پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۶:۵۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 3 مرداد 1397 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 31 اردیبهشت 1397 افق نیوز 31 خرداد 1397 افق نیوز 31 تیر 1397 افق نیوز 31 شهریور 1397 افق نیوز 30 مهر 1397 افق نیوز 30 آبان 1397 افق نیوز 30 آذر 1397 افق نیوز 1 دی 1397 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 مرداد 1397 افق نیوز 2 مرداد 1397 افق نیوز 3 مرداد 1397 افق نیوز 4 مرداد 1397 افق نیوز 5 مرداد 1397 افق نیوز 6 مرداد 1397 افق نیوز 7 مرداد 1397 افق نیوز 8 مرداد 1397 افق نیوز 9 مرداد 1397 افق نیوز 10 مرداد 1397 افق نیوز 11 مرداد 1397 افق نیوز 12 مرداد 1397 افق نیوز 13 مرداد 1397 افق نیوز 14 مرداد 1397 افق نیوز 15 مرداد 1397 افق نیوز 16 مرداد 1397 افق نیوز 17 مرداد 1397 افق نیوز 18 مرداد 1397 افق نیوز 19 مرداد 1397 افق نیوز 20 مرداد 1397 افق نیوز 21 مرداد 1397 افق نیوز 22 مرداد 1397 افق نیوز 23 مرداد 1397 افق نیوز 24 مرداد 1397 افق نیوز 25 مرداد 1397 افق نیوز 26 مرداد 1397 افق نیوز 27 مرداد 1397 افق نیوز 28 مرداد 1397 افق نیوز 29 مرداد 1397 افق نیوز 30 مرداد 1397 افق نیوز 31 مرداد 1397 
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۳:۵۵    
یکی از مسئولان استقلال گفته که بند دیگری هم وجود دارد که بازیکنی که کمتر از 10 درصد بازی هایش پول گرفته، می تواند قراردادش را فسخ کند، ما از همین بند استفاده خواهیم کرد
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۶    
کاپیتان پرسپولیس هنوز هم قصد ندارد فوتبالش را در پرسپولیس تمام کند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۱    
اما هر بار به دلیلی از برگزاری جلسه با آنها سرباز زده است که این موضوع باعث شده بحث بازگشت این بازیکن به یک بحث تکراری و خسته کننده برای هواداران استقلال تبدیل شود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۶    
آلکساندر گولووین هافبک تیم ملی روسیه و باشگاه زسکای مسکو با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو راهی موناکو شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۶    
علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی رسما به تیم فوتبال برایتون در لیگ برتر انگلیس پیوست.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۴    
شفر می گوید هر دروازه بانی که آماده تر باشد را به میدان می فرستد به هر حال این سوال بزرگی در ذهن هواداران است که شفر جمعه آن را پاسخ خواهد داد .
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۴    
اخبار حاکی از آن است که محبوبیت این بازیکن در طول و بعد از برگزاری رقابت های جام جهانی به شکل معناداری کاهش یافته و وجهه عمومی او خدشه دار شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۹    
پرسپولیس فردا با پیراهن دوم خود مقابل پدیده مشهد دیدار افتتاحیه لیگ هجدهم را برگزار خواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۸    
می خندید و در حال رانندگی و حرکت به سوی خانه اش فقط به بازی با پیکان و شروع دوباره لیگ فکر می کرد. او از حالا نیم نگاهی به تیم ملی و جام ملت ها دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۸    
زنانی که به داعش می پیوندند در واقع واردِ سازمانی زن ستیز می شوند اما نباید این امر را نادیده گرفت که آنها به طرق مختلف از گروه قدرت می گیرند و این موضوع دستمایه ساخت مستند و فیلم هایی بوده که تا حد ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۳    
افق نیوز/ یک رسانه انگلیسی از امضای قرارداد مهاجم ایرانی با برایتون و عقد قرارداد 5 ساله با وی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۸    
شریعتمداری، وزیر صنعت برخلاف برخی دیگر از مدیران که عمدتاً از سنت لاپوشانی و پنهان کاری پیروی می کنند، ابداً به دنبال کتمان مسأله و حفظ میز مدیریتی خود نبوده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۸    
این بازیکن مذاکراتی را به طورغیرمستقیم با مسئولان باشگاه استقلال داشته و به احتمال بسیاردرروزهای آتی با استقلال قرارداد خواهد بست.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۳    
باشگاه استقلال پس از بازگشت کاروان تیم ملی به تهران دچار یک چالش بسیار بزرگ شد که در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر همچنان درگیر آن است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۸    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هم ما و هم هواداران پرسپولیس دوست داشتیم در زمین بازی سوپرجام را ببریم و این قهرمانی دلچسب ما نیست.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۳    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رییس جمهور آمریکا به دنبال افراطی سازی در مناسبات ایران و آمریکاست ، گفت: آقای ترامپ مثلث افراطی سازی متشکل از آمریکا ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۸    
اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه، سوم مرداد 1397) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۳    
محمدرضا پوریا برای سومین دوره پیاپی به عنوان رییس فدراسیون بدمینتون انتخاب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۸    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم در رابطه با فناوری کوآنتوم در فاصله هفت کیلومتری کار را به انجام برسانیم.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۳    
سردار حاجی زاده امروز در حالی از نصب موشک های کروز 1500 کیلومتری روی جنگنده های سوخو 22 سپاه خبر داد که تاکنون 2 نوع موشک کروز ضد اهداف زمینی توسط صنعت دفاعی کشور معرفی شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: درحالی که شورای پول و اعتبار رای به انحلال موسسه داده بود بانک مرکزی 18ماه در این باره تعلل کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۸    
حال خوبشان، حال کسی است که رویای شب ها و روزهایش رنگ واقعیت به خود گرفته. قصه، قصه عروس و دامادهایی است که داشتن یک سقف برای شروع زندگی مشترک، شده بود آرزوی دور و درازشان اما به لطف خانه آرزوها ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۸    
در این انتخاب که بیش از سه ماه به طول انجامید و تنش های بسیاری را به همراه داشت، سرپرست سابق شهرداری به عنوان شهردار کلانشهر کرج به این مجموعه معرفی شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۷    
تیم فوتبال استقلال به هیچ وجه عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات نداشت تا جایی که هنوز فصل شروع نشده اکثر خریدهای این تیم در آستانه جدایی قرار گرفته اند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی دولت گفت: ترجیح دادم برای اینکه زمینه در اصلاح کابینه داوطلبانه باشد، شخصا از همه مسئولیت های دولت کناره گیری کنم.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۲    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان، گفت: شهردار تهران به دلیل اینکه هم رده وزرا حساب می شود مشمول این قانون نمی شود و افشانی در شهرداری می ماند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۲    
پیگیری های خبرنگار نشان می دهد مسئولین استقلال به زودی باب مذاکره مستقیم و رسمی را با مدیران باشگاه ذوب آهن باز کرده و امیدوارند تا قبل از پایان نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن را به خدمت بگیرند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۷    
پرسپولیس فردا در حالی به مصاف پدیده می رود که باید با ترکیب جدیدی پا به میدان بگذارد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۲    
بازیکنان تیم فوتبال پدیده هنوز کارت بازی خود را برای حضور در هجدهمین دوره لیگ برتر دریافت نکرده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۲    
بازیکنان از کیفیت لباس های قبلی رضایت نداشتند و باید دید کیفیت پیراهن های جدید به چه صورت است؟
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۷    
هیات دولت جمهوری اسلامی ایران در جلسه روز چهارشنبه خود به عبدالناصر همتی به عنوان رئیس کل جدید بانک مرکزی رای اعتماد داد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۷    
آبشار “میلاش” در30کیلومتری رحیم آباد گیلان قرار گرفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۷    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر ظلم به استقلال ادامه داشته باشد و کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی درباره سوپرجام را تأیید کند، از حضور در مسابقات انصراف خواهیم داد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۷    
نمی دانم. فکر کنم اسم من را از لیست درآوردند. با بچه ها رفتیم خرید کنیم و برگردیم که دیدم اسم من را خط زده اند. (خنده) شوخی کردم. چه بگویم در این باره ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۲    
مجتبی سالک جایگزین مهدی بابایی در سازمان بسج شهرداری تهران شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۰۲    
نقشه عربستان تمرکز بر پایگاهها و شبکه های خبری در اروپا و خاورمیانه است تا وجهه خوبی از عربستان جدید به رهبری محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به نمایش بگذارد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۰۲    
به گزارش افق نیوز/ در پی تصمیم رئیس جمهور برای تغییر اعضای تیم اقتصادی کابینه دوازدهم، بناست طی روزهای آینده رؤسای بانک مرکزی و سازمان برنامه تغییر کنند ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۷    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید تعرفه های آمریکا بر کالاهای وارداتی اتحادیه اروپا زمانی لغو می شود که طرف مقابل نیز عیناً همین کار را انجام دهد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۱    
منابع یمنی می گویند عربستان با تغییر دادن اجباری مسیر پرواز یک هواپیمای وابسته به صلیب سرخ که از صنعا عازم جیبوتی بود، این هواپیما را مجبور کرد در فرودگاه جازان در جنوب عربستان فرود بیاید.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۰۶    
او اعلام کرده درحال مذاکره با یک تیم هستند اما نام آن تیم را اعلام نمی کند.حاضر است با مبلغ 20 میلیون پوند این بازیکن را جذب کند و به این ترتیب رکورد نقل و انقالات تاریخ باشگاه خود را جابه جا کند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۵۶    
رسانه های ترکیه ای در ادامه گزارش های خود پیرامون انتقال ملی پوش ایرانی به باشگاه ترابوزان، با اشاره به بند فسخ قرارداد جنجالی از نهایی شدن مذاکرات طرفین خبر دادند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۲۶    
بازیکنان محبوب استقلال به احتمال زیاد قراردادهای خود را با این تیم تمدید خواهند کرد.