یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۲۰Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 24 اسفند 1396 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 30 اسفند 1395 پارسینه 31 فروردین 1396 پارسینه 31 اردیبهشت 1396 پارسینه 31 خرداد 1396 پارسینه 31 تیر 1396 پارسینه 31 مرداد 1396 پارسینه 31 شهریور 1396 پارسینه 30 مهر 1396 پارسینه 30 آبان 1396 پارسینه 30 آذر 1396 پارسینه 30 دی 1396 پارسینه 30 بهمن 1396 پارسینه 1 اسفند 1396 پارسینه 2 اسفند 1396 پارسینه 3 اسفند 1396 پارسینه 4 اسفند 1396 پارسینه 5 اسفند 1396 پارسینه 6 اسفند 1396 پارسینه 7 اسفند 1396 پارسینه 8 اسفند 1396 پارسینه 9 اسفند 1396 پارسینه 10 اسفند 1396 پارسینه 11 اسفند 1396 پارسینه 12 اسفند 1396 پارسینه 13 اسفند 1396 پارسینه 14 اسفند 1396 پارسینه 15 اسفند 1396 پارسینه 16 اسفند 1396 پارسینه 17 اسفند 1396 پارسینه 18 اسفند 1396 پارسینه 19 اسفند 1396 پارسینه 20 اسفند 1396 پارسینه 21 اسفند 1396 پارسینه 22 اسفند 1396 پارسینه 23 اسفند 1396 پارسینه 24 اسفند 1396 پارسینه 25 اسفند 1396 پارسینه 26 اسفند 1396 پارسینه 27 اسفند 1396 پارسینه 28 اسفند 1396 پارسینه 29 اسفند 1396 
پارسینه   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۲۳:۵۷    
تاکسی های پرنده خودران از کتاب های علمی-تخیلی بیرون آمده و یک گام به واقعیت نزدیک شدند؛ البته این امر را مدیون لری پیج از موسسین گوگل و کمپانی معروفش، Kitty Hawk هستیم.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۷    
اداره کل هواشناسی مازندران درباره وزش باد شدید در دریا و سواحل خزر از بعد از ظهر فردا هشدار داد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۲    
زمین لرزه صبح امروز کوار خسارتی نداشت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۷    
گوچی می گوید: خانواده من بنا به دلایل سیاسی از ایران فرار نکردند. در واقع آن ها با مهاجرت به هلند به دنبال آینده ای بهتر برای من و برادرم بودند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۷    
روزنامه آرمان نوشت: تاکنون بارها و بارها مقامات سعودی از قدرت ایران و مقابله با آن سخن گفته اند. گاهی از آمریکا و گاه از رژیم صهیونیستی درخواست یاری داشته اند ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۳    
این حادثه یک حادثه تروریستی بود که با اهداف تخریبی برنامه ریزی شده بود که به لطف خداوند و هوشیاری ماموران امنیتی پیش از هر اقدامی جلوی آن گرفته شد و تروریست ها در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند .
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۸    
تیم ملی مراکش یکی از هم گروهی های ایران در جام جهانی 2018 روسیه است و در اولین دیدارشان در این رقابت ها در سن پترزبورگ مقابل تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۳    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق از توافقات اخیر بغداد و اربیل از جمله بازگشایی فرودگاه های اربیل و سلیمانیه در کردستان عراق استقبال کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۸    
مهدی طارمی با درخشش در لباس الغرافه قطر ، در کنار مامه تیام به عنوان سومین گلزن برتر لیگ قهرمانان آسیا شناخته می شود و بعد از این دو ، علی علیپور در رده چهارم حضور دارد .
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۳    
دروازه بان تیم ملی بهترین عملکرد را در لیگ قهرمانان داشت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۳    
تیم ملی روز شنبه به مصاف تیم سیرالئون می رود.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۸    
منابع خبری تونسی اعلام کردند دادگاه نظامی تونس حکم جلب محمد ناجم الغرسلی وزیر کشور سابق را صادر کرد و ماموران امروز پنجشنبه برای دستگیری او به خانه اش رفتند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۸    
به نقل از شبکه تلویزیونی الاتجاه، یک بالگرد آمریکایی از نوع شینوک با سه سرنشین از جمله یک زن، در منطقه قائم عراق سقوط کرد و همه سرنشینانش کشته شدند. این بالگرد ویژه حمل نظامیان بود
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۸    
بیانیه آلودگی هوای نشست کلان شهرهای جهان که 3 و 4 بهمن در همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا به تهران آمدند، صادر شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۶:۵۸    
شورای امنیت سازمان ملل روز پنجشنبه طی بیانیه ای درباره اوضاع وخیم انسانی در یمن هشدار داد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۵:۵۸    
موسسه تحقیقاتی " جفریس برنت تیلز" اعلام کرد تا سال 2022، ارزش سهام بزرگترین شرکت خرده فروشی آنلاین جهان می تواند سه برابر شود.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۴:۵۸    
به گفته پزشکان، بسیاری از افراد فکر می کنند که قلیان بسیار کمتر از سیگار ضرر دارد درحالی که این موضوع صحت نداشته و مصرف قلیان می تواند موجب بروز مس مویت شدید با مونواکسید کربن شود.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۳:۵۸    
محققان کشور موفق شدند 600 رقم جدید از گل داودی را معرفی کنند که این موضوع می تواند زمینه ای برای صادرات ارقام گل باشد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۱:۵۸    
سه نوع تقویم قمری، شمسی و ترکیبی شمسی-قمری در جهان رواج دارد. برخی از آن ها بر اساس ملاک های دقیق نجومی تنظیم می شوند و برخی دیگر از قوانین ساده تری بهره می برند. اما کدام یک از آن ها کارآمدتر است؟
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۳    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه در دیدارهای دوجانبه در وین موارد نقض برجام توسط آمریکا مطرح شده است ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۳    
نناد لالوویچ، رییس اتحادیه جهانی کشتی در پاسخ به نامه نایب رییس فدراسیون کشتی ایران که بنا به درخواست داورزنی و شهنازی برای اعلام آمادگی مجدد فدراسیون کشتی جهت برگزاری مسابقات جام جهانی فرنگی ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۸    
رئیس جمهوری ترکیه می گوید تا زمانی که اهداف آنکارا در شمال سوریه محقق نشود، نیرو های این کشور از منطقه عفرین خارج نخواهند شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۸    
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه ریزی های صورت گرفته برای بودجه 97، حقوق های تا 2 میلیون و 300 هزار تومان معاف از مالیات شوند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۳    
یکی از مقامات ارشد نیروی دریایی آمریکا می گوید ماه هاست که هیچ تقابل و رویارویی ای میان نیروهای ایرانی و آمریکایی در خلیج فارس رخ نداده است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۸    
شرکت ملی نفت ایران با شرکت "زاروبژنفت" روسیه یک قرارداد جدید نفتی امضا می کند. هدف از این قرارداد توسعه میدان های "آبان" و "پایدار غرب" اعلام شده است ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۸    
سخنگوی وزارت خارجه ایران محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را خام اندیشی متوهم خواند که جز به تلخی و دروغ سخن نمی گوید و سیاست و کیاست را جز در درشت گویی بی هنگام و از سر بی تدبیری نمی داند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۸    
معن السعدی فرمانده نیرو های مستقر در استان کرکوک گفت: عناصر تروریستی داعش در رشته کوه های حمرین استان کرکوک هدف حملات هوایی قرار گرفتند که در نتیجه این حملات 6 تروریست از جمله دو سرکرده داعش به هلاکت ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۳    
وزیر ارتباطات: شایعه هایی که در خصوص قطع دائمی شبکه های اجتماعی مطرح می شود صحت ندارد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۸    
یک پل عابرپیاده و در دست احداث در شهر میامی ایالت فلوریدا آمریکا روز پنج شنبه بطور ناگهانی فرو ریخت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۸    
سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه، گفت: مسکو به دنبال اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه اشخاص و نهاد های روسی درحال آماده سازی اقدامات تلافی جویانه علیه واشنگتن است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه خود بر روی توییتر از شرکت در نخستین نشست چهارجانبه وزرای خارجه آذربایجان، گرجستان، ترکیه و ایران، ابراز خرسندی کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۳    
کشف جسد زنی جوان در عمق 15 متری چاهی در نزدیکی پل ولایت محله سعادت آباد، پلیس جنایی را با معمایی پیچیده رو به رو کرد. بررسی های تیم جنایی پلیس نشان می دهد چهار تا هفت روز از مرگ او می گذرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۸    
کانال 10 تلویزیون اسرائیل به نقل از منابع آگاه نوشته است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اطرافیانش گفته است که آمریکا در آستانه خروج از توافق هسته ای با ایران قرار دارد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۳    
آمار اوپک بر مبنای اطلاعات منابع ثانویه نشان داد تولید نفت ایران در فوریه به 3.813 میلیون بشکه در روز رسید که در مقایسه با 3.818 میلیون بشکه در روز در ژانویه، حدود 5000 بشکه در روز کاهش داشت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۳    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به گفته های محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در مصاحبه با تلویزیون سی بی اس آمریکا گفت: سخنان او ارزش پاسخگویی ندارد ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۸    
سرهنگ محمد رستمی اظهار داشت: هفته گذشته در پی وقوع یک فقره تیر اندازی در یکی از محلات مرکزی شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت قرار گرفت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۸    
فرمانده مرزبانی گفت:حال سعید براتی مرزبان ربوده شده در مرز میرجاوه خوب است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
شبکه فاکس نیوز گمانه زنی های چند روز اخیر درباره تغییرات در کاخ سفید از جمله برکناری مشاور امنیت ملی ترامپ را تایید کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۳    
بعد از حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن جریان حامیان آقای شیرازی مورد انتقادات و محکومیت های زیادی قرار گرفت و همین باعث شد که در اثر این فشارها ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۳    
فرمانده سپاه ناحیه جیرفت اعلام کرد: شامگاه چهارشنبه یکدستگاه کوادکوپتر(هلی شات) که اقدام به فیلمبرداری از مناطق نظامی و حساس شهرستان جیرفت می کرد با هماهنگی دستگاه قضایی و دادستان محترم توسط نیروهای ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۳    
آلو مسما (مسمی) از غذاهای خوشمزه ی گیلانی است. طعم این غذای ترش و شیرین را می توانید بر اساس ذائقه تان تغییر دهید.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۳    
کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه طرحی را به تصویب رساند که خواستار اعمال تحریم علیه مقام های ایران به بهانه های حقوق بشری است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۳    
رسانه های انگلیسی به نقل از یک مقام گزارش دادند: هیات پارلمان اروپا طی سه سال گذشته مذاکرات هسته ای محرمانه ای با کره شمالی داشته است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۳    
شاید رقص چند کودک دختر بچه خردسال و موج حملاتی که اصولگرایان علیه وی به راه انداختند، تیر خلاصی بود که باعث شد نجفی آن را بهانه کرده و خود را نجات دهد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۸    
نشریه فرانسوی لو پوئن روز پنج شنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دادگاهی در پاریس علیه حصة بنت سلمان فرزند پادشاه و خواهر ناتنی ولی عهد عربستان سعودی قرار بازداشت صادر کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۳    
مهاجم ایرانی الغرافه قطر با ثبت چهارمین گل خود در لیگ قهرمانان آسیا اکنون 10 گل با رکورد فرهاد مجیدی به عنوان برترین گلزن ایرانی این رقابت ها فاصله دارد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۳    
به تازگی فیلمی از کریمی قدوسی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۸    
به گفته رییس اتحادیه سمساران و امانت فروشان امروز سرقت ها تخصصی شده و معمولا سارقان به سراغ وسایل منزل نمی روند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۳    
ژابی آلونسو، هافبک تازه بازنشسته شده اسپانیایی با شکایت مالیاتی سنگینی مواجه شده است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
دادستان تهران از صدور صدور 175 فقره کیفرخواست نسبت به متهمان آشوب های دی ماه و صدور بیست فقره کیفرخواست برای آشوبگران خیابان پاسداران خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۸    
کسنیا سابچاک تنها نامزد زن انتخابات ریاست جمهوری روسیه پس از بحث و جدل با نامزدهای دیگر، در مناظره تلویزیونی گریست.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۳    
معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران گفت: انجام هرگونه فعالیت ساختمانی در سطح شهر به منظور تامین آسایش شهروندان و پیشگیری از تخلفات احتمالی، از فردا (25 اسفند) تا 25 فروردین 97 ممنوع است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۳    
در جدیدترین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان، ایران در رده ششم جهان و اول قاره کهن قرار گرفت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۳    
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: مراکز درمانی تامین اجتماعی سراسر کشور با تشکیل ستاد نوروزی مدیریت های درمان برای استمرار و ارائه خدمات در تعطیلات نوروز در حالت آماده باش قرار گرفتند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۳    
چهره های سرشناس شاخه های مختلف موسیقی، وظیفه انتخاب آثار رسیده به جشنواره سیمرغ را بر عهده دارند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۳    
خبرورزشی نوشت: قرارداد ترکمنچای کارلوس کی روش ؛ حتماً شما هم اینفوگرافی اش را در فضای مجازی دیده اید. منتقدان ایراد می گیرند ولی موافقان می گویند مگر چنین امکاناتی برای مربیان درجه یک، عجیب است؟
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۸    
محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی در مصاحبه با رسانه آمریکایی اظهارات بسیار تندی علیه ایران مطرح کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۸    
پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان وبلوچستان موفق شدند پسر بچه 16 ساله ای که 11 روز در اسارت گروگان گیران بود را آزاد کنند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۳    
روابط مسکو و لندن به دنبال مسمومیت سرگی اسکریپال، جاسوس سابق روس متشنج شده است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: آمریکا اکنون در حال محو کردن داعش از کره زمین است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۳    
مامه بابا تیام مهاجم سنگالی استقلال اعلام کرد شرایطش نگران کننده نیست و با چند جلسه فیزیوتراپی مشکلش حل می شود.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۸    
سایت عبری زبان تایمز آف اسرائیل فاش کرد که هماهنگ کننده رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین با تعدادی از نمایندگان بلند پایه کشورهای عربی به صورت محرمانه دیدار کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۳    
تنش لندن-مسکو با فحاشی وزیر دفاع انگلیس علیه روسیه بیش از پیش بالا گرفت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۸    
از میان 10 شهر گران دنیا، 5 شهر در قاره اروپا، 4 شهر در قاره آسیا و یک شهر در قاره اقیانوسیه واقع شده اند ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۸    
تحقیقات جدید نشان می دهند که آب های بطری به پلاستییک آلوده هستند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۳    
رئیس کلانتری 103 گاندی از تصادف 7 دستگاه خودرو در خیابان ظفر و مصدومیت 2 تن در این حادثه خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۸    
نخستین تمرین تیم ملی ایران امروز ( پنج شنبه ) در ورزشگاه آزادی برای دیدار با سیرالئون برگزار شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۸    
محمد بن سلمان گفت که ایران رقیب عربستان سعودی نبوده و ارتش ایران جزو پنج ارتش بزرگ جهان اسلام هم نیست.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۳    
جلسه مشترک نمایندگان کمیته بررسی سانحه سقوط هواپیمای ترکیه ای در ایران، در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۳    
پیرس برازنان مدعی شد که یک کمپانی هندی با فریب او را راضی به تبلییغ ماده ای مضر و اعتیادآور کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۸    
وزیر دفاع انگلیس در اظهاراتی توهین آمیز که نشانه اوج گرفتن اختلاف کشورش با مسکو است، گفت روسیه باید گم و خفه شود .
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۳    
کارشناس امور اقتصادی گفت:تورم و تصمیم اشتباه دولتمردان از جمله دلایل افزایش دلار و کاهش ارزش پول ملی است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۸    
معمولا این آش را هنگامی می پزند که نوزادان اولین دندان های خود را در می آورند، شما می توانید این غذای خوشمزه را بدون مناسبت هم بپزید و از خوردن آن لذت ببرید.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۸    
اعضای تیم فوتبال استقلال تهران به عیادت مدافع مصدوم برزیلی خود رفتند تا همچون روز گذشته کنار بازیکن این تیم باشند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۳    
نتایج مطالعات نشان می دهد که بی خوابی به جهش های ژنتیکی خاصی وابسته است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۳    
وزیر امور خارجه پس از شرکت در نشست چهار جانبه باکو لحظاتی پیش و به منظور شرکت در نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه از باکو عازم قزاقستان شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۳    
بنابر اعلام پلیس راه راهور ناجا، ترافیک در باند شمالی آزادراه تهران-کرج، نیمه سنگین است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۸    
دادسرای عمومی و انقلاب تهران، گزارشی از مفاد حکم محکومیت حمید بقایی را اعلام کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۸    
طرح نوروزی پلیس و دستگاه های خدماتی و امدادی در جاده های سراسر کشور از صبح امروز آغاز شد و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران برای رو به رو نشدن با کی روش دقایقی تمرین تیمش را ترک کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۸    
نخستین ایرانی که موفق به طی دوره خلبانی و پرواز با هواپیما شد، کلنل (سرهنگ) محمدتقی خان پسیان بود که در سال 1299 به هنگام حضور در کشور آلمان موفق به این مهم شد و با انجام سی و سه سورتی پرواز نام خود ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۳    
بهرام ساقی رشته معماری خوانده اما در پیک موتوری کار می کند و تجربه های روزانه اش را در کانالی با عنوان خاطرات یک انتقال دهنده می نویسد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۸    
رئیس مجلس کویت گفت اشغال فلسطین به دست رژیم صهیونیستی خطر واقعی برای منطقه است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۳    
وزیر خارجه کشورمان در نشست خبری مشترک با همتایان خود در اجلاس چهارجانبه باکو گفت: ما نیازمند همکاری های منطقه ای هستیم.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۳    
رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی در پی انتشار خبری مبنی بر سرقت کیف حامل 4 کیلو طلا در عوارضی تهران - قم، توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۸    
مقام ارتش آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی اساس، گفت که به نظر می رسد نیروی دریایی ایران آگاهانه اقدام های تحریک آمیز در قبال کشتی های نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس را متوقف کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۳    
مشاور ولیعهد امارات با انتشار توییتی به سخنان اخیر وزیر خارجه کشورمان که گفته بود در صورت حمله به عربستان، ایران اولین کشوری خواهد بود که به ریاض کمک خواهد کرد، واکنش نشان داد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۳    
اسطوره فوتبال برزیل بار دیگر تاکید کرد که او بهتر از دیگو آرماندو مارادونا است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۸    
یکی از مشاوران امور خارجه ولادیمیر پوتین این رویارویی را خطرناک تر از جنگ سرد توصیف کرده است. جلسه روز گذشته شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز به صحنه مجادله بریتانیا و روسیه تبدیل شد ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۸    
نخست وزیر اسلواکی بنا به درخواست اپوزیسیون و با هدف آرام کردن بحران سیاسی کشورش استعفا کرد. ائتلاف او پس از قتل یک روزنامه نگار تحقیقی هدف فشارهای بسیاری قرار گرفت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۳    
معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل روانسری پس از یک سال خبرداد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۳    
یتیمچه یکی از انواع غذا های محلی و بسیار خوشمزه است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۸    
فوتبالیست تاکستانی در ترکیب تیم ملی دختران راهی روسیه شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۳    
منابع مطلع گزارش دادند، رییس جمهوری آمریکا جان بولتون را برای تصدی سمت مشاور امنیت ملی آمریکا در نظر دارد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۸    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز با اشاره به یک فقره تصادف زنجیره ای در آزادراه کرج – تهران، گفت: در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۸    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کنگاور از قتل مادر توسط پسر معتاد خود در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل دستگیر شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۸    
متصدی یک واحد قصابی در شهر جویبار برای کشتار غیر مجاز دام به پرداخت 18 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۸    
"محمد ابوتریکه" کارشناس تلویزیونی گفت: صددرصد مسی بهترین اختراع بعد از برق است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۳    
خاخام ها (روحانیون یهودی) در گورستانی در فلسطین اشغالی
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۸    
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب پیروزی در دیدار برگست مقابل الوصل امارات در لیگ قهرمانان چهارشنبه شب وارد تهران شد.
  • ۱