چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۴:۳۰Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 8 بهمن 1397 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 31 اردیبهشت 1397 افق نیوز 31 خرداد 1397 افق نیوز 31 تیر 1397 افق نیوز 31 مرداد 1397 افق نیوز 31 شهریور 1397 افق نیوز 30 مهر 1397 افق نیوز 30 آبان 1397 افق نیوز 30 آذر 1397 افق نیوز 1 دی 1397 افق نیوز 1 بهمن 1397 افق نیوز 2 بهمن 1397 افق نیوز 3 بهمن 1397 افق نیوز 4 بهمن 1397 افق نیوز 5 بهمن 1397 افق نیوز 6 بهمن 1397 افق نیوز 7 بهمن 1397 افق نیوز 8 بهمن 1397 افق نیوز 9 بهمن 1397 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 11 بهمن 1397 
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۳    
پس از شکست ایران مقابل ژاپن و حذف از جام ملت های آسیا، کارلوس کی روش به صورت تلویحی با فوتبال ایران خداحافظی کرد و از طرفی فضا نیز برای تداوم کار او در تیم ملی ایران فراهم نیست ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۳:۰۰    
واکنش اینستاگرامی علیرضا جهانبخش پس از شکست و حذف مقابل ژاپن
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۳:۰۰    
ما هیچ وقت برنامه بلند مدت نداشتیم و برنامه های سه ماهه و شش ماهه با یک مربی خوب چنین جاهایی خودش را نشان می دهد که شما سه، چهار بازی خوب هستی و در یک بازی نمی توانی عملکرد مناسبی داشته باشی ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۲:۵۵    
پس از شکست ایران مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا و با توجه به اینکه قرارداد کی روش هم با فدراسیون ایران به پایان رسیده است این سرمربی پرتغالی بعد از بازی از تیم ملی ایران خداحافظی کرد ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۲:۵۱    
عراقچی از مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی خواست تا همانند سه سال گذشته، به طور حرفه ای و بی طرفانه با موضوعات مربوطه برخورد کند و استقلال آژانس را در برابر فشارهای برخی نیروهای مخرب بیرونی حفظ کند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۲:۴۷    
گردهمایی مدیران و رؤسای بیمارستان های دارای بخش بین الملل(IPD) عصر امروز دوشنبه 8 بهمن در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۱:۵۰    
دوازدهمین نشست بین المللی درباره سوریه در اواسط فوریه در آستانه، پایتخت قزاقستان با حضور نمایندگانی از دولت سوریه، مخالفان، روسیه ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۱:۴۸    
مسئولان برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا 2019، با ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین خداحافظی کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۱:۴۴    
وزارت خارجه سوریه به شدت از موضع گیری ماکرون درباره سوریه انتقاد کرد و از رئیس جمهور فرانسه خواست که به جای مداخله جویی در امور سوریه فکری برای مشکلات داخلی کشور خود کند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۱:۳۹    
وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال به شکست تیم ملی ایران مقابل ژاپن واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۱:۳۹    
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از تشکیل کمیته سه جانبه ای متشکل از نماینده سازمان حمایت از مصرف کنندگان، شاکیان و نیز خودروسازان برای بررسی موضوع افزایش قیمت خودرو درکشور خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۱:۳۵    
ماری که به یک موش قانع نیست؛ در حال بلعیدن موش همزمان نیز در حال خفه کردن موشی دیگر است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۱:۳۱    
بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: هر چقدر آدم در مورد این بازی بگوید، دیگر فایده ای ندارد؛ باختیم و این باخت درد دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۱:۰۹    
تصویری از حال و روزی که مهناز افشار و ماساتوشی ناگاسه از ابتدا تا پایان بازی حساس امروز ایران و ژاپن داشتند، ببینید.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۱:۰۴    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه و کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از اصلاح طرح سهمیه بندی بنزین به هر ایرانی خبر داد و به تشریح این اصلاحات پرداخت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۰:۰۳    
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان، دیدار ایران برابر ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 را، مانند شطرنج توصیف کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۹:۵۹    
وزیر نفت عربستان سعودی اعلام کرد ناآرامی های اخیر در ونزوئلا ممکن است بر بازار جهانی نفت تاثیر بگذارد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۹:۵۴    
کارشناس داوری کشورمان گفت:به اعتقاد من داور در گرفتن پنالتی اشتباه کرد، در آن صحنه پورعلی گنجی تعادل نداشت و دست چپش برای زمین نخوردن بود و اگر توپ به دست راستش می خورد هند بود اما توپ به دستی خورد ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۹:۵۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه لاریجانی با طرح بستن عوارض بر بنزین موافق است، گفت: وی روی این طرح نامه نوشته تا در کمیسیون تلفیق بررسی شود و در قالب بودجه 98 به تصویب برسد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۹:۴۴    
مردم ایران در طول چهل سال گذشته آبدیده شده اند. امیدواریم به فضل الهی بتوانیم با خودباوری و استقلال، مسیر پیشرفت خود را طی کنیم و انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی (عج) به روند تکاملی خود ادامه دهد
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۹:۴۴    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: هدفمان رسیدن به دیدار فینال بود اما با شکست برابر ژاپن شرمنده مردم شدیم.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۶    
تیم ملی فوتبال ایران که تا مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا با اقتدار پیش رفته بود، برابر ژاپن تن به شکستی سنگین داد تا همچنان در حسرت فینال و قهرمانی در آسیا باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۴    
قاضی زاده هاشمی از مجلس به عنوان یکی از نماد های مشارکت مردم نام برد و افزود: اگر یک مجلس کارامد ایجاد کنیم هم اعتمادسازی افزایش می یابد و هم مشارکت مردم بیشتر می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۰    
وینگر چپ پای تیم ملی ایران با دریافت سه کارت زرد خشن ترین بازیکن ایران در جام ملت های آسیا شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۹    
دفتر آیت الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه ای از فرافکنی دفتر ریاست جمهوری از موضع گیری صریح آیت الله مکارم شیرازی در رابطه با سخنان اخیر رئیس جمهور انتقاد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۹    
چند نفر از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در ورزشگاه محل برگزاری بازی تیم ملی ایران و ژاپن حضور دارند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق مصوب کرد در سال 98 در قیمت حامل های انرژی نسبت به سال 97 تغییری وجود نداشته باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۰    
برهم صالح در این دیدار بر اهمیت مشارکت فعال و موثر شرکت ها و بازرگانان کره جنوبی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف عراق تاکید کرد.