شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 15 دی 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 افق نیوز 1 دی 1398 افق نیوز 2 دی 1398 افق نیوز 3 دی 1398 افق نیوز 4 دی 1398 افق نیوز 5 دی 1398 افق نیوز 6 دی 1398 افق نیوز 7 دی 1398 افق نیوز 8 دی 1398 افق نیوز 9 دی 1398 افق نیوز 10 دی 1398 افق نیوز 11 دی 1398 افق نیوز 12 دی 1398 افق نیوز 13 دی 1398 افق نیوز 14 دی 1398 افق نیوز 15 دی 1398 افق نیوز 16 دی 1398 افق نیوز 17 دی 1398 افق نیوز 18 دی 1398 افق نیوز 19 دی 1398 افق نیوز 20 دی 1398 افق نیوز 21 دی 1398 افق نیوز 22 دی 1398 افق نیوز 23 دی 1398 افق نیوز 24 دی 1398 افق نیوز 25 دی 1398 افق نیوز 26 دی 1398 افق نیوز 27 دی 1398 افق نیوز 28 دی 1398 افق نیوز 29 دی 1398 افق نیوز 30 دی 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۹    
پرداخت وام 240 میلیون تومانی خرید مسکن در حالی از امروز آغاز شده است که اقساط ماهانه این تسهیلات چهار میلیون و 300 هزار تومان است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۲۳:۵۰    
مسئول کمیتۀ نقل و انتقالات استقلال رسماً اعلام داشت که نام چه بازیکنانی در لیست خرید فرهاد مجیدی نیستند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۷    
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد امتناع ایران از اجرای تعهدات هسته ای خود، از نقطه نظر پیمان عدم اشاعه سلاح های هسته ای تهدید محسوب نمی شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۴    
با کنار رفتن نام برانکو از گزینه های هدایت تیم ملی ایران، حالا بار دیگر نام مربی سرشناس داخلی به میان آمده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۹    
سفیر جمهوری خلق چین در تهران، به تهدیدات رئیس جمهوری آمریکا علیه اماکن و میراث فرهنگی ایران واکنش نشان داد و تاکید کرد: میراث فرهنگی متعلق به تمام بشریت است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۵    
منابع خبری از شلیک چهار فروند راکت به نزدیکی سفارت ایالات متحده آمریکا در منطقه سبز بغداد خبر دادند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۱    
مربی جدید تیم فوتبال استقلال فعالیتش در فضای مجازی را به صورت موقت متوقف کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۱    
دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال ادعای بسیار جنجالی را مطرح کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۶    
مدیرعامل سابق پرسپولیس که حالا سرپرست موقت فدراسیون دوومیدانی است، دیروز با نامه ای که برای وزارت ورزش فرستاد، رسماً از هیئت مدیره پرسپولیس کنار کشید.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۲    
علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال که یکی از مسئولان مذاکره با استراماچونی هم بود، دوباره با مصاحبه امشب خود به حمایت از سرمربی ایتالیایی پرداخت ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۲    
جانشین قرارگاه ثارالله با اعلام اینکه حتما به آمریکایی ها ضربه خواهیم زد، تصریح کرد: زمان و مکان آن را خودمان انتخاب می کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۲:۴۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به ترامپ با بیان اینکه در انتقام از آمریکا جدی هستیم و از تهدید شما دچار تردید نخواهیم شد ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۸    
اتحادیه عرب سرانجام بعد از گذشت سه روز از شهادت سردار سپهبد سلیمانی، ابومهدی مهندس و همراهانش در حمله تروریستی آمریکا در عراق، از این تحولات ابراز نگرانی کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۳    
فعالان و دست اندرکاران هنر و رسانه، از تمامی طیف ها و دیدگاه ها، ترور شهید سلیمانی را محکوم کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۲:۲۳    
وزیر امور خارجه آمریکا با وجود اعلام قانون پیشنهادی مجلس عراق برای اخراج نظامیان خارجی مدعی شد که مردم عراق خواستار حضور نیروهای ایلات متحده در خاک خود هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۹    
دولت گام پنجم و نهایی کاهش تعهدات ایران در برجام را اعلام کرد که بر اساس آن، ایران، دیگر با هیچ محدودیتی در حوزه عملیاتی (شامل ظرفیت غنی سازی، درصد غنی سازی، میزان مواد غنی شده ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۹    
معاون پارلمانی رئیس جمهور درگذشت محمدنعیم امینی فرد، نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۳۶    
وزیر خارجه آمریکا با بیان این ادعا که اقدامات واشنگتن زمینه را برای ثبات در غرب آسیا فراهم کرده، مدعی شد که پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی اندکی سر و صدا خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۳۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی حتما نظامی است، اما فقط به اقدامات نظامی محدود نمی شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۳۰    
مشاور فرماندهی کل قوا گفت هرگز به دنبال جنگ نبوده، اما با هدف قرار دادن مقرهای نظامی آمریکا، به ترور سردار سلیمانی پاسخ می دهد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۷    
استاندار تهران با اشاره به تصمیم هیات دولت مبنی بر تعطیلی تهران از اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر سردار مقاومت خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۶    
علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
تزریق بوتاکس در درجه اول برای کاهش چین و چروک صورت مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از آن برای درمان شرایطی مانند اسپاسم گردن ، تعریق بیش از حد ، مثانه بیش فعال و تنبلی چشم تنبل نیز استفاده می شود ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی گمرک ایران از کشف یک محموله بزرگ هروئین به وزن خالص 360 کیلوگرم( وزن با لفاف509 کیلوگرم) توسط مأموران گمرک بازرگان خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۴    
شنیده می شود باشگاه پرسپولیس خواستار بازگشت شاه ماهی سابق تیمش شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۹    
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: از مدیران این استان خواسته شده است، با مرخصی کارکنان در روز دوشنبه و برای شرکت در مراسم تشییع سردار سلیمانی موافقت کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۵    
رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات یکی از معاونان سازمان اطلاعات سپاه گفت: پیش از این حداقل 3 توطئه ترور در مورد شهید سلیمانی شکست خورده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۵    
یکی از کاربران لبنانی توئیتر دل نوشته ای در وصف سردار شهید سپهبد سلیمانی نوشت: هر روز و هر لحظه تو رو می بینیم. مثل تویی، نمی میرد. در تاریخ و حافظه جاودانه می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۱    
دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد که جهت حضور پرشور دانشگاهیان در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی، سازمان مرکزی و واحدهای این دانشگاه در استان تهران فردا دایر نیست.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۱    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به تبلیغات انجام شده از صدا و سیما گفت: با گسترش فضای مجازی و روش های تبلیغات، همه هر روز تبلیغات می کنند و ما هم مرتب تذکر می دهیم ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۱    
پاسخ فرمانده کل ارتش به تهدید هدف قرار گرفتن 52 نقطه ایران توسط آمریکا
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۸    
پیشنهاداتی از جمله باشگاه پرسپولیس برای خرید این بازیکن به دست ما رسیده بود که به باشگاه مخالفتم را اعلام کردم و ما تمام بازیکنان مان را نیاز داریم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۱    
اعضای شورای شهر تهران از احتمال نام گذاری بزرگراه رسالت به نام شهید سردار قاسم سلیمانی خبر دادند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۷    
خبرها حاکی از آن است که انگلیس از بیم وخامت اوضاع بعد از شهادت سردار سلیمانی و در تدارک فرار اتباع خود از عراق، 50 نیروی ویژه هوایی را به عراق اعزام کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۳    
بیچاره آمریکایی هایی که هنوز جای عملیات انفجار مقر مارینزشان در بیروت درد می کند، حالا باید با درد انتقام حاج قاسم، از جلوی عکسش رد شوند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۳    
کارگردان مشهور آمریکایی با انتشار پستی از تلاش خود برای درخواست مردم آمریکا از رهبر انقلاب نوشت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی نیروهای حشد شعبی در محور شمال بر ضرورت حمله به اهداف آمریکا در جهان و حمله به تل آویو تاکید کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۸    
معاون حشدالشعبی با تاکید بر اینکه قیمت خون سپهبد سلیمانی برای آمریکا بسیار گران تمام می شود، گفت: کل جبهه مقاومت مسئولیت انتقام خون حاج قاسم را به عهده دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۸    
سرلشکر محمد باقری در نامه ای خطاب به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: با انگیزه ای قوی تر و ارده ای پولادین و صلابتی سلیمانی وار اندیشه های آن شهید سعید را در راه آرمانهای انقلاب اسلامی به ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۱    
آنچه اراده قوی ایران برای انتقام از ترور سردار سلیمانی را تایید می کند این است که رهبری ایران پیام های آمریکا را که در آنها تلاش کرده ایران را برای خودداری از پاسخ متقاعد کند ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۵    
با توجه به درخواست تعداد زیادی از خانواده ها و دانش آموزان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، احتمال تعطیلی فردای مدارس پایتخت وجود دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۸:۰۷    
با درخواست مجیدی،مذاکره با بهنام برزای شروع شده و 2 طرف به توافق رسیده اند و قرار است تا برزای شخصا برای دریافت رضایتنامه اش از گل گهر اقدام کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۷:۴۷    
پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش وارد فرودگاه بین المللی اهواز شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۰:۲۷    
نصب تصاویر سردار شهیدسلیمانی و ابومهدی المهندس بر ایوان طلای حرم علی بن موسی الرضاعلیه السلام. پیکر مطهر سرداران شهید فردا میهمان امام رئوف خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۰:۱۸    
منابع خبری از تماس تلفنی پادشاه عربستان با رئیس جمهوری عراق در پی جنایت تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نایب رئیس حشد شعبی خبر دادند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۰:۱۳    
پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای حمله روز گذشته وارد بین الحرمین و حرم مطهر امام حسین(ع) شد ودر میان جمعیت انبوه تشییع کنندگان در حرم مطهر امام حسین(ع) طواف داده شد ...