چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۳:۲۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 28 مرداد 1397 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 31 اردیبهشت 1397 افق نیوز 31 خرداد 1397 افق نیوز 31 تیر 1397 افق نیوز 31 شهریور 1397 افق نیوز 30 مهر 1397 افق نیوز 30 آبان 1397 افق نیوز 30 آذر 1397 افق نیوز 1 دی 1397 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 مرداد 1397 افق نیوز 2 مرداد 1397 افق نیوز 3 مرداد 1397 افق نیوز 4 مرداد 1397 افق نیوز 5 مرداد 1397 افق نیوز 6 مرداد 1397 افق نیوز 7 مرداد 1397 افق نیوز 8 مرداد 1397 افق نیوز 9 مرداد 1397 افق نیوز 10 مرداد 1397 افق نیوز 11 مرداد 1397 افق نیوز 12 مرداد 1397 افق نیوز 13 مرداد 1397 افق نیوز 14 مرداد 1397 افق نیوز 15 مرداد 1397 افق نیوز 16 مرداد 1397 افق نیوز 17 مرداد 1397 افق نیوز 18 مرداد 1397 افق نیوز 19 مرداد 1397 افق نیوز 20 مرداد 1397 افق نیوز 21 مرداد 1397 افق نیوز 22 مرداد 1397 افق نیوز 23 مرداد 1397 افق نیوز 24 مرداد 1397 افق نیوز 25 مرداد 1397 افق نیوز 26 مرداد 1397 افق نیوز 27 مرداد 1397 افق نیوز 28 مرداد 1397 افق نیوز 29 مرداد 1397 افق نیوز 30 مرداد 1397 افق نیوز 31 مرداد 1397 
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۵    
مدیران باشگاه اسپانیایی اوئسکا با جدیت پیگیر حضور ستاره ایرانی اوسترشوندس در تیم خود هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۹    
حسن نژاد همچنین گفته: وزیر ورزش با افتخار می گوید همه بدهی های استقلال و پرسپولیس پرداخت شده، ولی همین وزیر می گوید برای پرداخت هزینه های کی روش پول ندارد ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۳۴    
قرارداد چهار ساله با بازیکن 25 ساله مصدوم، درست مثل حرکت روی لبه تیغ است. زوایای خوب و بد زیادی دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۴    
این بازیکن در فصل نقل و انتقالات با استقلال قرارداد 3 ساله امضا کرد که به علت مصدومیت نیم فصل از ترکیب آبی پوشان دور ماند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۴    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از آن دارد همچنان عرضه خودرو در بازار کم بوده و قیمت انواع خودروهای داخلی 2 تا 5 میلیون تومان گران شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۹    
احمد سبحانی، سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در کاراکاس، مطلب منتشرشده به نقل از وی درباره فرزندش را تکذیب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۲۴    
مدافع چپ استقلال از امروز تمرینات اختصاصی خود را برای بازگشت به میادین استارت زد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۱۹    
السد قطر که از ستاره هایی همچون ژاوی، گابی، بغداد بونجاح و ... بهره می برد و برای حفظ روند دو پیروزی اخیرش که با زدن 16 گل و دریافت تنها یک گل همراه بود ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۵۹    
استاندار تهران اعلام کرد: با توجه به افزایش ترافیک در نیمه دوم سال، ساعت کاری جدید کارمندان، دانش آموزان و دانشجویان و کسبه در کلانشهر تهران به هیات دولت پیشنهاد می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۰۴    
مسئولان باشگاه صراحتاً اعلام نکرده اند که او را نمی خواهند. ما هم محدودیت های مالی برای پرداخت رضایت نامه او داریم
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۵۴    
همیشه بردن استقلال برای ما پرسپولیسی ها خوشمزه است
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۳۹    
شرکت ایران خودرو درراستای تنظیم بازار و همزمان با نزدیک شدن به اعیاد سعیدقربان و غدیر، پیش فروش ویژه محصولات خو درا از روز دوشنبه 29 مردادماه آغاز می کند .
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۳۴    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده ایران خودرو با حضور بیش از 86 درصد سهامدارن حقوقی و حقیقی با دستور انتخاب اعضای حقوقی هیات مدیره ایران خودرو برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۲۹    
مدافع فصل گذشته استقلال تهران امشب در برنامه 90 حاضر می شود
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۶:۴۹    
یکی از بازیکنانی که در فصل جدید به استقلال پیوسته است در تمرینات این تیم حضور یافت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۵۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی از ساکن بودن 11 میلیون نفر از جمعیت شهری در بافت های فرسوده کشور خبر داد و با لایحه ای که از سوی دولت ارائه شده قراردادهای اجاره از این به بعد دو ساله خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۵۲    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده را به فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۵۲    
رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه یکی از این افراد 72 میلیارد برای اجرای چهار قرارداد از بانک تسهیلات گرفته و بلافاصله این پول را به بانک می دهد و 5 هزار سکه می خرد ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۲    
دختر قهرمان بوشهری، امروز در بیمارستان چشم از جهان فرو بست؛ اعضای اسما زحمتکش ورزشکار بوشهری که بر اثر تصادف شدید دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده اش اهدا شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۳۲    
دولت از ابتدا به صورت شفاف اعلام کرد برای واردات نیازمندی های مردم، ارز مورد نیاز را تأمین می کند در صورتی که نباید این کار را انجام می داد و در حال حاضر تولیدکنندگان، ارز دولتی دریافت می کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۲۲    
معمولا ایرادهایی در قوانین مجلس وجود دارد و شورای نگهبان نیز این ایرادات را چون در چارچوب قانون اساسی و شرع مقدس رفع می کند،
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۱۷    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اسپانسر پیدا کرده اند که از خارج برای پرسپولیس مدیرعامل بیاورند!
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۱۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام محمد قمی را به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۳۷    
محمد مهاجری روزنامه نگار اصولگرا، تجمع اخیر در فیضیه قم را توهین به جامعه روحانیت دانست و گفت: باید از جناب رئیسی (دادستان ویژه روحانیت) تقاضا کرد دو سه روزی از آستان قدس مرخصی بگیرند و به قم تشریف ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۳۲    
پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان ابعاد جدیدی از پرونده فساد مالی و اداری در شهرداری زابل را منتشر کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۳۲    
پس از چند روز بحث و شایعه در باره نامه قالیباف به سران قوا امروز وی در گفت و گو با یکی از خبرگزاریها جزئیات نامه خویش را آشکار کرد
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۲۶    
تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) تاکید کرد که تردیدی در لزوم حفظ بناهای تاریخی موجود در اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) وجود ندارد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۲۶    
آغاز عرضه سکه های پیش فروش شده در سررسید 6 ماهه و نیز روند کاهشی بهای ارزها در سامانه سنا دست به دست هم داد تا امروز(یکشنبه) نرخ ها در بازار مسکوکات طلا تعدیل شود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۲۱    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت گفت: مردم منتظر تغییر مدیران اقتصادی دولت هستند؛ انتظار عمومی این است که دولت یک خانه تکانی کند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۲۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: امروز 1600 هزار میلیارد تومان نقدینگی سرگردان در کشور وجود دارد که اگر این مبلغ به درستی و در مزیت نسبی هدایت و مدیریت شود می توان چندین پالایشگاه دیگر مانند ستاره خلیج فارس ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۱۶    
استاندار فارس بر لزوم تعیین تکلیف طرح توسعه ی حرم در شیراز تاکید و تاکید کرد که حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) کانون فرهنگی و مذهبی محسوب می شود و باید توجه ویژه ای به رفع نیازها و ایجاد دسترسی های مناسب ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۱۶    
تحلیلگر مسائل بین الملل تشکیل گروه اقدام ایران را نوعی بازی و یورش و نرمش سیاسی دانست و گفت: با توجه به جنگ تجاری آمریکا با کشورهای جهان، تحقق اهداف این گروه مشکل است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۲۶    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گزارش تحقیق و تفحص از بررسی وضعیت افراد دو تابعیتی پیشنهاد کرد ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۲۱    
عضو اتاق بازرگانی ایران در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت با خودداری از عضویت گروه ویژه اقدام مالی، ایران مانند سال های قبل از برجام به لیست سیاه FATF برمی گردد که نتیجه آن اختلال در روابط تجاری ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۱    
مدیرعامل شرکت انرژی های تجدید پذیر مپنا، صرفه جویی در مصرف آب ، آلوده نکردن هوا ، مصرف نکردن سوخت و ایجاد اشتغال پایدار را چهار مزیت اقتصادی و زیست محیطی انرژی های تجدید پذیر برشمرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۰۵    
در پی نشست مشورتی رئیس جمهوری افغانستان با اعضای شورای عالی صلح این کشور و جمعی از علمای افغانستان که روز گذشته در مورد تکرار آتش بس یک سویه دولت با گروه طالبان به مناسبت فرا رسیدن عید قربان برگزار ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۳۱    
وکیل اسفندیار مشایی گفت: موکلم در شعبه اول دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی محاکمه خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه تاکنون تصمیمی درخصوص تعطیلی نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گرفته نشده ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۲۶    
پیکر مرحوم مهندس هادی شمخانی برادر دبیر شورای عالی امنیت ملی روز یکشنبه در شهر اهواز تشییع و به خاک سپرده شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۲۶    
علی اکبر جوانفکر، مشاور رسانه ای احمدی نژاد که صبح امروز با حکم جلب ماموران بازداشت شده بود، آزاد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۲۱    
رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران گفت: وضعیت مالی شهرداری تهران بحرانی است به گونه ای که تنها نیمی از بودجه شهرداری محقق شده و ما اگر بر این اساس جلو برویم از بودجه 17 هزار و پانصد میلیارد ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۲۱    
کرمیت روزولت از طراحان کودتای 28 مرداد تهران در 1916 در بوئنوس آیرس به دنیا آمد. او که نوه تئودور روزولت بیست و ششمین رئیس جمهور امریکا بود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۲۱    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که استیضاح وزیر جهاد کشاورزی با 22 امضا تقدیم هیات رییسه مجلس شورای اسلامی شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۶    
کوفی عنان دبیرکل اسبق سازمان ملل که در زمان تصدی این سمت دو بار در جریان سفرهایش به تهران با رهبر معظم انقلاب دیدار کرد، از شخصیت معنوی رهبر انقلاب تمجید کرده بود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۶    
محمدمهدی طهرانچی با رای هیات امنای دانشگاه آزاد به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۱۹    
در حال حاضر شورای نگهبان قانون را به مجلس برگشت زده و تلاش های دیگری هم در این فاصله می توان کرد اما معتقدیم شهردار تهران همطراز وزرا است و امکان حضور در پست فعلی خود را دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۱۳    
امام باقر(ع) و امام صادق(ع) با ایجاد پایگاه مرجعیت علمی در جهان اسلام، نه تنها شیعیان را ارتقا فکری دادند که حتی اهل سنت را از افتادن در ورطه انحطاط فکری نجات دادند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۰:۴۷    
در مجلس چهاردهم و در زمان جنگ جهانی دوم و اشغال ایران، دکتر مصدق طرحی را به مجلس آورد که در دوران اشغال هیچ کسی حق ندارد در زمینه مسائل امتیازات نفتی حتی مذاکره جدیدی کند و هر کسی که بخواهد مذاکره ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۹:۰۰    
راشاتودی در مطلبی به مناسبت سالگرد کودتای 28 مرداد 1332 به بررسی جوانب این طرح که با حمایت سازمان های جاسوسی آمریکا و انگلیس صورت گرفت، پرداخت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۳۵    
مدافع ملی پوش آبی پوشان تمرینات گروهی اش را با این تیم آغاز کرد تا استقلالی ها به بازگشت این بازیکن به میدان امیدوار تر باشند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۸:۰۵    
رئیس دفتر نظارت بر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با انتقاد از وضعیت کنونی این دانشگاه ، سیاست حفظ وضع موجود به ویژه در یک سال اخیر در آن را مغایر با نگاه اکثریت هیات امنای دانشگاه آزاد ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۵۵    
نظریه پرداز و دانشمند آمریکایی در گفت وگو با اندیشکده شاهد در فلسطین اشغالی، درباره مسائل مختلف از جمله طرح ترامپ درباره فلسطین موسوم به “سازش قرن” ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۴۰    
برای بالا بردن قدرت سیستم ایمنی بدن راه های بسیاری وجود دارد که مورد تایید پزشکان نیز هست. احتمالا مادر بزرگ و پدر بزرگ های ما از این دستورات زیاد استفاده کرده اند که یکی از آن ها بمب ویتامین c است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۳۵    
من که نمی توانستم راه بروم معلوم نبود تکلیفم چیست. ابوالفضل رفت سراغ یکی از بچه های قدیمی آسایشگاه. گفت: این رفیق ما نمی تونه راه بره. میشه بمونه توی آسایشگاه؟