جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۱:۲۹Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 3 بهمن 1397 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 31 اردیبهشت 1397 افق نیوز 31 خرداد 1397 افق نیوز 31 تیر 1397 افق نیوز 31 مرداد 1397 افق نیوز 31 شهریور 1397 افق نیوز 30 مهر 1397 افق نیوز 30 آبان 1397 افق نیوز 30 آذر 1397 افق نیوز 1 دی 1397 افق نیوز 1 بهمن 1397 افق نیوز 2 بهمن 1397 افق نیوز 3 بهمن 1397 افق نیوز 4 بهمن 1397 افق نیوز 5 بهمن 1397 افق نیوز 6 بهمن 1397 افق نیوز 7 بهمن 1397 افق نیوز 8 بهمن 1397 افق نیوز 9 بهمن 1397 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 11 بهمن 1397 
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۳:۵۹    
مدت ها بحث بر سر این بود که با نرخ سود بانکی چه باید کرد. گروهی معتقد بودند که اگر نرخ سودی که به سپرده ها پرداخت می شود نازل باشد، نقدینگی از بانک ها خارج و روانه بازارهای موازی می شود ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۲    
بالاخره گادوین منشا از پرسپولیس جدا شد تا دنبال سرنوشتش در تیم های دیگر باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۰    
هوادارن تیم ملی ایران خود را محیای حضور در ورزشگاه و حمایت از شاگردان کی روش می کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۱۱    
تیم فوتبال پرسپولیس دور جدید تمرینات خود را از امروز (چهارشنبه) در تهران آغاز کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۱۱    
عضو رسمی هیات مدیره مدیره IPTC منصوب شد
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۰۷    
نایب رئیس کل فدراسیون فوتبال اسکیت آسیا منصوب شد
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۰۷    
گویا محمدرضا زنوزی قصد دارد تراکتورسازی را به تیمی مملو از ستاره های بزرگ بدل کند تا بتواند با غلبه بر رقیبان لیگ برتری خود به عنوان قهرمانیِ این مسابقات دست یابد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۵۹    
من با کسی قهر نبودم. اصلاً در همه این ماه ها یک خط مصاحبه از من پیدا نمی کنید که خلاف جهت حمایت از استقلال انجام داده باشم ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۵۴    
ابراهیم عنوان آخرین آلبوم چاوشی بود که مدتی پیش به بازار آمد و حواشی بسیاری را بابت ترانه هایش به همراه داشت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۵۴    
بزرگراه در منطقه ای قرار گرفته است که دمای آن به عنوان سردترین دمای خارج از قطب جنوب به ثبت رسیده است و به نوعی سردترین جاده ی جهان محسوب می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۵۰    
به نظرم تیم ایران یک سر و گردن از همه تیم های آسیایی بالاتر است و امیدوارم پس از سال ها این اتفاق بیفتد و همه ما بتوانیم جشن قهرمانی تیم کشورمان را بگیریم ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۴۱    
نایب رئیس کل فدراسیون جهانی فوتبال اسکیت منصوب شد
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۳۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با درس هایی که از دوره گذشته گرفته ایم به مصاف چین می رویم و امیدوارم بتوانیم با اجرای این تجربیات به پیروزی برسیم.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۳۳    
یکی ازاعضای فدراسیون تیم ملی عراق با انتقاد ازسرچکو کاتانچ حفظ او درسمت سرمربی گری تیم ملی را به نفع فوتبال عراق ندانست.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۲۴    
حالا که با شما صحبت می کنم وزیر ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک تمام توان و انرژی مان را گذاشته ایم و با استفاده از حمایت های دولت و سایر منابع موانع را برای رسیدن فدراسیون ها به اهدافشان ایجاد کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۲۰    
کتاب سرنوشت قدمتی هزاران ساله دارد که زبان آن شبیه هیچ یک از باستانیان نیست. در این کتاب، مراحل ربوده شدن انسان توسط فرازمینی ها نیز توضیح داده شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۱۵    
دفتر رئیس جمهور اطلاعیه ای درخصوص سخنان روحانی در دیدار با مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۱۱    
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با بیان این که متوسط مصرف سموم کشاورزی در دنیا 1.2 کیلوگرم در هکتار و در ایران 670 گرم در هکتار است گفت: در مقایسه با سایر کشورها و حتی کشور های اروپایی ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۷    
هزینه انتقال وی 86 میلیون یورو است که شامل 75 میلیون خالص و 11 میلیون یورو پاداش می باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۰:۵۸    
ویدئوی زوج جوانی که در نوجوانی ازدواج کرده اند در فضای مجازی خبرساز شده است. این زوج می گویند که هدفشان این بوده که بگویند زیر هجده سال ها کودک نیستند و حق دارند اگر می خواهند ازدواج کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۴    
محمودی ریاست فدراسیون فوتبال اسکیت غرب آسیا را به عهده گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۰    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حکمی عباس قاسمی را به عنوان سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا منصوب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۰    
نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش با مشتریانی که در خصوص خودرو چانگان نارضایتی داشتند دیدار و بخش عمده مشکلات آنها را حل کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۷:۳۶    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حکمی امیر چراغعلی را به عنوان سرپرست معاونت اداری و توسعه منابع انسانی گروه خودروسازی سایپا منصوب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۵    
باشگاه استقلال در آستانه خرید یک مهاجم جدید است.