    
سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: افزایش هزینه حق اشتراک خطوط تلفن ثابت، از ماه آینده در قبوض صورتحساب مشترکان اعمال می شود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۷    
در سایه خط و نشان کشیدن های آمریکا برای کشورمان، ایران یک کشتی دیگر را به مقصد ونزوئلا اعزام کرد تا اتحاد خود را با این کشور نشان دهد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۷    
کره شمالی تهدید کرد در صورت از سرگیری جنگ در شبه جزیره کره، ایالات متحده آمریکا را نابود خواهد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۷    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نتیجه آزمایش بیماران مشکوک به کرونای مراجعه کننده به مراکز بهداشتی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم اکنون در 40 درصد موارد مثبت است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۷    
نایب رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف اظهار داشت: با شروع معاملات امروز نرخ هر قطعه سکه تمام با افزایش 100 هزار تومانی نسبت به هفته گذشته به رقم بی سابقه 7 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۷    
باشگاه خبرنگاران نوشت: نجف پور ثانی گفت: منصوری پس از مراجعه به سفارت از من خواست به دادستانی تهران مراجعه کنم و از آقای دادستان بخواهم که روند انتقال او به کشور سریع تر انجام شود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۷    
پیرو انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر ساخت بنایی با متراژ 4 هزار متر به عنوان ملک و ساختمان شخصی رئیس جمهور در منطقه جماران، روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری ضمن تکذیب این خبر ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۷    
فارس نوشت: رئیس سازمان رسانه های جهانی ایالات متحده (BBG) که سازمان فدرال ناظر بر صدای آمریکا است، چهار مدیر و مقام صدای آمریکا را از کار برکنار کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۷    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص پرونده های سقوط هواپیمای اوکراینی، حادثه کنارک، حادثه زندان سقز ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۲    
ایسنا نوشت: استاندار تهران ضمن مخالفت با بازگشایی تالارهای عروسی برای برگزاری مراسم گفت: به عنوان مسئول ستاد مقابله با کرونای استان تهران مخالف بازگشایی تالارها برای مراسم عروسی و غیره هستیم.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۲    
وکیل مدافع محمدعلی نجفی گفت: موکلم در پرونده شکایت الیاس قالیباف از او به اتهام افترا به 4 ماه حبس تعزیری محکوم شده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۲    
تسنیم نوشت: علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: قرار شد با اعضا هماهنگ کنند تا اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون برگزار شود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۲    
ایسنا به نقل از معاون عمرانی استانداری تهران نوشت: افزایش قیمت برای واگذاری واحدهای مسکن مهر قانونی نیست.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۷    
ایرنا نوشت: علی کفاشیان صبح امروز در محل فدراسیون فوتبال حاضر شد تا شایعه بازگشتش بیش از پیش جدی شود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۷    
تسنیم نوشت: متأسفانه روند افزایشی قیمت دلار به همراه عدم یک سیاست گذاری روشن جهت مدیریت بازار خرید و فروش خودرو باعث شده تا قیمت انواع خودرو این هفته 5 تا 15 میلیون تومان افزایش پیدا کند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۲    
از این بابت که مورد علاقه طرفداران پرسپولیس هستم و این حس را به من می دهند واقعا به خودم افتخار می کنم و این بزرگترین چیزی است که به آن دست پیدا کرده ام.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۲    
مصطفی داننده- در پنجشنبه ای که رفت مناظره یا بهتر بگویم گفت وگویی میان حجت الاسلام رفیعی و سید حسن آقامیری به میزبانی حجت الاسلام سرلک برگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۲    
دختر 14 ساله که به دنبال عشق اینترنتی و سودای زندگی در اروپا، با یک پسر راهی مرز شده بود، خود را در دامی سیاه گرفتار دید.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۲    
در حالیکه چراغ قرمز افزایش قیمت اوراق مسکن چندی پیش روشن شد و قیمت آن به 80 هزار تومان رسید، اکنون قیمت ها روندی کاهشی به خود گرفته و به محدوده 55 تا 57 هزار تومان برگشته است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۲    
هدیه بازوند، بازیگر سریال نون.خ پس از حضور در برنامه دورهمی یک خاطره از گم شدنش برای رفتن، سر صحنه فیلمبرداری تعریف کرد و اعلام کرد که در پیدا کردن مسیر بسیار ضعیف است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۲    
رییس جمهوری با بیان اینکه زمان مشخصی برای پایان کرونا وجود ندارد، گفت: برای مقابله بلند مدت با کرونا باید آماده شویم.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۲    
میناوند در سال هایی که در اشتروم گراتس بازی می کرد، موفق شد همراه با این تیم به لیگ قهرمانان اروپا برود و مقابل بزرگان قرار بگیرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۲    
شیوع ویروس کرونا تمامی مدارس کشور را از اوایل اسفندماه به تعطیلی کشاند و پرونده سال تحصیلی 1399-1398 با برگزاری کلاس های مجازی ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۲    
فرهاد مجیدی سال ها در دبی فوتبال بازی کرد و به افتخارات زیادی دست یافت.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۲    
مدیرگروه تحقیقات سیاستگذاری و برنامه ریزی غذا و تغذیه انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۲    
متخصص کودکان بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: کوچک ترین نوزادی که از ابتدای شیوع کووید 19 تاکنون در بیمارستان کنگان بستری شده، نوزاد 8 ماهه ای بوده که با حال مساعد ترخیص شده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۷    
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی: وقتی متهمی در مرحله استرداد است شما باید به گونه ای از او حفاظت کنید که اتفاقی برای او رخ ندهد و این مسئولیت متوجه رومانی است و ما پیگیر این قضیه هستیم که علت این ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۷    
طلاق و ازدواج صوری برای دریافت وام ازدواج معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دستور رئیس جمهور برای اصلاح ضوابط سنی متقاضیان وام ازدواج گفت ...