چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۳:۴۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 14 مرداد 1397 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 31 اردیبهشت 1397 افق نیوز 31 خرداد 1397 افق نیوز 31 تیر 1397 افق نیوز 31 شهریور 1397 افق نیوز 30 مهر 1397 افق نیوز 30 آبان 1397 افق نیوز 30 آذر 1397 افق نیوز 1 دی 1397 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 مرداد 1397 افق نیوز 2 مرداد 1397 افق نیوز 3 مرداد 1397 افق نیوز 4 مرداد 1397 افق نیوز 5 مرداد 1397 افق نیوز 6 مرداد 1397 افق نیوز 7 مرداد 1397 افق نیوز 8 مرداد 1397 افق نیوز 9 مرداد 1397 افق نیوز 10 مرداد 1397 افق نیوز 11 مرداد 1397 افق نیوز 12 مرداد 1397 افق نیوز 13 مرداد 1397 افق نیوز 14 مرداد 1397 افق نیوز 15 مرداد 1397 افق نیوز 16 مرداد 1397 افق نیوز 17 مرداد 1397 افق نیوز 18 مرداد 1397 افق نیوز 19 مرداد 1397 افق نیوز 20 مرداد 1397 افق نیوز 21 مرداد 1397 افق نیوز 22 مرداد 1397 افق نیوز 23 مرداد 1397 افق نیوز 24 مرداد 1397 افق نیوز 25 مرداد 1397 افق نیوز 26 مرداد 1397 افق نیوز 27 مرداد 1397 افق نیوز 28 مرداد 1397 افق نیوز 29 مرداد 1397 افق نیوز 30 مرداد 1397 افق نیوز 31 مرداد 1397 
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۰۵    
مهاجم جدید استقلالی ها می تواند در هر سه منطقه خط حمله به تیم شفر کمک کند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۳    
مامه تیام لااقل در 3 ماه اخیرسوژه یک رسانه های ایران بود. این بازیکن که درخشش فوق العاده ای درترکیب استقلال داشت بعد از پایان فصل هفدهم حتی یک روز هم در تمرین های استقلال دیده نشد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۱۲    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از شرکت سالارگستر، تولید کننده برخی از قطعات تیبا و پراید بازدید کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۷    
تیم استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی و در هفته سوم رقابت های لیگ برتر میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۲۲    
علیرضا که در جام جهانی درخشید هنوز فرصت خوبی دارد تا به تیمی اروپایی برود، فرصتی که شاید بعدها هرگز نصیبش نشود
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۱۲    
یکی از نمایندگان درحالی از طرح سربازی دختران در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس صحبت می کند که رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح چنین موضوعی را بیشتر شبیه یک شوخی می داند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۵۷    
نماینده ای که از تریبون مجلس و یا از جایگاه نمایندگی مجلس برای حمایت از توطئه های دشمنان مردم و نظام سوء استفاده کرده و اهداف رسما اعلام شده آنان را دنبال می کند ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۴۹    
این اتفاق باعث شده تا هواداران این تیم با مقایسه او و بازیکنانی مانند اشکان دژاگه اعتراض خود را نسبت به این موضوع در شبکه های مجازی نشان دهند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۴۹    
گویا مذاکرات استقلالی ها با مدیربرنامه های این بازیکن به نتیجه رسیده است و حال این بازیکن برای انجام تست های پزشکی و مذاکرات نهایی عازم ایران خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۴۳    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با تقاضای تحقیق و تفحص درباره عملکرد گمرک خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۸    
با حکم فرماندهی ناجا سردار علیرضا لطفی به سمت رئیس پلیس آگاهی پایتخت منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۸    
گمرک جمهوری اسلامی ایران مصوبات جدید و مهم دولت جهت تسهیل فرآیند واردات تجهیزات پزشکی و مواد اولیه تولید با توجه به اعمال تحریم ها را اعلام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۲۸    
معاون دفتر رئیس جمهور گفت: حسن روحانی رئیس جمهور فردا (دوشنبه) پانزدهم مرداد با مردم گفتگو خواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۱۱    
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با باشگاه بشیکتاش ترکیه به توافق رسیده و حالا منتظر صدور رضایت نامه خود است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۱۱    
با حضور جانشین سرور جپاروف در تمرینات استقلال نگرانی های هواداران این تیم تا حد زیادی برطرف شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۰۶    
شرکت ایران خودرو فارس در چهار ماهه نخست سال جاری 5 هزار دستگاه پژو پارس تولید و روانه بازار کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۰۱    
20 نماینده مجلس طی نامه ای خطاب به علی لاریجانی خواستار تجدیدنظر در استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۰۱    
السد حریف آسیایی استقلال در هفته اول لیگ ستارگان قطر حریفش را 6 تایی کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۵۶    
سید احمد عراقچی، معاون ارزی بانک مرکزی بازداشت شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۹    
وی که سعی داشت با مبلغی قابل توجه با استقلال قرارداد منعقد کند حالا به دنبال رفتن به تیمی دیگر است و البته نمی خواهد پول زیادی هم به استقلال بدهد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۴    
سه تن از بازیکنان و کادر فنی تیم ترابوزان ر فصل قبل به دلیل شکایتی که انجام داده اند ترابوزان را به 40 میلیون لیر محکوم کرده اند و اگر تا 5 روز دیگر این مبلغ پرداخت نشود ترابوزان از طریق دادگاه بوردو ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۴۳    
دو بازیکن جدید تراکتورسازی دربارهپ یوستن به این تیم صحبت کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۳    
مصدومیت او هرچند برای شفر و همکارانش نگران کننده بود، اما لااقل این ویژگی را داشت که او چند بازی اول کمترین فرصت را برای فکر کردن در خصوص انتخاب دروازه بان نخستش می گذاشت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۸    
بنابه اعلام رسانه های ترکیه دستیار سابق علی دایی در تیم ملی گزینه مربیگری تیم عراق شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۸    
دو بازیکن ملی پوش ایرانی الاهلی به احتمال فراوان حضور فیکس در بازی اول تیمش خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۳    
رئیس جمهور در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس با اعلام اینکه “سوال تعدادی از نمایندگان، در چارچوب قانون اساسی و زمان و شرایط مناسب مطرح نشده است” ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۷    
5 فروند هواپیما از فرودگاه تولوز فرانسه پرواز کردند و بدون سوخت گیری در هیچ کشور اروپایی وارد ایران شدند و سپس در فرودگاه ارومیه سوخت گیری کرده و به فرودگاه مهر آباد آمدند که کاری فوق العاده بود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۲    
به نظر می رسد فتحی در هر صورت یا تیام را راضی به حضور در استقلال می کند و یا یک حق فسخ خوب نصیب استقلال می شود، در هر دو صورت فتحی با دست پر از مذاکره با تیام برمی گردد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۵۷    
106 رای موافق، 52 رای مخالف، 8رای ممتنع از مجموع 200 نمایندگان حاضر توضیحات وی را قانع کننده ندانستند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۷    
از ابتدا هم به دنبال خرید هواپیماهای کوچک بودیم چراکه این هواپیماها موجب توسعه منطقه ای و رونق فرودگاه های کوچک خواهند شد و افزایش تردد در این فرودگاه ها توسعه منطقه ای را به دنبال خواهد داشت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۷    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از مکاتبه 20 نماینده مجلس با رئیس قوه قضاییه برای ممنوع الخروج شدن رئیس کل سابق بانک مرکزی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۷    
نماینده یاسوج در مجلس با انتقاد از اظهارات اخیر علی مطهری خطاب به وی گفت: اگر پدرتان در قید حیات بود، از شما برائت می جست.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۲    
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه هیچ مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد، گفت: نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی هشیار باشند و هر حرکتی را زیر ذره بین داشته باشند تا نگذارند دشمنان به اهداف خود برسند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۲    
این در حالی است که هنوز این باشگاه ، موفق نشده در این مثلث هیچ دخالتی داشته باشد و به بازیکن مورد نظرش برسد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۲    
این باشگاه از سال 1358 با نام آتشنشانی تبریز فعالیت خود را آغاز کرد و از سال 1365 تاکنون نیز با نام شهرداری تبریز فعالیت می کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۲    
کاپیتان اول تیم ملی ایران شاید با دردسر جدی در اولین فصل حضورش روبرو شود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۷    
یورگن کلوپ به تمجید از آلیسون، دروازه بان جدید تیمش بعد از بازی با ناپولی پرداخت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۳۲    
وی در مورد اینکه پرسپولیس خیلی از بازیکنان خود را از دست داده است، گفت: متاسفانه چند مهره را از دست دادیم و این مسئله می تواند مشکل ساز باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۷    
مامه تیام در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن تیم فوتبال استقلال درخشید. زدن هفت گل در شش بازی باعث شد تا این بازیکن مورد توجه چند تیم عربی قرار بگیرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۷    
در حالی که از آخرین استیضاح علی ربیعی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مجلس چند صباحی نمی گذرد، باز هم عده ای از نمایندگان تنور استیضاح را داغ کرده و برای به مجلس کشاندن او امضاء جمع کرده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۲    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس معتقد است: حضور و پاسخگویی مسئولین در تجمعات اعتراضی بعد پاسخگویی نظام را به مردم نشان می دهد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۲    
سخنگوی شورای شهر تهران در مورد لیست بازنشستگان شهرداری که مشمول اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شهرداری تهران می شوند، توضیحاتی ارائه کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۲    
هواداران استقلال مدتهاست بابت جدایی بازیکنان بزرگ به خصوص جباروف و تیام نگران هستند. من می خواهم به آنها بگویم از این بازیکنان بزرگتر هم از استقلال رفته اند اما استقلال همیشه استقلال بوده و هست و جای ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۲    
کشف اتاق عملیات جنگ اقتصادی دشمن در داخل و زدن سرپل های بیرونی آنها برای نیروهای وزارت اطلاعات آسان است اما چه کسانی به این عزیزان اجازه پیگیری نمی دهند و در این راه سنگ اندازی می کنند؟ ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۱    
تیم فوتبال استقلال برای هفته سوم لیگ برتر با کمبود مدافع وسط تخصصی همراه است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۶    
در این ارزیابی شرکتهایی که بین 85 تا 100 امتیاز را کسب کنند در رتبه یک رده بندی قرار می گیرند با این حال تاکنون هیچ شرکتی موفق به کسب رتبه یکم خدمات پس از فروش خودرو نشده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۵۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح کنندگان وزیر کار از جناح های مختلف هستند گفت: استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی سیاسی نیست.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۴۱    
برند منابع انسانی در پی جذب مشتری نیست بلکه به دنبال شکار کارکنان تأثیرگذار در سیستم است. این برند با شناسایی تمامی عواملی که یک شرکت را به محیطی مطلوب و دلپذیر برای کار کردن تبدیل میکند ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۶:۳۱    
به جرات می توان گفت جای خالی یک مهاجم گلزن در تیم ملی کاملا به چشم می خورد.