شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 4 دی 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 افق نیوز 1 دی 1398 افق نیوز 2 دی 1398 افق نیوز 3 دی 1398 افق نیوز 4 دی 1398 افق نیوز 5 دی 1398 افق نیوز 6 دی 1398 افق نیوز 7 دی 1398 افق نیوز 8 دی 1398 افق نیوز 9 دی 1398 افق نیوز 10 دی 1398 افق نیوز 11 دی 1398 افق نیوز 12 دی 1398 افق نیوز 13 دی 1398 افق نیوز 14 دی 1398 افق نیوز 15 دی 1398 افق نیوز 16 دی 1398 افق نیوز 17 دی 1398 افق نیوز 18 دی 1398 افق نیوز 19 دی 1398 افق نیوز 20 دی 1398 افق نیوز 21 دی 1398 افق نیوز 22 دی 1398 افق نیوز 23 دی 1398 افق نیوز 24 دی 1398 افق نیوز 25 دی 1398 افق نیوز 26 دی 1398 افق نیوز 27 دی 1398 افق نیوز 28 دی 1398 افق نیوز 29 دی 1398 افق نیوز 30 دی 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۷:۲۸    
حتی اگر چهره های شاخص اصلاح طلبان هم تایید صلاحیت شوند، آنها هیچ شانسی برای کسب رای مردم و پیروزی ندارند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۸    
مدافع پرسپولیسی تیم ملی ایران که هم اکنون بازیکن تیم الشحانیه است توانست در حالی که تیمش در رده یازدهم جدول است در تیم منتخب نیم فصل لیگ ستارگان قطر حضور داشته باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۷    
قاضی مسعودی مقام با بیان اینکه کشور در مبارزه با مفاسد اقتصادی ید واحد نیست، گفت: برای رسیدگی کیفری به سیاست گذاری های غلط باید راه حل هایی اتخاذ کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۴    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از کارگردان سریال حضرت موسی (ع) عیادت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۰:۵۹    
این شاهکار معماری اسلامی بر روی تپه ای به بلندی 15 متر و با ارتفاع مجموع 70 متر در شهر گنبدکاووس قرار دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۸    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس مواضع این باشگاه در قبال ناراحتی سرمربی این تیم را اعلام کرد و به خبر احتمال جدایی کالدرون از پرسپولیس واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۹    
علی فتح الله زاده تنها چند روز پس از حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال، از سمتش استعفا داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۴    
علیرضا بیرانوند به طرزی عجیب از کانون توجهات گابریل کالدرون خارج شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۸    
سرمربی امید های استقلال گفت: فرهاد چنانچه قصد آمدن دارد باید پیه خیلی چیز ها را به تن بمالد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۲    
چهار تیم عربستانی که به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده اند خطر حذف را احساس می کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۱    
برخی مسئولان ورزش با حضور در بیمارستان از رئیس فدراسیون فوتبال عیادت کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۴    
یک متخصص تغذیه گفت: بسیاری از افراد بلافاصله پس از خوردن غذا اقداماتی را انجام می دهند که بسیار مضر و آسیب زا است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۱    
فرماندار شهرستان اهواز با بیان اینکه نیروهای امدادی و سازمان های درونی این شهرستان مشغول فعالیت هستند، گفت: در حال حاضر منازل یا معابری در سطح شهر اهواز وجود ندارد که به علت آب گرفتگی بسته باشد ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۲:۲۷    
حسین کلانی در بیمارستان به ملاقات مهدی تاج رفت که به دلیل بیماری قلبی بستری شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۲:۲۲    
بنابر تصمیم هیأت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر، سعید خدامرادی در هلدینگ توسعه صنایع بهشهر جایگزین صادق الحسینی مدیرعامل سابق بهشهر شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۲:۱۲    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه افزایش حقوق معلمان مشمول رتبه بندی از مهر ماه امسال اعمال می شود، از پرداخت معوقه رتبه بندی معلمان به همراه حقوق بهمن ماه خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۸    
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با توجه به افزایش استفاده از قطعات تقلبی، نسبت به مراجعه مشتریان به تعمیرگاه های متفرقه هشدار داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۸:۵۰    
علی فتح الله زاده با ابراز ناراحتی از برخی افراد که در فضای مجازی جوسازی می کنند گفت: شما شخص پرست هستید یا هوادار تیم؟ هوادار باید شخصیت استقلال را حفظ کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۷    
رئیس فدراسیون والیبال با اکثریت آرا به عضویت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در آمد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۲    
همسر مایکل شوماخر آخرین شرایط این قهرمان هفت دوره فرمول یک را تشریح کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۸:۳۶    
وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد با تلاش هایی که در حال انجام است، اعتبارات فدراسیون ها بین 80 تا 85 درصد تخصیص پیدا می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۸:۳۰    
رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه این رژیم عملیات های گسترده آشکار و مخفیانه ای را در سطوح و زمینه های مختلف در دست اجرا دارد گفت: احتمال مقابله نظامی با ایران هم بعید نیست.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۸:۰۳    
دولت ترامپ که ظاهرا هیچ ابایی از شکست سیاست های تعرفه ای خود که نتوانسته کسری تجاری این کشور را جبران کند، ندارد حالا به نظر می رسد برای آغاز یک نبرد تجاری جدید با اروپا آماده می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۸:۰۰    
پس از یک روز پرتنش، مسئولان باشگاه استقلال برای استراماچونی پیغام فرستادند و این مربی ایتالیایی هم به آنها پاسخ داده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۸    
ساعت برنامه فوتبال 120 ، این هفته به دلیل پخش زنده بازی لسترسیتی لیورپول تغییر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۴    
اگر مشکل خاصی بر سر راه این توافق صورت نگیرد، فرهاد مجیدی قصد دارد برای تقویت کادر فنی استقلال دو مربی اسپانیایی، یک تمرین دهنده و یک بدنساز را به جمع کادرفنی خود اضافه کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۶    
رییس کل بانک مرکزی امروز در جمع خبرنگاران و پس از پایان نشست هیات دولت سخنان مهمی درباره پیوستن ایران به FATF داشت و تاکید کرد پیغام هایی از سوی شرکای ایران یعنی چین و روسیه در این خصوص دریافت شده ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۰    
حتما می گویند انتشار آنها مستمسکی برای تبلیغ علیه کشور می شود؟ مگر اعدامی های قاچاق مواد مخدر نمی شد که همیشه اعلام می گردید؟ مگر از موارد قصاص نمی شود که اعلام می کنید؟ به علاوه حالا که اعلام ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۷:۲۳    
رئیس کمیته داوران فوتبال ایران گفت: مانند خیلی از کشورهای دنیا بحث کمیته و دپارتمان داوری را حل کردیم و مسئولیت مستقیم چینش داوری با من است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۸    
که برای گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتور شد با بازی های خوب در تبریز نام خود را مطرح کرد. با پایان خدمت سربازی این بازیکن به واسطه قراردادی که او با ذوب آهن داشت مجبور بود به تیم سابقش برگردد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۰    
درباره شکایت شفر اطلاعی ندارم و احتمالا مربوط به طلب ایشان از تیم است. کسی که می آید قرارداد شفر را سه هفته مانده به فصل فسخ می کند از ترس اینکه مبادا آقای شفر قهرمانی بیاورد باید به این سناریو جواب ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۴    
دبیر شورای نگهبان گفت: بررسی شکایات و صلاحیت ها آن هم در زمان کوتاه، اقدامی به شدت طاقت فرساست که البته شورای نگهبان با دقت مشغول انجام آن است تا خدای نکرده حتی حق یک نفر نیز تضییع نشود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۶    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: پذیرش کنوانسیون های FATF مانند طناب داری است که ما به گردن خودمان می اندازیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۲    
مشاور اسبق رئیس جمهور به پیشنهاد استعفای روحانی از سوی عباس عبدی از فعالان سیاسی اصلاح طلب واکنش نشان داد و گفت: دولت باید بماند و به وظایفش عمل کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۸    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعدازظهر امروز سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور می شود، گفت: این سامانه فردا در ارتفاعات البرز مرکزی و استان های قزوین، گیلان، مازندران ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۹    
بازگشت استراماچونی به نیمکت استقلال را باید منتفی شده دانست و حالا همه نگاه ها به نیمکت استقلال است. چه کسی سرمربی آبی ها خواهد بود؟!...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۸    
یک مقام مسئول در استانداری اردبیل سقوط یک فروند هواپیما در آسمان این استان را تایید کرد و گفت: جزییات این حادثه در دست بررسی است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۴    
باشگاه اسکوچیچ را هم مد نظر داشت ولی این مربی با باشگاه صنعت نفت قرارداد دارد. او امسال عملکرد خوبی روی نیمکت این تیم داشته و نامش در هیئت مدیره استقلال مطرح شد ولی با توجه به اینکه قرارداد دارد و از ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۹    
مدعیان آزادی برای شایعه دستمزد میلیاردی مهران مدیری گریبان چاک کردند و نگران پول های بیت المال شدند.چرا همین افراد در مقابل پرونده های مالی سنگینی که در دولت وجود دارد، سکوت کرده اند؟!
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۴    
ما در ابعاد مختلف مورد هجمه قرار گرفتیم اما ملت ایران به پشتوانه ایمان و پیروی از ولایت پیروز شد، همین آشوبهای اخیر از کینه دشمن بود اما با هوشیاری مردم، کمتر از 72 ساعت خنثی شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۴    
احمد توکلی گفت: من به طرفداران پیوستن به این معاهده بین المللی قویاً می گویم؛ اگر در شرایط فعلی رأی گیری شود، مجمع تشخیص مصلحت نظام حتماً با پیوستن جمهوری اسلامی به FATF مخالفت خواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۹    
رئیس فدراسیون فوتبال به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان بستری شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۴    
باشگاه متمول قطری که از چندی قبل پیشنهادات مالی خوبی به سرمربی آبی ها داده بود، جدی تر از گذشته خواهان به خدمت گرفتن او شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۴    
استاندار خوزستان با رد ادعای مطرح شده در خصوص تلاش های تلافی جویانه در موضوع اغتشاشات ماهشهر، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مساله آرامکو نقشی نداشته و فرضیه مطرح شده از سوی یک کارشناس نیروی انتظامی ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهارنظر عجیبی را در مورد باشگاه خود داشته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۶    
افزایش سقف تسهیلات ساخت و خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در شورای پول و اعتبار تصویب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۶    
سعید جلیلی ضمن اظهار نظر صریح بگوید دلیل چرخش موضع او در قبال یک موضوع واحد در دو دولت مختلف چیست؟ چرا در دولت قبل پذیرش شروط FATF و الحاق به کنوانسیون های مد نظر آن امری ضروری است و در دولت یازدهم و ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۱    
سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: ما ایران را در سال 2019 شکست داده ایم، پس می دانیم که باز هم می توانیم این کار را تکرار کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۲    
باشگاه اینتر قصد دارد پیشنهاد رسمی اش برای به خدمت گرفتن آرتورو ویدال را به بارسلونا ارائه دهد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۸    
صرف پیوستن به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم، موجب خروج ایران از لیست کشورهای پرریسک این نهاد نمی شود و باید هر بند برنامه اقدام به صورت کامل و مطابق با قواعد مدنظر FATF محقق شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۴    
به نظر می رسد قرار است اتفاقات جالبی در کادر مدیریتی باشگاه استقلال رخ دهد. گویا بعد از حل شدن مشکل استراماچونی، قرار است خلیل زاده رسما به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۴    
رویترز روی خط دروغ؛ رمز پویا فرزند ناخواسته؛ کشف میدان بزرگ گازی در فارس؛ جداسازی اینترنت عمومی و اینترنت کودکان؛ شلیک به مافیای زباله و آیا سوخت ناپاک متهم اول آلودگی هواست