پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۱:۲۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارس فوتبال 29 آبان 1396 - parsfootball.com

پارس فوتبال 29 اسفند 1393 پارس فوتبال 29 اسفند 1394 پارس فوتبال 31 اردیبهشت 1396 پارس فوتبال 31 خرداد 1396 پارس فوتبال 31 تیر 1396 پارس فوتبال 31 مرداد 1396 پارس فوتبال 31 شهریور 1396 پارس فوتبال 30 مهر 1396 پارس فوتبال 30 آذر 1396 پارس فوتبال 30 دی 1396 پارس فوتبال 30 بهمن 1396 پارس فوتبال 1 اسفند 1396 پارس فوتبال 1 آبان 1396 پارس فوتبال 2 آبان 1396 پارس فوتبال 3 آبان 1396 پارس فوتبال 4 آبان 1396 پارس فوتبال 5 آبان 1396 پارس فوتبال 6 آبان 1396 پارس فوتبال 7 آبان 1396 پارس فوتبال 8 آبان 1396 پارس فوتبال 9 آبان 1396 پارس فوتبال 10 آبان 1396 پارس فوتبال 11 آبان 1396 پارس فوتبال 12 آبان 1396 پارس فوتبال 13 آبان 1396 پارس فوتبال 14 آبان 1396 پارس فوتبال 15 آبان 1396 پارس فوتبال 16 آبان 1396 پارس فوتبال 17 آبان 1396 پارس فوتبال 18 آبان 1396 پارس فوتبال 19 آبان 1396 پارس فوتبال 20 آبان 1396 پارس فوتبال 21 آبان 1396 پارس فوتبال 22 آبان 1396 پارس فوتبال 23 آبان 1396 پارس فوتبال 24 آبان 1396 پارس فوتبال 25 آبان 1396 پارس فوتبال 26 آبان 1396 پارس فوتبال 27 آبان 1396 پارس فوتبال 28 آبان 1396 پارس فوتبال 29 آبان 1396 پارس فوتبال 30 آبان 1396 
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۴۲    
سرمربی استقلال ترکیب تیم خود را در بازی با گسترش فولاد در هفته سیزدهم لیگ برتر مشخص کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۷:۱۴    
هماهنگی این زوج می تواند پرسپولیس را به موفقیت برساند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۰    
کلیپی از برخورد خوب هواداران پرسپولیس و رادوشویچ تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود . در دقیقه 64 دیدار تیم های پرسپولیس و پدیده مشهد، پس از شوت محمد قاضی به سمت دروازه بیرانوند ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۵    
بیرانوند واکنش عجیبی به اعتراض هواداران پرسپولیس نشان داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۰۶    
علیرضا بیرانوند در حرکتی عجیب، به منفورترین بازیکن پرسپولیس تبدیل شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۷:۳۶    
مهاجم استقلال به عملکرد خود در بازی با سیاه جامگان باعث شد تا شفر را مجاب کند نام او را در لیست خود قرار دهد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۷:۲۴    
در حالی که به نیم فصل زمستانی نقل و انتقالات نزدیک می شویم بازار دلال ها داغ شده و هر روز خبری درباره یکی از ستاره های لیگ، که در راه فلان تیم است، به گوش می رسد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۷:۲۴    
هافبک جوان استقلال همچنان دور از ترکیب اصلی است اما اهمیت ویژه ای برای سرمربی تیمش دارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۷:۰۳    
بازی استقلال مقابل سیاه جامگان اگرچه گل نداشت اما نکته مثبتش برای استقلال این بود که حداقل پنالتی هم نداد!
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۶    
در آخرین تغییرات مدیریتی باشگاه ثبت شده در روزنامه رسمی قوه قضائیه و ثبت شرکتها، رویانیان همچنان مدیرعامل سرخپوشان پایتخت است و نام باشگاه هم پیروزی ثبت شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۴    
در هنگام پیاده شدن ستارگان رئال از اتوبوس به سمت هتل، یک هوادار با تلاش فراوان از دست نیروهای پلیس فرار کرده و خود را به نزدیکی رونالدو رساند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۳    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با سمتی جدید در این باشگاه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال فوتسال گفت: دعوت شدن شمسایی به تیم ملی یک مسئله ملی است که با ورود فدراسیون فوتبال به این موضوع قطعا از طریق فدراسیون حل می شود و این مسله اصلا ربطی به کادر فنی تیم ملی ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۱    
مدیر پیست اسکی دربندسر گفت: در رقابت های آسیایی آلپاین، میزبان ورزشکاران ایرانی و آسیایی هستیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۱    
مدیرعامل باشگاه پدیده از عملکرد داور دیدار این تیم مقابل پرسپولیس انتقاد کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۲    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به حرکت بیرانوند درباره هواداران ورود نمی کنم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۲    
بازیکن تیم پدیده با اشاره به اینکه پرسپولیس بزرگترین تیم ایران و آسیا است، از کسب تساوی مقابل شاگردان برانکو ابراز رضایت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۴    
بوفون سنگربان باتجربه یوونتوس که چندی قبل تجربه تلخی را همراه تیم ملی ایتالیا پشت سر گذاشت، در آخرین مصاحبه اش از برنامه هایش صحبت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۹    
یورگن کلوپ ، سرمربی لیورپول ادعا کرد آدام لالانا در آستانه بازگشت به میادین است. او همچنین در مورد احتمال هدایت بارسلونا صحبت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۶    
علیرغم درخشش فوق العاده، لیونل مسی امیدوار است روند گل نزدن خارج از خانه او در دیدار برابر تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا شکسته شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۴    
دمبله در تابستان امسال و بعد از جنجال های فراوان به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ تیم فوتبال بارسلونا از دورتموند راهی نوکمپ شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۸    
جنجال جدید بیرانوند در بازی پرسپولیس و پدیده به مهم ترین خبر روزنامه ها تبدیل شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۸    
بازیکن جوان استقلال پس از برکناری علیرضا منصوریان نیز چندان مورد توجه مربیان استقلالی قرار نمی گیرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۱    
محل اختلاف علی کریمی با باشگاه تراکتورسازی بر سر یک امضا بوده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۵    
استقلال می توانست در این دیدار خارج از خانه به پیروزی برسد و تا حدود زیادی شرایط خود را در جدول بهتر کند ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۰    
در این ویدئو جالب ستاره های فوتبال همراه با فرزندانشان در مستطیل سبز را مشاهده می کنید. تاریخ فوتبال دنیا پر است از فوتبالیست هایی که نام بزرگ پدران خود را به دوش می کشند ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۴    
برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصاحبه بیرانوند و ناراحتی هوادران و واکنش وی مبنی بر دعوت هوادران به سکوت با دستانش صحبت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۱    
سیدجلال حسینی بعد از تساوی بدون گل پرسپولیس و پدیده مشهد اظهار کرد: با یک تیم سختکوش امروز بازی کردیم که عملکرد خوبی به نمایش گذاشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۵    
رختکن پرسپولیس بعد از تساوی این تیم مقابل پدیده شاهد اتفاقات عجیبی بود. علیرضا بیرانوند که از قبل از بازی تیمش مقابل پدیده با اعتراض هواداران مواجه شده بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۹    
در پایان دیدار سیاه جامگان و تیم استقلال که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، یکی از تماشاگران استقلالی حاضر در ورزشگاه به بازیکنان اعتراض کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۳    
مهدی جاوید بازیکن تیم ملی فوتسال در ادامه حمایت اهالی فوتسال از حضور وحید شمسایی در تیم ملی و حفظ عنوان با ارزش آقای گلی جهان حمایت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۲    
حاجی بیگی که به همراه گرشاسبی سرپرست باشگاه تنها عضو پاسخگوی جلسه دیروز هیات مدیره بود درباره جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند صحبت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۹    
قائدی بازیکن استقلال بعد از حضور در زمین مسابقه با یک ضربه زیبا تیرک دروازه سیاه جامگان را لرزاند تا جدی ترین موقعیت برابر سیاه جامگان را خلق کرده باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۳    
شریعتی که در کنار شیری در قلب خط دفاعی سایپا قرار گرفته بود، در این دیدار حتی یک اشتباه هم نداشت و در اکثر نبردها برنده بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۷    
شفر در اولین دیدار خارج از خانه در برابر سیاه جامگان با تساوی بدون گل متوقف شد. تساوی برابر تیم انتهای جدولی که در 5 دیدار گذشته شکست خورده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۷    
استقلال هنوز بدترین خط حمله را در لیگ برتر دارد ودر 12بازی با میانگین نیم گل ومجموع 6 گل عملکردی تلخ در این عرصه داشته است .
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۲۸    
محمد قاضی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و می توانستیم برنده این دیدار باشیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۲۲    
هواداران پرسپولیس از ابتدای بازی برابر پدیده به علت تمایل بیرانوند به جدایی از جمع سرخپوشان در نیم فصل دوم همه بازیکنان را به جزء او را تشویق کردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۱۶    
پرسپولیس زمانی سه امتیاز مقابل پدیده از دست داد که درگیر چالش مدیریتی بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۱۶    
در شرایطی که علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس در سه هفته گذشته مرخصی بوده و امور باشگاه را اداره نمی کرده، عضو هیات مدیره باشگاه با خوشبینی از تمدید قرارداد برانکو صحبت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۱۳    
سروش رفیعی را با فانتزی اش می شناختیم. با ظرافت و تکنیک. با دریبل های حیله گرانه و پاس های کارساز. بعد از والی استثنایی به القطر اما انگار، چیزی در درون او تغییر کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۰۷    
کی روش شاید مجبور شود زوج جدیدی را در خط حمله تیم ملی امتحان کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۷    
حسین ماهینی مدافع باتجربه پرسپولیس با توجه به مصدومیت دیدار برابر پدیده را از دست داد تا حرکات جالب توجهی روی نیمکت تیمش به نمایش بگذارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۷    
... اگر ماجرای فساد در فوتبال به درستی و دقت پیگیری شود، دست خیلی ها رو خواهد شد و این به نفع آقایان نیست! این تازه ترین حرف های علی کریمی بود که خطاب به خبرورزشی زده شد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۱    
در روزهای گذشته تعدادی از هواداران پرسپولیس با ایجاد کمپینی در فضای مجازی قصد داشتند با حضوری 80 هزار نفری در ورزشگاه آزادی در بازی دیروز از طاهری مدیرعامل باشگاه حمایت کنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۲۵    
پایگاه اینترنتی cdf اسپانیا، 32 ستاره جام جهانی را معرفی کرد که نام سردار آزمون هم در آن به چشم می خورد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۲۵    
در حالی که همبازیان علیرضا بیرانوند در پرسپولیس با انتشار پست های حمایتی از این بازیکنان سعی در بهتر کردن رابطه او با هواداران دارند اما به نظر می رسد این بازیکن قصد ندارد برای رخ دادن این اتفاق حتی ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۲۵    
علیرضا بیرانوند نسبت به تشویق عابدزاده و رادوشویچ از سوی هواداران، واکنش عجیبی نشان داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۲۵    
از زمان حضور علی اکبر طاهری بر مسند مدیریت باشگاه پرسپولیس ، این باشگاه با حواشی و اتفاقات زیادی علی الخصوص در برگزاری اردوهای مختلف مواجه بوده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۲۵    
وینفرد شفر سرمربی استقلال از زمانی که هدایت این تیم را برعهده گرفته است موفق شده تغییرات مثبتی در روند تیمش ایجاد کند ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۲۲    
یکی از بازیکنان معروف فوتبال ایران سینوسی به تیم ملی دعوت می شود. او در سال های اخیر شاهد اتفاقاتی در زندگی فوتبالی اش بود و در هر صورت، نتوانست جایگاه ثابتی در تیم ملی داشته باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۱۶    
گالیله مانتجیو مدل و هنرپیشه مطرح مکزیکی از فاش کردن رابطه اش با بلانکو بهترین گلزن مکزیکی طفره رفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۱۶    
آندرانیک تیموریان به تمرینات گسترش فولاد برگشته است و مقابل استقلال هم به میدان خواهد رفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۱۶    
در فاصله کمتر از هفت ماه به آغاز جام جهانی روسیه، به نظر می رسد کارلوس کی روش بیشتر نفرات مورد اعتمادش در این تورنمنت را شناخته و می داند که قرار است چه کاری انجام بدهد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۱۶    
اخیرا بحث ارتباط مربیان سرشناس لیگ برنر کشورمان با جادوگرها و رمال ها به محافل اصلی رسانه های ورزشی تبدیل شده ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۱۶    
گل دوم مهاجم ایرانی شارلروا در مصاف با میشلن در هفته پانزدهم ژوپیرلیگ کاندیدای گل برتر هفته پانزدهم شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۱۰    
محمدرضا حاجی بیگی عضو کمتر شناخته شده هیات مدیره پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگاران به نکته مهمی اشاره کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۱۰    
شایعات روزهای اخیر، شرایط جدیدی برای پرسپولیس ساخته است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۱۰    
بعد از ماجرای طاهری حالا این روزها دوباره همه گزینه مدیرعاملی پرسپولیس شده اند و در این بین نام هایی مطرح می شود که دود از کله هواداران پرسپولیس بلند می کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۱۰    
مربیان و بازیکنان خارجی پرسپولیس امروز (سه شنبه) درصدی از مبلغ قراردادشان را دریافت خواهند کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۰۴    
همین بازیکنان منهای چشمی که فصل پیش مصدوم بود همواره در اختیار منصوریان بودند. سرمربی استقلال اما هرگز نتوانست از آنها بهره برداری مطلوبی داشته و دو جام را با آنها از کف داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۶:۵۵    
حرکت علیرضا بیرانوند نه تنها هواداران را آرام نکرد بلکه خشم آن ها را بیشتر کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۶:۴۰    
دعوت به تیم ملی عراق، مصدومیت زودهنگام و لبخنده هنگام تعویض بشار رسن اتفاق خوبی برای پرسپولیس نبود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۶:۱۰    
در بازی دیروز پرسپولیس مقابل پدیده شاهد تعویضی عجیب بودیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۵:۰۷    
پرسپولیس دو امتیاز حساس خانگی را از دست داد تا هم نتواند صد رنشین باشد و هم این که اگر این بازی را می برد می توانست با خیال راحت تری در جم به مصاف تیم شگفتی ساز این فصل فوتبالمان برود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۵:۰۴    
عضوهیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همه دوست دارند طاهری در پرسپولیس بماند واگر محدودیت قانونی اجازه بدهد همه مشکلات حل می شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۵۸    
تصاویر موید این نکته است که سرعت استارت رونالدو نسبت به مدافع اتلتیکو تقریبا یک کیلومتر در ساعت پایین تر بوده و به همین دلیل این موقعیت از دست رفت .
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۴۹    
در این کلیپ ار برنامه نود دوشنبه 29 آبان به وضعیت پرچم فروشان که در اطراف ورزشگاه در بازی های استقلال و پرسپولیس حضور دارند پرداخته شده است .
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۴۹    
این روزها اوضاع بر وفق مراد آندره آ بارتزالی پیش نمی رود. او پس از حذف ایتالیا در پلی آف جام جهانی از بازی های ملی خداحافظی کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۴۳    
از بارسلونا خبر می رسد که توران ، هافبک ترک و ملی پوش این تیم که جایی در برنامه های ارنستو والورده ندارد، امروز در ملاقات با پپ سگوارا درخواست جدایی کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۴۳    
در این ویدئو بهترین گل هایی به ثمررسیده در دنیای فوتبال با ضربه پشت پا توسط بازیکنان بزرگی چون کریستیانو رونالدو ، زلاتان ،امره جان را مشاهده می کنید. ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۳۷    
کارلو تاوکیو امروز از ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا استعفا داد و در کنفرانس خبری اش گفت که ونتورا انتخاب او نبوده، بلکه مارچلو لیپی او را انتخاب کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۳۱    
تیم والنسیا که شب گذشته با شکست اسپانیول در کورنیا ال پرات، برای اولین بار در تاریخش موفق شد هشت برد پیاپی در لالیگا کسب کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۲۸    
زیدان ، سرمربی رئال مادرید پیش از پرواز تیمش به قبرس برای برگزاری بازی با آپوئل در هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا لیست بازیکنانش را منتشر کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۲۲    
به نقل از سایت رسمی لیورپول ، یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این مسابقه اظهار داشت: نتایج اخیر یعنی 4 بازی گذشته مان در مرحله گروهی واقعا مهم بوده اند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۱۶    
دورتموند در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان روز سه شنبه میزبان تاتنهام خواهد بود. دورتموند برای قطعی کردن ادامه حضورش فقط به برد نیاز دارد .
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۱۳    
زین الدین زیدان ، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار خارج از خانه مقابل آپوئل نیکوزیا مدعی شد هرگز نگران نیست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۰۷    
طی روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر علاقه منچستریونایتد به خرید کارلوس سولر ، هافبک والنسیا به گوش رسیده است. هافبک 20 ساله در این مورد صحبت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۰۷    
اولین حرکت مونچی در رم ، اعلام بازنشستگی توتی و پیشنهاد به او برای اضافه شدن به کادر مدیریتی تیم بود. مونچی در این باره صحبت کرده است .
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۰۱    
دیدار دو تیم سیاه جامگان و استقلال در مناطق زلزله زده غرب کشور به صورت زنده پخش شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۰۱    
مونتلا ، بازیِ مقابل تیم فوتبال ناپولی را هم شکست خورد تا وضعیتش در میلان، بیش از پیش حساس تر شود. هواپیمای تک نفره میلانی ها در این باره صحبت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۸    
ساعت بازی پرسپولیس و ذوب آهن به دلیل تداخل با قرعه کشی جام جهانی تغییر یافت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۸    
مهاجم کامرونی پارس جنوبی جم در دیدار با فولاد نتوانست کاری از پیش ببرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۸    
مسئولان بارسلونا در نظر دارند الکس ویدال را به فروش برسانند تا بخشی از بودجه نقل و انتقالات زمستانی خود را به دست آورند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۸    
برانکو ایوانکوویچ می گوید علیرضا بیرانوند در این تیم می ماند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۸    
فدریکو فازیو ستاره رم، به دلایل مختلف بر این باور است که پیروزی رم در دربی پایتخت بسیار ارزشمند بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۸    
محمد قاضی می گوید پرسپولیس و استقلال اگر پیگیر باشند مشکلی پیش نمی آید اما اگر نخواهند پیگیری کنند از طریق وکیلم پیگیر خواهم بود
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۸    
موناکو و لایپزیش از سری مسابقات هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. هازن هوتل سرمربی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۲    
مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی و جوان تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است کریس رونالدو به زودی به آمار گلزنی همیشگی خود بازخواهد گشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۴۶    
بازیکن تیم پدیده گفت: 800 میلیون از پرسپولیس و استقلال طلب دارم، اما کسی درباره این مبالغ با من صحبتی نداشته است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۴۶    
شیخ سلمان در ارسال نامه ای به مهدی تاج، حادثه زلزله کرمانشاه را تسلیت گفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۴۶    
علی دایی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه 6 میلیارد و 800 میلیون تومان پول جمع کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۴۶    
با مصدومیت بشار رسن و نیمکت نشینی رادوشویچ، تنها بازیکن خارجی گادوین منشاست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۴۰    
داور کرمانشاهی فوتبال ایران امروز در حالی برای قضاوت بازی تیم های سپیدرود و ذوب آهن به میدان رفت که به دلیل زلزله اخیر با پیام تسلیت جامعه داوری روبرو شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۳۱    
اکبر ایمانی و کمال کامیابی نیا دو هافبک دفاعی شاخص لیگ برتر تا پایان لیگ امسال رقابت شدیدی بر سر حضور در ترکیب 23 نفره تیم ملی در جام جهانی خواهند داشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۳۱    
یوفا نام 11 بازیکن برتر قرن 21 را اعلام کرد که در آن نام 6 بازیکن ازتیم فوتبال بارسا و 3 بازیکن از رئال مادرید به چشم می خورد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۲۵    
سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس واکنش جالبی به اعتراض علیرضا بیرانوند به مدافعان پرسپولیس نشان داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۲۵    
جانفزا بازیکن فولاد : خداراشکر توانستیم این بازی حساس را پیروز شویم، فولاد قدرتمند ظاهر شده و نشان داد که موفقیت های ما اتفاقی نیست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۱۶    
ناکامی چهره های پیشتاز جدول گلزنان در روز دوم از هفته دوازدهم با گل نزنی عجیب سجاد شهباززاده در بازی برابر سیاه جامگان آغاز شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۱۶    
بشار تنها شش دقیقه فرصت بازی یافت و بعد از آن به دلیل مصدومیت مجبور به ترک بازی شد تا اتفاق تلخی را پشت سر بگذارد.