یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 27 دی 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 افق نیوز 1 دی 1398 افق نیوز 2 دی 1398 افق نیوز 3 دی 1398 افق نیوز 4 دی 1398 افق نیوز 5 دی 1398 افق نیوز 6 دی 1398 افق نیوز 7 دی 1398 افق نیوز 8 دی 1398 افق نیوز 9 دی 1398 افق نیوز 10 دی 1398 افق نیوز 11 دی 1398 افق نیوز 12 دی 1398 افق نیوز 13 دی 1398 افق نیوز 14 دی 1398 افق نیوز 15 دی 1398 افق نیوز 16 دی 1398 افق نیوز 17 دی 1398 افق نیوز 18 دی 1398 افق نیوز 19 دی 1398 افق نیوز 20 دی 1398 افق نیوز 21 دی 1398 افق نیوز 22 دی 1398 افق نیوز 23 دی 1398 افق نیوز 24 دی 1398 افق نیوز 25 دی 1398 افق نیوز 26 دی 1398 افق نیوز 27 دی 1398 افق نیوز 28 دی 1398 افق نیوز 29 دی 1398 افق نیوز 30 دی 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۰:۱۵    
در صورتی که انتقال فرانچسکو سوارز مهاجم برزیلی تیم پورتو به تیم آ.اس رم ایتالیا نهایی شود، طارمی گزینه جانشینی این بازیکن خواهد بود و به تیم پورتو می رود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۹    
مدیران ارشد ایران خودرو به منظور هم گرایی با قطعه سازان و بررسی ظرفیت و توانمندی های هر استان در تداوم مسیر نهضت داخلی سازی و تامین نیاز خطوط تولید خودرو ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۹    
پیام مقام معظم رهبری به بیستمین کنگره سرداران و 4000 شهید منطقه 17 تهران توسط سردار جباری فرمانده سپاه ولی امر و با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه و با حضور خانواده های معظم شهدا در منطقه 17 قرائت ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۳    
طبه های دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی- دامت برکاته- در نماز جمعه تهران را می توان شکرانه ایام الله دانست. بجا آوردن شکر الهی به واسطه دو ایام اللهی که برای امت اسلام و ملت ایران، عظمت آفریده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۲۳:۲۰    
فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که نامه ای رسمی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده و در آن حق میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا گرفته شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۲۳:۲۰    
رئیس فدراسیون فوتبال رسماً تکلیف سرمربی تیم ملی ایران را روشن کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۲۳:۱۵    
سرپرست استقلال روی خط برنامه رادیو ایران بار دیگر تاکید کرد که این تیم در صورت قطعی شدن برگزاری مسابقه با الکویت در زمین ثالث، به هیچ وجه بازی نخواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۲۳:۱۱    
سفیر ایران در فرانسه تاکید کرد که طرح انجام مذاکرات مجدد، اقدامی بهانه جویانه برای توجیه ناتوانی و بدعهدی طرفهای اروپایی است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۷    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: کشورهای اروپایی در بیانیه روز سه شنبه خود اعلام کردند که به هیچ وجه در زمینه فشار حداکثری همسو با آمریکا نخواهند شد اما با رجوع به مکانیسم حل اختلاف بصورت عملی نشان ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۲۲:۵۵    
تحت هیچ شرایطی در کشور بی طرف بازی نخواهیم کرد. ایران یک کشور امن است و در رقابت های بین المللی قبلی که میزبان بوده بهترین میزبانی را انجام داده و خودش را ثابت کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۹    
در صورتی که یک نهاد یا شرکت چینی با نقض قوانین ما اقدام به خرید محصولات ایران بکند، ما هر کاری که لازم باشد را برای اجرای تحریم ها علیه طرف هایی که قوانین ما را دور می زنند انجام خواهیم داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۲۱:۴۵    
بنا به گفته معاون وزیر راه وشهرسازی نتیجه پالایش اطلاعات ثبت نام کنندگان مسکن ملی تا کمتر از سه هفته دیگر اعلام می شود، اما چه تعداد از این افراد حذف می شوند؟
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۲۱:۴۱    
نخست وزیر کانادا از دولت ایران خواست به خانواده داغداران سانحه هواپیمایی اوکراینی غرامت پرداخت کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۲۱:۳۹    
آیین تکریم و معارفه امام جمعه دهگلان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در این شهر برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۲۰:۱۷    
رئیس کمیسیون تسهیل تجارت اتاق تهران، با بیان اینکه صادرکنندگان موافق تعهد ارزی برای بازگشت ارز صادرات خود نیستند، گفت: در اینکه ارز حاصل از صادرات باید برگردد، هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۲۰:۱۳    
کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اقدامات اروپا برای برجام گفت: سناریویی که اروپایی ها در برجام در پیش گرفتند، بسان اسب تروا بود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۲۰:۰۸    
مسئول گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری باردیگر اتهامات ضدایرانی خود را تکرار نمود و در پایان هرگونه کانال ارتباطی مخفی با ایران را تکذیب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۲۰:۰۳    
یک کارشناس مسائل بین المل اظهار کرد: تاریخ کشور نشان می دهد که ایران از مذاکره ابایی نداشته و ایران مذاکره می کند که وضعیت بهتری پیدا کند نه بدتری.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۹:۵۹    
واشنگتن در ادامه سیاست های مقامات آمریکا علیه کشورمان، یک مقام سپاه ایران را در لیست تحریم های خود قرار داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۹:۵۷    
وزیر خارجه کشورمان اعلام کرد: ما برای مذاکره با عربستان سعودی و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس آماده ایم و حاضر به ارائه پیشنهادات در خصوص امنیت در این منطقه به ویژه در تنگه هرمز هستیم و پیشنهاداتی برای ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۹    
عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در صفحه شخصی خود در توییتر درباره نگرانی و جرزنی رسانه های غرب از خطبه جمعه این هفته تهران نوشت:
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۶    
در اولین دیدار هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، شهرخودرو در خانه شاهین شهرداری بوشهر با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۱    
فدراسیون فوتبال به صورت رسمی خبر گرفته شدن میزبانی از تیم های ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را تأیید کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۷    
رویکرد ما در حوزه رسانه رویکرد خوبی نبود و این موجب شد که بخش جدی از توان حوزه رسانه ای را ما تربیت کنیم و آنها را دو دستی تحویل کسانی بدهیم که دل گرو در دل این ملت ندارند، نداشتند و نخواهند داشت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۹    
پنتاگون اعلام کرد: آموزش بیش از 800 دانشجوی افسری عربستانی در روزهای آینده در خاک آمریکا از سر گرفته خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۵    
ما به تحربه های قوی و نزدیک دریافتیم که راه عبور ما از فراز اراده دشمن ایستادگی است اما نه ایستادگی در سکون بلکه ایستادگی در حال حرکت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۱    
تلاش ما این است که در رابطه با بررسی صلاحیت ها براساس قانون عمل کنیم، آنچه که قانون مقرر کرده این است که هیچ تعارفی با کسی نداریم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۷:۵۴    
آذری جهرمی (وزیر ارتباطات) و خانواده اش در نماز جمعه امروز تهران ولی نه در جایگاه مسوولان
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۰    
مظاهریان گفت: کارکنان شهرداری تابع نظام پرداخت مبتنی بر قانون کار هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۷    
مردم ولایتمدار قم ظهر امروز پس از نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلی تا حرم مطهر راهپیمایی کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۵    
وزیر امور خارجه روسیه ضمن هشدار درباره تلاش اروپا برای مقصر جلوه دادن ایران در شرایط فعلی برجام گفت، پیش از بروز حادثه برای هواپیمای اوکراینی در ایران ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را پیرامون میزبانی ایران از نمایندگان کشور های مختلف آسیایی ارائه کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۶    
وزیر امور خارجه اوکراین اعلام کرد، یک هیات ایرانی به منظور ارایه اطلاعات هواپیمای اوکراینی، هفته آینده به اوکراین سفر می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۵    
روز جمعه 27 دی ماه 1398 قشرهای مختلف مردم تهران همرنگ و هم صدا خود را به مصلای امام خمینی (ره) رساندند تا بار دیگر نمایشی از اتحاد و همدلی مردم را در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دهند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۱    
شبکه های اجتماعی گاه شکنجه گاه است. رابرت گرین این شکنجه گران را به 7 گروه تقسیم کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۱    
تارو کونو روز جمعه در جلسه کمیته امنیت مجلس نمایندگان ژاپن در توکیو، هدف از اعزام ناوشکن و هواپیمای گشت زنی نیروهای دفاع از خود به خاورمیانه را جمع آوری اطلاعات و اطمینان از ایمنی کشتی های تجاری ژاپن ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۱    
آخرین هفته از دی ماه بازار معاملات سکه و طلا با ریزش قیمت همراه بود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۶    
در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طلیعه گام دوم انقلاب، مراسم نماز جمعه تهران پس از 8 سال، برای اولین بار از سال 1390 به امامت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و با حضور پر شور ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۶    
امروز شایعاتی درباره گرفتن میزبانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از تیم های ایرانی شنیده شد که واکنش سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال را در پی داشت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۲    
مدافع تیم پرسپولیس به تمجید از سرمربی جدید پرداخت و گفت: گل محمدی با حمایت مدیران و هواداران پرسپولیس در مقیاس کوچک تر می تواند یک زیدان برای پرسپولیس باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۲:۴۸    
باشگاه ذوب آهن با تمام توان به دنبال اثبات حقانیت خود در شکایت از استقلال است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۵    
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تاکنون یک مرحله برای 30 هزار راننده آژانس، اطلاعات دریافت و سهمیه سوخت واریز شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۴    
کفیل معاون وزیر امور خارجه روسیه بعد از رایزنی با همتای آمریکایی خود در وین، گفت: اختلافات جدی بین مسکو و واشنگتن درباره ثبات راهبردی به قوت خود باقی مانده و تصمیم آمریکا درباره پیمان استارت-3 همچنان ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۸    
قیمت سردار آزمون با گذشت یک سال از حضورش در تیم زنیت روسیه رشد دو برابری یافته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۴    
مجری یکی از برنامه های ورزشی عربستان به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید برای میزبانی از حریفانشان یک کشور بی طرف را انتخاب کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۱    
مسوول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نماز جمعه پدیده ای منحصر بفرد است که ظرفیت های فوق العاده ای دارد و به همین خاطر ناچار به تغییرات هستیم بخشی به اقتضای سن خود و به دلیل ماموریت های جدیدی ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به برگزاری نشست کشورهایی که اتباع آنها در سانحه هوایی اخیر حضور داشتند ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۲    
امیر حاتمی از اشتباه محاسباتی رئیس جمهور آمریکا در ترور سردار سلیمانی سخن گفت و افزود: شهادت سپهبد سلیمانی نقطه پایان مقاومت نیست و موجب جاری شدن خون تازه در کالبد محور مقاومت می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۰    
دبیر کل حزب موتلفه گفت: وزارت امور خارجه به اندازه کافی قوانین و مقررات برای برخورد با این اقدام خلاف قانون سفیر انگلیس در اختیار دارد که باید از این ابزارهای قانونی خود به خوبی استفاده کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۷    
رییس سنی مجلس دهم با اشاره به رد صلاحیت 90 نماینده مجلس شورای اسلامی از سوی هیات نظارت بر انتخابات گفت ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۳    
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، حضور میلیونی مردم در بدرقه پیکر شهیدسپهبد قاسم سلیمانی را رفراندوم و قیام ملی عنوان کرد و گفت ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۹    
یک مقام آمریکایی گفت که ریاض برای پوشش هزینه حضور نیروهای نظامی ایالات متحده در عربستان سعودی حدود 500 میلیون دلار پرداخت کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۶    
رئیس جمهوری روسیه در گفت وگوی تلفنی با رئیس شورای اروپا بر اهمیت حفظ برجام تاکید کرد.