پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۷May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 17 دی 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 افق نیوز 1 دی 1398 افق نیوز 2 دی 1398 افق نیوز 3 دی 1398 افق نیوز 4 دی 1398 افق نیوز 5 دی 1398 افق نیوز 6 دی 1398 افق نیوز 7 دی 1398 افق نیوز 8 دی 1398 افق نیوز 9 دی 1398 افق نیوز 10 دی 1398 افق نیوز 11 دی 1398 افق نیوز 12 دی 1398 افق نیوز 13 دی 1398 افق نیوز 14 دی 1398 افق نیوز 15 دی 1398 افق نیوز 16 دی 1398 افق نیوز 17 دی 1398 افق نیوز 18 دی 1398 افق نیوز 19 دی 1398 افق نیوز 20 دی 1398 افق نیوز 21 دی 1398 افق نیوز 22 دی 1398 افق نیوز 23 دی 1398 افق نیوز 24 دی 1398 افق نیوز 25 دی 1398 افق نیوز 26 دی 1398 افق نیوز 27 دی 1398 افق نیوز 28 دی 1398 افق نیوز 29 دی 1398 افق نیوز 30 دی 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۷    
در بازگشت ترامپ از استراحتگاه خود در هواپیما دوباره خبرنگاران درباره حمله به مراکز فرهنگی ایران از او سؤال کردند و او مجدداً بر حرف اولیه اصرار کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۲:۱۱    
رئیس دانشگاه پیام نور با توجه به تاخیر مراسم تدفین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امتحانات روز چهارشنبه 18 دی را لغو کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۲:۰۶    
ستار همدانی سرپرست تیم فوتبال استقلال از سمت خود کناره گیری کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۲:۰۴    
جوانی که سعی داشت خود را به پیکر شهید سلیمانی برساند توسط نیروهای امنیتی به خیابان مشایعت شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۲:۰۱    
بازیکن مد نظر تیم فوتبال استقلال تهران مشتری جدیدی در امارات پیدا کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۷    
مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه گفت که واشنگتن به دنبال آغاز جنگ با ایران نبوده و می خواهد که تنش ها کاهش یابد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۲    
“هایکو ماس” وزیر امور خارجه آلمان روز سه شنبه در اظهاراتی ادعایی اعلام کرد: اروپا باید پاسخی برای تخلفات هسته ای ایران پیدا کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۰    
وزارت دفاع کانادا اعلام کرد همزمان با افزایش تنش ها در منطقه غرب آسیا، بخشی از نیروهای نظامی خود را از عراق به کویت منتقل می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۶    
روابط عمومی جمعیت هلال احمر اعلام کرد: معاون حقوقی و امور مجلس و مدیرکل دفتر برنامه و بودجه این جمعیت با حکم قضایی بازداشت شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۰:۴۴    
نخست وزیر ژاپن هفته آینده به منظور گفتگو با سران چند کشور عربی راهی خاورمیانه خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمهور با اشاره به نقش تعیین کننده شهید سلیمانی در تأمین امنیت منطقه و مبارزه با تروریسم، گفت: او حق بزرگی بر گردن ملت های منطقه و حتی مردم اروپا در مبارزه با داعش دارد و اگر اقدامات او علیه داعش ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۰:۳۸    
باشگاه اصفهانی در گیر و دار انتخاب سرمربی جدید برای پوشش ضعف های خود درون دروازه بار دیگر به سراغ بازیکنان لبنانی رفت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۰:۳۲    
مقامات باشگاه استقلال پیرو درخواست فرهاد مجیدی می خواهند بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان که باید روز 27 دی برگزار شود را لغو کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۰:۳۰    
معاون اول رییس جمهور از استاندار کرمان خواست به فوریت ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان و با بکارگیری و بسیج کلیه امکانات و نیروها ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۰:۲۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تهران قطعا ترور سردار قاسم سلیمانی را پاسخ می دهد، گفت آمریکا اقدامی جنگی علیه ایران انجام داده و باید برای تبعات این کار آماده باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۲۰:۱۵    
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تعداد باختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی به 56 نفر رسید و تعدادی هم مصدوم شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۷:۵۵    
مزیت های تور دبی پرواز ماهان
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۳    
به نظر می رسد انعقاد یک قرارداد مالی بدون دریافت مجوزهای لازم می تواند مشکلاتی را برای یکی از مدیران پرسپولیس ایجاد کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۳    
مشاور سرپرست باشگاه استقلال گفت: ما با 5 بازیکن خارجی در حال مذاکره هستیم که در نهایت از بین آنها دو گزینه را انتخاب خواهیم کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با این روندی که در پیش گرفته، در حال تولید بهانه و بسترسازی است تا در جمع سرخپوشان حاضر نشود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۷:۱۳    
علی ربیعی سخنگوی دولت در توئیتی با تسلیت جان باختن جمعی از مشایعت کنندگان سردار شهید سلیمانی، گفت: در همین حادثه دردناک نیز شاهد جلوه های سپاس ملی از سرباز وطن و انزجار از تروریسم ترامپی بودیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۷    
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تاکنون 40 نفر از هموطنان در این حادثه جان خود را از دست داده و تعدادی نیز مصدوم شده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۳    
قرارداد هافبک ترکیه ای تیم فوتبال استانبول باشاک شهیر با این باشگاه فسخ شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۹    
کارشناس فوتبال ایران گفت: تیمی که با هدایت حمید استیلی به مصاف حریفان خواهد رفت با دیگر تیم های امید تفاوت های زیادی خواهد داشت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۷    
فرماندار فردیس گفت: معاون معماری و شهرسازی شهرداری منطقه 14 تهران با حکم وزیر کشور به عنوان دومین شهردار فردیس منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۲    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از وضعیت استان سیستان و بلوچستان گفت که رئیس جمهور باید شرمنده مردم این استان باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۵    
بازیکن پیشین لیگ راگبی در ایالات متحده از ایران خواست اگر می خواهد انتقام ترور سردار شهید سلیمانی را بگیرد، به کاخ سفید حمله کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۲    
اگر تصمیم گرفته اید که نرم افزار مطب را داشته باشید ولی با معضلاتی روبرو هستید که کدام یک از این دسته نرم افزارها برای شما مناسب می باشد ؟ ویا آیا شما یک متخصص هستید که به ماژول های منحصر به فرد نیاز ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۷    
مدافع پرحاشیۀ پرسپولیس برای استقلالی ها کری خوانی کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۶    
معاون باشگاه استقلال در مصاحبه ای از شرایط خوب آبی ها گفت و ادامه داد: در قدم اول مطالبات سال گذشته را به صفر رسانده و سپس پرداختی های امسال را به 45 تا 50 درصد خواهیم رساند...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۴    
رئیس جمهور سابق افغانستان با بیان اینکه آمریکا نیز در طرح صلح راستین نبود، گفت: امنیت از داخل منطقه تامین می شود و از بیرون نمی آید.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۴    
تیم فوتبال سپاهان اصفهان که قصد داشت اردویی را در خارج از کشور برای آمادگی بیشتر در نیم فصل دوم لیگ برتر نوزدهم برگزار کند بنابر دلایلی از برگزاری این اردو صرف نظر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۰    
در حالی که همچنان تنش های ژئوپولیتیکی خاورمیانه بالا باقی مانده است، امروز، در شروع معاملات هفتگی بازارها کاهش اضطراب اولیه باعث شد تا سهام آسیایی جهش کرده و قیمت نفت و طلا پایین بیاید.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۵    
یکی از دغدغه های امروز رشد سرمایه گذاری در کشور است که مقررات زدایی در رفع این مشکل می تواند به ما کمک کند که معتقدم می توانیم با کریدور سوم تامین مالی بازار سرمایه این کار را انجام دهیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۰    
وزیر صمت درباره اجرای حکم ماده 7 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار گفت: وزارت صنعت از حیث ایجاد سامانه ها هیچ مشکلی ندارد و زیرساخت آن فراهم است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۵    
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: شورای نگهبان مصوبه مجلس درباره مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا را که با قید سه فوریت به تصویب رسیده بود، تایید کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۱    
رئیس مجلس گفت: 200 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای حمایت از نیروی قدس اختصاص می دهیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۷:۴۸    
صفحه نخست روزنامه های روز سه شنبه 17 دی ماه کشور، سراسر تصویر حضور تاریخی مردم ایران در تشییع و بدرقه پیکر سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر شهدای مقاومت است.